דף זה מיועד להתוועד, לטכס עצה ולהביא את המשיח.
|
תיבת ארכיון
|
ערכי תאריכים
יש"כ על עבודתך הסיזיפית בערכי התאריכים. ואין מזרזין אלא למזורזין. --שיע • שיחה ד' בתשרי ה'תשע"ח 14:06, 24 בספטמבר 2017 (UTC)
- איך נזכרת פתאום? • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:45, י"א בתשרי ה'תשע"ח
התוועדות חירום!
--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 18:42, 4 בנובמבר 2017 (UTC)
עזרה במציאת קובץ
היכן אני יכול למצוא (אפילו על האינטרנט) את קובץ התייסדות אגודת ישראל, אבל לא מבית משיח, אלא באופן מרוכז. 63.143.195.69 21:37, 13 בנובמבר 2017 (UTC)
- מענין למה פנית אלי... דוקא לאחרונה חיפשתי ולא מצאתי. גם מבית משיח לא נראה לי שיש את הכל. אין לי מושג. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 03:41, א' בכסלו ה'תשע"ח
איך מעלים את הקובץ
איך מעלים את הקובץ שביקשת בערך רשימות, אני לא יודע. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- יש כמה אפשרויות: מה שעשו עם הקובץ השכן, והוא להעלות את הקובץ לגוגל דרייב ואז לקשר אליו. אפשרות זו ישנה לכל בעל חשבון גוגל ומן הסתם גם לך.
- אפשרות נוספת (אולי עדיפה, לא יודע) היא להעלות את הקובץ לחב"דפדיה, אלא שבשביל זה צריך משתמש עם הרשאה. אם אין לך - אתה יכול לשלוח לי במייל ואעשה זאת בל"נ (יש לך בצד ימין באופציה של "שליחת דוא"ל למשתמש"). בהצלחה • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:59, י"א בסיוון ה'תשע"ח
- להעיר, שבהעלאה לחשבון גוגל צריכים לוודא שהקובץ זמין להצגה לכל מי שיש לו את הקישור. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 01:00, י"א בסיוון ה'תשע"ח
צילום מסך
אשמח אם תעלה לדף שיחתי צילום מסך של היציאה מהחשבון.--Men770 ● שיחה ● מייל . כעת,כ"א בסיוון ה'תשע"ח, 15:31 מגיע משיח! יחי המלך!
- אין מה לצלם צילום מסך, זה נראה כרגיל שהוא מזהיר אותך שאתה מחוץ לחשבון (למרות שלא יצאת). אם אתה רוצה לראות איך זה פשוט צא מהחשבון באמצע העריכה ותראה איזה אזהרה הוא רושם. • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 00:29, כ"ב בסיוון ה'תשע"ח
- אני יודע איך זה נראה וזה קורה לי לפעמים, אבל לא הרבה וחלוקת דולרים לא יודע והוא יכול לבדוק אם יש את זה בויקיפדיה (חסום לי)--Men770 ● שיחה ● מייל
. כעת,כ"ב בסיוון ה'תשע"ח, 15:15 מגיע משיח! יחי המלך!
- גם הוא יכול לצאת מהחשבון ולראות איך זה נראה... • קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:49, כ"ט בסיוון ה'תשע"ח
גדולה התמיהה!
נתקעים בחוץ אז נוטשים לחלוטין? שף ויתיב • קאנפרענץ רום 08:44, 13 במאי 2019 (IST)
שינוי שם
אין לך הרשאת שינוי שם? נראה לי שזה מגיע אוטומטי. תבדוק בלשונית 'עוד' שעל יד 'גרסאות קודמות'. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • כ"ג באדר ה'תש"ף • 05:12, 19 במרץ 2020 (UTC)
המחייה
ישר כח לך על החזרה לחב"דפדיה, הרחבת הערכים וכתיבת הערכים הרבים בשבוע האחרון. אתה ממש מוסיף כאן רוח חיים שהייתה חסרה זמן רב. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • כ"ג באדר ה'תש"ף • 05:34, 19 במרץ 2020 (UTC)
- חלוקת קונטרסים, אַ מחיה. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
מדוע?
- מה הטעם להשבת הקישור ללחלוחית גאולתית?--חייל של המלך - שיחה, 14:15, ל' בניסן, ה'תש"ף 14:15, 24 באפריל 2020 (IST)
- השבתי בדיון שלכם, ע"ש. ואגב אין צורך להקפיד על נקודותיים אלא במקרה שאתה מגיב למישהו, אבל כשאתה הראשון בדיון, לא צריך נקודותיים. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, ל' בניסן ה'תש"ף
עבודת התפילה
וואו. תענוג ממש עכשיו לקרוא אחרי עריכתך הנהדרת. הייתי מציע שתוסיף עוד מהמקורות שצורפו. זה אמור להיות ערך מכובד יותר ועם יותר בשר.
