חב"דפדיה:מפעיל מערכת/בחירות 1
- תאריך תחילת ההצבעה: 18:40, י"ט סיוון תש"פ
- תאריך סיום ההצבעה: 18:40, כ"ו סיוון תש"פ
בחירות למפעיל מערכת
- - הועבר מחב"דפדיה:אולם דיונים/ארכיון 21
חברים יקרים שלום. ב"ה חב"דפדיה מתרחבת (ומפעילים ותיקים כבר לא פעילים מלבדי לצערי) ולכן ויש צורך דחוף במפעילי מערכת נוספים אבקש את עזרתכם בבחירת מפעיל מערכת. השלבים צריכים להיות א. קביעת קריטריונים. ב. הגשת מועמדות. ג. יצירת דף הצבעה. קריטריון ראשוני שנראה לי הוא מינימום ותק של שנה באתר כמו"כ צריך מספר עריכות רלוונטי ועוד. מי שמתנדב ליצור דף לתת כאן קישור לשם, ושם יתקיימו הדיונים תבוא עליו הברכה. שיע • שיחה י' בסיוון ה'תש"ף 16:48, 2 ביוני 2020 (IST)
- נתחיל מזה שאם זה מינימום שנה אז לכאורה יש רק את חלוקת קונטרסים שיותר משנה. כל השאר כמדומני התחילו יחד עימי בתחילת תקופת הקורונה בערך.--לוי ק - שיחה, 16:50, י' בסיוון, ה'תש"ף 16:50, 2 ביוני 2020 (IST)
- עד כמה שאני יודע יש עוד שהיו פה יותר משנה, כמו ר' קרייזי אבאוט משיח שליט"א וכו'. חסיד של הרבי - שיחה, 16:58, י' בסיוון, ה'תש"ף 16:58, 2 ביוני 2020 (IST)
- רק שהוא לא נראה לי הולך להיכנס לזה חזק כ"כ מאחר ובלי קשר הוא עסוק--לוי ק - שיחה, 17:06, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:06, 2 ביוני 2020 (IST)
- יש גם את להתראות שנמצא כאן בוותק של שנים רבות, בכל מקרה, אם חלוקת קונטרסים יסכים - מצויין ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:40, 2 ביוני 2020 (IST)
- נכון, גם להתראות נמצא, אבל נראה לי שחלוקת הרבה יותר פעיל כאן.--לוי ק - שיחה, 17:57, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:57, 2 ביוני 2020 (IST)
- השאלה אם הוא מסכים??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 20:33, 2 ביוני 2020 (IST)
- יש גם את מה עם ההתגלות?, פיצי, חלוקת דולרים ועוד. אבל לדעתי הכי מתאים זה להתראות, הוא המשתמש הפעיל הכי ותיק ומבוגר כאן עם הכי הרבה עריכות (מלבד שיע.ק) ועם הכי הרבה ערכים חדשים מכל משתמש אחר בחב"דפדיה (למעלה מ739! ערכים) ומי שמכיר את הערכים שלו זה לא העתק הדבק אלא כתיבה מחדש ויש לו הכי הרבה נסיון באתר כך שלדעתי הוא הכי מתאים. ולכן אשמח לשמוע את דעתו (לפני שאני מסכים..😀) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 02:53 • י"א בסיוון ה'תש"ף
- אתה צודק לגמרי, אך מצד שני - לאחרונה הוא קצת הוריד פרופיל כאן, צריך לשאול אותו אם הוא מוכן לחזור להיות פעיל כשהיה... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:53, 3 ביוני 2020 (IST)
- יש גם את מה עם ההתגלות?, פיצי, חלוקת דולרים ועוד. אבל לדעתי הכי מתאים זה להתראות, הוא המשתמש הפעיל הכי ותיק ומבוגר כאן עם הכי הרבה עריכות (מלבד שיע.ק) ועם הכי הרבה ערכים חדשים מכל משתמש אחר בחב"דפדיה (למעלה מ739! ערכים) ומי שמכיר את הערכים שלו זה לא העתק הדבק אלא כתיבה מחדש ויש לו הכי הרבה נסיון באתר כך שלדעתי הוא הכי מתאים. ולכן אשמח לשמוע את דעתו (לפני שאני מסכים..😀) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 02:53 • י"א בסיוון ה'תש"ף
- השאלה אם הוא מסכים??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 20:33, 2 ביוני 2020 (IST)
