חב"דפדיה:אולם דיונים
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
קטגוריות משפחות
לאחר עבודה מאומצת לסינון קטגוריות משפחות לא נצרכות, אני פותח דיון - כמה ערכים צריך להיות המינימום לפתיחת קטגוריה? חמש, שש או שבע? קודם כל דיון, אח"כ הצבעה. מפעילי מערכת חב"דפדים פעילים להתראות חלוקת דולרים ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 10:54 - היום, ט"ו בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- לפני הדיון, יש להקדים מה מטרת הקטגוריות של המשפחות חבר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 10:58, ט"ו בטבת, ה'תשפ"א (30 בדצמ' למניינם).
- מציאת ערכי בני משפחות משמעותיות בצורה קלה ומסודרת ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 11:01 - היום, ט"ו בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- משום שבתחום זה, איני מבין כ"כ, אך בתור אדם שרוצה למצוא בצורה קלה כהגדרתך, מה הבעיה שיהיו ג' ערכים? ייתכן ולא הבנתי את המשמעות, אשמח שתסבירו אם טעיתי. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:07, ט"ו בטבת, ה'תשפ"א (30 בדצמ' למניינם).
- מטרת הקטגוריות היא הקלה בחיפוש אחר ערך מבוקש. מטרת קטגוריות משפחות היא הקלה בחיפוש אחר אישיות מבוקשת. בכדי שיהיה באמת ניתן בקלות לחפש אישיות בקטגוריית משפחות נצרך שהקטגוריה תהיה ברורה, מסודרת וכמה שפחות עמוסה. לצורך כך יש קריטריונים איזה קטגוריה מועילה ולכן יש לה חשיבות ואיזה קטגוריה מעמיסה (אפשר בקלות להסתדר בלעדיה) ולכן אין לה חשיבות. לעת עתה, לאחר עבודה מאומצת גובשו קריטריונים בדף משתמש:חבר/קטגוריות משפחות שנכתבו בצורה ברורה בדף משתמש:חלוקת קונטרסים/קטגוריות משפחות (מי שדעתו שונה מהקריטריונים שהובאו בדפים אלה שיכתוב את דעתו באחת השיחות או בדיון כאן). בחלק מהקטגוריות יש דפי פירושונים או עצי משפחה, הם כמובן לא נחשבים כערך לגבי חשיבות של הקטגוריות אך מלבדיהם לדעתי אין צורך שיהיו שבע או יותר ערכים בכדי ליצור חשיבות ואפשר להסתפק גם ב-6, מה דעת שאר המשתמשים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 11:22 • ט"ו בטבת ה'תשפ"א
- אם אין סיבה מיוחדת אני לא מבין למה כדאי לחרוג מהכלל הרגיל של 5 ערכים לקטגוריה. אם יש סיבה מיוחדת לשנות, לא ציינתם אותה.
- מטרת הקטגוריות היא הקלה בחיפוש אחר ערך מבוקש. מטרת קטגוריות משפחות היא הקלה בחיפוש אחר אישיות מבוקשת. בכדי שיהיה באמת ניתן בקלות לחפש אישיות בקטגוריית משפחות נצרך שהקטגוריה תהיה ברורה, מסודרת וכמה שפחות עמוסה. לצורך כך יש קריטריונים איזה קטגוריה מועילה ולכן יש לה חשיבות ואיזה קטגוריה מעמיסה (אפשר בקלות להסתדר בלעדיה) ולכן אין לה חשיבות. לעת עתה, לאחר עבודה מאומצת גובשו קריטריונים בדף משתמש:חבר/קטגוריות משפחות שנכתבו בצורה ברורה בדף משתמש:חלוקת קונטרסים/קטגוריות משפחות (מי שדעתו שונה מהקריטריונים שהובאו בדפים אלה שיכתוב את דעתו באחת השיחות או בדיון כאן). בחלק מהקטגוריות יש דפי פירושונים או עצי משפחה, הם כמובן לא נחשבים כערך לגבי חשיבות של הקטגוריות אך מלבדיהם לדעתי אין צורך שיהיו שבע או יותר ערכים בכדי ליצור חשיבות ואפשר להסתפק גם ב-6, מה דעת שאר המשתמשים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 11:22 • ט"ו בטבת ה'תשפ"א
- משום שבתחום זה, איני מבין כ"כ, אך בתור אדם שרוצה למצוא בצורה קלה כהגדרתך, מה הבעיה שיהיו ג' ערכים? ייתכן ולא הבנתי את המשמעות, אשמח שתסבירו אם טעיתי. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:07, ט"ו בטבת, ה'תשפ"א (30 בדצמ' למניינם).
