לדלג לתוכן

שיחת משתמש:יוצר חב"די: הבדלים בין גרסאות בדף

הוספת נושא
מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
תגובה אחרונה: 4 נובמבר מאת יוצר חב"די בנושא תבנית בעבודה - אתה מכיר?
 
שורה 71: שורה 71:


{{בעבודה}} [[משתמש:שלום עליכם|שלום עליכם]] - [[שיחת משתמש:שלום עליכם|שיחה]], 18:51, י"ג בחשוון, ה'תשפ"ו 18:51, 4 בנובמבר 2025 (IST)
{{בעבודה}} [[משתמש:שלום עליכם|שלום עליכם]] - [[שיחת משתמש:שלום עליכם|שיחה]], 18:51, י"ג בחשוון, ה'תשפ"ו 18:51, 4 בנובמבר 2025 (IST)
לא.
בכל אופן תודה ר' שלום עליכם [[משתמש:יוצר חב"די|יוצר חב"די]] - [[שיחת משתמש:יוצר חב"די|שיחה]], 20:11, י"ג בחשוון, ה'תשפ"ו 20:11, 4 בנובמבר 2025 (IST)

גרסה אחרונה מ־20:11, 4 בנובמבר 2025

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום יוצר חב"די, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

מומלץ להיכנס לפרויקט החממה. בחממה תוכל לבחור לך חונך שילווה אותך בצעדים הראשונים שלך בחב"דפדיה, וכן תוכל לכתוב שם את שאלותיך ולהתייעץ עם עורכים מנוסים.

בהצלחה!

בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 21:49, 19 ביוני 2025 (IDT)תגובה

דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום יוצר חב"די,

תודה על כתיבתך בחב"דפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך, תוכל גם להציג בו כמה מתיבות המשתמש, לבחירתך מכאן או מכאן. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה למשתמש:יוצר חב"די.

בברכה, מ. רובין (שיחה | תרומות) 13:26, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

משום מה התיבות מסודרות אחד על יד חברו, ולא אחד למטה מחברו, תוכל לעזור? יוצר חסידי 14:48, 30 בילוי 2025 (IDT)

תכניס אות בתבנית:תיבות משתמש

אַ גרויסע חסיד - שיחה, 14:49, ה' באב, ה'תשפ"ה

אתה צריך לכתוב:{{תיבות משתמש| {{משתמש - אוהב להתוועד}} {{משתמש - אוהב חסידות}} {{משתמש - אוהב תבניות}} }}. מ. רובין (שיחה | תרומות) 14:57, 30 ביולי 2025 (IDT)תגובה

שכוייח! יוצר חב"די, 15:06, ה' באב, ה'תשפ"ה.

חוות דעת לערכים[עריכת קוד מקור]

אשמח לחוות דעת העורכים המנוסים לערך (השני שלי) משה אהרן ברוורמן.

אינני עורך מנוסה, אבל אשמח להבין את הקשר החב"די של נשוא הערך. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 22:21, 31 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

ראה "הקשר עם הרבי", וכן היה חתנו של הרה"ח שמעון בן ציון אייזנבך.

וכן ראה ערך בן ציון אבא שאול ואף קשר עם הרבי אין לו (ובקושי עם חב"ד).

יש הבדל בין גדולי ישראל מפורסמים במיוחד, שגם קשר פחות משמעותי יש לו חשיבות, לשאר רבנים. שלום עליכם - שיחה, 09:29, ח' באלול, ה'תשפ"ה 09:29, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
אכן. "רב שהיה לו קשר חד פעמי ולא משמעותי עם הרבי, כגון יחידות אחת, מכתב אחד וכו' אינו זכאי לערך", ומהכתוב בערך לא נראה שהתקיים בינו לבין הרבי קשר ארוך טווח מלבד המענה הספציפי. גם היותו חתנו של כו' אינו מקנה חשיבות חב"דית לערך לבד. בברכה, מענדל סופרספר וסיפור 13:51, 1 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

"שלום עליכם", דיברת על גדולי ישראל? - ר' משה אהרן היה "ה"משגיח, ונקרא המשגיח הגדול בציבור הליטאי.

https://archive.jdn.co.il/breakingnews/1326000/ (מחילה על חיצוניות הקישור).

וכן "מענדל סופר", בן ציון אבא שאול היה ראש ישיבה וקשרו היה בקושי עם חב"ד ובכלל שלא עם הרבי. אז ר' משה אהרן ברוורמן שהיה לו קשר ישיר (גם משפחתי וגם) עם הרבי, והיה כמעט כראש ישיבה (משגיח, והנודע - אולי אפשר אפילו להשוות לראש ישיבה? -) בטח ובטח שכן.


הועבר לאישי[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, הערך ערוץ חב״ד לילדים שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. הערך שכתבת הועבר ממרחב הערכים אל משתמש:יוצר חב"די/‏ערוץ חב״ד לילדים.

ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את הערך, ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריכים הכתובים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

אם ברצונך לקבל סיוע אישי ניתן לפנות לאחד המשתמשים בחב"דפדיה באמצעות דף השיחה, או לבקש סיוע בדף החממה.

לאחר שהערך יורחב ויתוקן וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בחב"דפדיה - רק אז ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים.--. ברכת הגאולה שיחה 21:22, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:22, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

תודה על תרומתך לחב"דפדיה. עם זאת, הערך גן ישראל אלעד שכתבת אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. הערך שכתבת הועבר ממרחב הערכים אל משתמש:יוצר חב"די/‏גן ישראל אלעד.

ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את הערך, ולשם כך מומלץ לקרוא את המדריכים הכתובים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

אם ברצונך לקבל סיוע אישי ניתן לפנות לאחד המשתמשים בחב"דפדיה באמצעות דף השיחה, או לבקש סיוע בדף החממה.

לאחר שהערך יורחב ויתוקן וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בחב"דפדיה - רק אז ניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים. --. ברכת הגאולה שיחה 21:24, ט' באלול, ה'תשפ"ה 21:24, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

כתיבת מקור בדף התמונה[עריכת קוד מקור]

שלום ויישר כח על תרומותיך, בהעלת תמונות לחב"דפדיה יש לציין קישור לאתר ממנו נלקחה התמונה, כנכתב בדף: מיוחד:העלאה. בתמונות שהעלית לא כתבת קישור. אם תוכל להקפיד על כך. --ברכת הגאולה שיחה 23:51, ט' באלול, ה'תשפ"ה 23:51, 2 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

שמתי לב לתרומתך הרבה לחב"דפדיה, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!


א.י.ל. - שיחה היום ט"ז בכסלו ה'תשפ"ו הרבי מלך המשיח מתגלה!

19:34, 16 בספטמבר 2025 (IDT)

עיטוש[עריכת קוד מקור]

לתשומת לבך ערבבת בטעות שני נושאים. אדה"ז בסימן קג אינו מתייחס לעיטוש דרך הפה, אלא להפחה, ומשתמש בלשון התעטשות כדרך לשון חז"ל, עיין בסוף הסימן שם. שלום עליכם - שיחה, 09:32, ו' בתשרי, ה'תשפ"ו 09:32, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

מעניין, א גרוסיע דאנק על ההערה גמר חתימה טובה! יוצר חב"די - שיחה, 11:09, ו' בתשרי, ה'תשפ"ו 11:09, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

משה אהרן ברוורמן[עריכת קוד מקור]

שלום יוצר חב"די וישר כח על תרומותיך לחב"דפדיה, העברתי את הערך שיצרת ונמחק למשתמש:יוצר חב"די/משה אהרן ברוורמן. שים לב שלא שייך לייצור ערך על כל יהודי שכתב מכתב לרבי ונהג לפי עצתו (בדומה לערך הנ"ל). מדובר בקשר חד פעמי ונקודתי מאוד. צריך קשר חב"די קצת יותר רחב ומהותי. שיעשיחה ו' בתשרי ה'תשפ"ו שיעשיחה ו' בתשרי ה'תשפ"ו 18:05, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

שְכּוֹיֶיח! יוצר חב"די - שיחה, 19:59, ו' בתשרי, ה'תשפ"ו 19:59, 28 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה
משום מה, בדיון הקודם על חשיבות הערך הזה, לא הי' ניתן להגיב על דבריך, אעשה זה כאן.
אמנם אתה סבור שאצל ליטאים הוא נקרא המשגיח הגדול [אני קורא עשרות עלונים, ספרים וקבצים של ליטאים, משוחח עם ליטאים, ולא זכיתי לשמוע עליו עד הגיעי לדף השיחה הזה], אבל בפשטות המדד הוא האם הוא מוכר מאד או לא, והרי כל ישיבה של ליטאים היא ישיבה גדולה וחשובה, אבל המשתמשים לא אמורים להכיר, וכל גדול ליטאי למד הרבה גמרא, אבל לא זהו המדד כלל.
כדאי הי' שאת הסיפור על השאלה איך לקרוא לבנו, תכניס בקצרה לאחרי שמו של ר' משה אהרן בערכו של חמיו. אבל הערך עצמו [לא שאני סבור כך, אבל ישנם כללים נוקשים באתר, שלא אני קבעתי] - מיותר. לוח אור זרוע - שיחה, 16:27, כ"ג בתשרי, ה'תשפ"ו 16:27, 15 באוקטובר 2025 (IDT)תגובה

תבנית בעבודה - אתה מכיר?[עריכת קוד מקור]

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.

שלום עליכם - שיחה, 18:51, י"ג בחשוון, ה'תשפ"ו 18:51, 4 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

לא.

בכל אופן תודה ר' שלום עליכם יוצר חב"די - שיחה, 20:11, י"ג בחשוון, ה'תשפ"ו 20:11, 4 בנובמבר 2025 (IST)תגובה