- נכון, גם להתראות נמצא, אבל נראה לי שחלוקת הרבה יותר פעיל כאן.--לוי ק - שיחה, 17:57, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:57, 2 ביוני 2020 (IST)
- יש גם את להתראות שנמצא כאן בוותק של שנים רבות, בכל מקרה, אם חלוקת קונטרסים יסכים - מצויין ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:40, 2 ביוני 2020 (IST)
- רק שהוא לא נראה לי הולך להיכנס לזה חזק כ"כ מאחר ובלי קשר הוא עסוק--לוי ק - שיחה, 17:06, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:06, 2 ביוני 2020 (IST)
- עד כמה שאני יודע יש עוד שהיו פה יותר משנה, כמו ר' קרייזי אבאוט משיח שליט"א וכו'. חסיד של הרבי - שיחה, 16:58, י' בסיוון, ה'תש"ף 16:58, 2 ביוני 2020 (IST)
ראשית, צריך לפרט מה בדיוק תפקיד המפעילים. שנית, יתכן שעדיף להאציל סמכויות לעוד. שלישית, יתכן שאאזור חלציים.. בברכה • כתית למאור • בית הבד 19:58, י"א בסיוון, ה'תש"ף (3 ביוני למניינם), ימות המשיח 19:58, 3 ביוני 2020 (IST)
- אז כשאתה רוצה אתה נמצא כאן... סתם, אם תסכים להקדיש לכך את זמנך (בינתיים נרא שכיום אתה פחות פעיל כאן), אז מבחינתי אין בעיה, נראה לי אתה יותר ותיק מלהתראות... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 20:04, 3 ביוני 2020 (IST)
- - סוף העברה
- תגובותי
1. אם ימצאו מתאימים שיעתרו לעניין אפשר לבחור לא רק 1 אלא 2 מפעילים נוספים.
2. תפקיד המפעילים הוא א. לעזור למשתמשים הותיקים והחדשים. להדריך, לכוון, לבקר וכו'. ב. טכני, אבל דורש לפעמים שיקול דעת והתיישבות לצד היכרות טובה וניסיון עם המערכת: למחוק, להעביר, לחסום, לשנות הרשאות וכו'.
3. לפני הגשת מועמדות, יש לוודא עמידה במספר קריטריונים שרק הראשון בהם מוגדר בצורה ברורה (לפחות לע"ע): א. וותק של שנה לפחות. ב. משתמש פעיל ותורם. ג. משתמש שהפגין במהלך פעילותו שיקול דעת והתנהלות עניינית מועילה ונעימה כלפי משתמשים אחרים. ד. משתמש שדעותיו אינן מנוגדות לעמדת חב"דפדיה (יחי, חי וקיים). -- נכתב ע"י שיע.ק ששכח לחתום את שמו.
- תודה על ההצעה, אך היא לא רלוונטית עבורי כיוון שאינני יכול להיות זמין באופן סדיר ולנטר את הפעילות. אני אכן משתדל לתרום ככל יכולתי, והייתי מעדיף להקדיש את הזמן שיש לי לכתיבה ועריכה בתחומים הקרובים לליבי, אף שאין ספק בחשיבות ונחיצות פעילות הניטור והפעלת המערכת. מבחינת ותק, לעניות דעתי לענין הניטור אין משמעות האם הותק הוא של שנה (פעילה) או של עשור. המטרה של הותק היא לוודא שאכן המפעיל כבר הספיק להכיר את הלך הרוח של חב"דפדיה, ומושגים כמו 'זקן השבט' אינם משפיעים מאומה. אדרבה, אנו נמנים על צעירי חב"ד! להתראות - שיחה, 03:59, י"ג בסיוון, ה'תש"ף 03:59, 5 ביוני 2020 (IST)
- לדעתי כדאי גם להוסיף מגבלת זמן שאחריו מפעיל המערכת יצטרך להיבחר שוב (שנה או כיוצ"ב). בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 07:27, י"ג בסיוון, ה'תש"ף (5 ביוני למניינם), ימות המשיח
אשמח מאוד שעוד משתמשים יציגו מועמדות או ידברו על ליבם של חברים נוספים שיציגו את מועמדותם. לדעתי ניתן להוסיף לפחות עוד 2 מפעילי מערכת. לגבי הגבלת הכהונה. אני בעד אפשר לקבוע שבעוד שנתיים תיערכנה בחירות חוזרות. שיע • שיחה י"ג בסיוון ה'תש"ף 14:19, 5 ביוני 2020 (IST)
