שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ארכיון 2

הוספת נושא
שיחות פעילות
גרסה מ־08:51, 31 במרץ 2022 מאת חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) (←‏עיטור: סידור תמונה)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.



שינה בסוכהעריכה

לכבוד ולעונג לי להזמינך לקדם ולשפר את הערך שינה בסוכה כמיטב כישורך, תודה מראש.--הנחה - שיחה 22:24, 12 באוקטובר 2016 (UTC)

הזמנת כבודעריכה

בשבח והודיה להשי"ת על כל הטוב אשר גמלני הנני מתכבד להזמינך להביע דעתך כאן. שף ויתיבקאנפרענץ רום

אולי בכל זאת? שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:40, 17 במאי 2017 (UTC)
עמוק מידי בשבילי.. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:02, כ"ב באייר ה'תשע"ז

שליחעריכה

כשלמדתי את שיחת ליל שמח"ת מ"ו, פתחתי לבדוק משהו בערך שליח, ונדהמתי לגלות שהוא פשוט לא קיים...

כיון שאני יודע שאתה קרייזי אבאוט ערכים בענייני משיח, רציתי להפנות אותך לשיחה הנ"ל, ולבקש למלאות את החסר.

אתה הרי יודע שבתקופה הקרובה לא אוכל לעשות את זה בעצמי, אלא רק לבצע את הכתוב שם .

כפשוט, תיעזר בשיחה הנ"ל. מ. פינחסי - שיחה 03:35, 2 בנובמבר 2016 (UTC)

א. אינני בטוח שצריך להיות ערך שליח בנפרד מהערך שליחות. הלא כן? ב. ועיקר - בנוגע לפועל, אינני בטוח שלי תהיה היכולת לעשות זאת יותר מאשר לך... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:31, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
בעבר כתבתי לעצמי (אם כי לא ערוך ומסודר) כללות ענין השליח על פי שיחותיו של הרבי בעניין, העתקתי אותם כאן שים לב שלא מדובר כ"כ על הרקע ההיסטורי של השלוחים ולזה בהחלט מגיע ערך בפני עצמו, והזמ"ג! אלא על ההיבט התורני חסידי של העניין.--הנחה - שיחה 09:28, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
קרייזי, אני בטוח שצריך להיות ערך נפרד, אתה מוזמן להסתכל שם ולהחליט לבד. יש לי זמן יותר ממך? נניח, נתדיין ע"ז כבר בינינו .
הנחה, ישר כח גדול! אני עדיין חושב שאפשר להכניס שם עוד הרבה פרטים מהשיחה הנ"ל-- נכתב ע"י מ. פינחסי ששכח לחתום את שמו.
אין ספק (מסתבר גם שבדרושי רבותינו נשיאנו יש עוד הרבה בעניין), ואתה מוזמן לציין או להוסיף בעצמך.--הנחה - שיחה 16:19, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
לאור הנתונים, אני חוזר בי ומסכים שצריך להיות ערך שליח, ומחזק את ידיו של הרה"ג הנחה על עבודתו הק'. עם זאת אינני חוזר בי בנוגע לזמן והפנאי וכו'... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:05, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו שאנו קוראים השבוע על השליח הראשון, ולהזכיר ולעורר ע"ד הערכים הנ"ל. אני אמנם אוחז רק בסוס"ב בשיחה הידועה, חיי שרה נ"ב, אבל מיד שמתי לב שבשיחה יש עניינים נפלאים. אם לומדים אותה בעיון עם הפיענוחים, אפשר להרחיב משמעותית ערכים רבים בנושא שליחות בכלל.
אני מציין בקשר לזה כמה משתמשים, שאני מאמין שישמחו ליטול חלק בפרוייקט.
אמנם יראתי בפצותי שיח, כי אני בוש ונכלם בפני התורמים של חב"דפדיה שתרומותיי לעומת התרומות שלהם הם כאין ואפס, אך בכ"ז... אני גם מבטיח שאשתדל לעזור...
הנחה, להתראות, כתית למאור, שלום. בהצלחה. אשתדל לעזור... מ. פינחסי - שיחה 13:53, 20 בנובמבר 2016 (UTC)

שקרעריכה

בקשר ליציאה מהחשבון הייתי מחליף את זה ל"נא ללחוץ כאן" כדי שלא תיתפס כשקרן. שף ויתיבקאנפרענץ רום 10:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

נו באמת... מה הבעיה שבנאדם יכתוב שטויות שלא קשורות למשיח בעודו מחוץ לחשבון? העיקר רק שלא יעשה את זה בתוך החשבון... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:25, כ"ב בחשוון ה'תשע"ז

יעקב קופיל?עריכה

לכאורה זה כמו מענדל? שף ויתיבקאנפרענץ רום 07:31, 24 בנובמבר 2016 (UTC)

ככל הידוע לי בעברית המודרנית (ואני יודע זאת מיהודי שלעת עתה זה כל ענינו..) בשמות לא מתערבים, והדוגמה לזה הוא מ"שלמה" שלא כותבים שלומו, ולכאורה אא"כ כן הוא גם בעניינו.--הנחה - שיחה 10:14, 24 בנובמבר 2016 (UTC)
למען האמת לא התעמקתי יתר על המידה. בחיפוש גוגל שעשיתי כדי לחפש את משפחתו, ראיתי שהוא מוזכר כמה פעמים באיות "קופיל", אז הבנתי שבעברית המחודשת זה כך. אם זה נראה לכם חשוב, לא אתנגד להעברה ל"קאפיל", רק תשאירו הפניה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:26, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז

ת"ח ת"חעריכה

יישרכוח!על עריכתך הנפלאה בערך נשיא הדור (ועל החזרת הדיון לפסים רגועים...) -- ד. שטרן * השמים מספרים • 12:43, כ"ח בכסלו, ה'תשע"ז (28 בדצמ' למניינם), ימות המשיחיחי המלך המשיח!

