שיחת משתמש:הנחה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 129: שורה 129:
האם לדעתך צריך להיות ערך על ערוב בקראון הייטס בנפרד מהערך [[עירוב]], ועל פולמוס קריאת התורה בנפרד מחול המועד או סוכות? '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 13:51, 22 בנובמבר 2016 (UTC)
האם לדעתך צריך להיות ערך על ערוב בקראון הייטס בנפרד מהערך [[עירוב]], ועל פולמוס קריאת התורה בנפרד מחול המועד או סוכות? '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 13:51, 22 בנובמבר 2016 (UTC)
:על קריאת התורה במפורש כן, הוא נושא ארוך ורחב עם הרבה סברות ודעות ומגיע לו במפורש ערך, ערוב איני בקיא, אבל מההד שהוא עשה נראה לי שמגיע לו ערך וכמובן לפולמוס שהיה לו.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:45, 22 בנובמבר 2016 (UTC)
:על קריאת התורה במפורש כן, הוא נושא ארוך ורחב עם הרבה סברות ודעות ומגיע לו במפורש ערך, ערוב איני בקיא, אבל מההד שהוא עשה נראה לי שמגיע לו ערך וכמובן לפולמוס שהיה לו.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:45, 22 בנובמבר 2016 (UTC)
::ובכלל אדם ששומע ערוב ועולה לו העירוב בקראון הייטס זה קצת צמצום... הערך ערוב לבד שמכיל כמה סוגים חצירות תחומין ותבשילין בחצירות עצמו יש ריבוי עניינים מיסודו ההלכתי פרטיו ופסקיו ועניינו על פי פנימיות התורה, לאחר מכן יש עירוב במקומות פרטיים וכו'(וכשיש פרט שיש בו ריבוי עניינים מגיע לו ערך בפ"ע)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 20:05, 22 בנובמבר 2016 (UTC)

גרסה מ־22:05, 22 בנובמבר 2016

הנחה ענה על ההודעה האחרונה בדף שיחתו בתאריך כ"ב בחשוון ה'תשע"ז.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום הנחה, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

--יוסי ג - שיחה 20:54, 30 באוקטובר 2014 (UTC)


למה להרוס

יש הרבה ערכים שערכת אחרון, וכל הקישורים והתבניות שבורות, לדוגמא פסח, אולי יש לך בעיה במחשב, להבא מומלץ לפני השמירה ללחוץ על 'תצוגה מקדימה' ולראות איך זה נראה, תנסה לתקן.--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 17:03, 7 באפריל 2015 (UTC)

חוץ מפסח לא ראיתי עוד בעיה שיצרתי והביטוי שלך "למה להרוס" לא מתאים כלל (ומזלזל), בפרט אם תראה את תגובתי שם בדף השיחה שהטעות אינה כלל באשמתי כי אם של חברת אתרוג שמשום מה חסמה את העריכה ואין לי אפשרות לתקן (ומה לעשות שאני לא משתמש בגלישה אחרת...) ואדרבה עם הינך גולש באינטרנט אחר (לא חסום...) תתקן (ומיד אח"כ תתקשר לאתרוג ותעשה מנוי..)--הנחה - שיחה 17:17, 7 באפריל 2015 (UTC)

ניסוח

תגיד, יש לך מושג איך אפשר לנסח את המשפט הבא (הועתק מוויקיפדיה)

"חז"ל מסבירים שהשם "אבן השתייה" הוא על שם ש"ממנה הושתת העולם"‏[3], כלומר ממקום זה התחילה בריאת העולם‏[4] וממנה התפשט העולם.

כמה מן המפרשים פירשו שהכוונה היא ליסוד העולם במובן הרעיוני, שכן "מקום העבודה הוא יסוד העולם",‏[5]"

(המילים "במובן הרעיוני" אינם משקפות את האמת, שבאמת זה כך, ונראה כמשהו סמלי)--מנחם מענדל - שיחה 14:01, 29 ביולי 2015 (UTC)

לא ברור כ"כ הבעיה הרי סו"ס הכוונה היא שזה באמת לא כך כמובן באמת הגשמית (רק שויקופדים בדרך כלל כפי הנראה מאוד 'חומריים' ממילא כל דבר של "רעיון" פילוספי מלכתחילה אינו אמיתי כאמיתיות החומר (כמובן, לשיטתם) וכנראה זה מה שמפריע לך לכן אולי אפשר לחפש הרחבה וביאור ברעיון, מדוע באמת העבודה היא יסוד העולם? וזה יחזק שבמובן הרוחני והרעיוני הוא 'באמת' היסוד תנסה לעיין שם במאיר או בפי' המשניות).--הנחה - שיחה 14:09, 29 ביולי 2015 (UTC)