- לדעתי פשוט תגיד שמות יש את כתית למאור ואת חלוקת קונטרסים שרוצים, קדימה, תמנה אותם ונעבור הלאה. ואגב, אמנם זה לא המקום אבל כדאי שתעיין בערכים חב"ד סטרשלה ואדמו"ר הריי"צ בתור זקןן המשתמשים, כדי לראות אם הם מתאימים להיות מומלצים. תודה רבה! זה מופנה לא רק אליך אלא גם לכל משתמש שרואה זאת כאן... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 15:08, 5 ביוני 2020 (IST)
- הוספתי בצורה שלא יהיה חלק מהדיון. הכללים עדין באמצע דיון ועל כן כל מי שחושב שיש לשנות את אחד הכללים/להוסיף/להוריד מוזמן לדון על זה כאן. יש לדון כמה עריכות המשתמש צריך לעשות 1000/2000/3000/5000/10,000 והאם הוא צריך לעשות אותם בזמן מסויים קודם הבחירות (יש לציין שבלעומת זה משך תפקיד המפעיל הוא 3 שנים והתנאים הם ותק של תשעה חודשים ו2000 עריכות). ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:31 • י"ד בסיוון ה'תש"ף
- בעד שיתמנו חלוקת קונטרסים, כתית למאור ולהתראות. לא אכפת לי להתמנות גם (אף שאיני בטוח בתדירות ביקוריי). עיקר הנקודה לדעתי שככל שיהיו יותר מפעילים פעילים, ככה יהיה זמן קצר יותר למחיקת הדפים הזקוקים לכך, ולא יישארו דפים מגוחכים/השחתות לזמן ארוך כמו עכשיו. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:20, ט"ז בסיוון ה'תש"ף
- למה מחכים, הגיע הזמן לבחור... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:56, 8 ביוני 2020 (IST)
- א. לדעתי כדאי לצמצם את התפקידים של מפעיל מערכת לפרטים הטכניים בלבד (הרשאות, מחיקה וכד'). ולהדגיש שאין למפעיל מערכת קול חזק יותר משאר המשתמשים (להבדיל מבירוקרט). כמו"כ את תפקידי ההדרכה והכוונה וכו' צריך להביא בנפרד למשתמשים שמוכנים לקחת זאת על עצמם (במיזם נפרד), ואת תפקיד הניטור למנטרים. כמובן שאין מניעה שמפעיל מערכת יהיה גם מנטר, בירוקרט, מכוון משתמשים חדשים (איך שיקראו לזה) או אפילו הכול יחד.
- למה מחכים, הגיע הזמן לבחור... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:56, 8 ביוני 2020 (IST)
- בעד שיתמנו חלוקת קונטרסים, כתית למאור ולהתראות. לא אכפת לי להתמנות גם (אף שאיני בטוח בתדירות ביקוריי). עיקר הנקודה לדעתי שככל שיהיו יותר מפעילים פעילים, ככה יהיה זמן קצר יותר למחיקת הדפים הזקוקים לכך, ולא יישארו דפים מגוחכים/השחתות לזמן ארוך כמו עכשיו. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:20, ט"ז בסיוון ה'תש"ף
- הוספתי בצורה שלא יהיה חלק מהדיון. הכללים עדין באמצע דיון ועל כן כל מי שחושב שיש לשנות את אחד הכללים/להוסיף/להוריד מוזמן לדון על זה כאן. יש לדון כמה עריכות המשתמש צריך לעשות 1000/2000/3000/5000/10,000 והאם הוא צריך לעשות אותם בזמן מסויים קודם הבחירות (יש לציין שבלעומת זה משך תפקיד המפעיל הוא 3 שנים והתנאים הם ותק של תשעה חודשים ו2000 עריכות). ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 21:31 • י"ד בסיוון ה'תש"ף
- ב. כיוון ש(לפי הנ"ל) התפקיד הוא טכני לחלוטין (כמובן עם הצורך להפעיל שיקול דעת, אך לא בעבודה מאומצת עם משתמשים חדשים) אין צורך שיהיו הרבה מפעילים ומספיק שיהיה מפעיל אחד ובלבד שיהיה פעיל. ולכן:
- ג. על המועמד למפעיל מערכת להיות משתמש פעיל - זאת אומרת בעל זכות הצבעה - לפחות בשלושת החודשים שקדמו להצבעה כדי להוכיח על רצינות.