ברוכים השבים!עריכה

יחי המלך! היית חסר בנוף. סימן שהיית עסוק בדברים טובים. בהצלחה. להתראות - שיחה 14:02, 20 בפברואר 2017 (UTC)

תודה על הקבלת פנים. למען הדיוק, לא הלכתי לשום מקום וגם לא חזרתי, פשוט קשה לי לשמור על תדירות גבוהה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 00:53, כ"ה בשבט ה'תשע"ז

הרב ויסמנדלעריכה

בשעתו שאלת אותי עליו ועניתי שאיני יודע, והנה מצאתי את הקישור הזה. יש לעיין גם אם הוא אמר משהו בקשר לפרשת שנחיי. שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:32, 23 בפברואר 2017 (UTC)

גם זה אינו מספיק כדי לכתוב עליו ערך, כמובן. לפחות בינתיים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:24, ח' באדר ה'תשע"ז
ראיתי על הענין עוד חומר ולא זכור לי איפה. היתה התבטאות של בנו שהוא נולד רק בזכות הרבי הקודם (היינו כי אביו היה שבור ולא רצה להתחתן שוב והרבי חיזק אותו). בפועל נראה לי שאפשר להחזיר את שמו כי לא מופרך שיום אחד ייכתב עליו ערך. שף ויתיבקאנפרענץ רום 00:29, 17 במאי 2017 (UTC)
אני כבר לא זוכר מאיפה מחקתי ולאן להחזיר...
עם זאת, אם ברצונך לכתוב עליו - בכבוד. עכשיו אני נזכר שראיתי לאחרונה באג"ק חי"ז של הרבי הריי"צ (לוין) התייחסות אליו בלשון מיוחדת במינה והרבה שבחים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 02:40, כ"א באייר ה'תשע"ז
תסתכל בדף השיחה שלי איפה שהדיון התחיל... שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:41, 17 במאי 2017 (UTC)

ביום עשתי עשרעריכה

בטח יש לך להוסיף עוד קצת צבע לערך ביום עשתי עשר, מידת התפוצה חוברות והדפסות ועוד כמיטב ידיעותיך וכו'.--הנחה - שיחה 08:54, 30 במרץ 2017 (UTC)

לא משהו שזכור לי ברגע זה, אבל אם יהיה לי זמן בהמשך אולי אחשוב בל"נ. (אגב, לא אמור להיות ביום עשתי עשר תשל"א?)
אמנם אני מחכה מאוד שמו"ר הגאון שליט"א יוציא על זה מאמר מבואר וזה כמובן ישדרג את הערך עשרות מונים... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 10:53, ג' בניסן ה'תשע"ז
אכן צודק, יש הרי ביום עשתי עשר בתשל"ב ג"כ. אלא שבציבור נקרא מאמר זה ביום עשתי עשר סתם.--הנחה - שיחה 11:00, 30 במרץ 2017 (UTC)
השיקול של 'נקרא בציבור' בא בחשבון אם השם ביום עשתי עשר תשל"א לא היה מוכר בציבור, ובנדו"ד אין זה כך. מה גם שאפשר להפנות מביום עשתי עשר. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:01, ג' בניסן ה'תשע"ז
אכו כך צודק ב100% אני רק הסברתי איך אני הגעתי לשם הזה.--הנחה - שיחה 21:49, 30 במרץ 2017 (UTC)

תיאור התמונהעריכה

לפלא קצת השחזור בתיאור התמונה, מנין לך שזה לימוד הרי נראה בחוש שזה מתוך הסידור (וקשה לי להאמין שהלכת בעינים עצומות רק אחרי טענת "חבר") לדעתי יש לשחזר את עריכתו בקובץ:הוגה בתורה.jpg .--הנחה - שיחה 12:46, 21 באפריל 2017 (UTC)

העורך הקודם מחק את התמונה לגמרי ולכן שחזרתיו. אבל אתה צודק כמובן. בינתיים מחקתי לגמרי, אא"כ תימצא תמונה המבטאת את לימוד התורה של אד"ש. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:10, כ"ז בניסן ה'תשע"ז

משפט הספרים תש"נעריכה

המקור לזה ביומן מאותה תקופה. להתראות - שיחה 11:34, 5 ביוני 2017 (UTC)

אם כן כמו שכתבתי מקומו בערך (ובעדיפות גדולה עם ציון למקור). פשוט בימי חב"ד אין טעם להרחיב בפרטי כל אירוע, רק לציין בקצרה ולהפנות לערכים השייכים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:55, י"ז בסיוון ה'תשע"ז

