שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
'''העלאת תמונות''' והוספתם לערכים ב[[חב"דפדיה]], מוסיפה מימד חיוני לרמת הערכים.
== אילו תמונות להעלות וכיצד? ==
*'''אילו תמונות להעלות?''' - תמונה שאינה מוגנת בזכויות יוצרים או שיצרתם אותה בעצמם.
*'''גודל התמונה''' - גודל המומלץ להעלאת תמונות הוא כ-300 KB. תמונה שצולמה במצלמה אישית, שוקלת לרוב משקל רב וזמן העלאתה הוא ארוך, כמו כן קיים קושי לראותה לאחר ההעלאה. הפתרון לכך הוא להשתמש בתוכנה לצמצום תמונות ('''[http://chabad.info/index.php?url=article_he&id=53122 להורדה]''').
*'''תמונות מהאינטרנט''' - ניתן גם להעלות תמונות מהאינטרנט, אם כי יש לבדוק שהיא אינה מוגנת בזכויות יוצרים. במקרה וניתן להשתמש בה, לחצו על המקש הימיני שבעכבר, ובריבוע האפשרויות לחצו על האפשרות של שמירת התמונה.
== העלאת תמונות לאינטרנט תמונה ==כדי להעלות תמונות לחב"דפדיה, עליכם לקבל הרשאות מיוחדות לכך העלאת תמונה אפשרית למורשים בלבד ([[עזרה:מי רשאי להעלות תמונות|מי רשאי להעלות תמונות]]). לצורך העלאת תמונה יש ללחוץ ב"תיבת הכלים" שבימין המסך, על [[מיוחד:העלאת קובץ לשרת|"העלאת קובץ לשרת"]]. אם ב"עיון" יש לבחור את התמונה מהמחשב האישי שלכם. במקרה והתמונה כבר מופיעה בחב"דפדיה, תופיע לכם אזהרה על כך ועליכם לפעול בהתאם.
== שילוב התמונה בערך ==
כדי לשלב את התמונה בערך הרצוי, עליכם לפתוח את חלון העריכה בערך, ולהקיש על המקש האמצעי בשורת המקשים, הנראה כך [[קובץ:אייקון הוספתמונה.png]]. כאשר תופיע השורה המתאימה להעלאת תמונות, עליכם להחליף את הטקסט PictureFileName בשם הקובץ, ובמקום הטקסט "כיתוב תמונה" עליכם לכתוב את המופיע בתמונה.
[[קטגוריה:חב"דפדיה עזרה]]

תפריט ניווט