- ד. 1500 או 2000 עריכות אני חושב שזה מספיק כדי שיהיה יסוד סביר להניח שהמשתמש רכש הבנה במבנה האתר ובמדיניות שלו - ולו ברמה הבסיסית.
- ה. כדי לוודא שאכן בסבירות גבוהה ישאר מפעיל מערכת פעיל באתר (ובהתחשב בהסטוריית הפרישות של משתמשי חב"דפדיה) לדעתי כדאי לצמצם את המינוי לתקופה של שנה בלבד (ושלאחריו המפעיל הפעיל יוכל להיבחר שוב).
- ז. אולי אפילו כדאי להגביל לעד שלוש/ארבע מפעילי מערכת (בתנאי שיבוטלו ההרשאות לכל מפעילי המערכת הלא פעילים - חלקם עדיין יכלו להיות בירוקרטים.
- ח. אולי כדאי להוסיף (ואולי לא) שכל מתמודד בהצבעה יכתוב בשתי שורות למה הוא חושב שיהיה נכון לבחור בו (יותר רלוונטי להצבעות הבאות ופחות לעכשיו).
- עד כאן בקשר לדיון עצמו. בנוסף באתי בהצעה שאת הדיון הזה יעבירו לדף שיחת חב"דפדיה:מפעיל מערכת, את הקריטריונים (אחרי ההצבעה) לדף חב"דפדיה:מפעיל מערכת, ואת ההצבעות לחב"דפדיה:מפעיל מערכת/הצבעות. בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 21:31, ט"ז בסיוון, ה'תש"ף (8 ביוני למניינם), ימות המשיח
- א. גם לביורוקרט אין קול חזק יותר מלשאר המשתמשים עכ"פ כפי הבנתי. ב. העבודה היא כן גם עם חדשים, אמנם לא זה עיקר התפקיד אבל ודאי שצריך להתייחס אליהם ולענות תשובות וכפי שכתוב בנהלים סעיף א'. ג. א"כ לא יהיו מפעילים. מחוסר פעילות בחב"דפדיה אפשר להתחשב במשתמשים שלא מספיק פעילים בשלוש חודשים האחרונים אבל כן פעילים באופן כללי ועושים עריכות גם תוך כדי השלושה חודשים אלא שלא מספיק. ה. אם אתה באמת רוצה שהפעלת חב"דפדיה תהיה פעילה צריך להיות הרשאה לכמה משתמשים כי אחד לא יצליח (עכ"פ לדעתי) לראות את כל השינויים האחרונים כולל סימון עריכות כבדוקים ויצטרך שיתוף של כלל המשתמשים, ובפרט בזמנים כמו לפני חודשיים שמידי יום נעשו כ500 עריכות. ו. ראה תשובה ה' ולהוסיף שגם מועמדים למפעילים יכולים לתרום יותר ואם הם יקבלו את ההרשאות אני בטוח שזה יחייב אותם להישאר באתר ולתרום יותר. ז. מה זה משנה אם מבטלים לכל המפעילים הישנים את הסמכות או לא? אם הם לא פעילים אז מה מפריע שישאר להם התפקיד? ח. מי שרוצה - לא חובה, כרגיל בהצבעות. ט. מה איתך? חלוקת קטגוריות, למה שלא תעמיד את עצמך כמועמד לתפקיד? כפי שאמרתי זה יגרום לך גם לתרום יותר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:54 • ט"ז בסיוון ה'תש"ף
- א. בויקיפדיה באמת אין קול חזק יותר, אבל כיוון שחב"דפדיה חותרת יותר לאמת האבסולוטית (ופחות כמו ויקיפדיה - לאמת המוסכמת) צריך שיהיה מישהו שבסופו של דבר אומר "עד כאן" ו"זה לא נושא לדיון". עד עכשיו זה היה התפקיד של מפעילי המערכת, אבל אם פותחים את תפקיד המפעיל לבחירות אז צריך שלמשהו אחר יהיה את הסמכות לקבוע גבולות. אני חושב שבירוקרט יכול למלא את המשבצת הזו.