--לוי ישראל - שיחה, 14:37, ל' בניסן, ה'תש"ף 14:37, 24 באפריל 2020 (IST)
- יישר כח. הלואי והייתי זוכה להתעסק בערך זה יותר. פשיטא שעליו להיות מכובד בהרבה וכו'. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:42, ג' באייר ה'תש"ף
מה המייל? --לוי ישראל - שיחה, 09:22, ד' באייר, ה'תש"ף 09:22, 28 באפריל 2020 (IST)
- תסתכל בסרגל האפשרויות שיש לך כעת בצד ימין, "שליחת דוא"ל למשתמש" (לכאורה אתה יכול לשלוח מייל דרך חב"דפדיה רק אם גם אתה הזנת כתובת מייל במשתמש שלך; אם לא, תוכל לעשות זאת ב"העדפות" שלך, ראה בראש הדף).
- ודרך אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:29, ד' באייר ה'תש"ף
- אצלי לא מופיעה האפשרות. ייתכן וזו עוד אחת מהתקלות הצצות כאן חדשים לבקרים. כנראה גם על עבודת התכנות באתר נאמר הכלל של 'מי יעלה בהר השם', ואם לא עולים, אז יורדים. אם לא מתפתחים - צצים בעיות גם בקיים... להתראות - שיחה, 21:34, ד' באייר, ה'תש"ף 21:34, 28 באפריל 2020 (IST)
- גם לי אין אפשרות כזו..--לוי ישראל - שיחה, 13:00, ז' באייר, ה'תש"ף 13:00, 1 במאי 2020 (IST)
- יש תקלה כבר שנים שאי אפשר לשלוח הודעות מייל דרך הקישור בכלים, מי שרוצה שתהיה אפשרות לשלוח אליו מייל יכול להעתיק ממני. (קרדיט לmen770!) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • י' באייר ה'תש"ף • 00:15, 4 במאי 2020 (IST)
- לוי ישראל, אם עדיין תרצה, שלח מייל לכאן. ומה עם הרחבת עבודת התפילה? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:19, ט"ז באייר ה'תש"ף
- יש תקלה כבר שנים שאי אפשר לשלוח הודעות מייל דרך הקישור בכלים, מי שרוצה שתהיה אפשרות לשלוח אליו מייל יכול להעתיק ממני. (קרדיט לmen770!) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • י' באייר ה'תש"ף • 00:15, 4 במאי 2020 (IST)
- גם לי אין אפשרות כזו..--לוי ישראל - שיחה, 13:00, ז' באייר, ה'תש"ף 13:00, 1 במאי 2020 (IST)
- אצלי לא מופיעה האפשרות. ייתכן וזו עוד אחת מהתקלות הצצות כאן חדשים לבקרים. כנראה גם על עבודת התכנות באתר נאמר הכלל של 'מי יעלה בהר השם', ואם לא עולים, אז יורדים. אם לא מתפתחים - צצים בעיות גם בקיים... להתראות - שיחה, 21:34, ד' באייר, ה'תש"ף 21:34, 28 באפריל 2020 (IST)
שלחתי. כשאמצא זמן, ארתם מיד. --לוי ישראל - שיחה, 07:53, י"ז באייר, ה'תש"ף 07:53, 11 במאי 2020 (IST)
- עניתי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:39, י"ז באייר ה'תש"ף
בית דין רבני חב"ד
- תודה על העריכה בערך בי"ד רבני חב"ד, היא אכן היתה נדרשת. אשתדל למצוא הפניות בזמן הקרוב לדברי הרבי
- במענה משנת תשנ"א הרבי כותב ש"תוקף והנהגת וענין אנ"ש". קצת מטעה שבפתיח כתוב רק סוגיות הלכתיות גרידא
- בשנת תשמ"ט לא ניסו עסקים מסויימים (זה נראה כמו סתם פוליטיקה מיותרת) אלא מזכירי הרבי להקפיא את קיום פסה"ד -- נ. ברק - שיחה, 17:28, י' בסיוון, ה'תש"ף 17:28, 2 ביוני 2020 (IST)
- נ. ברק שיחיה, מתנצל שרק עכשיו שמתי לב להגיב. א. אשריך, תשתדל כי מקורות בענינים כאלו חשובים ביותר. ב. צודק, נסמכתי בעיקר על המכתב מתשל"ו ולא על המענה מתנש"א (אף שכמובן גם הנהגת ענין אנ"ש היא בסוגיות הלכתיות והמסתעף, ולא במציאת פתרונות דיור למשל, כן נראה לי ותקן אם אני טועה. ובכל מקרה), אדייק שם יותר. ג. ואני הקטן חשבתי שלכתוב "מזכירי הרבי" במקום "עסקנים מסויימים" היא היא הפוליטיקה המיותרת - מדוע לדעתך נחוץ שם וכתובת? זה מסייע להבנת דברי אד"ש? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:33, כ"ג בסיוון ה'תש"ף
