שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 419 בתים ,  19:28, 11 באוגוסט 2010
אין תקציר עריכה
[[תמונה:שמן ששון מחבריך.jpg|left|thumb|280px|שמן ששון מחבריך]]
'''שמן ששון מחבריך''' זהו אנציקלופדיה מדהימה הוא סידרה בת ארבעה כרכים (240 עמ' כל כרך), המתארת את מסכת של אנציקלופדיה על קשריו של [[הרבי מלך המשיח]] עם מאות גדולי הרבנים בדורנו ובדור הקודם. במשך שנות נשיאותו של הרבי נפגשו עימו גדולי האדמו"רים והרבנים מכל החוגים. רבים אחרים עמדו עימו בקשרי מכתבים. שמן ששון מחבריך שם לו למטרה לתעד את מסכת הקשרים הענפה של הרבי עם אדמו"רים ורבנים אלו. הוציא לאור נערך ונכתב על ידי הרב [[שלום דובער וולפא]].
בסדרה, כל אישיות זוכה לסיקור על תולדותיה ולאחר מכן במשך שנות נשיאותו של הרבי נפגשו עימו [[אדמו"ר]]ים ורבנים מהרבה חוגים ורבים נוספים עמדו עימו בקשרי מכתבים. הסדרה סוקרת בקצרה את הביוגרפיה של הדמויות ואת מסכת הקשרים שהיו להם עם הרבי הכולל סיפורים אגרות שיחות, והוראות של הרבי עם אותה אישיות. הספר כולל תצלומים ומסמכים נדירים.
בין היתר גדולי ישראל ניתן למצוא ערכים על הקשרים עם הרבי של: אדמו"רי גור לדורותיהם, האדמו"ר מסטמאר, הבאבא סאלי, שושלת רבני בריסק לדורותיהם, שושלת רבני חתם סופר, הרב עובדיה יוסף, הרב מאיר מזוז, המקובל הרב כדורי, הרב מרדכי אליהו, הרב נריה ועוד. הספר כולל תצלומים ומסמכים נדירים. מודפס על נייר כרומו צבעוני מהודר. שמות הרבנים לפי סדר א-ב.
ב'חג הספרים' ה' טבת [[ה'בטבת]] [[תש"ע, ]] הוציא הרב וולפא, את הכרך הרביעי בסדרה, ובו חושף כי בקרוב יצא כרך חמישי ובו מילואים לגדולי ישראל אשר לא נכנסו בכרכים קודמים. {{ארון הספרים}}
==קישורים חיצוניים==
*[http://shop.chabad.info/?url=prod&prod_id=101667 לרכישת הספר 'שמן ששון מחבריך', כרך ד'] - חב"ד-שופ
*[http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=1760 הפרק הראשון בספר העוסק בקשריו של הרב מאיר מאזוז עם הרבי]
 
*[http://www.chabad.info/bm/index.php?magazine=bm_&status=goto_id&id=560 כתבה עם הרב וולפא בקשר להוצאת שמן ששון מחבריך חלק ג']
[[קטגוריה:ספרים שונות]]
[[קטגוריה:ספרי שלום דובער וולפא]]

תפריט ניווט