- א. גם לביורוקרט אין קול חזק יותר מלשאר המשתמשים עכ"פ כפי הבנתי. ב. העבודה היא כן גם עם חדשים, אמנם לא זה עיקר התפקיד אבל ודאי שצריך להתייחס אליהם ולענות תשובות וכפי שכתוב בנהלים סעיף א'. ג. א"כ לא יהיו מפעילים. מחוסר פעילות בחב"דפדיה אפשר להתחשב במשתמשים שלא מספיק פעילים בשלוש חודשים האחרונים אבל כן פעילים באופן כללי ועושים עריכות גם תוך כדי השלושה חודשים אלא שלא מספיק. ה. אם אתה באמת רוצה שהפעלת חב"דפדיה תהיה פעילה צריך להיות הרשאה לכמה משתמשים כי אחד לא יצליח (עכ"פ לדעתי) לראות את כל השינויים האחרונים כולל סימון עריכות כבדוקים ויצטרך שיתוף של כלל המשתמשים, ובפרט בזמנים כמו לפני חודשיים שמידי יום נעשו כ500 עריכות. ו. ראה תשובה ה' ולהוסיף שגם מועמדים למפעילים יכולים לתרום יותר ואם הם יקבלו את ההרשאות אני בטוח שזה יחייב אותם להישאר באתר ולתרום יותר. ז. מה זה משנה אם מבטלים לכל המפעילים הישנים את הסמכות או לא? אם הם לא פעילים אז מה מפריע שישאר להם התפקיד? ח. מי שרוצה - לא חובה, כרגיל בהצבעות. ט. מה איתך? חלוקת קטגוריות, למה שלא תעמיד את עצמך כמועמד לתפקיד? כפי שאמרתי זה יגרום לך גם לתרום יותר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 22:54 • ט"ז בסיוון ה'תש"ף
- עד כאן בקשר לדיון עצמו. בנוסף באתי בהצעה שאת הדיון הזה יעבירו לדף שיחת חב"דפדיה:מפעיל מערכת, את הקריטריונים (אחרי ההצבעה) לדף חב"דפדיה:מפעיל מערכת, ואת ההצבעות לחב"דפדיה:מפעיל מערכת/הצבעות. בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 21:31, ט"ז בסיוון, ה'תש"ף (8 ביוני למניינם), ימות המשיח
- ב. הערעור שלי זה על מה ששיע.ק כתב (לזה אתה מתכוון נהלים?) "לעזור למשתמשים הותיקים והחדשים. להדריך, לכוון, לבקר וכו'" ועל זה אני שואל "מדוע?". למפעיל יש את ההרשאות לבצע עניינים טכניים (מחיקה, הרשאות, הגנות וכו') למה זה צריך לבוא ביחד עם תפקידים נוספים? ושוב, משתמש שקיבל הרשאות מפעיל יכול להתנדב (ורצוי שיתנדב) גם להדריך מתחילים, לנטר וכו', אבל למה זה מחוייב להגיע יחד (וממילא למי שלא קיבל הרשאות מפעיל יהיה פחות מחויבות לעשות את הנ"ל.
- ג. כרגע אולי ניתן להקל בסעיף הנ"ל. אבל באופן כללי אני בהחלט ידרוש ממפעיל להיות משתמש פעיל (בעל זכות הצבעה זה מינימום של פעילות), ובהחלט יהיה חכם יותר לבקש הוכחת רצינות מראש (ולא רק התחייבות שאין שם התחייבות שאכן תקוים). אגב, גם שיע.ק כתב "משתמש פעיל ותורם." (תגובתי, קריטריון ב).
- ה. בסעיף ה' טענתי שכדאי לצמצם את הקדנציה לשנה (ללא הגבלת מספר הקדנציות). על פניו זה לא נראה שחלקת אתי ומה שכתבת בסעיף ה' יותר שייך לו'.
- ו. מה שכתבת בסעיפים ה' וו' נובע (לדעתי) מחוסר הסכמה כללי יותר בקשר לתפקיד של מפעיל. לפי דעתי (שתפקיד המפעיל אמור להצטמצם לאותם פעולות טכניות) המפעיל לא צריך להיכנס שלוש פעמים ביום לאתר ולעבור על כל העריכות. מספיק שהוא יעבור על הדף חב"דפדיה:בקשות ממפעיל מערכת פעם ביום-יומיים ויטפל בבקשות שם. בערך בזה מסתכם תפקידו של מפעיל מערכת (ושלשם כך נידרש ההרשאות המתאימות שלו). משתמש אחד פעיל שנכנס פעם ביום (ושחלק מהמשתמשים יכולים להתקשר עליו במקרי חרום - בונוס) יכול לבצע את התפקיד בשלמות. לשאר המשימות יש את התפקיד מנטר (שאולי צריך למצוא משהו שיאייש את התפקיד) ואת המיזם שצריך לפתוח - דלפק יעוץ ומתמשים 'בעלי ידע'.
