שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 112 בתים ,  13:38, 30 בדצמבר 2015
מ
אין תקציר עריכה
::::תת ערך שלו הוא [[עבודת הגלות]] שתוכנו הוא המעלות שישנם בגלות שיביאו את הגאולה (כמובן שיש למצוא את השייכות בין הפצת המעיינות ונושאים כיו"ב, לגלות שהרי בשטחיות אין קשר בינו לגלות אלא הוא עניין בפ"ע (כוונתי לומר שלא ערך זה המקום להאריך על התוכן של הפצת המעיינות ועבודת הבירורים והתשובה אלא יש רק להביא אם יש שייכות ביניהם לגלות - עבודת הבירורים בגלות גדולה יותר? והתשובה? וכו' ובערכם שלהם יש להאריך כל אחד במקומו מדוע הגאולה תלויה בו).
::::אחרי זה מגיעים כל הערכים שמכנם המשותף הוא שהם מדברים על היחס והשייכות של הגאולה בגלות. הראשון הוא [[התנוצצות הגאולה]] שהוא סוג של ערך כללי שאמור לכלול את כל הנושא של התנוצצות הגאולה החל מתחילת החורבן, (הפצת המעיינות הוא 'פרט' בערך זה וכו' ראה שם שציינתי בערך בשעתו ממאמרים שיש גילוי ניצוצי גאולה מידי יום וכו') כמובן שבסיומו יש לציין שבדורנו הרי זה שלב מוגבר, ולציין לערך מורחב מתאים (ערך זה), אבל אין מקום להכניס את כולו לשם כי הוא אמור להיות מעין ערך כללי כאמור.
::::בזה גופא מגיע החידוש בדורנו, שכתוב בבשורת הגאולה. הערך [[סיום עבודת הגלות]] מיותר (חוץ מזה שבאמת אי אפשר להתחשב בו כי כולו ציטוטים) משום שהוא הוא הכרזתו של הרבי. כל התבססות הערך הוא על כך ש'הרבי אמר'. ולכן לדעתי ערכו העיקרי הוא כאן. (אלא א"כ הפסקאות האמורות בדבריך יתארכו מאוד שאז לצורך הסדר כדאי לפצל (ולא בגלל שאין זה מקומם)). כל האמרו בזה כאן הוא גם בנוגע ל'טעימה'(ואני נאמן בזה לרעיון הפשוט שערכים קצרים אינם מכבדים כלל! ורק אחרי שיש ערך ארוך מידי יש לפצלו)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 10:38, 30 בדצמבר 2015 (UTC)
5,403

עריכות

תפריט ניווט