הערות שוליים / קישורים חיצונייםעריכה

קרייזי שלום. כמדומני שהערות שוליים אינן יכולות להיות תחליף לקישורים חיצוניים. בברכה --שיעשיחה י"ט בסיוון ה'תשע"ז 21:51, 13 ביוני 2017 (UTC)

שיע.ק, תעיין שם שוב ותפתח את הקישורים. שים לב שבשיחות שם יש רק איזכור למבצע, ולא הרחבה משמעותית כל כך בענינו. על פי זה יכולים להיות בערך 100 קישורים חיצוניים... זה מספיק שמופיע בהערות שוליים (את השיחה העיקרית, מלקו"ש, השארתי).
אני לא רוצה לשחזר את כבודך אבל בטוח שאחרי שתבדוק תשחזר בעצמך... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:47, כ"א בסיוון ה'תשע"ז
שיע.ק, בדקת את זה? • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:48, כ"ז בסיוון ה'תשע"ז

770עריכה

ניסיתי לחפש שם אחד החסידים שהוא במעמד ומצב של "קרייזי" אבאוט משיח ולא מצאתי,עדיין.. מה אתה לא נמצא שם?!... --הנחה - שיחה 03:14, 8 באוגוסט 2017 (UTC)

למרבה הצער והכאב, לא כל מי ששם המשתמש שלו הוא "קרייזי אבאוט משיח" הופך אוטומטית ללא יגיעה לקרייזי אבאוט משיח, כמו שלא כל מי שעל דלתו שלט "בית חב"ד" מיד הבית שלו הופך בלי שום עבודה לבית חב"ד...
עכ"פ, אתה עדיין כאן? אם כן תהיה לי צביטה גדולה אם לא אזכה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:45, ט"ז באב ה'תשע"ז
עד היום.--הנחה - שיחה 11:50, 8 באוגוסט 2017 (UTC)
ועז"נ חשף את יד קודשו, אך בלא הכנה אי אפשר לראותו.. • כתית למאורבית הבד 17:23, ט"ז באב, ה'תשע"ז (8 באוג' למניינם), ימות המשיח
מעודד קצת לחשוב עד כמה אני מרתק... (מאחורי המקלדת.. אז אולי עדיף להשאר כך... בעצם, כבר מאוחר מידי.. )--הנחה - שיחה 23:22, 8 באוגוסט 2017 (UTC)

מצחיק ומגוחךעריכה

הכותרת בדף יצחק חיים דובער וילנסקי שלושת הדובים... 209.140.40.191 03:03, 14 באוגוסט 2017 (UTC)

אז תצחק. אני חושב שאם זה יהיה הדבר הכי מצחיק כאן, והיה זה שכרנו.
הבעיה היא שיש דברים שהם לא רק מצחיקים ומגוחכים אלא גם עצובים, כמו מה שכתבתי עכשיו בשיחה:יהושע נימוטין. ואם אתה מחפש עוד, אולי תטפל במה שמופיע בלוי יצחק זלמנוביץ'. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:15, כ"ב באב ה'תשע"ז

תמונהעריכה

למה למחוק , אם אפשר לתקן?--שיעשיחה ל' באב ה'תשע"ז 00:20, 22 באוגוסט 2017 (UTC)

לאחר זמן (וסליחה על האיחור): כי איני רואה טעם בקישור לכתבה שכל מה שיש בה הוא תמונה אחת, שכבר נמצאת בחב"דפדיה בערך יששכר דוב רוקח. אם ממש רוצים אפשר להכניס את התמונה הזו גם לערך זה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:01, כ"ד באלול ה'תשע"ז

ערכי תאריכיםעריכה

יש"כ על עבודתך הסיזיפית בערכי התאריכים. ואין מזרזין אלא למזורזין. --שיעשיחה ד' בתשרי ה'תשע"ח 14:06, 24 בספטמבר 2017 (UTC)

איך נזכרת פתאום? • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:45, י"א בתשרי ה'תשע"ח

התוועדות חירום!עריכה

--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 18:42, 4 בנובמבר 2017 (UTC)

עזרה במציאת קובץעריכה

היכן אני יכול למצוא (אפילו על האינטרנט) את קובץ התייסדות אגודת ישראל, אבל לא מבית משיח, אלא באופן מרוכז. 63.143.195.69 21:37, 13 בנובמבר 2017 (UTC)

מענין למה פנית אלי... דוקא לאחרונה חיפשתי ולא מצאתי. גם מבית משיח לא נראה לי שיש את הכל. אין לי מושג. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:41, א' בכסלו ה'תשע"ח

איך מעלים את הקובץעריכה

איך מעלים את הקובץ שביקשת בערך רשימות, אני לא יודע. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

יש כמה אפשרויות: מה שעשו עם הקובץ השכן, והוא להעלות את הקובץ לגוגל דרייב ואז לקשר אליו. אפשרות זו ישנה לכל בעל חשבון גוגל ומן הסתם גם לך.
אפשרות נוספת (אולי עדיפה, לא יודע) היא להעלות את הקובץ לחב"דפדיה, אלא שבשביל זה צריך משתמש עם הרשאה. אם אין לך - אתה יכול לשלוח לי במייל ואעשה זאת בל"נ (יש לך בצד ימין באופציה של "שליחת דוא"ל למשתמש"). בהצלחה • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 00:59, י"א בסיוון ה'תשע"ח
להעיר, שבהעלאה לחשבון גוגל צריכים לוודא שהקובץ זמין להצגה לכל מי שיש לו את הקישור. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:00, י"א בסיוון ה'תשע"ח

צילום מסךעריכה

אשמח אם תעלה לדף שיחתי צילום מסך של היציאה מהחשבון.--Men770שיחהמייל . כעת,כ"א בסיוון ה'תשע"ח, 15:31 מגיע משיח! יחי המלך!