- ז. 1. שהמשתמשים יוכלו לפנות למפעיל המערכת דרך הדף מיוחד:רשימת מפעילים בלי להתבלבל בין 'מפעיל פעיל' ל'מפעיל לשם כבוד' (רק בגלל שלא רוצים לפגוע). 2. בשביל הסדר - כשיהיה ברור מי מפעיל ומי כבר לא יוכלו לעקוב כמה מפעילים יש וכמה צריך עוד. 3. מפעיל שלא נמצא באתר יום-יום ולא מודע להלך רוח העכשווי באתר יכול לחסום/להגן/למחוק בלי אחיזה במצב העכשווי - כי הרי הוא מורשה - ועכשיו לך תתווכח..
- ח. גם זה כרגע לא כ"כ רלוונטי (כי הסיבה של כולם זה שיהיה מפעיל פעיל) אבל להבא זה יכול למנוע הרבה בעיות - כמו משהו שרוצה רק העלאה בדרגה (ואז או שהוא יעשה משהו בשביל לספק את התאווה או שימנע לקהילה הטורדנות שלו).
- ט. מוחה בכל התוקף.
- ט. בקשר לגוף השאלה, ראשית כל אני לא עומד בכללים שאני חושב שצריכים להיות. ושנית (כמו שכבר אמרתי לך) אני לכאורה לא מתכנן להיות פעיל ברמה הנדרשת ממפעיל מערכת.
- בקשר להעברת הדף, משהו מתנגד? בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 23:38, י"ז בסיוון, ה'תש"ף (9 ביוני למניינם), ימות המשיח
- א. נראה שאתה חושב שעכשיו יש משהו חדש שעד היום לא היה, גם המפעילים של היום נבחרו בהסכמת המשתמשים. ב. כמו שאני הבנתי אותו הוא רוצה שהמפעיל סוג של ינהל באופן כללי את האתר שזה כולל עזרה לחדשים אחרת לא יהיו עורכים באתר (ע"ד בעל עסק ושכיר). ג. אני לא חושב שעוד שנה או שנתיים המצב יהיה יותר טוב שכן יצטרכו לכלל הזה ומה ששייע כתב הוא התכוון 'פעיל' באופן כללי ולא בעל זכות הצבעה ואפשר לראות את זה על הדברים שעשה. ה. אני לא יודע כמה חב"דפדיה תהיה פעילה בכל שנה שיהיה אפשר לעשות בחירות, למשל שנה שעברה אם היו בחירות הייתי בוחר את עצמי.. (סוג של). ולכן מסיבה טכנית זה אולי לא יתאפשר, אבל אפשר לכתוב בתקנון שניתן לעשות בחירות כל שנה באם יש x משתמשים פעילים. מה דעתך? ו. א"כ אז למה צריך בחירות, גם עכשיו אפשר להתקשר למפעיל כל פעם שצריך משהו וכו'. לדעתי ואני מאמין שזו דעת הרוב שהמפעיל צריך לעבור על כל השינויים האחרונים (אם יש כמה מפעילים אז יכול להיות חלוקה) ולראות אם יש לדוגמה מילים שלא מתאימות לאתר (דבר שקרה לאחרונה כמה פעמים) ויסתיר אותם מיד ובלי לחכות עד שיכתבו לו ועד שהוא יראה את מה שכתבו לו. ז. זה כבר צריך לשאול את שיע. אגב, יש כאלו שעדין נכנסים כמו חיים נהר שנכנס השנה לאיזה תקופה (אפילו כתב ערך). ח. ובאמת נראה לך שהוא לא ימצא תירוץ אחר? זה מוזר לחייב לכתוב סיבה. ט. דוקא לשיטתך אתה לא אמור לעשות הרבה כי המפעיל צריך להיכנס אחת ליומיים.. אם אתה באמת חושב כך זה יכול לגרום לך להיכנס יותר. מה שלא הגבתי לך פירושו שאני מסכים. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 00:39 • י"ח בסיוון ה'תש"ף
- בקשר להעברת הדף, משהו מתנגד? בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 23:38, י"ז בסיוון, ה'תש"ף (9 ביוני למניינם), ימות המשיח