- ראיתי עכשיו ששינית את הפתיח, לדעתי זה היה נצרך מאוד בשביל להבהיר היטב את מטרת בית הדין מאחר וישנם כאלו שמשום מה החליטו שהוא נדרש רק לסוגיות הלכתיות וגם בהם הוא מוגבל לפסיקה רק בתחום שההלכה מאפשרת (ולמשל לא במקרים בהם הנתבע מעוניין להתדיין בבית דין אחר שאז מצד ההלכה יש לו את הזכות לכך אך כמובן לא כך נדרש מחסיד). ואגב זה, תמיהתי עליך שכשחסיד של הרבי כותב את דעתו אתה נותן מעין הסכמה שבשתיקה וגיבוי לדבריו שהם חסרי שחר ופשר. (לדעתי זה קשור בבעיה כללית בחב"דפדיה כפי שהצבעת עליה גם ב"פילים בחנות חרסינה", שישנם קטני דעה שזורעים הרס ילדותי בערכים ומורידים כל דיון מרמה של הגיון לריב שטותי, ומצד גודל שכלם לא מבינים כשמסבירים להם את טעותם, רק שלצערי במקרים כמו דיון על הבי"ד לא יבא מפעיל מערכת להתערב ואכמ"ל בדבר המצער). במענה מתנש"א הרבי כותב ש"תוקף והנהגת ועניין אנ"ש" הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם ועד רבני אנ"ש, אני חושב שאין בתחום האחריות של אגו"ח להנהיג את אנ"ש בסוגיות הלכתיות והמסתעף משא"כ בלמצוא, למשל, פתרונות דיור. ותקן אותי אם אני טועה. לגבי הפוליטיקה המיותרת טענתי היתה שיש לכתוב עובדות בלבד ולהשאיר את הפרשנות בחוץ, כי משום מה בכל הקשור בפרשיית החלפת העסקנים בתש"נ המדיניות בחב"דפדיה היא לא 'להוציא את הכביסה המלוכלכלת' אבל זה תמיד נופל איכשהו לצד אחד באותו סיפור, לכן הפתרון צריך להיות (וכך גם בכל עניין פוליטי שיש עליו מלחמות עריכה וכדומה) לכתוב את העובדות ואת המקור, ואת הפרשנות לאפשר לקורא לתת בעצמו. לכתוב "עסקנים מסוימים" זה לא רק לכתוב שם וכתובת, זה לתפוס צד ולטעון שאותם המודחים רקחו דילים עם המזכירים (מה שנכון לגבי הצד השני ואכמ"ל). ראיתי גם שמחקת 'כביכול' כפילות לשון במענה: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק". אם תעיין טוב תראה שזו לשונו של הרבי במענה הנ"ל. ולא בכדי. כבר ראיתי מי שטען שרק מה מ"תוקף הנהגת ועניין אנ"ש באה"ק" שבתחום האחריות של אגו"ח שייך לאותה היררכיה של אגו"ח ומעליהם ה'ועד רבני אנ"ש', ומה שלא בתחום האחריות שלהם, מעולם לא נכלל שם, והוא נמצא תחת הסמכות של ה'בי"ד רבני חב"ד' שמעל 'ועד רבני אנ"ש' אבל אין כאן מקומו. בברכה והתנצלות על ההפסקה הארוכה ▪ נ. ברק ■ להערות/הארות ▪ 09:04 ▪ ח' באב ה'תש"ף ▪
- לנ. ברק ידידי, אין לי כח ורצון להסביר את דבריי שוב ושוב. אתה מבין טוב מאוד שהבית דין לא שווה כקליפת השום, ואם אתה אומר שהוא למעלה מההלכה רח"ל הי"ת אז זה כבר אומר הכל.. חסיד של הרבי • שיחה • חב"ד לעבודה! 10:11, 29 ביולי 2020 (UTC)
- נ. ברק היקר, איבדתי אותך קצת מרוב האריכות, האם יש משהו פרקטי שעדיין דורש דיון? (בהדגשה על פרקטי, כלומר שנוגע לעריכת הערך, ולא דיונים העומדים ברומו של עולם שחשובים ביותר אך לא כאן). אם טעיתי בעריכת המענה תקן מבלי להסס כמובן. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 11:18, י"ז באב ה'תש"ף
- לנ. ברק ידידי, אין לי כח ורצון להסביר את דבריי שוב ושוב. אתה מבין טוב מאוד שהבית דין לא שווה כקליפת השום, ואם אתה אומר שהוא למעלה מההלכה רח"ל הי"ת אז זה כבר אומר הכל.. חסיד של הרבי • שיחה • חב"ד לעבודה! 10:11, 29 ביולי 2020 (UTC)