אין מה לצלם צילום מסך, זה נראה כרגיל שהוא מזהיר אותך שאתה מחוץ לחשבון (למרות שלא יצאת). אם אתה רוצה לראות איך זה פשוט צא מהחשבון באמצע העריכה ותראה איזה אזהרה הוא רושם. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 00:29, כ"ב בסיוון ה'תשע"ח
אני יודע איך זה נראה וזה קורה לי לפעמים, אבל לא הרבה וחלוקת דולרים לא יודע והוא יכול לבדוק אם יש את זה בויקיפדיה (חסום לי)--Men770שיחהמייל

. כעת,כ"ב בסיוון ה'תשע"ח, 15:15 מגיע משיח! יחי המלך!

גם הוא יכול לצאת מהחשבון ולראות איך זה נראה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:49, כ"ט בסיוון ה'תשע"ח

גדולה התמיהה!עריכה

נתקעים בחוץ אז נוטשים לחלוטין? שף ויתיבקאנפרענץ רום 08:44, 13 במאי 2019 (IST)

שינוי שםעריכה

אין לך הרשאת שינוי שם? נראה לי שזה מגיע אוטומטי. תבדוק בלשונית 'עוד' שעל יד 'גרסאות קודמות'. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • כ"ג באדר ה'תש"ף • 05:12, 19 במרץ 2020 (UTC)

המחייהעריכה

ישר כח לך על החזרה לחב"דפדיה, הרחבת הערכים וכתיבת הערכים הרבים בשבוע האחרון. אתה ממש מוסיף כאן רוח חיים שהייתה חסרה זמן רב. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • כ"ג באדר ה'תש"ף • 05:34, 19 במרץ 2020 (UTC)

חלוקת קונטרסים, אַ מחיה. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

מדוע?עריכה

מה הטעם להשבת הקישור ללחלוחית גאולתית?--חייל של המלך - שיחה, 14:15, ל' בניסן, ה'תש"ף 14:15, 24 באפריל 2020 (IST)
השבתי בדיון שלכם, ע"ש. ואגב אין צורך להקפיד על נקודותיים אלא במקרה שאתה מגיב למישהו, אבל כשאתה הראשון בדיון, לא צריך נקודותיים. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:20, ל' בניסן ה'תש"ף

עבודת התפילהעריכה

וואו. תענוג ממש עכשיו לקרוא אחרי עריכתך הנהדרת. הייתי מציע שתוסיף עוד מהמקורות שצורפו. זה אמור להיות ערך מכובד יותר ועם יותר בשר.

--לוי ישראל - שיחה, 14:37, ל' בניסן, ה'תש"ף 14:37, 24 באפריל 2020 (IST)

יישר כח. הלואי והייתי זוכה להתעסק בערך זה יותר. פשיטא שעליו להיות מכובד בהרבה וכו'. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:42, ג' באייר ה'תש"ף

מה המייל? --לוי ישראל - שיחה, 09:22, ד' באייר, ה'תש"ף 09:22, 28 באפריל 2020 (IST)

תסתכל בסרגל האפשרויות שיש לך כעת בצד ימין, "שליחת דוא"ל למשתמש" (לכאורה אתה יכול לשלוח מייל דרך חב"דפדיה רק אם גם אתה הזנת כתובת מייל במשתמש שלך; אם לא, תוכל לעשות זאת ב"העדפות" שלך, ראה בראש הדף).
ודרך אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:29, ד' באייר ה'תש"ף
אצלי לא מופיעה האפשרות. ייתכן וזו עוד אחת מהתקלות הצצות כאן חדשים לבקרים. כנראה גם על עבודת התכנות באתר נאמר הכלל של 'מי יעלה בהר השם', ואם לא עולים, אז יורדים. אם לא מתפתחים - צצים בעיות גם בקיים... להתראות - שיחה, 21:34, ד' באייר, ה'תש"ף 21:34, 28 באפריל 2020 (IST)
גם לי אין אפשרות כזו..--לוי ישראל - שיחה, 13:00, ז' באייר, ה'תש"ף 13:00, 1 במאי 2020 (IST)
יש תקלה כבר שנים שאי אפשר לשלוח הודעות מייל דרך הקישור בכלים, מי שרוצה שתהיה אפשרות לשלוח אליו מייל יכול להעתיק ממני. (קרדיט לmen770!)חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • י' באייר ה'תש"ף • 00:15, 4 במאי 2020 (IST)
לוי ישראל, אם עדיין תרצה, שלח מייל לכאן. ומה עם הרחבת עבודת התפילה? -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:19, ט"ז באייר ה'תש"ף

