אליהו שוויכה: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 9: | שורה 9: | ||
בתקופת לימודיו ב[[כפר חב"ד]] נודע בקשריו הקרובים והמיוחדים עם המשפיע ר' [[זלמן גופין]] וכן עם ראש הישיבה הרב [[יעקב כץ]]. | בתקופת לימודיו ב[[כפר חב"ד]] נודע בקשריו הקרובים והמיוחדים עם המשפיע ר' [[זלמן גופין]] וכן עם ראש הישיבה הרב [[יעקב כץ]]. | ||
משנת תשס"ט החל הרב שוויכה לעמוד בראשות [[ישיבת קיץ צעירי ליובאוויטש]]. | משנת [[תשס"ט]] החל הרב שוויכה לעמוד בראשות [[ישיבת קיץ צעירי ליובאוויטש]]. | ||
בשנת [[תש"ע]] נסע הרב שוויכה ללמוד ב-[[770]] בשנת ה[[קבוצה]]. | בשנת [[תש"ע]] נסע הרב שוויכה ללמוד ב-[[770]] בשנת ה[[קבוצה]]. | ||
שורה 31: | שורה 31: | ||
[[קטגוריה:בוגרי תומכי תמימים כפר חב"ד]] | [[קטגוריה:בוגרי תומכי תמימים כפר חב"ד]] | ||
[[קטגוריה:משפחת אליטוב]] | [[קטגוריה:משפחת אליטוב]] | ||
[[קטגוריה:קבוצה תש"ע]] |
גרסה מ־13:58, 10 בספטמבר 2023
הרב אליהו שוויכה (יליד שנת תשמ"ח) הוא שליח הרבי לשכונת הגוש הגדול ורב בית הכנסת שערי השלום בצפון תל אביב.
תולדות חיים
הרב שוויכה נולד בנחלת הר חב"ד שבקריית מלאכי לאביו הרב יעקב שוויכה.
בשנת תשס"ג החל ללמוד בישיבת בית הר"ם בקריית מלאכי ובשנת תשס"ו החל ללמוד בישיבת תומכי תמימים כפר חב"ד.
בתקופת לימודיו בכפר חב"ד נודע בקשריו הקרובים והמיוחדים עם המשפיע ר' זלמן גופין וכן עם ראש הישיבה הרב יעקב כץ.
משנת תשס"ט החל הרב שוויכה לעמוד בראשות ישיבת קיץ צעירי ליובאוויטש.
בשנת תש"ע נסע הרב שוויכה ללמוד ב-770 בשנת הקבוצה.
לאחר שנת הקבוצה חזר הרב שוויכה לישראל ושימש כשליח בישיבה בכפר חב"ד.
בשנת תשע"ב נישא הרב שוויכה והצטרף לכולל תורה בתל אביב בארגון הרב משען מברזיל.
בג' תמוז תשע"ב התמנה הרב שוויכה לשליח בשכונת הגוש הגדול - נוף ים - בתל אביב, הוא נודע בשיעוריו המרתקים בתחומים רבים, שיעורים אלו מועברים בין השאר ברשתות החברתיות.
הרב שוויכה מעביר שיעורי תורה בפודקאסטים להם אלפי מאזינים. מעבר לשיעורים בפרשת השבוע, מוסר הרב שוויכה שיעורים רבים בתולדות התנאים עם ביאורי הרבי, שיעורים הזוכים לאלפי צפיות באתרים השונים.
הרב שוויכה עורך קבוע במערכת אור החסידות.
קישורים חיצוניים
- הרב אליהו שוויכה, תולדות הרב מענדל הורנשטיין תשורה לחתונתו, ה' ניסן תשע"ב (שער שלישי, עמודים 51-74)