בקשתך בבקשות ממפעיל

האם הבקשה עוד אקטואלית, והאם הקובץ שוה כ"כ להוסיף אותו במיוחד לרשימה (זו טרחה מיוחדת ולא מדובר באתר קבוע) שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בחשוון ה'תשע"ו, למניינם 05:34, 14 באוקטובר 2015 (UTC)

האמת שזה מאוד מתסכל שאין מפעיל מערכת שפעיל באופן קבוע. אני עכשיו לא זוכר מה הם הקבצים האלו ולא זוכר היכן ציינתי אליהם וחבל.. (יש הרבה אתרים שחבל שאינם פתוחים)
אם זה לא קשה כדאי שתאשר..--הנחה - שיחה 09:31, 14 באוקטובר 2015 (UTC)
הנחה שלום. לאחר תקופה עמוסה. אשתדל בעז"ה לשוב ולפעול באתר באופן קבוע. לעניין הבקשה האמורה, הגבתי לך בדף המפעיל שם, שנראה שהכתובת שבורה וחסר תחילת הלינק. וכן דרך מומלצת יותר מלהכניס לינק.
בברכה --שיעשיחה ב' בחשוון ה'תשע"ו 19:49, 15 באוקטובר 2015 (UTC)
בהחלט רעיון, אלא שלא ברור לי כ"כ ההגדרות של זכויות יוצרים.--הנחה - שיחה 21:50, 15 באוקטובר 2015 (UTC)

ג' תמוז

שלום הנחה. אני לא חושב שטעיתי בכך שהגנתי על הערך, אין בכך שום הכרעה בין הצדדים ח"ו, אבל במצב של מלחמת עריכה הרי ממילא לא היה אף אחד מרויח. חשוב לעצמך, האם זה הגיוני שהערך ישתנה כל כמה דקות על ידי משתמש אחר? הבה נמתין למשתמשים נוספים שיעסקו בענין או לבורר, ובנתיים נשאיר אותו למנוחה, לא הגיוני?
אך אני מבקש להתנצל בפניך על כך שלא הגבתי לך לפני שהגנתי על הערך. חשבתי שזה מובן מאליו כי לאחר שהדיון נפתח וגם שטרן התחיל להגיב בו, אפשר להשאיר את הערך למנוחה עד שידונו על הנושא. איני רוצה לגרום ח"ו עגמת נפש לכבודו. אך גם אין לי מספיק זמן להכנס לדיונים ארוכים האם יש חובה לערוך דיון או לא. זה ממש לא נמנה על סדר היום שלי. בזמן הזה אני מעדיף לעסוק בדברים חשובים אחרים, שיקרבו את ביאתו של מלך המשיח, ולו בכמה דקות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בטבת ה'תשע"ו, למניינם 14:20, 13 בדצמבר 2015 (UTC)
טענתי פשוטה, כל זמן שהוא לא נימק את הביטול שלו מדוע לא הגנת על הערך אחרי ההוספה שלי ואם לך יש טענה על ההוספה אז תסביר. (אם אין לך זמן אתה לא חייב להגיב..)
(באמת קצת עצוב שכל הדיונים הערניים הם סביב דעות מפלגתיות בעוד בערכים אחרים בענייני חסידות אפשר להוסיף ולכתוב ואין פוצה פה..)--הנחה - שיחה 13:34, 17 בדצמבר 2015 (UTC)
הכללים בחב"דפדיה בענינים טכניים מבוססים על ויקיפדיה. אחד מהם נקרא גרסא יציבה, שכל אחד שיש בו מחלוקות מחזירים אותו לגרסא היציבה שהיה לפני המחלוקת. ההגיון בכך אומר שכשיש דיון על גרסא מסויימת, וברור שהיא שנויה במחלוקת, אז דבר ראשון מעמידים על החזקה, עד שיתקיים דיון ויוכרע על פי רוב. זה הגיון די בריא לדעתי וכן נהוג כאן כל השנים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בטבת ה'תשע"ו, למניינם 01:00, 18 בדצמבר 2015 (UTC)

מטרתה של תבנית 'הבהרה'

ראיתי את השינויים הנפלאים וההרחבה שביצעת בערך על משפט הספרים ויישר חילך לאורייתא ולדרשה ולכל משלח ידך. רק רציתי להסב את תשומת לבך שתבנית 'הבהרה' לא נועדה לשאול שאלות על הנכתב בדף, אלא להבהיר קושיות. שאלות מקומם בדף השיחה, וכך יש סיכוי גדול יותר שישימו לב אליהם ויענו עליהם.