- ראיתי עכשיו ששינית את הפתיח, לדעתי זה היה נצרך מאוד בשביל להבהיר היטב את מטרת בית הדין מאחר וישנם כאלו שמשום מה החליטו שהוא נדרש רק לסוגיות הלכתיות וגם בהם הוא מוגבל לפסיקה רק בתחום שההלכה מאפשרת (ולמשל לא במקרים בהם הנתבע מעוניין להתדיין בבית דין אחר שאז מצד ההלכה יש לו את הזכות לכך אך כמובן לא כך נדרש מחסיד). ואגב זה, תמיהתי עליך שכשחסיד של הרבי כותב את דעתו אתה נותן מעין הסכמה שבשתיקה וגיבוי לדבריו שהם חסרי שחר ופשר. (לדעתי זה קשור בבעיה כללית בחב"דפדיה כפי שהצבעת עליה גם ב"פילים בחנות חרסינה", שישנם קטני דעה שזורעים הרס ילדותי בערכים ומורידים כל דיון מרמה של הגיון לריב שטותי, ומצד גודל שכלם לא מבינים כשמסבירים להם את טעותם, רק שלצערי במקרים כמו דיון על הבי"ד לא יבא מפעיל מערכת להתערב ואכמ"ל בדבר המצער). במענה מתנש"א הרבי כותב ש"תוקף והנהגת ועניין אנ"ש" הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם ועד רבני אנ"ש, אני חושב שאין בתחום האחריות של אגו"ח להנהיג את אנ"ש בסוגיות הלכתיות והמסתעף משא"כ בלמצוא, למשל, פתרונות דיור. ותקן אותי אם אני טועה. לגבי הפוליטיקה המיותרת טענתי היתה שיש לכתוב עובדות בלבד ולהשאיר את הפרשנות בחוץ, כי משום מה בכל הקשור בפרשיית החלפת העסקנים בתש"נ המדיניות בחב"דפדיה היא לא 'להוציא את הכביסה המלוכלכלת' אבל זה תמיד נופל איכשהו לצד אחד באותו סיפור, לכן הפתרון צריך להיות (וכך גם בכל עניין פוליטי שיש עליו מלחמות עריכה וכדומה) לכתוב את העובדות ואת המקור, ואת הפרשנות לאפשר לקורא לתת בעצמו. לכתוב "עסקנים מסוימים" זה לא רק לכתוב שם וכתובת, זה לתפוס צד ולטעון שאותם המודחים רקחו דילים עם המזכירים (מה שנכון לגבי הצד השני ואכמ"ל). ראיתי גם שמחקת 'כביכול' כפילות לשון במענה: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק". אם תעיין טוב תראה שזו לשונו של הרבי במענה הנ"ל. ולא בכדי. כבר ראיתי מי שטען שרק מה מ"תוקף הנהגת ועניין אנ"ש באה"ק" שבתחום האחריות של אגו"ח שייך לאותה היררכיה של אגו"ח ומעליהם ה'ועד רבני אנ"ש', ומה שלא בתחום האחריות שלהם, מעולם לא נכלל שם, והוא נמצא תחת הסמכות של ה'בי"ד רבני חב"ד' שמעל 'ועד רבני אנ"ש' אבל אין כאן מקומו. בברכה והתנצלות על ההפסקה הארוכה ▪ נ. ברק ■ להערות/הארות ▪ 09:04 ▪ ח' באב ה'תש"ף ▪
- ישנם עוד שני פרטים הדורשים תיקון. הראשון, החלפת הניסוח "ניסו עסקנים מסוימים" בניסוח פחות מוטה כמו "היתה הוראה מטעם המזכירות" (או השמטה כוללת של סיבות המענה). השני, תיקון לשון המענה מתנש"א ל: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם..." והטעם לכפילות הוא כפי שציינתי. אני תולה בך את העריכה. תודה מראש ▪ נ. ברק ■ להערות/הארות ▪ 18:49 ▪ י"ח באב ה'תש"ף ▪
- מסכים לשניהם (על המזכירות אמנם הייתי מעדיף שלא, אך שיהיה). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:31, כ"א באב ה'תש"ף
- ישנם עוד שני פרטים הדורשים תיקון. הראשון, החלפת הניסוח "ניסו עסקנים מסוימים" בניסוח פחות מוטה כמו "היתה הוראה מטעם המזכירות" (או השמטה כוללת של סיבות המענה). השני, תיקון לשון המענה מתנש"א ל: "...אנ"ש באה"ק בידי אגו"ח באה"ק הוא בידי אגו"ח באה"ק ובראשם..." והטעם לכפילות הוא כפי שציינתי. אני תולה בך את העריכה. תודה מראש ▪ נ. ברק ■ להערות/הארות ▪ 18:49 ▪ י"ח באב ה'תש"ף ▪
שימת לב
הריני לעורר תשומת ליבך לזה.--לוי ק - שיחה, 18:02, י' בסיוון, ה'תש"ף 18:02, 2 ביוני 2020 (IST)
הידעת?