- לצערי אין לי זמן כרגע להגיב לכל הפרטים למרות חשיבותם, 1. אני בעד שיהיו עד 3 מפעילי מערכת פעילים (אני לא נחשב פעיל). 2. בעיני מפעיל מערכת הוא סוג של מנהל גם, לא במובן שיוכל להשליט את דעתו על אחרים חלילה, אלא במובן של עזרה, תיווך, תמיכה והכוונה. 3. בשל תקלה טכנית לא ניתן לשנות את ההרשאות של חלק מהמשתמשים אבל אני בעד להסיר את הבלתי פעילים. 4. אני מציע שהבחירות יהיו באופן הבא: כל משתמש יכתוב מתחת למפעיל שהוא בוחר, כדי להבחר יצרך המפעיל 75% מקולות המצביעים, כלומר, אם משתמש אחד יבחר על ידי 100% השני על ידי 80% והשלישי על ידי 70% רק שני הראשונים יכנסו. אם כולם יקבלו מעל 75 כולם יכנסו. זו הצעתי. שיע • שיחה י"ט בסיוון ה'תש"ף 16:38, 11 ביוני 2020 (IST)
- מצטרף לשיע - יש אפשרות לשים לכל משתמש פעיל בתיבת השיחה איזו תבנית להצבעה וכדו'??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:51, 11 ביוני 2020 (IST)
- וואו, איך הדיון הזה חמק לי מתחת לרדאר. לאחרונה הרבה משתמשים חזרו להיות יותר פעילים בעקבות החל"ת וכדו', כך שהייתי ממליץ לערוך את הבחירות הבאות עוד שנה ולא עוד שנתיים מכיוון שלא כל המשתמשים יכולים באמת להתחייב לשנתיים, בהצלחה למועמדים - חבר - שיחה - היום, כ' בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- מאחר וזו הייתה הפעם השניה שהוצעה ההצעה להוריד את כמות השנים לשנה - הורדתי (אף שאני חושב שעכשיו זה התקופה הטובה אבל בעוד שנה..). משתמש שרוצה להתמודד בבחירות לתפקיד יצטרך להציע את עצמו קודם - כפשוט ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:49 • כ' בסיוון ה'תש"ף
- וואו, איך הדיון הזה חמק לי מתחת לרדאר. לאחרונה הרבה משתמשים חזרו להיות יותר פעילים בעקבות החל"ת וכדו', כך שהייתי ממליץ לערוך את הבחירות הבאות עוד שנה ולא עוד שנתיים מכיוון שלא כל המשתמשים יכולים באמת להתחייב לשנתיים, בהצלחה למועמדים - חבר - שיחה - היום, כ' בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- מצטרף לשיע - יש אפשרות לשים לכל משתמש פעיל בתיבת השיחה איזו תבנית להצבעה וכדו'??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:51, 11 ביוני 2020 (IST)
בחירת המפעיל
אם ימצאו מתאימים שיעתרו לענין, יהיה ניתן לבחור אף שני מפעילים עד שלושה.
תפקידי המפעיל
- לעזור למשתמשים הותיקים והחדשים. להדריך, לכוון, לבקר וכו'.
- טכני, אבל דורש לפעמים שיקול דעת והתיישבות לצד היכרות טובה וניסיון עם המערכת: למחוק, להעביר, לחסום, לשנות הרשאות וכו'.
קריטריונים למפעיל
- על המשתמש להיות עם ותק של למעלה משנה.
- על המשתמש לעשות לפחות 2000 עריכות בחב"דפדיה.
- משתמש שהפגין במהלך פעילותו שיקול דעת והתנהלות עניינית מועילה ונעימה כלפי משתמשים אחרים.
- משתמש שדעותיו אינן מנוגדות לעמדת חב"דפדיה (יחי, חי וקיים).
- המפעיל ישמש בתפקידו למשך שנה, לאחר מכן יתבצעו בחירות נוספות.
הצבעה
ההצבעה תימשך במשך כשבוע החל מרגע סיום הדיון.