בנוגע לעצם השאלה על מספר הספרים שנגנבו, אכן הדעות חלוקות כי בערי עצמו לא הודה במספר המלא של הגניבה ואכן לא כל הספרים חזרו. ניסחתי משהו 'פושר' ולא מתחייב כמו שתוכל לראות בעצמך. בהצלחה. להתראות - שיחה 13:59, 21 בדצמבר 2015 (UTC)

אם כי מסכים אנכי עמך שבמקום של שאלה יש לקיים דיון בדף השיחה, אולם בנוגע להגדרת התבנית הבהרה איני מסכים, שהרי התבנית יוצרת כיתוב 'דרושה הבהרה' כלומר שלפי התוכן שכתוב עדיין לא הובהר העניין כדרוש.
הסיבה שאני משתמש לפעמים בתבנית זו כי בדעתי לחזור לפרט זה ולחפש המקורות וכו' ולצורך כך אני צריך שיהי מצויין בגוף הערך.--הנחה - שיחה 14:12, 21 בדצמבר 2015 (UTC)
בשמחה ובטוב לבב. להתראות - שיחה 10:54, 22 בדצמבר 2015 (UTC)

ביטול הצומות

א. מכיון שאכן אין לי את הזכות להעביר את הדף לערך חדש, פשוט התעקתי את הטקסט ויצרתי דף "ביטול הצומות לעתיד לבוא".

ב. בנוגע לשם הערך, אכן מלכתחילה תכננתי לכתוב ערך "תעניות", אך תוך כדי כתיבה החלטתי שיותר מסודר להקדיש את הערך כולו ל"ביטול הצומות לעתיד לבוא" ואת שאר המידע הרלוונטי להכניס לערך הקיים "תענית" (אותו הרחבתי וסידרתי).

ג. בנוגע לסידור הערך, לא כ"כ הצלחתי לעשות את הסדר באופן שרצית - כי פיסקה אחת ארוכה של "ביטול הצומות בזמן הזה" היתה נראה לי מסורבלת מידי ולא מצאתי אופן אחר. לכן העליתי כמו שזה היה, ואתה מוזמן כמובן לערוך כפי הבנתך.

יישר כח! קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 00:34, 24 בדצמבר 2015 (UTC)

  1. כמדומני שאחרי ארבעה ימים מקבל משתשמש רשום הרשאה להעביר שם של דף, וממילא תקבל זאת בקרוב. וכמון שיש לזה עדיפות כי כשמעברים דף באופן שעשית מאבדים את כל היסטוריית הדף..
  2. לדעתי לא נכון להקדיש לזה ערך בפני עצמו, ארכו לא מחייב זאת. (הרבה ערכים קצרים יוצרים תחושה של רדידות) אולי כדאי להעביר זאת לערך תענית וליצור מהדף שיצרת הפנייה.
  3. אנסה.. "איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק".--הנחה - שיחה 11:07, 24 בדצמבר 2015 (UTC)
  1. אם אתה חושב שמוצלח יותר לשלב זאת בערך תענית, אתה מוזמן לנסות. לדעתי הפיצול חשוב לא בגלל האורך אלא בגלל הסדר, יותר נחמד לקרוא את זה כשני נושאים שונים עם קישור ביניהם. בכל אופן עשה כשיקול דעתך.
  2. יישר כח על ההשתתפות. מלבד החשיבות הענינית זה מוסיף כמובן להרגשה הטובה - הרבה יותר נחמד לעבוד על ערך שמישהו נוסף משתתף בו, מאשר ליצור דף שישכב באיזה חור נידח בחב"דפדיה ויתכסה בשכבות אבק... קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 11:50, 24 בדצמבר 2015 (UTC)

השליחות היחידה

כתבת לי על השליחות היחידה שזהו ערך רדוד. האם תוכל לעבור עליו ולהצביע על הנקודות הטעונות שיפור, על מנת שאוכל לערוך אותו? למותר לבאר את חשיבותו של ערך זה כמושלם ומושקע... קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 05:56, 28 בדצמבר 2015 (UTC)