יחי המלך! מה עם מיזם הידעת? חבל שהוא עדין לא מוכן, אפשר לעשות איתו המון ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 20:02 • ט"ז בסיוון ה'תש"ף
- אחח, עברו שנים... חלוקת קונטרסים, האם עיינת כאן? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:35, כ"ג בסיוון ה'תש"ף
- אכן ראיתי אבל באיחור גדול ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 16:07 • כ"ג בסיוון ה'תש"ף
עמוד ראשי
לא צריך להתנפל אך אם אני לא טועה, זה היה התכנון מראש, אבל עם לא אז לא. נכתב בשעה 18:09 ע"י חבר (שיחה) - היום, כ"ג בסיוון ה'תש"ף מגיע משיח.
- מסכים במאה אחוז, לכן לא התנפלתי... כדי לשנות בעמוד הראשי, צריך שתראה בוודאות ברורה שיש הסכמה רחבה מהמשתמשים על כך, לא רק "אם אני לא טועה". בפועל לא רק שלא היתה, אלא שיש המתנגדים (אני לפחות, שסובר שזה לא יפה ומעמיס סתם). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:19, כ"ג בסיוון ה'תש"ף
יחי
אתה יודע פרטים על הגיליון 'ופרצת' שהיה יוצא לאור ע"י צא"ח בקריות בתחלת שנות הממי"ם? כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 01:42, ג' בתמוז, ה'תש"ף (25 ביוני למניינם), ימות המשיח
- לא. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:48, ח' בתמוז ה'תש"ף
הרשאות מפעיל מערכת
ברכות לרגל היבחרך למפעיל מערכת בחב"דפדיה - האנציקלודפיה החב"דית ברשת. הצלחה רבה בתפקיד. שיע • שיחה ג' בתמוז ה'תש"ף 22:40, 25 ביוני 2020 (UTC)
- תודה רבה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:50, ח' בתמוז ה'תש"ף
הצעה
מה דעתך לכתוב את הערך שליח (הלכה)? וודאי אתה מונח בחומר קודש לנשיא הדור! - שיחה, 12:22, ו' בתמוז, ה'תש"ף.
- דווקא באותם דפים של שליחות לא הייתי מונח כדרוש. בכל מקרה כדי לכתוב ערך בנושא כזה צריך להשקיע עבודת מחקר רצינית שאין הזמ"ג. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:51, ח' בתמוז ה'תש"ף
תמונות בתבניות
אם אתה מתכוון להוריד מכל התבניות את התמונות צריך לעשות רשימה מסודרת שיהיה אפשר אח"כ לבטל את כל העריכות בצורה מסודרת ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 23:16 • ט' בתמוז ה'תש"ף
למה?
למה מחקת את הערך שוב האחרונים?, הוא היה מוכן!--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:46, י' בתמוז, ה'תש"ף 07:46, 2 ביולי 2020 (UTC) (ודרך אגב בפעם הבא שאתה מוחק, תכתוב לי ולא למחוק כזה מהר)
עיטור
נלחם במשחיתים | |
כל הכבוד על תרומתך הרבה למלחמתך במשחיתים למיניהם בחב"דפדיה! ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 06:41, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 06:41, 7 ביולי 2020 (UTC) |
אני יודע
איך להביא את המשיח!!!
בואו נקבל את המלכות של הרבי שליט"א מה"מ, נטהר את העולם, והוא יבוא!!! הוא מחכה לשטיחים צהובים!!!! --יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח שליט"א לעולם ועד! הרבי חי בגוף גשמי!!! 17:41, 5 באוגוסט 2020 (UTC)
- הוא דווקא מחכה שתכין לו כתר. אמיתי. כזה שנעשה מעשרות שעות של יגיעה בתורתו. • כתית למאור • בית הבד 20:01, ט"ו באב, ה'תש"ף (5 באוג' למניינם), ימות המשיח 20:01, 5 באוגוסט 2020 (UTC)
קרייזי...
במיוחד בשביל טענותיך הוקם אקספרס הכחלת ערכים ...
וברצינע'ס, אשמח שתעזור ותטול חלק בזה(וגם לשמוע את דעתך...). מיזם מאוד חשוב חב"דפדיה ובמיוחד לערכים אשר מועתקים ולא ערוכים מספיק.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:43, כ"א באב, ה'תש"ף 16:43, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- אילו היה לי די זמן, הייתי מכחיל ערכים חשובים - כמו שלילת הגשמות או שאלת הידיעה והבחירה, אלא שאני מתנגד נחרצות ל"הכחלה" שמטרתה שהערך "יהיה כחול". לדעתי ערך שווה ערך רק אם לכותבו יש זמן לשבת עליו ברצינות ובאריכות, לחפש מקורות ולערוך כהוגן. ערכים שברצוני להכחיל (כנ"ל ועוד) - כתיבתם לוקחת לא פחות מ-4 שעות, שאין לי אותן. לצערי יש משתמשים שמעדיפים לכתוב ערכים ב-4 דקות, ואפילו לתקן את הנזקים שלהם אין לי די זמן.