- מציאת ערכי בני משפחות משמעותיות בצורה קלה ומסודרת ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 11:01 - היום, ט"ו בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- ב. אני מסכים שבגלל המיוחדות של קטגוריות משפחה כדאי לא לחשב פירושונים ועצי משפחה כחלק מחמשת הערכים הנדרשים. בקשר למספר הדורות, אני ממליץ לפשט ולקבוע מינימום של שלוש דורות. בברכת הגאולה השלמה. חלוקת דולרים שחותם מחוץ לחשבונו - 11:40, ט"ז בחשוון, ה'תשפ"ה (17 בנוב' למניינם), ימות המשיח
תמונות של ספרים מחב"ד שופ
האם מותר לקחת תמונות של ספרים וכדומה מחב"ד שופ? אליהו ב. - שיחה, 10:44, כ"א בטבת, ה'תשפ"א 10:44, 5 בינואר 2021 (UTC)
- מדוע לא? הרי הם שייכים לחב"ד אינפו ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 11:26 - היום, כ"א בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- עוד מישהו חושב כך? אליהו ב. - שיחה, 10:38, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א 10:38, 6 בינואר 2021 (UTC)
- מצטרף לחבר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:03, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א (6 בינו' למניינם).
- כנ"ל.-נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 17:26, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א (6 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- מצטרף לחבר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:03, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א (6 בינו' למניינם).
- עוד מישהו חושב כך? אליהו ב. - שיחה, 10:38, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א 10:38, 6 בינואר 2021 (UTC)
{{שינוי שם}}
חב"דפדים פעילים , חלוקת קונטרסים, קרייזי אבאוט משיח - לדעתי מן הראוי שהתבנית תוצב בדף של הערך ולא בשיחה, ובתבנית ייכתב 'בדף השיחה מתקיים כעת דיון על שם הערך'. מה דעתכם? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 15:52, כ"א בטבת, ה'תשפ"א (5 בינו' למניינם).
ציון שנים
בנוגע לדיונים רבים אודות כך - אעלה לדיון מסודר ובתקוה שבעז"ה יסוכם סוף כל סוף ויימנע דיונים המתמתחים מדי שנה:
האם בכל שנה יש לציין שאנו בטוחים שהרבי יתגלה בשנה זו? אם הולכים לפי ההרגש החסידי, ייתכן ויש לכתוב. אבל האם לאנציקלופדיה זה מתאים? בא"כ - אזי יש לכתוב גם בכל חודש, שחסידי חב"ד בטוחים שבחודש זה הרבי יתגלה וכן הלאה. לדעתי זה בתלי אנציקלופדי ומגוכח, שהרי האמונה להתגלות הרבי אינה תלויה בשנה מסוימת, אלא בכל יום ויום. או יותר נכון: בכל רגע ורגע! חוץ מכך שזה אינו אנציקלופדי , גם לפי ההרגש החסידי, זה לא מדויק כלל, ובאם היו ערכים על רגעים - הרי שהערכים האלו היו ממולאים בכך שברגע זה הרבי עתיד להתגלות..
אשמח לשמוע את דעתכם, בצורה מנומקת ועניינית. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:29, כ"א בטבת, ה'תשפ"א (5 בינו' למניינם).
- מה הבעיה בציון עובדה? (חודש - ודאי שלא מתאים, כי מדבר על החודש בכל השנים) ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 17:41 - היום, כ"א בטבת תשפ"א מגיע משיח.
- אין שום מקור לכך שבשנה מסוימת הרבי יתגלה. בכל רגע ורגע אנו מאמינים שהרבי יתגלה בעז"ה. אם כבר, יש לכתוב, שבכל הרגעים שבשנה זו, מאמינים כי הרבי יתגלה.. (נו ו-? הרי בכל שנה האמינו כי הרבי יתגלה, או מקסימום יוסיפו את שנות נשיאות הרבי, ויכתבו שהחל מי' שבט תש"י מאמינים חסידי חב"ד שבחודש זה הרבי יתגלה...) נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:47, כ"א בטבת, ה'תשפ"א (5 בינו' למניינם).
