שיחה:רמת שלמה: הבדלים בין גרסאות בדף
(הסרת כל התוכן מדף זה) |
(ביטול גרסה 189973 של 173.220.28.226 (שיחה) מחיקה ללא נימוק) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
יש רמת שלמה לא ב[[ירושלים]]? [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[משתמש:חסיד/הפצת המעיינות בחב"דפדיה - ארגז חול ג'|חב"דפדיה - באו נעשה את זה]]* [[אידישעפדיה]]* [http://chabad.info/chabadpedia/index.php?title=%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93:Wantedpages קדימה לכתוב ערכים!]. | |||
:לא הבנתי מדוע אתה רוצה שזה יכתב בשיחה ולא בעריכה אבל אתה הבוס וברצונך נלך, בכל אופן אם רצית לדעת ( ואני מניח שאתה יודע) אזיי הגירסא הקודמת של רמת שלמה היא היא האמיתית והערך העכשווי הוא סילוף בלשון המעטה וכו וכו אבל לא נורא את האמת כולם יודעים. | |||
::כנראה אינך מבין איך המערכת עובדת. ברגע שיש מחלוקת בנוגע לעובדה מסויימת, דנים על כך בדף השיחה, כל אחד מוכיח את צדקתו באותות ומופתים והגירסא שהוכחה כנכונה היא מעודכנת בערך. זה לא לעניין לנהל ויכוח בערך. לא קשור לבוס, פשוט תרבות. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 18:28, 13 במאי 2010 (UTC) | |||
תרבותן מתורבת, לפי מה החלטת שהערך האחרון הוא הנכון ובחרת להשאיר אותו ולא את הערך הקודם שהוא הוא הנכון, אלא מאי שיש לך בזה עניין אישי שהערך יסולף אז שיבושם לך ותשאיר את הערך איך שאתה רוצה והרי שקר תמיד בסוף מתפוצץ בפנים פעם מוקדם ופעם מאוחר. אבל בכל אופן כל הברכות שתמשיך לנהל כך את חבדפדיה ואת הערך חבד רמת שלמה כראות עינך, ושוב אתה הרי הבוס! | |||
:אתה אנונימי והוא משתמש רשום שהזדהה, מסתבר שלך יש עניין אישי. תוכל להתדיין בדף זה ולהוכיח את צדקתך והערך יעודכן כפי המציאות המוכחת. אתה סתם בונה תיאוריות ובניינים שאין להם קשר למציאות. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 11:46, 4 ביוני 2010 (UTC) | |||
אני מתפלא שעל כתיבת האמת ורק האמת הנך כותב שהערך ננעל לאחר השחתות חוזרות ונשנות? השחתות של מי? ההשחתות הם של אלו שכותבים לך מידע לא אמין ובלשון המעטה שיקרי ומגמתי לחלוטין. ביכולתך עדיין לברר את האמת במקומות המוסמכים ולתקן את הערך המעוות הזה. {{שכח|אנונימי}} | |||
:עובדה שקיימת מחלוקת עריכה על הערך. זה לא מעניין אותי מי צודק ומי שיקרי ומגמתי. זה לא מתפקידי לברר את האמת. אם נראה לך שמשהו לא נכון בערך, כתוב על כך בדף השיחה והתדיין עם החולקים עליך והגיעו למסקנה משותפת. מחיקת עריכות הדדית - אינה באה בחשבון. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"א בחשוון ה'תשע"ב 09:27, 8 בנובמבר 2011 (UTC) | |||
אז שוב לא הבנתי אם לא מעניין אותך מי צודק ומי לא מדוע בחרת למחוק את הערך שלי ולא את הערך השיקרי? {{אנונימי}} | |||
:שאלה טובה. תשובה פחות טובה - כיון שהוא נכתב בעדינות יותר ונראה כפחות מגמתי. תבין לבד שמשהו צריך להשאיר. כאשר ייערך דיון בין שני משתמשים יוצב [[תבנית:מחלוקת]] בערך להבהיר שהנכתב בערך נמצא בדיון. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ב בחשוון ה'תשע"ב 07:31, 9 בנובמבר 201 | |||
אני מבין שתשובתך היא כנאמר לאחר בחירות 77 "העם טעה" אבל מה לעשות וזה האמת גם אם החלטת שהאמת מגמתית (שדרך אגב אין לי מושג איך הגעת לקביעה זו) בכל אופן אדרבה תציב תבנית מחלוקת! ובינתיים לא יקרה לך כלום אם תשמור על רמה תרבותית בחב"דפדיה ותברר כן את האמת, זה תפקידו של עורך ערכים. | |||
:תודה על שמינית אותי ל"עורך ערכים" והגדרת את תפקידי מבלי שנדרשת. תודה. לשאר דבריך התייחסתי לעיל ואין טעם לחזור עליהם. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ג בחשוון ה'תשע"ב 08:26, 10 בנובמבר 2011 (UTC) | |||
לעורך הנכבד | |||