כוונתי הייתה שהערך לא כתוב בצורה נכונה הוא כולו ציטוטים. ועוד, לדעתי כפי איך שהבנתי אני, החידוש של חיי שרה הוא שכל מה שביאר הרבי ע"ע על החובה לימוד ענייני גאולה ומשיח, לחיות גאולה, לפרסם הגאולה וכו' הוא נקודת השליחות. ('קבלת פני משיח' כבר נאמרה והתבארה בשבת פרשת וירא, ובשבת חיי שרה נאמר שוב לשלוחים בשיכות לשליחותם כאמור) ממילא איני יודע מה באמת אפשר לכתוב בערך שאין בערכים אחרים, ואם יש מישהו שהבין אחרת, הערך אמור להסביר זאת.--הנחה - שיחה 12:21, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
(א) האם אתה חושב שהוא מיותר?
(ב) בוודאי צודק. אך לפענ"ד, יש מקום לשני ערכים שעוסקים באותו תוכן אך לא מאותו כיוון, ובלבד שיהיו ברורים. וכפי שיש הרבה בערכי התוכן בחב"דפדיה (לדוגמא: אלוקות שלמעלה מהעולמות, אלוקות שבערך העולמות; אור מקיף, אור פנימי; סובב כל עלמין, ממלא כל עלמין). והשאלה היא איך אפשר שיהיה אכן ברור וקולח. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 12:30, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
אור פנימי ואור מקיף הם בודאי לא אותו תוכן וכן הלאה.. משא"כ כאן שהתוכן הוא ממש אותו תוכן אלא שהרבי בשיחה זו מציב זאת כ'יעד' (בלשונו הק' "שער") ראשון של עבודת השליחות. ולפי"ז אמור להיות פסקה בערך לחיות גאולה ובשאר הערכים כן גם בערך על שליחות שמתייחסת לשיחה זו.--הנחה - שיחה 12:35, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
  1. כוונתי לא היתה שאור פנימי זה אותו דבר עם אור מקיף, אלא עם ממלא ואלוקות שבערך העולמות. וכן הלאה.
  2. לעיקר הענין - לא הבנתי עדיין, האם כוונתך למחוק לגמרי את הערך. ראיתי גם שרצית לשנות את ההפניה ב"קבלת פני משיח צדקנו" (ולא הבנתי אם זה כדי למחוק את השליחות היחידה, או שמבין שני הערכים אתה מעדיף שזה יפנה ללחיות גאולה ולא להשליחות היחידה).
  3. בכל אופן גם אם יש מקום למחיקת הערך, זה רק אחרי עבודה יסודית: (א) לדאוג שהמידע על השליחות היחידה יימצא במלואו בערכים הרלוונטיים במקומות השייכים. (ב) ויותר מעצבן - לוודא שההפניות בכל רחבי חב"דפדיה יקשרו למקומות הנכונים.

אשמח לשמוע את דעתך המלאה איך הנושא אמור להראות. קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד 00:35, 29 בדצמבר 2015 (UTC)

  1. שינוי ההפניה נובע מהתוכן, העבודה של קבלת פני משיח לא בהכרח קשורה לשליחות היחידה אלא לעבודה הכללית של דורנו לחיות גאולה. אלא שזו נעשית גם עבודת השליחות (כנ"ל).
  2. עפ"י מה שכתבתי אכן יוצא שדינו למחיקה. אחרי שיהיה פסקה ראויה באחד הערכים נוכל ליצור ממנו הפניה לפסקה זו (בכך תחסוך את העבודה עם ההפניות הרבות). כמו"כ למחוק את ההפניה השליחות היחידה שנותרה.--הנחה - שיחה 07:40, 29 בדצמבר 2015 (UTC)

נשמות וכו'

אנא עיין כאן, וחווה את דעתך בדף השיחה. זה נוגע גם לערך שהתחלת לערוך בני ישראל.  •  מתעקשים  •  ועידת ליובאוויטש 05:35, 23 בפברואר 2016 (UTC)

מחיקות אגרסיביות

אינני מבין כלל את התנהגותך החוזרת על עצמה בכל ערך הנוגע בעניני משיח, למחוק מידע שהופיע כאן זמן רב ללא שום דיון והצבעה רק משום שאינו מתאים לטעמך. כבר ראית לאן הובילו המחיקות העקשיות שלך בערכים אחרים, ומדוע אתה רוצה לשחזר את ה"הצלחה"? אני ממליץ לך לחסוך את עגמת הנפש והזמן הרב שאינך רוצה לבזבזו במלחמות מחיקה ושחזור, ולדון בצורה נאותה בדפי השיחה. בהצלחה! -- דָּרַךְ כּוֹכָבשיחה • כ"ח באדר א' ה'תשע"ו, 11:40 • יחי המלך המשיח!