- לא רואה בעיה בציון העובדה הזו, טכנית אי אפשר להכניס אותה לימים אבל לשנה זה מספיק זמן כדי להכניס את זה והאתר ישאר מעודכן. אגב, כמעט בכל שיחות הדבר מלכות הרבי מקשר את ביאת הגאולה עם השנה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:50 • ב' בשבט ה'תשפ"א
- אין שום מקור לכך שבשנה מסוימת הרבי יתגלה. בכל רגע ורגע אנו מאמינים שהרבי יתגלה בעז"ה. אם כבר, יש לכתוב, שבכל הרגעים שבשנה זו, מאמינים כי הרבי יתגלה.. (נו ו-? הרי בכל שנה האמינו כי הרבי יתגלה, או מקסימום יוסיפו את שנות נשיאות הרבי, ויכתבו שהחל מי' שבט תש"י מאמינים חסידי חב"ד שבחודש זה הרבי יתגלה...) נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:47, כ"א בטבת, ה'תשפ"א (5 בינו' למניינם).
מנטרים
שנייה לפני שאני עוזב, מבקש לעורר שוב על עניין המנטרים, שיע.ק ממליץ למנות את פולע, חבר, להתראות לתפקיד שמואל חיים ♦ שיחה 12:58, 6 בינואר 2021 (UTC)
- אין לבקש למנות משתמשים למנטר לפני שמקבלים את אישורם... בכל מקרה, אמנם לא הייתי מתנגד לקבלת התפקיד, אך חשוב מאוד להזכיר את מטרת התפקיד: שיפור האתר, סיוע למפעילים בין היתר ובעיקר בדיקה מקיפה על כל השינויים. המנטר צריך לדעת מהם עריכות אנציקלופדיות, ומה לא, כי אם יסמן חלילה ערך שלא בדק אותו היטב כבדוק - יצא הפסדנו בשכרנו. אך כן מצטרף לקריאה למנות מנטר, לאור הפחתת הזמינות של מפעילי המערכת, ובטחוני שמינוי מנטר, יקדם פי כמה את חב"דפדיה, ויעזור למפעילים , וייקל עליהם את העבודה, כך שיוכלו גם להתפנות לדבר שרק הם יכולים לבצע. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 13:05, כ"ב בטבת, ה'תשפ"א (6 בינו' למניינם).
ניגונים
באתר יש ערכים על ניגונים שמתחילים ניגון..., ויש שמסיימים ...(ניגון). מה חב"דפדים פעילים חושבים שעדיף? ושיהיה קישור לשני • פדיונר • שיחה • 14:33, כ"ט בטבת, ה'תשפ"א
- שיתחיל ב"ניגון" יהה הערך.נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 18:02, כ"ט בטבת, ה'תשפ"א (13 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- שיהיה שם הניגון קודם ואחריו בסוגריים (ניגון), וייצרו הפניה עם שמות הניגון. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 07:33, א' בשבט, ה'תשפ"א (14 בינו' למניינם).
- לדעתי המילה ניגון קודם, אמה אחרים אומרים??.נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 07:34, א' בשבט, ה'תשפ"א (14 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- נראה מכאן שכדאי בלי ניגון בכלל ובמקרה הצורך ניגון לפני השם ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 02:03 • ב' בשבט ה'תשפ"א
- אהה, טוב זה אומר שצריך לשנות את כמעט כל השמות של הניגונים (ולהשאיר הפניות כמובן).-נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 06:52, ב' בשבט, ה'תשפ"א (15 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- חלוקת, בעיקרון כך במכלול ובוקיקליפה, ראה את הערך ד' בבות למשל, אך מכיוון שיש כאן ערכים על כל הניגונים, לפעמים זה לא מסתדר (למשל ניגון לכתחילה אריבער וכו'), ולכן עצתי היא שנשים בסוף בסוגריים ניגון, או לכל הפחות בניגונים שצריך. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 08:23, ב' בשבט, ה'תשפ"א (15 בינו' למניינם).
