שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 607 בתים ,  04:10, 2 במאי 2014
אין תקציר עריכה
[[קובץ:יעקב יצחק בידרמן.jpg|left|thumb|250px|הרב יעקב יצחק בידרמן]]
הרב '''יעקב יצחק בידרמן''' (יליד שנת [[תשי"ח]], 1958) הוא [[שליח]] [[הרבי]] בעיר ב[[וינה]] שב[[אוסטריה]].
==קורות תולדות חייו==
הרב בידרמן נולד בשנת [[תשי"ח]] ב[[ירושלים]]. בבחרותו למד בישיבת [[תומכי תמימים מונטריאול]] שב[[קנדה]] ובישיבת [[תומכי תמימים ברינוא]] שב[[צרפת]] וכן ב[[תומכי תמימים המרכזית 770]], משם נשלח עם קבוצת בחורים לייסד את ישיבת "אור אלחנן - חב"ד" ב[[לוס אנג'לס]]. בשנת [[תשל"ט]] נשא לאשה את רעייתו אדלא לבית גורביץ והמשיך בלימודיו ב"[[כולל אברכים שע"י מזכירות הרבי]]" ב[[קראון הייטס]].
הרב יעקב יצחק הוא בנו של רבי דוד צבי ישראל בידרמן (נפטר [[תשנ"ד]]), שהיה בנו של רבי [[משה מרדכי בידרמן מלעלוב]]. מצד אימו הוא נכדו של החסיד הרב [[אברהם פרשן]]. חותנו הוא הרב [[יששכר דב גורביץ]] מנהל [[בית רבקה]] ב[[צרפת]].
==משפחתו==*בנו, הרב אברהם בידרמן, שליח הרבי בוינה, אוסטריה*חתנו, ר' ישראל אריה לייב וולוסוב*חתנו, ר' מרדכי סגל*חתנו, ר' יחיאל מיכל בוטמן ==קישורים חיצוניים==*'''[http://www.he.chabad.org/multimedia/media_cdo/aid/2243653 לא להתייאש]''' - הרב בידרמן מתראיין לתוכנית 'המפגש שלי' של חברת [[jem]] {{וידאו}} אתר בית חב"ד {{מיון רגיל:בידרמן, יעקב יצחק}}[[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|בידרמן יעקב יצחק]][[קטגוריה:שלוחים באירופה]]
30,187

עריכות

תפריט ניווט