שיחת משתמש:שלום/ארכיון 3
סרגל מצוות
מה דעתך ליצור סרגל (נוסף על התבנית הקיימת) של מצוות, היינו מצות עשה/ל"ת, מספרה במוני המצוות (רמב"ם, חינוך, סמ"ג/ק, יראים ואולי עוד אחד), במי נוהגת (זכרים/גם נקבות), מתי נוהגת (בזמן הבית), ועוד - צריך לחשוב איך זה צריך להראות, אבל אפשר לקחת משהו מזה של התאריכי חב"ד וכדו', מקוה להתפתחויות.--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 06:14, 4 באפריל 2010 (UTC)
- והקשר לחב"ד? --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 06:15, 4 באפריל 2010 (UTC)
פסקי הצ"צ
אין טעם לפתוח ערכים שהקשר החב"די היחיד שלהם הוא, פסק הצ"צ. יש לפתוח ערך פסקי הצמח צדק ושם להוסיף בקצרה את חידוש הפסק. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:03, 4 באפריל 2010 (UTC)
- בכוונתי לפתוח קטגוריה שלימה כזאת. צריך לידון בין המשתתפים, דווקא נראה לי שיש כאן מקום לקטגוריה של ערכים לימודים בתורת חב"ד. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 16:23, 4 באפריל 2010 (UTC)
- סדר הדברים צריך להיות כך: קודם פותחים ערך פסקי אדמו"ר הצמח צדק וכשיהיה פיסקה ארוכה ומכובדת דיו, היא תוצא לכדי ערך מורחב וכאשר יהיו יותר מארבעה חמשה ערכים כאלה יהיה ניתן לפתוח קטגוריה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:15, 6 באפריל 2010 (UTC)
- נראה לי מגוחך ביותר לפתוח ערך המתיימר לאסוף את פסקי אדמו"ר הצ"צ, בשעה שאלו מתפרסים על כחמשה ששה ספרים... --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 04:10, 7 באפריל 2010 (UTC)
- אנחנו מדברים על פסקים שונים ואתה מדבר על השו"ת. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 10:01, 7 באפריל 2010 (UTC)
- ערכים אלו הם חידושים של הצמח צדק מתוך ספריו על הש"ס אב"ע חו"מ וכו' המתפרסים על פני חמשה ששה ספרים. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 14:09, 7 באפריל 2010 (UTC)
הרב זימרוני ציק
לשלום הכופר ברבי שליט"א מל המשיח בנוגע לדבריך על הרב זימרוני ציק דע לך שאתה נלחם לא בו אלא ברבי ודע לך שכל מי שהתחיל עם הרב זימרוני בסופו של דבר נפגע!!!!!!! לדוגמא:א) כפר חב"ד - באותה שבוע שעשו בלאגן עם שיחת הגאולה אז גילו שלא היה איזה עשרים שנה עירוב בכפר!!!!!! ב)ויש עוד רשימה ארוכה שאיני רוצה לפרטם מפני שהם רבנים גדולים באנ"ש וגם לא באנ"ש אבל מי שיודע יודע!!!! כי הוא עם הרבי מלך המשיח!!!! אז שתיהיה בריא תכף ומיד ממש!!!!
- להוי ידוע שהשי"ת מסר לנו תורה בהר סיני. וזאת התורה לא תהא מוחלפת ולא תהא תורה אחרת מאת הבורא יתברך שמו לעולם ועד!!
מאת דברי הרבי שליט"א מלך המשיח: כל אדם שפוי בדעתו לא יחשוב לעשות דברים נגד השולחן ערוך, פשוט מצד השפיות!
