שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח: הבדלים בין גרסאות בדף
(←הסבר לחשיבות ערך כמובחר: פסקה חדשה) |
|||
שורה 84: | שורה 84: | ||
יישר כח על האימייל, וכשראיתי את העריכה האחרונה שלך בחזרתי מעיר הקודש היה לי כיף לראות שאפשר לענות לך עליו כאן, בתקווה שאכן תראה את זה סמוך לזמן הכתיבה {{קריצה}}. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 20:59, י"ד בכסלו, ה'תשפ"א 20:59, 30 בנובמבר 2020 (UTC) | יישר כח על האימייל, וכשראיתי את העריכה האחרונה שלך בחזרתי מעיר הקודש היה לי כיף לראות שאפשר לענות לך עליו כאן, בתקווה שאכן תראה את זה סמוך לזמן הכתיבה {{קריצה}}. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 20:59, י"ד בכסלו, ה'תשפ"א 20:59, 30 בנובמבר 2020 (UTC) | ||
:ת"ח. ה' יעזור שיארכו ימינו ויהיה בהם די זמן לכל הענינים... -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 22:39, ט"ז בכסלו ה'תשפ"א | :ת"ח. ה' יעזור שיארכו ימינו ויהיה בהם די זמן לכל הענינים... -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 22:39, ט"ז בכסלו ה'תשפ"א | ||
== הסבר לחשיבות ערך כמובחר == | |||
שבוע טוב, ראיתי שלא הבנת למה [[אפיקומן]] יכול להיות זכאי להיות מובחר, ונראה לי שלא הובן כל-כך מטרת מיזם ערכין מובחרים לכמה משתמשים, ובקיצור, לא אאריך במילים, אלא פשוט אצטט מהקרטריונים של ערך מובחר, ופשוט תגיד לי בבקשה אם הערך לא עונה על הקרטריונים הבאים, ובמה אם לא. תודה וחנוכה שמח: | |||
'''[[חב"דפדיה:ערכים מובחרים|ערך מובחר]]''' יתאפיין בתכונות הבאות: | |||
* עליו להיות דוגמה מייצגת למיטב עבודתנו, ולשקף את תכונותיה הייחודיות של חב"דפדיה, שהיא אנציקלופדיה חבדי"ת חופשית, שיתופית ומהימנה. | |||
* עליו להגדיר היטב את נשוא הערך, להיות מסודר וממצה. גם אם חסרים פרטים רבים אך לא עיקריים ובולטים, ניתן יהיה לסמנו כ'ערך מובחר'. | |||
* עליו להיות כתוב על פי כללי השפה העברית. | |||
* עליו להיות מעניין ומושך, אך עדיין אנציקלופדי. | |||
* עליו להיות "כחול". לקשר לערכים נוספים אשר יוכלו להוסיף חומר רקע לנושא הערך. ערך עם קישורים אדומים רבים, או מחסור בקישורים פנימיים יעילים אינו ראוי להיות ערך מובחר. | |||
* רצוי שיכלול תמונות על נשוא הערך. | |||
* על הערך להיכתב מנקודת מבט ניטרלית, אך עם זאת מתוך נקודת מבט [[תורה|תורנית]] ו[[חסידות חב"ד|חב"דית]]. | |||
* עליו להיות מהימן, עם אסמכתאות לעובדות הכתובות בערך. | |||
* יש להימנע מלבחור ערכים המכילים תוכן שעלול לפגוע באדם או קבוצה, או ערכים שנויים במחלוקת (זאת גם לאחר שהוחלט שיש להותיר ערכים אלו בחב"דפדיה). | |||
נכתב על ידי '''[[משתמש:פולע|פולע]]''' ([[שיחת משתמש:פולע|שיחה]]) בשעה 16:45, כ"ו בכסלו, ה'תשפ"א, <font size="2">12 בדצמ' למניינם</font>, ''' אַ פריילאכ'ן חנוכה''' 16:45, 12 בדצמבר 2020 (UTC) |
גרסה מ־18:45, 12 בדצמבר 2020
דף זה מיועד להתוועד, לטכס עצה ולהביא את המשיח.
|
תיבת ארכיון
|
ברוך שובך!