- בכל אופן אני מעודד ומחזק את ידי כלל המשתמשים שעורכים ברצינות בלי העתקות, ובריבוי מקורות. הלואי שיהיו עוד ערכים רבים כאלו כאן. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:49, כ"א באב ה'תש"ף
- אני כבר יודע שלא הסתכלת היטב במיזם. הוא הוקם לא חלילה בשביל שיהיה ערכים כחולים , אלא בשביל להכחיל אותם ע"י ביצוע ועריכה יסודית ונכונה. ואגב, כמו שהוספתי שם - עריכת ערך קיים כפי שצריך לא שווה פחות מיצירת ערך, ואף יותר.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:53, כ"א באב, ה'תש"ף 16:53, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- מחילה שלא הבהרתי: איני מדבר על גוף המיזם, שיפרח וישגשג בעזרתו ית', אלא על הסיבות שנבצר ממני לקחת בו חלק (ועל הדרך - שפכתי קצת את כאבי על הצרות האחרונות...) -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:55, כ"א באב ה'תש"ף
- הבנתי. משתתף בצערך ומנחם אותך שבעזה"ת בל"נ המיזם יועיל וישפר את העריכות המקולקלות.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:56, כ"א באב, ה'תש"ף 16:56, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- מחילה שלא הבהרתי: איני מדבר על גוף המיזם, שיפרח וישגשג בעזרתו ית', אלא על הסיבות שנבצר ממני לקחת בו חלק (ועל הדרך - שפכתי קצת את כאבי על הצרות האחרונות...) -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:55, כ"א באב ה'תש"ף
- אני כבר יודע שלא הסתכלת היטב במיזם. הוא הוקם לא חלילה בשביל שיהיה ערכים כחולים , אלא בשביל להכחיל אותם ע"י ביצוע ועריכה יסודית ונכונה. ואגב, כמו שהוספתי שם - עריכת ערך קיים כפי שצריך לא שווה פחות מיצירת ערך, ואף יותר.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:53, כ"א באב, ה'תש"ף 16:53, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
בנוגע לרב ספרא
יישר כוח שהארת את עיני, אך אני רוצה להעיר את תשומת לבך, שהסיבה להעברה למרחב האישי לא נראה לי בגלל שזה העתקה.
תולדות חייו מבואר שם כמו שצריך, לא אשקר, לא כתבתי בעצמי, אך ברור שזה עבר שינויים .
ובתלמוד, אספתי מכמה מקומות עם כמה שינויים.--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:51, כ"א באב, ה'תש"ף 16:51, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- כשאתה כותב מעצמך הדברים מסודרים וברורים יותר. מה שאני ראיתי - בשטחיות עכ"פ - הוא סה"כ השמטת כמה מהמקורות שהופיעו בויקיפדיה... בכל אופן, מה התועלת בערך כפי שהוא כאן, ללא "פנים חדשות"? הרי כולם יכולים לקרוא זאת שם! (אם תרצה דוגמא - לא מספיק טובה - מערך שערכתי לאחרונה, שמעון הצדיק. דוגמא טובה יותר שערכתי היא מרשב"י, אבל זה באמת תנא מיוחד ועל רובם אין כ"כ הרבה חומר). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:53, כ"א באב ה'תש"ף
- זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר לעצמך, אבל בסדר. אעבור עלו בעזה"ת בל"נ ואסדר כפי הצורך. תודה על ההערה!--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:54, כ"א באב, ה'תש"ף 16:54, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- בהצלחה רבה ומופלגה! השתדל להשתמש בטיפ שנתתי לך בעבר ותמיד כדאי לזכור, לכתוב את הערך מחדש, במילים שלך, ולנסח בצורה אנציקלופדית כסגנון הערכים המוצלחים שיש כאן. כך גם אם אתה משתמש במידע אחר, זה ממילא ייכתב בסגנון חב"דפדי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:12, כ"א באב ה'תש"ף
- תודה. אשמח שתעזור לי לנסח יותר טוב את פסקת 'בתלמוד'. אני מתקשה מעט בלערוך זאת בלי להוציא דברים חשובים .--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:17, כ"א באב, ה'תש"ף 17:17, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- מחר-מחרתיים בל"נ (בינתיים תערוך אתה מה שתרצה). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:18, כ"א באב ה'תש"ף
- ערכתי אותו עכשיו, ונראה לי שהוא מוכן. הורדתי כמה קטעים כיוון שהם רק עוד סיפורים וחב"דפדיה אינה מקום לסיפורים רבים, אלא מה שבאמת נוגע לבעל הערך. מה אתה אומר?--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:32, כ"א באב, ה'תש"ף 17:32, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- אשריך, מחר-מחרתיים בל"נ אעמיק בזה ואגיב. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:52, כ"א באב ה'תש"ף
- לדעתי זה מוכן. אני מעביר לראשי , אם יש הערות אשפר בעז"ת בל"נ--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:53, כ"א באב, ה'תש"ף 17:53, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- אשריך, מחר-מחרתיים בל"נ אעמיק בזה ואגיב. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:52, כ"א באב ה'תש"ף
