שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הבחירות החדשות נערכו ב[[ר"ח תמוז]] [[תש"ע]], בהשתתפות שיא של תושבי השכונה שחילקו את קולותיהם בין שלושה עשרה מתומדדים בוועד הקהל ותשעה מתמודדים לגבאות 770. היחיד שעבר את אחוז החסימה הוא זאקי תמיר, שמונה ליו"ר וועד הקהל; בין שלושת המועמדים הבאים אחריו - [[פישל אליעזר ברונשטיין]], [[יוסף יצחק האקנער]] ו[[שייע הכט]], נערך ב[[כ"ג תמוז]] [[תש"ע]] סיבוב שני, בו נבחרו לוועד ברונשטיין והאקנער.
בשנת [[תשפ"ד]], ההכנות לקראת הבחירות הראשונות ל'ועד הקהל' בקראון הייטס שנערכות לאחר 14 שנה מהפעם האחרונה שהתקיימו הבחירות בשנת [[תש"ע]] ובתשובה לשאלה שהציגה הועדה שבונה בימים אלו את התקנון לבחירות, הוציא הבד"צ דקראון הייטס פסק דין בו כותבים חברי הבית דין כי "אנו מסכימים שאין לעכב עוד יותר את הבחירות" ומורים לקיים את הבחירות עוד לפני חג השבועות{{הערה|[https://chabad.info/crown_heights/1069912 באישור הבד"צ: הבחירות לועד הקהילה – לפני חג השבועות{{אינפו}}]}}.
נציגי הבית הכנסת ציינו כי הבחירות יתקיימו ביום ראשון כ"ה באייר תשפ"ד{{הערה|[https://chabad.info/crown_heights/1065131 באישור הבד"צ: הבחירות בקראון הייטס: אנ"ש יחלו להציג את מועמדותם{{אינפו}}]}}.
==הרכבי הועד במשך השנים==

תפריט ניווט