- אני חושב שאנשים שמחפשים בדרך כלל מחפשים ניגון א מאשינקע ולא א מאשינקע • פדיונר • שיחה • 14:37, ב' בשבט, ה'תשפ"א
- זה תלוי באיזה ניגונים, ולכן אני אומר שעדיף את השם ואח"כ בסוגריים ניכון. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 14:39, ב' בשבט, ה'תשפ"א (15 בינו' למניינם) - קדימה לעבודה!
- אני חושב שאנשים שמחפשים בדרך כלל מחפשים ניגון א מאשינקע ולא א מאשינקע • פדיונר • שיחה • 14:37, ב' בשבט, ה'תשפ"א
- חלוקת, בעיקרון כך במכלול ובוקיקליפה, ראה את הערך ד' בבות למשל, אך מכיוון שיש כאן ערכים על כל הניגונים, לפעמים זה לא מסתדר (למשל ניגון לכתחילה אריבער וכו'), ולכן עצתי היא שנשים בסוף בסוגריים ניגון, או לכל הפחות בניגונים שצריך. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 08:23, ב' בשבט, ה'תשפ"א (15 בינו' למניינם).
- אהה, טוב זה אומר שצריך לשנות את כמעט כל השמות של הניגונים (ולהשאיר הפניות כמובן).-נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 06:52, ב' בשבט, ה'תשפ"א (15 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- נראה מכאן שכדאי בלי ניגון בכלל ובמקרה הצורך ניגון לפני השם ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 02:03 • ב' בשבט ה'תשפ"א
- לדעתי המילה ניגון קודם, אמה אחרים אומרים??.נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 07:34, א' בשבט, ה'תשפ"א (14 בינו' למניינם), ימות המשיח •
- שיהיה שם הניגון קודם ואחריו בסוגריים (ניגון), וייצרו הפניה עם שמות הניגון. בהצלחה. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 07:33, א' בשבט, ה'תשפ"א (14 בינו' למניינם).
חלוקת לא ענה. מתייג גם שמואל חיים ואת השגריר ר' חצק'ל, ונערוך הצבעה כפשוט, כפי שנהוג. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:04, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- אגב פדיונר, לא תייגת אותנו (כלומר לא קיבלנו התראה ממך) כיוון שככל הנראה לא חתמת כשכתבת בפעם הראשונה. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:05, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- לדעתי הדלה שיכתב לפני "ניגון" ואח"כ את שם הניגון. ~ חצק'ל ~ (חסיד של הרבי) • פינת החי הוירטואלית של חב"דפדיה • הדרך הישרה להבאת הגאולה! 13:10, 19 בינואר 2021 (UTC)
- לדעתי פשוט 'נאחד' את הטענות: במקרים שצריך, נכתוב קודם ניגון (משל בניגון לכתחילה אריבער), או שנכתוב אח"כ בסוגריים. ובערכים שאין צורך בהוספת ניגון, נכתוב בלי. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:13, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- כך אמר חלוקת מהתחלה, (רק צריך להחליט על מתי שכן צריך, עם יהיה לפני או אחרי).נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 13:41, ו' בשבט, ה'תשפ"א (19 בינו' למניינם) •
- אכן, לא שמתי לב. לא צריך להחליט ולדון, פשוט מאוד, אם שם הניגון נפוץ כמו שהוא, בלי ניגון לכתחילה, אז משאירים ועושים את ההפניות שצריך. אם שם הניגון הינו שם של עוד משהו מפורסם (כדוגמת ניגון לכתחילה אריבער), אז שמים ניגון לכתחילה, וכו'. בהצלחה רבה. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:44, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- אז איפה שכן צריך שמים לפני סופי?נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 13:49, ו' בשבט, ה'תשפ"א (19 בינו' למניינם) •
- אכן, לא שמתי לב. לא צריך להחליט ולדון, פשוט מאוד, אם שם הניגון נפוץ כמו שהוא, בלי ניגון לכתחילה, אז משאירים ועושים את ההפניות שצריך. אם שם הניגון הינו שם של עוד משהו מפורסם (כדוגמת ניגון לכתחילה אריבער), אז שמים ניגון לכתחילה, וכו'. בהצלחה רבה. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:44, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- כך אמר חלוקת מהתחלה, (רק צריך להחליט על מתי שכן צריך, עם יהיה לפני או אחרי).נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 13:41, ו' בשבט, ה'תשפ"א (19 בינו' למניינם) •
- לדעתי פשוט 'נאחד' את הטענות: במקרים שצריך, נכתוב קודם ניגון (משל בניגון לכתחילה אריבער), או שנכתוב אח"כ בסוגריים. ובערכים שאין צורך בהוספת ניגון, נכתוב בלי. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 13:13, ו' בשבט, ה'תשפ"א - 19 בינו' למניינם, 2021.