כל משתמש יחתום תחת שם המפעיל אותו הוא בוחר באופן הזה: #(כאן ניתן לרשום סיבה)~~~~
כדי שהמפעיל יבחר הוא יצטרך לקבל לפחות 75% מקולות המצביעים, אם כל המועמדים יקבלו מעל 75% כולם יכנסו (מוגבל ל3). לדוגמה: אם מועמד אחד יבחר על ידי 100% מהקולות, השני על ידי 80% מהקולות והשלישי על ידי 70% רק שני הראשונים יכנסו.
מועמדים
בכדי להיכלל ברשימת המועמדים לתפקיד, על המשתמש להציע את עצמו בפסקת הדיונים או לרשום את עצמו כמועמד.
(נא לא למחוק שורה זו, ולא את פסקת הדוגמה, עד לסגירת הרשימה, אלא להוסיף כאן שמות לפי הטופס הבא)
מועמד לדוגמה
- שם משתמש: {{משתמש|שם המשתמש}}
- התחלת הפעילות: תאריך ושנה
מועמד 1
- שם משתמש: כתית למאור (שיחה | תרומות)
- התחלת הפעילות: ב' ניסן תשע"ג
- בעד - אם יהיה פעיל ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:44, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד חסיד של הרבי - שיחה, 16:49, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 16:49, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד - היה ראוי לתפקיד כבר מזמן וכמו שצין ידידי חב"דניק אם יהיה פעיל - חבר - שיחה - היום, כ' בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- בעד חזק - זה רק ידרוש ממנו להיות יותר פעיל. כיפת יחי - שיחה, 12:33, כ' בסיוון, ה'תש"ף
- בעד - אם יש לי זכות הצבעה. • שף ויתיב • קאנפרענץ רום 17:45, 12 ביוני 2020 (IST)
- בעד. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 16:38, כ"ב בסיוון, ה'תש"ף.
- מתלבט - נוטה יותר לנגד בגלל שהוא בקושי פעיל ורואים אותויחי המלך - שיחה, 19:33, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 19:33, 16 ביוני 2020 (IST)
- נגד - הוא משיחיסטי, ספק ע"ז. איש חסיד אחד - שיחה, 15:15, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 15:15, 18 ביוני 2020 (IST)
מועמד 2
- שם משתמש: חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות)
- התחלת הפעילות: י' מנחם אב תשע"ח
- בעד חזק חסיד של הרבי - שיחה, 16:40, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 16:40, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד חזק ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:43, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד - חבר - שיחה - היום, כ' בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- בעד חזק - הכי ראוי לדעתי. כיפת יחי - שיחה, 12:34, כ' בסיוון, ה'תש"ף
- בעד חזק - הכי מתאים! (שלום לכולם...)--לוי ק - שיחה, 13:01, כ' בסיוון, ה'תש"ף 13:01, 12 ביוני 2020 (IST)
- בעד חזק - אם יש לי זכות הצבעה... יעקב בן שמואל - שיחה, 16:51, כ"ג בסיוון, ה'תש"ף 16:51, 15 ביוני 2020 (IST)
- בעד חזקיחי המלך - שיחה, 19:30, כ"ד בסיוון, ה'תש"ף 19:30, 16 ביוני 2020 (IST)
- נגד - הוא משיחיסטי, ספק ע"ז. איש חסיד אחד - שיחה, 15:16, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 15:16, 18 ביוני 2020 (IST)
מועמד 3
- שם משתמש: קרייזי אבאוט משיח (שיחה | תרומות)
- התחלת הפעילות: ט' טבת תשע"ו
- בעד חלש אם יהיה פעיל ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:44, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד חסיד של הרבי - שיחה, 16:49, י"ט בסיוון, ה'תש"ף 16:49, 11 ביוני 2020 (IST)
- בעד - חבר - שיחה - היום, כ' בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- בעד - כנ"ל, ידרוש ממנו להיות פעיל יותר. כיפת יחי - שיחה, 12:43, כ' בסיוון, ה'תש"ף
- בעד - אם יהיה פעיל הרבה יותר--לוי ק - שיחה, 13:01, כ' בסיוון, ה'תש"ף 13:01, 12 ביוני 2020 (IST)
- בעד - אם יש לי זכות הצבעה. • שף ויתיב • קאנפרענץ רום 17:43, 12 ביוני 2020 (IST)
- בעד. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 16:39, כ"ב בסיוון, ה'תש"ף.
- בעד חלש יחי המלך - שיחה, 15:09, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 15:09, 17 ביוני 2020 (IST)