שלחתי. כשאמצא זמן, ארתם מיד. --לוי ישראל - שיחה, 07:53, י"ז באייר, ה'תש"ף 07:53, 11 במאי 2020 (IST)

עניתי. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 18:39, י"ז באייר ה'תש"ף

בית דין רבני חב"דעריכה

  • תודה על העריכה בערך בי"ד רבני חב"ד, היא אכן היתה נדרשת. אשתדל למצוא הפניות בזמן הקרוב לדברי הרבי
  • במענה משנת תשנ"א הרבי כותב ש"תוקף והנהגת וענין אנ"ש". קצת מטעה שבפתיח כתוב רק סוגיות הלכתיות גרידא
  • בשנת תשמ"ט לא ניסו עסקים מסויימים (זה נראה כמו סתם פוליטיקה מיותרת) אלא מזכירי הרבי להקפיא את קיום פסה"ד -- נ. ברק - שיחה, 17:28, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:28, 2 ביוני 2020 (IST)
נ. ברק שיחיה, מתנצל שרק עכשיו שמתי לב להגיב. א. אשריך, תשתדל כי מקורות בענינים כאלו חשובים ביותר. ב. צודק, נסמכתי בעיקר על המכתב מתשל"ו ולא על המענה מתנש"א (אף שכמובן גם הנהגת ענין אנ"ש היא בסוגיות הלכתיות והמסתעף, ולא במציאת פתרונות דיור למשל, כן נראה לי ותקן אם אני טועה. ובכל מקרה), אדייק שם יותר. ג. ואני הקטן חשבתי שלכתוב "מזכירי הרבי" במקום "עסקנים מסויימים" היא היא הפוליטיקה המיותרת - מדוע לדעתך נחוץ שם וכתובת? זה מסייע להבנת דברי אד"ש? -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:33, כ"ג בסיוון ה'תש"ף
ראיתי עכשיו ששינית את הפתיח, לדעתי זה היה נצרך מאוד בשביל להבהיר היטב את מטרת בית הדין מאחר וישנם כאלו שמשום מה החליטו שהוא נדרש רק לסוגיות הלכתיות וגם בהם הוא מוגבל לפסיקה רק בתחום שההלכה מאפשרת (ולמשל לא במקרים בהם הנתבע מעוניין להתדיין בבית דין אחר שאז מצד ההלכה יש לו את הזכות לכך אך כמובן לא כך נדרש מחסיד). ואגב זה, תמיהתי עליך שכשחסיד של הרבי כותב את דעתו אתה נותן מעין הסכמה שבשתיקה וגיבוי לדבריו שהם חסרי שחר ופשר. (לדעתי זה קשור בבעיה כללית בחב"דפדיה כפי שהצבעת עליה גם ב"פילים בחנות חרסינה", שישנם קטני דעה שזורעים הרס ילדותי בערכים ומורידים כל דיון מרמה של הגיון לריב שטותי, ומצד גודל שכלם לא מבינים כשמסבירים להם את טעותם, רק שלצערי במקרים כמו דיון על הבי"ד לא יבא מפעיל מערכת להתערב ואכמ"ל בדבר המצער). במענה מתנש"א הרבי כותב ש"תוקף והנהגת ועניין אנ"ש" הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם ועד רבני אנ"ש, אני חושב שאין בתחום האחריות של אגו"ח להנהיג את אנ"ש בסוגיות הלכתיות והמסתעף משא"כ בלמצוא, למשל, פתרונות דיור. ותקן אותי אם אני טועה. לגבי הפוליטיקה המיותרת טענתי היתה שיש לכתוב עובדות בלבד ולהשאיר את הפרשנות בחוץ, כי משום מה בכל הקשור בפרשיית החלפת העסקנים בתש"נ המדיניות בחב"דפדיה היא לא 'להוציא את הכביסה המלוכלכלת' אבל זה תמיד נופל איכשהו לצד אחד באותו סיפור, לכן הפתרון צריך להיות (וכך גם בכל עניין פוליטי שיש עליו מלחמות עריכה וכדומה) לכתוב את העובדות ואת המקור, ואת הפרשנות לאפשר לקורא לתת בעצמו. לכתוב "עסקנים מסוימים" זה לא רק לכתוב שם וכתובת, זה לתפוס צד ולטעון שאותם המודחים רקחו דילים עם המזכירים (מה שנכון לגבי הצד השני ואכמ"ל). ראיתי גם שמחקת 'כביכול' כפילות לשון במענה: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק". אם תעיין טוב תראה שזו לשונו של הרבי במענה הנ"ל. ולא בכדי. כבר ראיתי מי שטען שרק מה מ"תוקף הנהגת ועניין אנ"ש באה"ק" שבתחום האחריות של אגו"ח שייך לאותה היררכיה של אגו"ח ומעליהם ה'ועד רבני אנ"ש', ומה שלא בתחום האחריות שלהם, מעולם לא נכלל שם, והוא נמצא תחת הסמכות של ה'בי"ד רבני חב"ד' שמעל 'ועד רבני אנ"ש' אבל אין כאן מקומו. בברכה והתנצלות על ההפסקה הארוכה ▪ נ. ברקלהערות/הארות ▪ 09:04 ▪ ח' באב ה'תש"ף ▪
לנ. ברק ידידי, אין לי כח ורצון להסביר את דבריי שוב ושוב. אתה מבין טוב מאוד שהבית דין לא שווה כקליפת השום, ואם אתה אומר שהוא למעלה מההלכה רח"ל הי"ת אז זה כבר אומר הכל.. חסיד של הרבישיחהחב"ד לעבודה! 10:11, 29 ביולי 2020 (UTC)
נ. ברק היקר, איבדתי אותך קצת מרוב האריכות, האם יש משהו פרקטי שעדיין דורש דיון? (בהדגשה על פרקטי, כלומר שנוגע לעריכת הערך, ולא דיונים העומדים ברומו של עולם שחשובים ביותר אך לא כאן). אם טעיתי בעריכת המענה תקן מבלי להסס כמובן. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:18, י"ז באב ה'תש"ף
ישנם עוד שני פרטים הדורשים תיקון. הראשון, החלפת הניסוח "ניסו עסקנים מסוימים" בניסוח פחות מוטה כמו "היתה הוראה מטעם המזכירות" (או השמטה כוללת של סיבות המענה). השני, תיקון לשון המענה מתנש"א ל: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם..." והטעם לכפילות הוא כפי שציינתי. אני תולה בך את העריכה. תודה מראש ▪ נ. ברקלהערות/הארות ▪ 18:49 ▪ י"ח באב ה'תש"ף ▪
מסכים לשניהם (על המזכירות אמנם הייתי מעדיף שלא, אך שיהיה). -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:31, כ"א באב ה'תש"ף