ומכלל לאו אתה שומע הן! --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 17:35, 7 באפריל 2010 (UTC)
- אין טעם להתייחס לכל שוטה. בעקבות השחתותיו הוא נחסם לחצי שנה, נקווה שבזמן זה הוא יתבגר קמעה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:44, 7 באפריל 2010 (UTC)
- התייחסות לאדם בצורה אנושית תחת דיבורים עניניים, היא דבר טוב ומועיל, ומנסיון קודם היא ממעטת השחתות. הבעיה היא רק לאלו שאינם מוכנים לדבר בצורה ענינית. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 21:23, 7 באפריל 2010 (UTC)
פרוייקט התניא
ייש"כ על עדכון הטקסט של התניא. התוכנית אמורה להיות שבחב"דפדיה:ספר התניא/ליקוטי אמרים יופיעו רק הטקסטים של התניא כתבניות ובגוף הערכים יופיע התבנית בתוך תבנית תניא. לדוגמא, הצבת הטקסט "{{פרק תניא|פרק=א|טקסט הפרק={{תבנית:ספר התניא/שער היחוד והאמונה - פרק א'}}}}", יביא את התוצאה:
פרק א |
---|
פרק א וידעת היום והשבות אל לבבך כי ה' הוא האלהים בשמים ממעל ועל הארץ מתחת אין עוד. וצריך להבין, וכי תעלה על דעתך שיש אלהים נשרה במים מתחת לארץ שצריך להזהיר כל כך והשבות אל לבבך. הנה כתיב לעולם ה' דברך נצב בשמים, ופירש הבעש"ט ז"ל כי דברך שאמרת יהי רקיע בתוך המים וגו', תיבות ואותיות אלו הן נצבות ועומדות לעולם בתוך רקיע השמים ומלובשות בתוך כל הרקיעים לעולם להחיותם, כדכתיב ודבר אלהינו יקום לעולם ודבריו חיים וקיימים לעד כו', כי אילו היו האותיות מסתלקות כרגע ח"ו וחוזרות למקורן, היו כל השמים אין ואפס ממש, והיו כלא היו כלל, וכמו קודם מאמר יהי רקיע כו' ממש, וכן בכל הברואים שבכל העולמות עליונים ותחתונים, ואפילו ארץ הלזו הגשמית ובחינת דומם ממש, אילו היו מסתלקות ממנה כרגע ח"ו האותיות מעשרה מאמרות שבהן נבראת הארץ בששת ימי בראשית, היתה חוזרת לאין ואפס ממש, כמו לפני ששת ימי בראשית ממש, וזהו שאמר האר"י ז"ל שגם בדומם ממש כמו אבנים ועפר ומים יש בחינת נפש וחיות רוחנית, דהיינו בחינת התלבשות אותיות הדבור מעשרה מאמרות המחיות ומהוות את הדומם להיות יש מאין ואפס שלפני ששת ימי בראשית, ואף שלא הוזכר שם אבן בעשרה מאמרות שבתורה, אף על פי כן נמשך חיות לאבן על ידי צירופים וחילופי אותיות המתגלגלות ברל"א שערים פנים ואחור כמו שכתב בס' יצירה, עד שמשתלשל מעשרה מאמרות, ונמשך מהן צירוף שם אבן והוא חיותו של האבן, וכן בכל הנבראים שבעולם השמות שנקראים בהם בלשון הקדש, הן הן אותיות הדבור המשתלשלות ממדרגה למדרגה מעשרה מאמרות שבתורה על ידי חילופים ותמורות האותיות ברל"א שערים, עד שמגיעות ומתלבשות באותו נברא להחיותו, לפי שאין פרטי הנבראים יכולים לקבל חיותם מעשרה מאמרות עצמן שבתורה שהחיות הנמשך מהן עצמן גדול מאד מבחינת הנבראים פרטיים, ואין כח בהם לקבל החיות אלא על ידי שיורד החיות ומשתלשל ממדרגה למדרגה פחותה ממנה על ידי חילופים ותמורות האותיות וגימטריאות שהן חשבון האותיות עד שיוכל להתצמצם ולהתלבש ולהתהוות ממנו נברא פרטי, וזה שמו אשר יקראו לו בלשון הקודש הוא כלי לחיות המצומצם באותיות שם זה שנשתלשל מעשרה מאמרות שבתורה שיש בהם כח וחיות לברוא יש מאין ולהחיותו לעולם דאורייתא וקב"ה כולא חד: |
וכך לא יצטרכו הפרקים להופיע פעמיים במערכת וגם יהיה יותר מסודר ונשלט. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:38, 12 באפריל 2010 (UTC)
- הבנתי. --טראכט גוט וועט זיין גוט. שלום - סוכת (שיחת) שלום 13:01, 12 באפריל 2010 (UTC)
ניקוד באידיש
האותיות עי"ן ואל"ף באידיש, הם אותיות ניקוד ואין צורך להוסיף ניקוד. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:30, 21 באפריל 2010 (UTC)
- תודה ידידי על ההערה המחכימה. שיניתי. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:46, 21 באפריל 2010 (UTC)