- לדעתי הדלה שיכתב לפני "ניגון" ואח"כ את שם הניגון. ~ חצק'ל ~ (חסיד של הרבי) • פינת החי הוירטואלית של חב"דפדיה • הדרך הישרה להבאת הגאולה! 13:10, 19 בינואר 2021 (UTC)
מסכים עם האמור. 1 ברוב הניגונים אין צורך ולא כותבים 'ניגון' בשם. 2. ניגונים שנדרש לכתוב להם 'ניגון': כגון ניגון ששמו זהה לשם של ערך נפרד (לכתחילה אריבער), או אפילו ששמו כשם נושא או מושג גם אם אין לנו ולא נראה שיהיה לנו עליו ערך ('צאנה וראנה'). למיטב זכרוני, נערך דיון בנושא והוכרע שבמקרה כזה כתיבת המילה ניגון צריכה להיות רק בתחילת הערך וללא סוגריים, הנימוק היה שזה יותר יפה ומכובד. כמובן שאם רוב המשתמשים עכשיו סבורים אחרת אפשר לשנות את הנוהל הזה... שיע • שיחה כ"ב בשבט ה'תשפ"א 00:48, 4 בפברואר 2021 (UTC)
- דווקא נראה שהמשתמשים כעת מסכימים עם הנאמר בעבר ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 00:54 • כ"ב בשבט ה'תשפ"א
סוף זמן תפילה
בחיפוש קצר באתר גילתי, שאין שום ערך באתרינו שמסביר למה בחב"ד מתפללים מאוחר, ותמהוני הדבר מאוד, ועל כן באתי בקריאה קדושה לכל אנ"ש החב"דפדים פעילים בואו להרחבת הערך משתמש:שמואל חיים/סוף זמן תפילה!
שמואל חיים ♦ שיחה 15:19, 21 בינואר 2021 (UTC)
- שמואל חיים - שייך ללוח המודעות. נכתב על ידי פולע (על הא ועל דא) בשעה 15:24, ח' בשבט, ה'תשפ"א - 21 בינו' למניינם, 2021.
נקודה אחרי קישור חיצוני
אחרי קישור חיצוני שמים נקודה?נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • גוט יום טוב• 11:02, י"א בשבט, ה'תשפ"א (24 בינו' למניינם) •
- ממה שאני רואה באתר, לא נהוג. אליהו ב. - שיחה, 12:00, י"א בשבט, ה'תשפ"א 12:00, 24 בינואר 2021 (UTC)
- אז אולי מעכשיו יהיה אחרי כל קישור נקודה.נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • גוט יום טוב• 12:03, י"א בשבט, ה'תשפ"א (24 בינו' למניינם) •
- חב"דפדים פעילים מה אתם חושבים?נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • גוט יום טוב• 13:06, י"א בשבט, ה'תשפ"א (24 בינו' למניינם) •
- בד״כ אני שם נקודה לאחר הקישור (לא חשבתי אחרת). אשמח לעצתכם חב"דפדים פעילים ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • י"ב בשבט ה'תשפ"א 14:11, 25 בינואר 2021 (UTC)
- בכלל ברשימות של דברים לא נכון להכניס נקודה לסוף כל שורה, לכן לדעתי לא להכניס נקודה. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 23:22 • י"ג בשבט ה'תשפ"א
- אין לשים נקודה אחר קישור חיצוני וכן המנהג. (שלום מחוץ לחשבון)
- בכלל ברשימות של דברים לא נכון להכניס נקודה לסוף כל שורה, לכן לדעתי לא להכניס נקודה. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 23:22 • י"ג בשבט ה'תשפ"א
- בד״כ אני שם נקודה לאחר הקישור (לא חשבתי אחרת). אשמח לעצתכם חב"דפדים פעילים ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • י"ב בשבט ה'תשפ"א 14:11, 25 בינואר 2021 (UTC)
- חב"דפדים פעילים מה אתם חושבים?נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • גוט יום טוב• 13:06, י"א בשבט, ה'תשפ"א (24 בינו' למניינם) •
- אז אולי מעכשיו יהיה אחרי כל קישור נקודה.נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • גוט יום טוב• 12:03, י"א בשבט, ה'תשפ"א (24 בינו' למניינם) •
תאריך לועזי בחתימת משתמש
האם ניתן לשים חתימה ללא תאריך לועזי או שאני צריך לכתוב ״למניינם״ ללא אפשרות למחיקת התאריך לועזי? אסמח להסבר קל ופשוט ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • י"ב בשבט ה'תשפ"א 14:13, 25 בינואר 2021 (UTC)
- ראה תבנית:תאריך עברי בלבד. בהצלחה! נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 21:07, י"ב בשבט, ה'תשפ"א, 25 בינו' למניינם.