למרות שלא היה מוצדק, כנראה שהיה שווה, ה"וואשן זיך" שעשו לך, זה החזיר אותך בעוצמה לפה! מקוה שבפעם הבאה לא תחזור בנסיבות שכאלו. אם כבר, תוכל לבדוק את שיחה:כפל בסופו.--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 21:27, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- לא הבנתי מהו ה"וואשן זיך"... בנוגע לשיחה שם, איני בטוח שהצלחתי להבין על מה בדיוק הדיון בתורה אור שם. ובכל מקרה, לשון התו"א קצרה וקשה להבנה, וכדאי לעיין באותו מאמר כפי שמופיע בהנחת אדמו"ר האמצעי בסידור עם דא"ח (הקטע הרלוונטי כאן בסוף העמוד ואילך), ולראות אם יש שם הכרעה לספקותיך. אם זה עוד לא עזר, פרט לי יותר מהו הספק, ואנסה להתבונן בל"נ. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:50, כ"ח באלול ה'תש"ף
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- נו, נחכה שהוועדה הרוחנית תגיע ותגאל אותנו מיוון המצולה, או אולי אני בעצמי אשאל רב--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • ג' בתשרי ה'תשפ"א • 20:19, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
מייל
יש לכבודו מייל? אשמח לדבר איתך בפרטי -- ● שיחה ● 18:32, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- ראה לעיל בדף זה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:35, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- שלחתי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:49, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
בהיות שהבעת דעתך בעבר...
עיין כאן... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:58, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
מדוע?
העברת חזרה??? כבר הארכנו בזה ודובר ע"כ רבות, דשנו את הנושא והגענו להסכמות בנדון! ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 11:50, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הייתי באמצע לכתוב הודעה בדף שיחתך ונפל לי האינטרנט. בדיוק רציתי אני לשאול אותך מדוע - אחרי שהגענו להסכמות שללא הכרעה ברורה מהם הקריטריונים מי כן ומי לא - אי אפשר להעביר אף אחד; ואתה רץ כך לדרכך? נשום עמוק ידידי היקר, התאזר בסבלנות, פתח דיון והתחל רק לאחר הסכמה רחבה מכלל המשתמשים על הקריטריונים. ככה עובדים כאן. בהצלחה -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:00, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- משגע בהחלט. האם שכחת את מה שכתבת באותו דיון עצמו אליו קישרת: "כולם מסכימים לזה, פשוט צריך לקבוע קריטריונים, כי אם כל יום יכתבו על זה לא יצא מזה כלום וכו'"? האם אחר כך היה דיון על הקריטריונים ואני שכחתי? ומשגע לא פחות, מניין צץ לו לפתע הקריטריון המוזר "שנולדו עד תר"ס"? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:08, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- ולהעיר גם, שלפני שכותבים שאיש לא הביע התנגדות - כדאי לבדוק האם למשל שיע.ק הביע התנגדות. כבר אמרתי כמ"פ שאני באותה דעה שלך, רק שלגמרי לא מצליח להבין את הפזיזות וקיצורי הדרך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:12, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- ת"ח, טוב מאוחר מלעולם לא, ואשמח לשמוע את חוות דעתך המפורטת בנושא שם. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- קודם פתחתי את הדיון בעיקר בשביל הצעות, ולכן עוד לא הנחתי שם את חוו,ד כי אני אכן מתחבט בנושא. בימים הבאים אני מקווה שיהיו כבר הכרעות וכו'... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:27, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הוא אשר אמרתי שם. קודם מתחבטים, אח"כ מעלים הצעות, בסוף מגיעים להכרעות. אוי לנו אם יקדמו ההכרעות לדיונים (זה לצערי קורה כאן לפעמים). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:28, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אם זה חשוב אפשר למחוק את ה"בעד" שם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:30, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הוא אשר אמרתי שם. קודם מתחבטים, אח"כ מעלים הצעות, בסוף מגיעים להכרעות. אוי לנו אם יקדמו ההכרעות לדיונים (זה לצערי קורה כאן לפעמים). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:28, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- קודם פתחתי את הדיון בעיקר בשביל הצעות, ולכן עוד לא הנחתי שם את חוו,ד כי אני אכן מתחבט בנושא. בימים הבאים אני מקווה שיהיו כבר הכרעות וכו'... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:27, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- ת"ח, טוב מאוחר מלעולם לא, ואשמח לשמוע את חוות דעתך המפורטת בנושא שם. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
ישר כח
יש"כ על הגהה בערך התפצלות חסידות חב"ד (תרכ"ו), 👍שכויח! • פארבריינגען חסידי • חב"ד על הזמן שלנו! 18:29, 4 באוקטובר 2020 (UTC)
- ת"ח ת"ח, זאת רק ההתחלה, ואני משאיר לך הרבה ענינים לעבודה... מקוה שלא אעייף אותך... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:37, ט"ז בתשרי ה'תשפ"א
- שלחתי לך מייל בענין. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 19:07, ט"ז בתשרי ה'תשפ"א
- בהמשך לכך כרגע העלתי את הערך לדיון שיהיה מומלץ מיד בתום ההגהה, אשמח מאוד אם תצביע שם. בברכת חג שמח, • פארבריינגען חסידי • חב"ד על הזמן שלנו! 09:09, 5 באוקטובר 2020 (UTC)
- כבר כתבתי דעתי שם, אבל עיקר הדיון בינינו צ"ל בשיחת הערך. האמת שדי התפלאתי כי ראיתי שנשאר הרבה תיקונים שהסכמת עליהם (לדוגמא - העברת אוורוטש), ובקשות מקור והבהרה, וכמה נושאים לדיון שלא ענית בשיחה (לדוגמא - גירלסון). מה הפירוש שסיימת, האם אין בדעתך להתייחס לכל הנ"ל? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:45, י"ז בתשרי ה'תשפ"א
- שלחתי לך מיל.. ראה שם. • פארבריינגען חסידי • חב"ד על הזמן שלנו! 18:09, 5 באוקטובר 2020 (UTC)
- כבר כתבתי דעתי שם, אבל עיקר הדיון בינינו צ"ל בשיחת הערך. האמת שדי התפלאתי כי ראיתי שנשאר הרבה תיקונים שהסכמת עליהם (לדוגמא - העברת אוורוטש), ובקשות מקור והבהרה, וכמה נושאים לדיון שלא ענית בשיחה (לדוגמא - גירלסון). מה הפירוש שסיימת, האם אין בדעתך להתייחס לכל הנ"ל? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 10:45, י"ז בתשרי ה'תשפ"א
- בהמשך לכך כרגע העלתי את הערך לדיון שיהיה מומלץ מיד בתום ההגהה, אשמח מאוד אם תצביע שם. בברכת חג שמח, • פארבריינגען חסידי • חב"ד על הזמן שלנו! 09:09, 5 באוקטובר 2020 (UTC)
- שלחתי לך מייל בענין. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 19:07, ט"ז בתשרי ה'תשפ"א
ערכים על סוגי שנים
ראיתי שכתבת כאן שבדעתך לעשות דפים על סוגי השנים וציינת שיש הרבה בזה הרבה מידע חבדי בכלל ומהרבי פרט. אני חכבר יצרתי ערכים כאלה אבל חסר לי את דברי הרבי, אתה יכול לכתוב מראי מקומות???? -- נכתב ע"י חסיד חי ששכח לחתום את שמו.
