שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 65 בתים ,  18:53, 7 באפריל 2015
==תולדות חיים==
רחמים שירת ב[[צה"ל]] בחיל הים הישראלי. פגישתו הראשונה עם [[הרבי]], ארעה כשהגיע ל[[ארצות הברית]] עם משלחת שכללה מספר ספינות, כדי להשתתף בחגיגות 250 200 שנה לייסוד ארצות הברית. כל חברי כמה מחברי המשלחת ורמי עמם הגיעו ל-[[770]], ופגישה זו עם הרבי הותירה חותם עמוק בלבו.
לאחר שהשתחרר מ[[צה"ל]], שימש ככתב ספורט בעיתונות. לאחר שחבריו סיפרו לו על [[חסיד]] חבבמערכת העיתון עבד גם כתב "דתי לאומי"ד שערך [[מבצע מזוזה]] במשרדם ולא השאיר קבלה על המזוזות שהחליף אצלם, החליט לערוך כתבת תחקיר על הנושא ועל הורמי הי'שחיתויות הרבות הקיימות בו" לדבריומפנה אליו שאלות בעניני תורה ואמונה. הרב [[ישראל לייבוב]], אליו פנה רמי לבקשת תגובה, הצמיד אליו את לאחר שהלה לא יכל יותר לענות על ריבוי השאלות הפנה אותו לידידו ר' [[משה דיקשטיין]] על מנת שישכנע אותו לא לפרסם את הכתבה המשמיצהשהפך להיות ידיד נפש של רמי. בעקבות המפגש בין השנים והשיחות הרבות שניהלו, [[בעל תשובה|חזר בתשובה]] ונכנס בעצתו של ר' משה נסע רמי ללימודים בישיבת [[חסידי חב"ד ליובאוויטש צפת|חסידי חב"ד ליובאוויטש בצפת]]. לאחר תקופה, כאשר התבסס באורח חייו החב"דינישואיו, אף ניהל במשך תקופה את הצד הגשמי של הישיבה וערך מסעות גיוס כספים לטובת הישיבה בכל העולם. אחד מהישגים הי' קניית מלון "רקפת" שהפך לפנימייה שכיום מאכסנת כ300 תמימים. כאשר עבר אחר כך, בברכת הרבי, לעולם העסקים, עשה מעשה חסד עילאי ונטל על צווארו את כל חובותיה המרובים של הישיבהשהסתכמו ב2.5 מליון דולר. (לאחר כעשר שנים שילם את כל החובות במילואם).
בהמשך חייו עבר לגור ב[[קראון הייטס]], ובברכת הרבי הצליח מאוד בעסקיו, וצבר הון רב. בין עסקיו היו חברת מוצרי נקיון, וחברה למכירת מוצרים דרך הטלויזיה.
התפרסם כמכניס אורחים גדול ונגיד [[חסיד]]י בקנה מידה גדול. תרם בעיקר לצורכי הפצת בשורת הגאולה והגואל, ואף הקים את "[[קרן המיליון]]" לשם כך, באמצעותה חילק בפועל למעלה מחמש מיליון דולר.
7

עריכות

תפריט ניווט