- תודה רבע פולע שליט״א היקר עזרת לי במאוד ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • 08:53, י"ג בשבט, ה'תשפ"א (26 בינו' למניינם), ימות המשיח
בדחיפות לכל מי שיכול לעשות משהו בעניין
כבר אתמול כתבתי את זה למפעילי מערכת ללא כל תגובה!!!!!!
זה מה שכתבתי:
- בערך חבד באינטרנט ב״צבאות השם בארץ הקודש״ ישנו האתר הישן שכבר לא פועל. האתר החדש הוא טי אייץ 770 נקודה סי או נקודה איי אל, ולא ניתן להכניס את הקישור מפני שהוא אינו ברשימה הלבנה.
בתודה יחי המלך המשיח ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • י"ב בשבט ה'תשפ"א 11:34, 25 בינואר 2021 (UTC)
- אם אתה יכול בבקשה לטבל בזה בדחיפות. אם טיפלת/פתחת את הקישור כתובלי בשיחת משתמש או כאן. אתה יכול למצוא את הקישור בחיפוש קצר בגוגל ״צבאות השם״ באפשרות הראשונה (״צבאות השם דף הבית״). יחי המלך המשיח שליט״א ● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • י"ב בשבט ה'תשפ"א 14:06, 25 בינואר 2021 (UTC)
מישהו יכול לעזור בבקשה??
● שם טוב • בית הדין • יש לך שאלה? לחץ כאן! תהנה • יחי המלך המשיח • 10:04, י"ג בשבט, ה'תשפ"א (26 בינו' למניינם), ימות המשיח
- אכן, פשוט תכתוב בבקשות ממפעילים בלבד במקום למלא את האתר באותה בקשה. בקשות נענות תוך כמה ימים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 23:22 • י"ג בשבט ה'תשפ"א
- ולהעיר שהוא כתב גם בדפי שיחה של 3 אם לא יותר של מפעילי מערכת את הבקשה! נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 11:04, י"ד בשבט, ה'תשפ"א (27 בינו' למניינם) •
טופל, חַאטְשֶׁע (שיחה) 13:14, 29 בינואר 2021 (UTC)
ציטוטים מחב"דפדיה באינפו
אני שם לב שישנם הרבה כתבות באינפו, על תולדות חסידים ואנשי מעשה, והטקסט הוא מחב"דפדיה (כמובן עם קרדיט). ושאלתי היא, מדוע אין הם מקשרים בסוף לדף באתר, כפי שהם עושים לעיתים? חבל מאוד ע"כ. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:09, ט"ו בשבט, ה'תשפ"א, 28 בינו' למניינם.
- להבנתי, אין צורך בקישור כשכל הערך מועתק, כי הקורא כבר ראה את התוכן ואין לו צורך להכנס לקישור -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:13, ט"ו בשבט ה'תשפ"א
- אמת, אך באם יהיה קישור זה יביא רק תועלת לחב"דפדיה (אולי שישימו חלק מהכתבה ויקשרו אל ההמשך בערך באתר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:02, ט"ו בשבט, ה'תשפ"א, 28 בינו' למניינם.