מה איתך?

ועכשיו תורי לשאול

הרבה זמן לא זכינו לחוות מעריכותך הברכות והמרובות (כוונתי בעיקר לערכי החסידות)--הנחה - שיחה 19:08, 28 בפברואר 2016 (UTC)

מה גם שיש הרבה ענינים שהזמן גרמא: פורים, מגילת אסתר, מרדכי היהודי והמן וכו' וכו'... • קרייזי אבאוט משיחבואו נרקוד ביחד! 23:54, 13 במרץ 2016 (UTC)

ברוך מחיה המתים

תקוותי שהעזרה בנוגע להשיחה הידועה היא סנונית המבשרת עוד הרבה עריכות ושיפורים, בערך הנ"ל וגם בשאר הערכים, לערוך ולהרחיב כיד ה' הטובה עליך ולעשות כל אשר ביכלתך! בשם רבבות צופי חב"דפדיה המייחלים לשובך לפעילות, • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 02:09, ח' באייר, הקהל ה'תשע"ו

אולי.. בתקווה שממך ילמדו שאר תורמי חב"דפדיה להיות קשובים יותר, בוגרים יותר, ומוכנים לדיונים לוגיים גם במקומות שהדעות חלוקות ורגישות. (רק פעם אחת נראה לי כי הושפעת מהאווירה, אבל זה בטל באלפי התגובות הנבונות שלך )--הנחה - שיחה 11:27, 16 במאי 2016 (UTC)
תודה על המחמאות, אבל "מה יצא לעולם מזה שאני מדהים"? (כלשון קדשו של אד"ש מה"מ) - מעשה בפועל, קדימה לעבודה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:15, ח' באייר, הקהל ה'תשע"ו

הזמנת כבוד

הריני להזמין את כ' לבקר בדף חב"דפדיה:ערכים מומלצים/דיונים ולציין את דעתו החשובה בנוגע לערך השיחה הידועה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 23:10, י"ח באייר, הקהל ה'תשע"ו

מומלץ ביותר לערוך ערך חדש(באם מוכר לך) על התמים הנעלה שמואל מישלובין (אמנם קצת חדשני לכתוב על תמים אבל הוא דמות חשובה ופעילה עורך גליונות חשובים באיכות גבוהה)-- נכתב ע"י ספר סופר וסיפור ששכח לחתום את שמו.

משתמש:ספר סופר וסיפור היקר, הייתי מציע שלפני שאתה מתחיל לערוך בערכים, תסתובב קצת בחב"דפדיה ותנסה להכיר את רוחה, ואז תוכל להבין טוב יותר מה מתאים יותר ומה פחות. גם כדאי לשים לב כשאתה עורך במכשיר נייד, שאז מצוי מאוד שמכניסים רווחים מיותרים, מוחקים בלי לשים לב וכו'.קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:34, כ' בתמוז, הקהל ה'תשע"ו

ערך בעש"ט

יש"כ עצום על תרומותיך לערך החשוב הזה. מי ייתן ותמשיך ותשפר את הערך, אשר עדיין חסר בו המון המון!!!! ולענ"ד זה אחד מהערכים שאמורים להיות יותר מושקעים ומושלמים בחב"דפדיה. ובמצב העכשוי זה אות וקלון... במיוחד בהתחשב בכך שיש לדף הזה 163,639 צפיות!--חצקל. יחי המלך המשיח! - שיחה 00:00, 15 ביולי 2016 (UTC)

"היום קצר.. והפועלים עצלים.." בתקציר העריכה הערתי על הוספתך מתו"ש, שהעניין שכתבת לכאורה הוא עצמו מבואר במכתב, ובטח ישנם שם חידושים או עומקים חדשים בסיפור, וכדאי היה להוסיפם לערך (ואינו תח"י) (ההדגשה על הסיפור הוא משום שבעניין של הפצת המעיינות - שיש בזה אריכות נפלאה בפרט בשיחות הרבי הקודם ורבנו - לכאורה אין מקומו בפסקה זו אלא בערך בפני עצמו, כפשוט)--הנחה - שיחה 09:10, 15 ביולי 2016 (UTC)