- הניקוד על פי כללי הניקוד ביידיש, צריך להיות כך: "טראַכט גוּט, וועט זיַין גוּט!".--בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:07, 21 באפריל 2010 (UTC)
- בפרט זה אעדיף לשגות בכללי הניקוד, מכיון שכך מוצא חן בעיני, ואיש הישר בעיניו יעשה. תודה בכל אופן. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:09, 21 באפריל 2010 (UTC)
- הרי ממ"נ, מי שאינו יודע אידיש - הרי בין כך אינו מבין ומי שיודע, הרי רואה את הטעות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:12, 21 באפריל 2010 (UTC)
- הניקוד אינו לצורך ההבנה. אגב, זה מפריע למישהו? --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:14, 21 באפריל 2010 (UTC)
תמונות לשנים
להרבה יותר תמונות ראה: http://chabad.info/chabadpedia/index.php?title=%D7%90%D7%93%D7%9E%D7%95%22%D7%A8_%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%98%22%D7%90&oldid=40115. בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- תודה. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:32, 22 באפריל 2010 (UTC)
- ואגב, אם תוכל לעזור לי בחיפושים (סתמא בסי-או-אל ושוטרעם יש) אודות חומר היסטורי ראוי לערך על רר' מרדכי יואל דוכמן אודה לך מאד במקלדתי. בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- עד מתי אתה פה עכשיו? --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:34, 22 באפריל 2010 (UTC)
- נראה. בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
'אני מאמין'
בקשר לדף המשתמש שלך - הנה בקשר ל'אני מאמין' הרי רובא דרובא מהדעות שלא חובר על ידי הרמב"ם כלל וכלל! אלא רק מבוסס על עיקריו! וגם רבינו שליט"א מקפיד בעקביות כאשר הוא מציין לציין ל'פיוט יגדל אלוקים חי'. בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
מקבל, אקווה לשנות בשעות הפנאי, או על ידי שלוחו של אדם כמותו וד"ל.
אגב אציין כי אהבתי את חתימתך לפני כחצי שנה "ונזכה לראות מהרה באור פני מלך חיים, הוא ניהו אדמו"ר שליט"א זאל געזונט זיין". אקווה שבפעם הבאה שתשנה את חתימתך תחזור זו הישנה. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:37, 22 באפריל 2010 (UTC)
- היא ארוכה מאד. תחשוב שאם אני כותב "בסדר" זה מכפיל עצמו בכוכ" פעמים...אולי נקצר. בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- ארוכה. ומה בכך? אגב, אולי נעשה הסכם קטן: אני אחפש חומר על הרב דוכמן, ואתה תסיר 'קצת' את בזיון כבודה של התורה מהערך על החזון איש? --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:43, 22 באפריל 2010 (UTC)
- מקובל באופן כללי. והצעתי ששנינו מעסוק בהכל. מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- אני בעיצומו של החיפוש. אגב הדף "חסידישע פאר בריינגען" אצלך בעיקוב? שים לב למה שיכתב שם עוד דקה. וכן למש"כ בשיחה אברהם ישעיה קרליץ. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:56, 22 באפריל 2010 (UTC)
- אוקיי. רשום ברשימותי שבגליון שצ"א של הערות 770 מופיע על החזו"א, ולצערי איני מוצאו בחב"ד אינפו. מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- כבר אשלח להם אימייל. הם עונים מיד ושולחים כל מה שמבקשים מהם. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:01, 22 באפריל 2010 (UTC)
- מצאתי. ואין שם אלא מעט. בקש מהם את קבצים שפ"ו - שצ"ב, זה בערך שם. ואם יש לך גישה למשפיע ר' פנחס קארף - הוא הי' מאד דומיננטי בוויכוח. מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- אעדכן את בקשתי. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 19:07, 22 באפריל 2010 (UTC)
