וזה משל על ירידת והתלבשות ה[[נשמה]] ב[[גוף]] לצורך עליה, שעל-ידי ירידה זו, תחזור ממטה למעלה להתכלל באור ה' ולדבקה בו ית' - ביתר שאת מדבקותה כפי שהיתה בעולמות העליונים.
כך גם בכללות [[סדר השתלשלות]] העולמות, מאחר שכל ההתהוות והשתלשלות העולמות היא משום שנתאוה [[הקב"ה]] להיות לו יתברך - [[דירה בתחתונים]], נמצא שהתכלית הוא העולם הזה התחתון - שאין תחתון למטה ממנו, שנברא בשביל שיהיה דירה ומשכן לעצמותו ל[[עצמותו]] יתברך, וכל העולמות העליונים שבסדר ההשלשלות - קיימים בשביל התהוותו וקיומו של העולם הזה הגשמי.
ולפיכך, החיות והקיום של העולמות העליונים הוא בזכות העולם התחתון וכאילו נובע ממנו.