- אני יכול לפנות להנהלת אינפו ולבקש מהם שבסוף הכתבה יכניסו קישור לאתר לריבוי המשתמשים. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 11:33, כ' בשבט, ה'תשפ"א (2 בפבר' למניינם), ימות המשיח
- רק יביא בלגן ומשתמשים חדשים (שמסובבים את כל האתר סביב דיונים ודפי שיחות וד"ל) נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 15:20, כ"א בשבט, ה'תשפ"א (3 בפבר' למניינם) •
- אני יכול לפנות להנהלת אינפו ולבקש מהם שבסוף הכתבה יכניסו קישור לאתר לריבוי המשתמשים. - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 11:33, כ' בשבט, ה'תשפ"א (2 בפבר' למניינם), ימות המשיח
- אמת, אך באם יהיה קישור זה יביא רק תועלת לחב"דפדיה (אולי שישימו חלק מהכתבה ויקשרו אל ההמשך בערך באתר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:02, ט"ו בשבט, ה'תשפ"א, 28 בינו' למניינם.
אוי מה היה לנו
בתקופה האחרונה, בעיקר מאז עזיבת משתמשים וותיקים ויקרים, חב"דפדיה הפכה למעין 'ג'ונגל'. במקום דיונים איכותיים וטובים כבעבר, אנו נאלצים להתעסק עם משתמשים אשר מבצעים מלחמות עריכה ומשחיתים, או שאינם מבינים שחב"דפדיה אינה מקום לרגשות, זכרונות וקשקושים. בובות קש מתווספות מדי יום, ועמם דיוני סרק והבלים.
איני מתייג את חב"דפדים פעילים, אלא את חב"דפדים וותיקים וטובים, כגון קרייזי אבאוט משיח, כתית למאור, להתראות ואת חבר ושמואל חיים, בבקשה לדון ולעשות חשבון נפש כיצד הגענו לרמה זו, ואיך אנו יכולים לקדם את האתר ולהחזיר למצבו היציב והאיכותי. ואוסיף בנימה אישית, כי לצערי אם בעבר היה לי מאוד חיות וחשק לשפר, ליצור ערכים טובים, ומיזמים בכדי לקדם האתר, כיום כבר קשה לי, בעיקר לאור הסיבות שהובאו כאן. החותם בכאב לב, על הנעשה באתר. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:27, י"ט בשבט, ה'תשפ"א, 1 בפבר' למניינם.
- אתה צודק, הגיע משתמש חדש (לא אגיד את שמו) שבמקום שיהיה לי זמן לערוך ערכים וכו' ואני נעלץ להתכתב עימו כדי של יחסוף עלי פרטים אישיים . נכתב ע"י: מר"ש ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 11:36, י"ט בשבט, ה'תשפ"א (1 בפבר' למניינם) •
- התמימים ב"ה שוקדים על תלמודם בישיבות, ובין השאר מגדילים את הידע שלהם, שבבוא היום ייכנס לאתר. בנתיים אנחנו מתמודדים פה עם צעירים ותיירים שעלולים לשפר פרטים פה ושם, ויישר כח על הניטור שלך הפעיל. אליהו ב. - שיחה, 11:43, י"ט בשבט, ה'תשפ"א 11:43, 1 בפברואר 2021 (UTC)
- ב"ה, וברור שאין כוונתי למשתמשים שאר מטרתם לשפר את האתר ופשוט הם חסרי ידע בסיסי בעריכה, אלא באלו שמטרתם היא רק למלא את דפי המשתמש שלהם בציוני דרך, צבעים, לעבור על כמה ערכים וד"ל. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:56, י"ט בשבט, ה'תשפ"א, 1 בפבר' למניינם.