- שלחתי לך באימייל. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 23:31, 22 באפריל 2010 (UTC)
- ייתכן, אך אני מעולם לא קיבלתי זאת. מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי! 13:50, 29 באפריל 2010 (UTC)
- שלחתי לך באימייל. --טְרַאכְט גוּט, ווֶעט זַיין גוּט! שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 23:31, 22 באפריל 2010 (UTC)
- אשלח לך, הגם שאיני רואה כל תועלת בכך, וכמו שציינתי בדף השיחה שלך. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:03, 29 באפריל 2010 (UTC)
- פניתי אליהם וביקשתי גליונות אחרים, הבטיחו שיטפלו ובזכות פניה זו נכתב הערך שלום יהודה לייב גינזבורג...מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- כלומר: האם כבר קיבלת את הגליונות הנצרכים (החל משצ"ב)? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:15, 29 באפריל 2010 (UTC)
דיוק בלשון התניא
בתבנית:ספר התניא/אגרת הקודש - פרק ח' שינית מספר קישורים. האם במקור הם גם כך, או ששינית את לשון התניא? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:56, 28 באפריל 2010 (UTC)
- כוונתך היא לקישור זה. [1]
ואסביר את עריכותי: החילוק מ"מיין נוקבין", אינו שינוי בלשון התניא, מכיון ששם זה כתוב בר"ת, ולכן בדקתי כיצד מקובל לכתוב זאת, וכך כתבתי. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 03:29, 29 באפריל 2010 (UTC)
- המושג בחסידות מ"נ ומ"ד מתתרגמים לארמית, כבמקורם בתורת הקבלה ואין שום אפשרות שאנו "נתרגם" זאת לעברית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:36, 29 באפריל 2010 (UTC)
- צריכים לבדוק כיצד בדיוק כותבים זאת בארמית. ואם כן, צריכים אכן לשנות ל"מין נוקבין". וא"כ כדאי שתשחזר את ההפניה אותה מחקת זה עכשיו. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 12:41, 29 באפריל 2010 (UTC)
- ההפניה שוחזרה כיון שאין ערך מין נוקבין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:21, 29 באפריל 2010 (UTC)
- למה שלא תהיה הפניה ממין נוקבין למים נוקבין? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:43, 29 באפריל 2010 (UTC)
- צודק. עשיתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:46, 29 באפריל 2010 (UTC)
עולם חדש...
ר' שלום, אני ממ"ש מבתייש בעצמי שלא חשבתי על-זה, אבל אני מציע לך לפתוח עולם חדש. היכנס לאתר 'אוצר החכמה', וחפש היכי כתיב 'להורדה חינם - חב"ד', או משהו דומה. לחץ, ובמחשבך יהי' עולם חדש, מלא ספרים והיסטוריה. הריני מבטיח לך שלפחות 1500 (!) ערך יתווספו בזכות היות תוכנה שכזו אצליך! מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- תודה רבה! נראה לך שיש שם הרבה ספרים שאין באיברו בוקס? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:33, 29 באפריל 2010 (UTC)
- מבחינת ספרי חב"ד - לאין ערוך כלל וכלל ובלי שום השוואה!! (סליחה על פרץ הרגשות, אני פשוט מדמיין אין זה יראה שלשנינו יש א"ז...) אך עלי להזהירך שתלוי איזה גרסא אתה מוריד - יש גרסא שרק בספריית חב"ד אפשר לפתוח כל ספר ובכליי רק 40 עמ' ראשונים, ויש שגם בחב"ד אפש' עד 40 הראשונים, וכו'. בכל בעי' ניתן לפנות אליהם בריבוע צהוב ובולט הקיים בכל גרסא. מתי אבוא ואראה פני אבינו מלכינו?, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- ידוע לי כתובת האתר, אך קשה לי למצוא באתרם את התוכנה להורדה. אשמח לקבל לינק. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:54, 29 באפריל 2010 (UTC)
- ראה פה. כרגע זה חסום לי, מקווה שיעבוד לך. משיח נאו! חסיד חב"ד - שוחחו עימי! - היום ט"ו באייר ה'תש"ע מקבלים פני מלכינו!