שימת לבעריכה

הריני לעורר תשומת ליבך לזה.--לוי ק - שיחה, 18:02, י' בסיוון, ה'תש"ף 18:02, 2 ביוני 2020 (IST)

הידעת?עריכה

יחי המלך! מה עם מיזם הידעת? חבל שהוא עדין לא מוכן, אפשר לעשות איתו המון ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 20:02 • ט"ז בסיוון ה'תש"ף

אחח, עברו שנים... חלוקת קונטרסים, האם עיינת כאן? -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:35, כ"ג בסיוון ה'תש"ף
אכן ראיתי אבל באיחור גדול ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 16:07 • כ"ג בסיוון ה'תש"ף

עמוד ראשיעריכה

לא צריך להתנפל אך אם אני לא טועה, זה היה התכנון מראש, אבל עם לא אז לא. נכתב בשעה 18:09 ע"י חבר (שיחה) - היום, כ"ג בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.

מסכים במאה אחוז, לכן לא התנפלתי... כדי לשנות בעמוד הראשי, צריך שתראה בוודאות ברורה שיש הסכמה רחבה מהמשתמשים על כך, לא רק "אם אני לא טועה". בפועל לא רק שלא היתה, אלא שיש המתנגדים (אני לפחות, שסובר שזה לא יפה ומעמיס סתם). -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 18:19, כ"ג בסיוון ה'תש"ף

יחיעריכה

אתה יודע פרטים על הגיליון 'ופרצת' שהיה יוצא לאור ע"י צא"ח בקריות בתחלת שנות הממי"ם? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 01:42, ג' בתמוז, ה'תש"ף (25 ביוני למניינם), ימות המשיח

לא. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:48, ח' בתמוז ה'תש"ף

הרשאות מפעיל מערכתעריכה

ברכות לרגל היבחרך למפעיל מערכת בחב"דפדיה - האנציקלודפיה החב"דית ברשת. הצלחה רבה בתפקיד. שיעשיחה ג' בתמוז ה'תש"ף 22:40, 25 ביוני 2020 (UTC)

תודה רבה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:50, ח' בתמוז ה'תש"ף

הצעהעריכה

מה דעתך לכתוב את הערך שליח (הלכה)? וודאי אתה מונח בחומר קודש לנשיא הדור! - שיחה, 12:22, ו' בתמוז, ה'תש"ף.

דווקא באותם דפים של שליחות לא הייתי מונח כדרוש. בכל מקרה כדי לכתוב ערך בנושא כזה צריך להשקיע עבודת מחקר רצינית שאין הזמ"ג. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:51, ח' בתמוז ה'תש"ף

תמונות בתבניותעריכה

אם אתה מתכוון להוריד מכל התבניות את התמונות צריך לעשות רשימה מסודרת שיהיה אפשר אח"כ לבטל את כל העריכות בצורה מסודרת ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 23:16 • ט' בתמוז ה'תש"ף

מסכים. --שיעשיחה ז' באב ה'תש"ף 00:18, 28 ביולי 2020 (UTC)

למה?עריכה

למה מחקת את הערך שוב האחרונים?, הוא היה מוכן!--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:46, י' בתמוז, ה'תש"ף 07:46, 2 ביולי 2020 (UTC) (ודרך אגב בפעם הבא שאתה מוחק, תכתוב לי ולא למחוק כזה מהר)

עיטורעריכה

נלחם במשחיתים
כל הכבוד על תרומתך הרבה למלחמתך במשחיתים למיניהם בחב"דפדיה! ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 06:41, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 06:41, 7 ביולי 2020 (UTC)
קובץ:גגגגגגגגגג.png

אני יודעעריכה

איך להביא את המשיח!!!