- ערכתי אותו עכשיו, ונראה לי שהוא מוכן. הורדתי כמה קטעים כיוון שהם רק עוד סיפורים וחב"דפדיה אינה מקום לסיפורים רבים, אלא מה שבאמת נוגע לבעל הערך. מה אתה אומר?--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:32, כ"א באב, ה'תש"ף 17:32, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- מחר-מחרתיים בל"נ (בינתיים תערוך אתה מה שתרצה). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:18, כ"א באב ה'תש"ף
- תודה. אשמח שתעזור לי לנסח יותר טוב את פסקת 'בתלמוד'. אני מתקשה מעט בלערוך זאת בלי להוציא דברים חשובים .--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 17:17, כ"א באב, ה'תש"ף 17:17, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
- בהצלחה רבה ומופלגה! השתדל להשתמש בטיפ שנתתי לך בעבר ותמיד כדאי לזכור, לכתוב את הערך מחדש, במילים שלך, ולנסח בצורה אנציקלופדית כסגנון הערכים המוצלחים שיש כאן. כך גם אם אתה משתמש במידע אחר, זה ממילא ייכתב בסגנון חב"דפדי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:12, כ"א באב ה'תש"ף
- זה לא בדיוק כמו שאתה מתאר לעצמך, אבל בסדר. אעבור עלו בעזה"ת בל"נ ואסדר כפי הצורך. תודה על ההערה!--ליובאוויטשפדיה~עושים סדר בליובאוויטש - שיחה, 16:54, כ"א באב, ה'תש"ף 16:54, 11 באוגוסט 2020 (UTC)
רישיון ונהיגה
בקשר לעריכה זו, לענ"ד זו אכן הוראה כוללת. עוד לא פגשתי שום מכתב של הרבי שמישהו כתב לרבי על רישיון או נהיגה והרבי השיב לו בברכה והצלחה או אדעה"צ. מריבוי המענות משמע - וזו אגב הסיבה העיקרית שעד היום אין לי רישיון - שדעתו של הרבי לא נוחה מכך וצריך על זה אישור מרב מורה הוראה. מעין דוגמא לזה, אפשר לומר שאין 'הוראה כללית' של הרבי לבדוק את המזוזות לאחר מאורע של גניבה בבית, אבל בהחלט זו דעתו של הרבי, היות ובכל פעם שדיווחו לרבי על גניבה - זו היתה התשובה... להתראות - שיחה, 03:34, כ"ב באב, ה'תש"ף 03:34, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- מזכיר לי את הסיפור על אותו משפיע שכתב לרבי על גניבה בביתו ושאל האם לבדוק את המזוזות, הרבי מחק את המילים 'לבדוק את המזוזות' וכתב 'לסגור את החלונות'.... | נכתב בשעה 04:32 ע"י חבר - היום, כ"ב באב ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח.
- שמעתי מר' זלמן גופין, שאחת הסיבות שהרבי הפסיק את היחידות היא כנראה בגלל ששאלו אותו שאלות כמו האם לעשות רישיון וכדו'? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 07:34, כ"ב באב, ה'תש"ף
- יש באגרות מכתב שהרבי מברך מישהו לעשות רישיון -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- הסיבה שהרבי הפסיק את היחידויות לבחורים, באופן רשמי (כך שמעתי לפחות) הייתה בגלל שהם ביקשו תיקון לחטאות נעורים, ולא היו מבצעים בפועל את הוראות הרבי וחוזרים בשנה הבאה עם אותה הבעיה.. • כתית למאור • בית הבד 10:52, כ"ב באב, ה'תש"ף (12 באוג' למניינם), ימות המשיח 10:52, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- יודעי דעת עליון? מילא אם היתה שמועה שכך הרבי אמר, אבל כרגע זה נשמע כמו סתם ניחוש פרוע. בכל אופן, הרב אנונימי, מאוד אשמח לקבל מראה מקום. להתראות - שיחה, 11:17, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:17, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- ואני שמעתי כי היה זה לאחר שקבוצה שהגיעה מצרפת לתשרי תשמ"א ביקשה מפאת קוצר הזמן להיכנס ביחידות כללית והרבי אמר ע"כ שזה רעיון טוב, ומאז השאר היסטוריה. לגבי הרשיון דווקא שמעתי כי באופן כללי לבחורים הרבי שלל ולאברכים תמיד הרבי אישר (למעט מקרה בודד של ממש, שאיני זוכר כעת את שמו המדוייק של בעל המעשה).--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 11:24, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:24, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- כפי שאמרתי, ר' זלמן אמר שכנראה זאת אחת הסיבות, בקשר לדברי להתראות, הוא באמת אמר שהוא חושב ככה, וכמובן אין איתנו יודע עד מה... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 11:33, כ"ב באב, ה'תש"ף