- בלינק הנ"ל משמע שזה עולה כסף (כידוע לי למעלה מ1000$) וההורדה בחינם היא ר למשך עשרה ימים שעברו כבר. ואכן אי אפשר להוריד עכשיו.
- אקווה שתבדוק אימייל בקרוב. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ו באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 15:16, 29 באפריל 2010 (UTC)
- אבדוק. חפש שוב, נשמע לי מוזר כי אני הורדתי מחדש את התוכנה לפני שלושה ימים. תחפש בגוגל 'אוצר החכמה להורדה חינם'. משיח נאו! חסיד חב"ד - שוחחו עימי! - היום ט"ו באייר ה'תש"ע מקבלים פני מלכינו!
- בכל האתרים מופיע אותו לינק שלא עובד. תוכל אולי לשלוח לי באימייל, או שזה בלתי אפשרי? --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ז באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 07:50, 30 באפריל 2010 (UTC)
- זהו בעצם הלינק אבל הוא כעת לא תקין, תנסה מאוחר יותר: http://www.otzar.org/download/OZRdl.exe. לאחר שתוריד וכו', תוכל לראות עד 40 עמוד, וספרי חב"ד ועוד ספרים אחרים פתוחים לגמרי. מצד שני תוכל להיכנס לאוצר החכמה המקוון ושם יש פחות אופציות חיפוש. פיני · (טובת הזולת) 07:55, 30 באפריל 2010 (UTC)
- זה לא אפשרי שתשלח לי באימייל? (אה נזכרתי, אין לך אימייל. למה?) --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום ט"ז באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 07:57, 30 באפריל 2010 (UTC)
סליחתי
בשיחת משתמש:חיים נהר#אז מה?. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:38, 29 באפריל 2010 (UTC)
- ד"ש מבצ"ג. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:25, 2 במאי 2010 (UTC)
- אולי אוכל לעשות אותך שליח להשתתף בחתונתו שתתקיים בי"ז בסיון. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ח באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:52, 2 במאי 2010 (UTC)
- בתנאי שתעשני שליח עושה שליח.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 09:18, 3 במאי 2010 (UTC)
- אולי אוכל לעשות אותך שליח להשתתף בחתונתו שתתקיים בי"ז בסיון. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ח באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:52, 2 במאי 2010 (UTC)
- אני צריך לעיין קודם כל בפוסקים לראות אם זה אפשרי בנידון חמור זה. (השאלה היא אם זה נקרא מילי ומילי לא מימסרן לשליח.) --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ט באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 14:50, 3 במאי 2010 (UTC)
- התכוונת שאתה הוא המקדש ואני הוא שליחך, שאתה חוקר ב"מילי ומילי"? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:03, 3 במאי 2010 (UTC)
- השאלה היא אם אמירת מזל טוב היא חלות ברכה שצריך מינוי שליחות. וגם יש לחקור אם השתתפות בחתונה היא מצווה שבגופו, ועיין בתוס' רי"ד קידושין מב. ודו"ק --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ט באייר ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:09, 3 במאי 2010 (UTC)
תלמידי הבעל שם טוב
מה דעתך על עריכת ערך גדול ומכובד בשם תלמידי הבעל שם טוב ולאחד לשם את כל הערכים על תלמידיו שיש עליהם מידע מועט בלבד ובידוע שאין יותר? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:02, 27 במאי 2010 (UTC)
- לא נראה לי שיש כזה דבר, תלמיד הבעש"ט שאין עליו חומר מכובד. אני ממליץ להמתין. --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:16, 27 במאי 2010 (UTC)