- או שפשוט תוכל לכתוב לי ולחסיד חי (שנינו עובדים על מיזם השנים הזה) בערכים עצמם מה הם. ייש"כ מראש ווילדקייט ~ מוכנים למרתון? היכון, הכן וצא! ~ חדר ישיבות ~ 11:51, כ"ז בתשרי, ה'תשפ"א
לכבוד המשתמש היקר !
מכיוון שאתה מציג שהנך משוגע על המשיח, ויעשה הכל למעם הבאתה - הנך נדרש (צו 8, או מה שזה לא יהיה...) לגשת מיד לכאן! הקהל מצפה לכבודו בקוצר רוח, על מנת לטכס עצה ולהביא את המשיח. בברכה, --מנדי קרומבי • שיחה • לכשיפוצו מעיינותיך חוצה • 19:03, 21 באוקטובר 2020 (UTC)
בקשה ותחינה
העם צמא לראותך באתר. בעיקר בעבודת הקודש שלך, בעניין חשיבות הערכים הבלתי אנציקלופדים ועריכתם. "איה מקום כבודו", "בניך צמאים לראותך" וכו'. • מנדי קרומבי • שיחה • 15:16, כ"ט בחשוון, ה'תשפ"א (16 בנוב' למניינם), ימות המשיח 15:16, 16 בנובמבר 2020 (UTC)
ענבי הגפן
יישר כח על האימייל, וכשראיתי את העריכה האחרונה שלך בחזרתי מעיר הקודש היה לי כיף לראות שאפשר לענות לך עליו כאן, בתקווה שאכן תראה את זה סמוך לזמן הכתיבה . להתראות - שיחה, 20:59, י"ד בכסלו, ה'תשפ"א 20:59, 30 בנובמבר 2020 (UTC)
- ת"ח. ה' יעזור שיארכו ימינו ויהיה בהם די זמן לכל הענינים... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 22:39, ט"ז בכסלו ה'תשפ"א
הסבר לחשיבות ערך כמובחר
שבוע טוב, ראיתי שלא הבנת למה אפיקומן יכול להיות זכאי להיות מובחר, ונראה לי שלא הובן כל-כך מטרת מיזם ערכין מובחרים לכמה משתמשים, ובקיצור, לא אאריך במילים, אלא פשוט אצטט מהקרטריונים של ערך מובחר, ופשוט תגיד לי בבקשה אם הערך לא עונה על הקרטריונים הבאים, ובמה אם לא. תודה וחנוכה שמח: ערך מובחר יתאפיין בתכונות הבאות:
- עליו להיות דוגמה מייצגת למיטב עבודתנו, ולשקף את תכונותיה הייחודיות של חב"דפדיה, שהיא אנציקלופדיה חבדי"ת חופשית, שיתופית ומהימנה.
- עליו להגדיר היטב את נשוא הערך, להיות מסודר וממצה. גם אם חסרים פרטים רבים אך לא עיקריים ובולטים, ניתן יהיה לסמנו כ'ערך מובחר'.
- עליו להיות כתוב על פי כללי השפה העברית.
- עליו להיות מעניין ומושך, אך עדיין אנציקלופדי.
- עליו להיות "כחול". לקשר לערכים נוספים אשר יוכלו להוסיף חומר רקע לנושא הערך. ערך עם קישורים אדומים רבים, או מחסור בקישורים פנימיים יעילים אינו ראוי להיות ערך מובחר.
- רצוי שיכלול תמונות על נשוא הערך.
- על הערך להיכתב מנקודת מבט ניטרלית, אך עם זאת מתוך נקודת מבט תורנית וחב"דית.
- עליו להיות מהימן, עם אסמכתאות לעובדות הכתובות בערך.
- יש להימנע מלבחור ערכים המכילים תוכן שעלול לפגוע באדם או קבוצה, או ערכים שנויים במחלוקת (זאת גם לאחר שהוחלט שיש להותיר ערכים אלו בחב"דפדיה).
נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 16:45, כ"ו בכסלו, ה'תשפ"א, 12 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה 16:45, 12 בדצמבר 2020 (UTC)