בואו נקבל את המלכות של הרבי שליט"א מה"מ, נטהר את העולם, והוא יבוא!!! הוא מחכה לשטיחים צהובים!!!! --יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח שליט"א לעולם ועד! הרבי חי בגוף גשמי!!! 17:41, 5 באוגוסט 2020 (UTC)

הוא דווקא מחכה שתכין לו כתר. אמיתי. כזה שנעשה מעשרות שעות של יגיעה בתורתו. • כתית למאורבית הבד 20:01, ט"ו באב, ה'תש"ף (5 באוג' למניינם), ימות המשיח 20:01, 5 באוגוסט 2020 (UTC)

קרייזי...עריכה

במיוחד בשביל טענותיך הוקם אקספרס הכחלת ערכים ...

וברצינע'ס, אשמח שתעזור ותטול חלק בזה(וגם לשמוע את דעתך...). מיזם מאוד חשוב חב"דפדיה ובמיוחד לערכים אשר מועתקים ולא ערוכים מספיק.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:43, כ"א באב, ה'תש"ף 16:43, 11 באוגוסט 2020 (UTC)

אילו היה לי די זמן, הייתי מכחיל ערכים חשובים - כמו שלילת הגשמות או שאלת הידיעה והבחירה, אלא שאני מתנגד נחרצות ל"הכחלה" שמטרתה שהערך "יהיה כחול". לדעתי ערך שווה ערך רק אם לכותבו יש זמן לשבת עליו ברצינות ובאריכות, לחפש מקורות ולערוך כהוגן. ערכים שברצוני להכחיל (כנ"ל ועוד) - כתיבתם לוקחת לא פחות מ-4 שעות, שאין לי אותן. לצערי יש משתמשים שמעדיפים לכתוב ערכים ב-4 דקות, ואפילו לתקן את הנזקים שלהם אין לי די זמן.
בכל אופן אני מעודד ומחזק את ידי כלל המשתמשים שעורכים ברצינות בלי העתקות, ובריבוי מקורות. הלואי שיהיו עוד ערכים רבים כאלו כאן. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:49, כ"א באב ה'תש"ף
אני כבר יודע שלא הסתכלת היטב במיזם. הוא הוקם לא חלילה בשביל שיהיה ערכים כחולים , אלא בשביל להכחיל אותם ע"י ביצוע ועריכה יסודית ונכונה. ואגב, כמו שהוספתי שם - עריכת ערך קיים כפי שצריך לא שווה פחות מיצירת ערך, ואף יותר.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:53, כ"א באב, ה'תש"ף 16:53, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
מחילה שלא הבהרתי: איני מדבר על גוף המיזם, שיפרח וישגשג בעזרתו ית', אלא על הסיבות שנבצר ממני לקחת בו חלק (ועל הדרך - שפכתי קצת את כאבי על הצרות האחרונות...) -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:55, כ"א באב ה'תש"ף
הבנתי. משתתף בצערך ומנחם אותך שבעזה"ת בל"נ המיזם יועיל וישפר את העריכות המקולקלות.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:56, כ"א באב, ה'תש"ף 16:56, 11 באוגוסט 2020 (UTC)

בנוגע לרב ספראעריכה

יישר כוח שהארת את עיני, אך אני רוצה להעיר את תשומת לבך, שהסיבה להעברה למרחב האישי לא נראה לי בגלל שזה העתקה.

תולדות חייו מבואר שם כמו שצריך, לא אשקר, לא כתבתי בעצמי, אך ברור שזה עבר שינויים .

ובתלמוד, אספתי מכמה מקומות עם כמה שינויים.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:51, כ"א באב, ה'תש"ף 16:51, 11 באוגוסט 2020 (UTC)

כשאתה כותב מעצמך הדברים מסודרים וברורים יותר. מה שאני ראיתי - בשטחיות עכ"פ - הוא סה"כ השמטת כמה מהמקורות שהופיעו בויקיפדיה... בכל אופן, מה התועלת בערך כפי שהוא כאן, ללא "פנים חדשות"? הרי כולם יכולים לקרוא זאת שם! (אם תרצה דוגמא - לא מספיק טובה - מערך שערכתי לאחרונה, שמעון הצדיק. דוגמא טובה יותר שערכתי היא מרשב"י, אבל זה באמת תנא מיוחד ועל רובם אין כ"כ הרבה חומר). -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:53, כ"א באב ה'תש"ף
זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר לעצמך, אבל בסדר. אעבור עלו בעזה"ת בל"נ ואסדר כפי הצורך. תודה על ההערה!--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:54, כ"א באב, ה'תש"ף 16:54, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
בהצלחה רבה ומופלגה! השתדל להשתמש בטיפ שנתתי לך בעבר ותמיד כדאי לזכור, לכתוב את הערך מחדש, במילים שלך, ולנסח בצורה אנציקלופדית כסגנון הערכים המוצלחים שיש כאן. כך גם אם אתה משתמש במידע אחר, זה ממילא ייכתב בסגנון חב"דפדי. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:12, כ"א באב ה'תש"ף
תודה. אשמח שתעזור לי לנסח יותר טוב את פסקת 'בתלמוד'. אני מתקשה מעט בלערוך זאת בלי להוציא דברים חשובים .--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:17, כ"א באב, ה'תש"ף 17:17, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
מחר-מחרתיים בל"נ (בינתיים תערוך אתה מה שתרצה). -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:18, כ"א באב ה'תש"ף
ערכתי אותו עכשיו, ונראה לי שהוא מוכן. הורדתי כמה קטעים כיוון שהם רק עוד סיפורים וחב"דפדיה אינה מקום לסיפורים רבים, אלא מה שבאמת נוגע לבעל הערך. מה אתה אומר?--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:32, כ"א באב, ה'תש"ף 17:32, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
אשריך, מחר-מחרתיים בל"נ אעמיק בזה ואגיב. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:52, כ"א באב ה'תש"ף
לדעתי זה מוכן. אני מעביר לראשי , אם יש הערות אשפר בעז"ת בל"נ--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:53, כ"א באב, ה'תש"ף 17:53, 11 באוגוסט 2020 (UTC)