- הכוונה לכמות של חומר אנציקלופדי. מבחי' תלמידי הבעש"ש, עצם זה שהבעש"ט היה רבם והם נקראו תלמידים, זה הכל עבורם. אבל כמובן שבאנציקלופדיה צריך ערך להכיל כמות מנימאלית של מידע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:43, 27 במאי 2010 (UTC)
- אשקול את הענין. פשוט, יש לי הרגשה שאם זה יקרה, יצא לי החשק להוסיף ערכים כמין אלו, בהעדר הסיפוק של "התווסף ערך"... --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:59, 27 במאי 2010 (UTC)
- כדאי שתבין, שהסיפוק שיהיה לך כאשר תראה ערך גדול ומורכב, הוא לעין ערוך מהוספה כמותית של ערך. שער בנפשך שאתה פותח אנציקלופדיה ורואה ערך על תלמידי הבעש"ט ויש שם רשימה של עשרות תלמידים ותיאור קצר על כל אחד מהם, לעומת שאתה רואה ערך קטן על תלמיד אחד של הבעש"ט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:37, 27 במאי 2010 (UTC)
- אשקול את הענין. פשוט, יש לי הרגשה שאם זה יקרה, יצא לי החשק להוסיף ערכים כמין אלו, בהעדר הסיפוק של "התווסף ערך"... --ענוים, הגיע זמן גאולתכם! היום י"ד בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - סוּכַּת (שיחת) שָׁלוֹם 18:59, 27 במאי 2010 (UTC)
- הכוונה לכמות של חומר אנציקלופדי. מבחי' תלמידי הבעש"ש, עצם זה שהבעש"ט היה רבם והם נקראו תלמידים, זה הכל עבורם. אבל כמובן שבאנציקלופדיה צריך ערך להכיל כמות מנימאלית של מידע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:43, 27 במאי 2010 (UTC)
שושלת ביאלה
אני מקווה שאתה עוקב אחר השינויים האנונימיים בערך שושלת ביאלא, לוודא שהם נכונים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:09, 4 ביוני 2010 (UTC)
- אני עוקב ומתקן. תודה. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ב בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:42, 4 ביוני 2010 (UTC)
זמרוני ציק
שיחזרתי את ההוספה החשובה שלך בערך הנ"ל, היות והוא קובע עמדה ולא נייטרלי. אם כבר, יש לשקול הכנסת הפיסקה העוסקת בנושא בערך על "האגודה", אך גם זה רק לאחר דיון בף שיחה והחלטת החב"דפדים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 08:27, 7 ביוני 2010 (UTC)
- מעניין מאוד, למה מספר שורות העוסקות בעובדות יבישות אינם נוטרליים, הרי רוב השורות דיברו על תקנות בית הדין. אם יש שני מילים שאינם נוטרליים יש למוחקם, ולכן לא הבנתי למה צריך לקיים דיון. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ה בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 22:52, 7 ביוני 2010 (UTC)
- כתבת: "בשנת תשס"ז בעקבות מעשים נחפרים, שנערכו ביום ההילולא ג' בתמוז וגרם לביזוי שמו הקדוש של הרבי, החליטו בית הדין של רבני חב"ד נגד זמרוני צ'יק ואגודתו שארגנו את האירועים". בחרתי את השורה הראשונה והיטתי את המוטה. אגב, כל המידע שהוספת מופיע במדוייק בקישור החיצוני בכתב הרבנים, שככל הנראה די באזכור כללי על האירוע. באם רצונך לפרט, בשביל זה צריך דיון. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:58, 8 ביוני 2010 (UTC)
יישר כח על העזרה
ב. עכשיו צריך הסבר איך יוצרים הערת שוליים. קצת התבלבתי בערך מעשה מלך כפי שבטח אתה שם לב עכשיו --לל (מדברים) 05:16, 8 ביוני 2010 (UTC)
- בעיקרון עשית טוב, רק שהיו לך שתי טעויות קטנות: 1. בכל מקרה שיש הפניה בתוך ההערת שוליים, צריך להוסיף 1= ולא 4=. 2. לא להותיר רווח בין 1= לההערת שוליים עצמה. --חייבים בוט החלפות! אם אפשר, לפני ביאת משיח, היום כ"ו בסיוון ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 05:18, 8 ביוני 2010 (UTC)