ברכות

מ ז ל ט ו ב ! לרגל הערך שלך שהומלץ. יש לך זכות רבה בכך שגרמת לכל החסידים העורכים כאן להכניס את ראשם ורובם בלימוד תורת החסידות. אני מבקש שתמצא ערך נוסף שניתן לעבוד עליו להיות ערך מומלץ, ולהתחיל לעבוד עליו יחדיו. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בתמוז ה'תשע"ו, למניינם 14:30, 4 באוגוסט 2016 (UTC)

"ברוך הטוב והמיטיב". אכן צריך לחשוב על עוד ערך... בעז"ה..--הנחה - שיחה 22:20, 4 באוגוסט 2016 (UTC)
לא חייבים לקחת ערך חדש. אפשר לקחת גם ערכים בסיסיים בחסידות שפשוט בושה הצורה שהם כתובים פה. להתראות - שיחה 07:22, 5 באוגוסט 2016 (UTC)
אולי יחידה? הרי הוא מעין העניין שעסקנו בו, או שהוא כבד מידי? לבנתיים אני שוקל לעבוד על תורתו של משיח (וממך משתמש להתראות, היות ורב חילך בערכים אודות אישים אנא שב גם על הערך של ר' מענדל).--הנחה - שיחה 09:41, 5 באוגוסט 2016 (UTC)

הזמנת כבוד

הריני להזמין את כת"ר, בתוככי שאר המשתמשים החשובים שליט"א, לבקר בדף משתמש:קרייזי אבאוט משיח/הבאת המשיח, לערוך ולהעיר בדף שיחה וכו'. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 09:18, כ"ט באב, הקהל ה'תשע"ו

ביקורת

לפי דבריך בדף השיחה של כתית למאור יש לך חומר לפתוח פיסקת ביקורת על לראות את מלכנו .... דור השביעי - שיחה 22:14, 3 בספטמבר 2016 (UTC)

אבל הבהרתי שחב"דפדיה אינה במת הפרסום שלי ולא שלך ולא של אף אחד מאיתנו...--הנחה - שיחה 07:47, 4 בספטמבר 2016 (UTC)

שאלה

האם כבודו מתעתד להופיע בחצרות קודשנו בחודש החגים? • כתית למאורבית הבד 05:42, 28 בספטמבר 2016 (UTC)

רוצה מאוד, אבל לבנתיים לא נראה לי באופק .--הנחה - שיחה 08:00, 28 בספטמבר 2016 (UTC)

מיכה

אודה לך אם תוכל לכתוב ערך על נביא האמת מיכה (בהמשך לפעילותי אודות הי"ג מידות, ולפעילותך אודות ערכי תנ"ך). --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בתשרי ה'תשע"ז, למניינם 14:22, 13 באוקטובר 2016 (UTC)

אתה מתכוון אלי או למשתמש:כתית למאור?--הנחה - שיחה 20:30, 13 באוקטובר 2016 (UTC)
עד שאני לא אראה אותכם פנים מול פנים, אז אני אמשיך להתבלבל ביניכם... --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בתשרי ה'תשע"ז, למניינם 22:43, 13 באוקטובר 2016 (UTC)

בקשת ערכים

האם לדעתך צריך להיות ערך על ערוב בקראון הייטס בנפרד מהערך עירוב, ועל פולמוס קריאת התורה בנפרד מחול המועד או סוכות? שף ויתיבקאנפרענץ רום 13:51, 22 בנובמבר 2016 (UTC)

על קריאת התורה במפורש כן, הוא נושא ארוך ורחב עם הרבה סברות ודעות ומגיע לו במפורש ערך, ערוב איני בקיא, אבל מההד שהוא עשה נראה לי שמגיע לו ערך וכמובן לפולמוס שהיה לו.--הנחה - שיחה 19:45, 22 בנובמבר 2016 (UTC)
ובכלל אדם ששומע ערוב ועולה לו העירוב בקראון הייטס זה קצת צמצום... הערך ערוב לבד שמכיל כמה סוגים חצירות תחומין ותבשילין בחצירות עצמו יש ריבוי עניינים מיסודו ההלכתי פרטיו ופסקיו ועניינו על פי פנימיות התורה, לאחר מכן יש עירוב במקומות פרטיים וכו'(וכשיש פרט שיש בו ריבוי עניינים מגיע לו ערך בפ"ע)--הנחה - שיחה 20:05, 22 בנובמבר 2016 (UTC)