- ואני שמעתי כי היה זה לאחר שקבוצה שהגיעה מצרפת לתשרי תשמ"א ביקשה מפאת קוצר הזמן להיכנס ביחידות כללית והרבי אמר ע"כ שזה רעיון טוב, ומאז השאר היסטוריה. לגבי הרשיון דווקא שמעתי כי באופן כללי לבחורים הרבי שלל ולאברכים תמיד הרבי אישר (למעט מקרה בודד של ממש, שאיני זוכר כעת את שמו המדוייק של בעל המעשה).--טאפרו דא פלאחו - שיחה, 11:24, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:24, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- יודעי דעת עליון? מילא אם היתה שמועה שכך הרבי אמר, אבל כרגע זה נשמע כמו סתם ניחוש פרוע. בכל אופן, הרב אנונימי, מאוד אשמח לקבל מראה מקום. להתראות - שיחה, 11:17, כ"ב באב, ה'תש"ף 11:17, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- הסיבה שהרבי הפסיק את היחידויות לבחורים, באופן רשמי (כך שמעתי לפחות) הייתה בגלל שהם ביקשו תיקון לחטאות נעורים, ולא היו מבצעים בפועל את הוראות הרבי וחוזרים בשנה הבאה עם אותה הבעיה.. • כתית למאור • בית הבד 10:52, כ"ב באב, ה'תש"ף (12 באוג' למניינם), ימות המשיח 10:52, 12 באוגוסט 2020 (UTC)
- יש באגרות מכתב שהרבי מברך מישהו לעשות רישיון -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- שמעתי מר' זלמן גופין, שאחת הסיבות שהרבי הפסיק את היחידות היא כנראה בגלל ששאלו אותו שאלות כמו האם לעשות רישיון וכדו'? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 07:34, כ"ב באב, ה'תש"ף
ברוך השב
מוזמן לאולם דיונים לפסקה בנוגע מפילי מערכת ולהגיב שם לטענות. בהצלחה-- חסיד ליובאוויטש • שיחה • הנה משיח בא 13:02, 16 בספטמבר 2020 (UTC)
ברוך שובך!
למרות שלא היה מוצדק, כנראה שהיה שווה, ה"וואשן זיך" שעשו לך, זה החזיר אותך בעוצמה לפה! מקוה שבפעם הבאה לא תחזור בנסיבות שכאלו. אם כבר, תוכל לבדוק את שיחה:כפל בסופו.--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 21:27, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- לא הבנתי מהו ה"וואשן זיך"... בנוגע לשיחה שם, איני בטוח שהצלחתי להבין על מה בדיוק הדיון בתורה אור שם. ובכל מקרה, לשון התו"א קצרה וקשה להבנה, וכדאי לעיין באותו מאמר כפי שמופיע בהנחת אדמו"ר האמצעי בסידור עם דא"ח (הקטע הרלוונטי כאן בסוף העמוד ואילך), ולראות אם יש שם הכרעה לספקותיך. אם זה עוד לא עזר, פרט לי יותר מהו הספק, ואנסה להתבונן בל"נ. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:50, כ"ח באלול ה'תש"ף
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- נו, נחכה שהוועדה הרוחנית תגיע ותגאל אותנו מיוון המצולה, או אולי אני בעצמי אשאל רב--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • ג' בתשרי ה'תשפ"א • 20:19, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
מייל
יש לכבודו מייל? אשמח לדבר איתך בפרטי -- ● שיחה ● 18:32, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- ראה לעיל בדף זה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:35, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- שלחתי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:49, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
בהיות שהבעת דעתך בעבר...
עיין כאן... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:58, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
מדוע?
העברת חזרה??? כבר הארכנו בזה ודובר ע"כ רבות, דשנו את הנושא והגענו להסכמות בנדון! ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 11:50, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הייתי באמצע לכתוב הודעה בדף שיחתך ונפל לי האינטרנט. בדיוק רציתי אני לשאול אותך מדוע - אחרי שהגענו להסכמות שללא הכרעה ברורה מהם הקריטריונים מי כן ומי לא - אי אפשר להעביר אף אחד; ואתה רץ כך לדרכך? נשום עמוק ידידי היקר, התאזר בסבלנות, פתח דיון והתחל רק לאחר הסכמה רחבה מכלל המשתמשים על הקריטריונים. ככה עובדים כאן. בהצלחה -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:00, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- משגע בהחלט. האם שכחת את מה שכתבת באותו דיון עצמו אליו קישרת: "כולם מסכימים לזה, פשוט צריך לקבוע קריטריונים, כי אם כל יום יכתבו על זה לא יצא מזה כלום וכו'"? האם אחר כך היה דיון על הקריטריונים ואני שכחתי? ומשגע לא פחות, מניין צץ לו לפתע הקריטריון המוזר "שנולדו עד תר"ס"? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:08, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- ולהעיר גם, שלפני שכותבים שאיש לא הביע התנגדות - כדאי לבדוק האם למשל שיע.ק הביע התנגדות. כבר אמרתי כמ"פ שאני באותה דעה שלך, רק שלגמרי לא מצליח להבין את הפזיזות וקיצורי הדרך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:12, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- ת"ח, טוב מאוחר מלעולם לא, ואשמח לשמוע את חוות דעתך המפורטת בנושא שם. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א