- "אוי מה היה לנו?", לא היה לנו כלום. זהו מנהגו של עולם... חסיד מתמקד בחצי כוס המלאה, ברוך השם שהאתר פעיל ומתקדם, קשיים היו תמיד, ו"אל תשאל לימים ראשונים כי לא מחכמה שאלת על זאת", תמיד היו משתמשים חדשים שקצת הקשו על ההתנהלות, אך ברוך השם בזכות זה שלא התבוססנו בבוץ ובתלונות ובמרמורים, הצלחנו להתקדם הלאה והלאה. פעולותיך חשובות מכדי שידיך יתרפו בשל אי-אלו קשיים ואתגרים. עלה והצלח, מתוך שמחה וידיעה שכל פעולה קטנה של כתיבה, כדברי אדמו"ר הצמח צדק, פעולתה ניצחית לדורי דורות, והטוב והחיובי יש לו קיום אמיתי משא"כ בצד השני... להתראות - שיחה, 12:12, י"ט בשבט, ה'תשפ"א 12:12, 1 בפברואר 2021 (UTC)
- בעד חזק מסכים עם להתראות - נכתב על ידי: חב"דפדי פעיל ~ יחי המלך המשיח • שיחה • 09:32, כ"א בשבט, ה'תשפ"א (3 בפבר' למניינם), ימות המשיח
- "אוי מה היה לנו?", לא היה לנו כלום. זהו מנהגו של עולם... חסיד מתמקד בחצי כוס המלאה, ברוך השם שהאתר פעיל ומתקדם, קשיים היו תמיד, ו"אל תשאל לימים ראשונים כי לא מחכמה שאלת על זאת", תמיד היו משתמשים חדשים שקצת הקשו על ההתנהלות, אך ברוך השם בזכות זה שלא התבוססנו בבוץ ובתלונות ובמרמורים, הצלחנו להתקדם הלאה והלאה. פעולותיך חשובות מכדי שידיך יתרפו בשל אי-אלו קשיים ואתגרים. עלה והצלח, מתוך שמחה וידיעה שכל פעולה קטנה של כתיבה, כדברי אדמו"ר הצמח צדק, פעולתה ניצחית לדורי דורות, והטוב והחיובי יש לו קיום אמיתי משא"כ בצד השני... להתראות - שיחה, 12:12, י"ט בשבט, ה'תשפ"א 12:12, 1 בפברואר 2021 (UTC)
- ב"ה, וברור שאין כוונתי למשתמשים שאר מטרתם לשפר את האתר ופשוט הם חסרי ידע בסיסי בעריכה, אלא באלו שמטרתם היא רק למלא את דפי המשתמש שלהם בציוני דרך, צבעים, לעבור על כמה ערכים וד"ל. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 11:56, י"ט בשבט, ה'תשפ"א, 1 בפבר' למניינם.
- התמימים ב"ה שוקדים על תלמודם בישיבות, ובין השאר מגדילים את הידע שלהם, שבבוא היום ייכנס לאתר. בנתיים אנחנו מתמודדים פה עם צעירים ותיירים שעלולים לשפר פרטים פה ושם, ויישר כח על הניטור שלך הפעיל. אליהו ב. - שיחה, 11:43, י"ט בשבט, ה'תשפ"א 11:43, 1 בפברואר 2021 (UTC)
תוארי רבותינו נשיאנו
יש לקבוע כלל אחיד בנוגע לתואר שיהיה לכל רבותינו נשיאנו. כעת כתוב במדיניות שהתואר היחיד שיש לכתוב הוא 'הרבי' ולא אדמו"ר וכיוב"ז. לפי זה אפשר להריץ עם בוט החלפה של כל אדמו"ר הזקן ל'הרבי הזקן' וכד' רק שזה לא נשמע ממש טוב (לדעתי), ובכ"ז כדאי להחליט על תואר אחיד בו ישתמשו בכל האזכורים של רבו"נ.
ישנן כרגע שלוש אפשרויות:
- הרבי הזקן (כמופיע במדיניות, קצת מצחיק)
- אדמו"ר הזקן (נשמע קצת יותר טוב, פחות מכבד)
- רבי שניאור זלמן (הכי הגיוני אנציקלופדית, לא ממש מסתדר אצל שאר האדמו"רים)
מה שבטוח זה שיש ללכת עם תואר אחיד. אשמח לשמוע את דעת המשתמשים בנוגע לאפשרויות אלו או הצעת אפשרויות אחרות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 23:26 • כ"ד בשבט ה'תשפ"א
- מה שרלוונטי מהמדיניות זה רק בנוגע לרבי מלך המשיח שליט"א שהמדיניות היא לכתוב הרבי בלבד. לדעתי זה לא מדבר על הרביים האחרים, בהם המדיניות היא (לא יודע איפה נכתב אבל ידוע לי ללא שום ספק שזו המדיניות) לכתוב אדמו"ר הזקן אדמו"ר האמצעי וכן הלאה. ויש לתקן שם. כפשוט. אליהו ב. - שיחה, 01:07, כ"ה בשבט, ה'תשפ"א 01:07, 7 בפברואר 2021 (UTC)
- זה כתוב במפורש מדי בשביל לומר שזה נכתב שלא בכוונה.. אתה מציע את האפשרות הנפוצה - 'אדמו"ר', את הרבי כנראה שכן יהיה אפשר להחריג ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 02:10 • כ"ה בשבט ה'תשפ"א