רישיון ונהיגהעריכה

בקשר לעריכה זו, לענ"ד זו אכן הוראה כוללת. עוד לא פגשתי שום מכתב של הרבי שמישהו כתב לרבי על רישיון או נהיגה והרבי השיב לו בברכה והצלחה או אדעה"צ. מריבוי המענות משמע - וזו אגב הסיבה העיקרית שעד היום אין לי רישיון - שדעתו של הרבי לא נוחה מכך וצריך על זה אישור מרב מורה הוראה. מעין דוגמא לזה, אפשר לומר שאין 'הוראה כללית' של הרבי לבדוק את המזוזות לאחר מאורע של גניבה בבית, אבל בהחלט זו דעתו של הרבי, היות ובכל פעם שדיווחו לרבי על גניבה - זו היתה התשובה... להתראות - שיחה, 03:34, כ"ב באב, ה'תש"ף 03:34, 12 באוגוסט 2020 (UTC)

מזכיר לי את הסיפור על אותו משפיע שכתב לרבי על גניבה בביתו ושאל האם לבדוק את המזוזות, הרבי מחק את המילים 'לבדוק את המזוזות' וכתב 'לסגור את החלונות'.... | נכתב בשעה 04:32 ע"י חבר - היום, כ"ב באב ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח.
שמעתי מר' זלמן גופין, שאחת הסיבות שהרבי הפסיק את היחידות היא כנראה בגלל ששאלו אותו שאלות כמו האם לעשות רישיון וכדו'? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 07:34, כ"ב באב, ה'תש"ף
יש באגרות מכתב שהרבי מברך מישהו לעשות רישיון -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
הסיבה שהרבי הפסיק את היחידויות לבחורים, באופן רשמי (כך שמעתי לפחות) הייתה בגלל שהם ביקשו תיקון לחטאות נעורים, ולא היו מבצעים בפועל את הוראות הרבי וחוזרים בשנה הבאה עם אותה הבעיה.. • כתית למאורבית הבד 10:52, כ"ב באב, ה'תש"ף (12 באוג' למניינם), ימות המשיח 10:52, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
יודעי דעת עליון? מילא אם היתה שמועה שכך הרבי אמר, אבל כרגע זה נשמע כמו סתם ניחוש פרוע. בכל אופן, הרב אנונימי, מאוד אשמח לקבל מראה מקום. להתראות - שיחה, 11:17, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:17, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
ואני שמעתי כי היה זה לאחר שקבוצה שהגיעה מצרפת לתשרי תשמ"א ביקשה מפאת קוצר הזמן להיכנס ביחידות כללית והרבי אמר ע"כ שזה רעיון טוב, ומאז השאר היסטוריה. לגבי הרשיון דווקא שמעתי כי באופן כללי לבחורים הרבי שלל ולאברכים תמיד הרבי אישר (למעט מקרה בודד של ממש, שאיני זוכר כעת את שמו המדוייק של בעל המעשה).--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 11:24, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:24, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
כפי שאמרתי, ר' זלמן אמר שכנראה זאת אחת הסיבות, בקשר לדברי להתראות, הוא באמת אמר שהוא חושב ככה, וכמובן אין איתנו יודע עד מה... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 11:33, כ"ב באב, ה'תש"ף
אג"ק ח"ז ע' כג, רכה
תודה. לא הכרתי. ועדיין: א) הם לא שאלו. ב) מתוכן המכתב נראה שמדובר בכאלו שאינם חב"דניקים וכשם שמצוה וכו' כך מצוה. ומה שראיתי באופן מובהק מהמענות של מי ששאל והוא חב"דניק - שהרי מסתייג בצורה בולטת. להתראות - שיחה, 14:24, כ"ב באב, ה'תש"ף 14:24, 12 באוגוסט 2020 (UTC)

ברוך השבעריכה

מוזמן לאולם דיונים לפסקה בנוגע מפילי מערכת ולהגיב שם לטענות. בהצלחה-- חסיד ליובאוויטש שיחה הנה משיח בא 13:02, 16 בספטמבר 2020 (UTC)

חזרה לדף המשתמש של "קרייזי אבאוט משיח/ארכיון 2".