שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין שינוי בגודל ,  21:42, 12 במאי 2021
על הפסוק "והיו עיניך רואות את מוריך"{{הערה|ישעיהו, ל, כ.}}, מבאר הרבי - שאף שכוונת פסוק זה היא שבעת אמירת ה[[מאמר]] יביט בפני רבו שהיא סגולה להבנת המאמר{{הערה|[[התוועדויות (ספר)|התוועדויות]] [[תשד"מ]] חלק א' עמ' 448.}}, בכל-זאת, ישנה גם אפשרות ש"אלו שלא ראו את הרבי - יציירו לעצמם את פני הרבי ב[[תמונה]]"{{הערה|התוועדויות השי"ת עמ' 51.}}
* ”תנועת צדיק ומכל שכן ראיה או שמיעת קול צריך לפעול שלא ישכח לעד” ([[היום יום]] י”ד טבת)
* ”אע”פ שלמד... ב[[קונטרס]]’ ב”[[ליקוטי שיחות]]”, הרי הכל טוב ויפה, אבל אין זה דומה כלל לעבודה באופן ד”ראה אנכי נותן לפניכם היום”, היינו שעבודתו היא באופן כאילו רואה בעיניו ממש את המשלח, [[נשיא דורנו]], שנותן לפניו היום שליחות זו.ובלשון [[הירושלמי]] בפירוש הכתוב ”אך בצלם יתהלך איש” - ”יהא רואה בעל השמועה עומד נגדו”, אשר,ענין זה הוא מצד גודל העילוי דראיית פני רבו, ”עיקר הלימוד מרבו בראיית פנים, כדכתיב והיו עיניך רואות את מוריך”... ובפשטות: כש”צלם של רבו", [[נשיא דורנו]],עומד לנגדו - הרי כל המניעות והעיכובים כו’ למילוי [[שליחות]] רבו מתוך שמחה וטוב לבב, או למילוי השליחות בכלל - מתבטלים לגמרי!”
(משיחת ש”פ ראה ה’תשמ”ו)
8,198

עריכות

תפריט ניווט