האם הספקת כבר לברר את האמת ורק האמת על ערך זה? או שמא יש סיבה מיוחדת שערך זה ישאר מסולף מעוות וכו' בלשון המעטה? | |||
:מיהו העורך אליו אתה פונה? רצוי שתידע אותו על כך! (ניסיתי להבין מתוך הסטורית הדף ומצאתי רק מלחמות עריכה....) ''[[משתמש:חסיד שוטה|חסיד שוטה]] - [[שיחת משתמש: חסיד שוטה|בית מדרש]]''. <small>'''תשע"ב''' = '''אעשה לו עזר כנגדו'''. אעשה - ל[[הקב"ה|קב"ה]], לו - [[צדיק]], עזר - [[בינוני]], כנגדו - [[רשע]].</small> ט' באייר ה'תשע"ב. | |||
== הגנה והחזרה לגרסא יציבה == | |||
על פי המקובל כשיש מחלוקת יש להחזיר את הערך לגרסא היציבה והמוציא מחבירו עליו הראיה וכן ננהג כעת. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ז בחשוון ה'תשע"ג, למניינם 02:18, 12 בנובמבר 2012 (IST) | |||
:המפורסם אינו צריך ראיה, כמו שאין צריך להביא ראיה על אור או חושך ומילתא דעבדי וכו' וכו' אבל יש לכם בעיה רצינית היות ואתם חדשים בחב"ד ליובאוויטש אינכם יודעים היסטוריה איך נבנתה חב"ד בארץ הקודש, עכ"פ אתם יכולים לברר כל הנ"ל אצל זקני החסידים או זקני העסקנים ואז יהיה לכם ערך אמיתי. הצלחה רבה. {{אנונימי}} | |||
::אנונימי שלום, תודה לך על תרומתך לחב"דפדיה, כדי שהיא תתקבל, עליך להציג אותה בדרך המקובלת. | |||
::נשמח שתעדכן אותי (רצוי בשפה עניינית) '''אלו פרטים שגויים בערך''' לדעתך, ואם יש דרך לאמת את דבריך (לדוגמה קישור לכתבה באתר שמאמת את הפרט האמור). | |||
::התודה לא נאמרה בציניות, ואני מאמין שאכן תוכל לשפר את הערך, בהתאם לכללים הנהוגים כאן ולא באמצעות מלחמות. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] 15:27, 12 בנובמבר 2012 (IST) | |||
כפי שכתבתי לא אני יחליט מתי בוקר ומתי ערב, המציאות מוכיחה. כמו"כ כל הסילופים בערך זה מי עשה? מה עשה? מתי עשה? למה עשה? אלו דברים ברורים וידועים לכל מי שבשם חב"ד יכונה מקדמא דנא ( לא חב"ד החדשה )אשר על כן לי אין חובת הוכחה רציתי רק לתקן את המעוות אבל אם אין ברצונכם לקבל את האמת ורק האמת תעשו מה שנראה לכם נכון. ושוב אני חוזר חובת ההוכחה בדרך כלל היא על סילופים ולא על דברי אמת המוצקים כסלע. | |||
אני רק רוצה להבין מה יש למאן דהו נגד הרב [[יוסף יצחק אופן]] משפיע הקהילה? | |||
אני גדלתי בקהילה הזאת משנת תשנ"ו עד תשס"ב. אז אני יודע קצת מההיסטוריה ממקור ראשון.--[[משתמש:מנחם-|מנחם]] - [[שיחת משתמש:מנחם-|שיחה]] 02:51, 14 בנובמבר 2012 (IST) | |||
אם גדלת בקהילה כפי שאתה כותב אזי אתה מסלף ממקור ראשון{{שכח|אנונימי}} | |||
::מה מסלף?--[[משתמש:מנחם-|מנחם]] - [[שיחת משתמש:מנחם-|שיחה]] 15:37, 14 בנובמבר 2012 (IST) | |||
:מה אתה לא מסלף? | |||
::נראה שהאנונימי אינו מתכוין להכנס לדיון ענייני ויתכן שמדובר באנונימי המחליט לשכתב את ההסטוריה על דעת עצמו מחמת אינטרסים אישיים . אני ממליץ להפסיק את דיון ה"מה מסלף מה לא מסלף", מכיון שהאנונימי, (גם בדיון הקודם) לא משיב עניינית אני משיב את הגרסא של מנחם ומגין עליה. יובהר: אין לי מושג במתרחש בקהילה זו, אך לא יתכן להכנס למלחמת עריכה ולא להסביר את העריכות. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' א' בכסלו ה'תשע"ג, למניינם 07:05, 15 בנובמבר 2012 (IST) | |||
מתי היה בחירות למשפיע הקהילה? התשובה לא היה. הרב אופן בהיותו משפיע מקדמא דנא באופן טבעי נקרא משפיע אבל אין לו שום מחוייבות לקהילה ועובדה שבשבתות הוא לא נמצא במקום, כל בר דעת מבין שמשפיע של קהילה נמצא במקום בשבת מתפלל מתוועד וכו' ולא כאן המצב מבלי לזלזל ח"ו באיש אלא פשוט יש לו בשבת עיסוקים אחרים וזה זכותו אשר על כן היא אפשר לקרוא לו משפיע הקהילה ובודאי ובודאי שהוא לא נבחר בבחירות כפי שכותב מנחם שטוען שגדל שם ואתה שלום אם כל הכבוד לך אתה כותב שאין לך מושג מה מתרחש בקהילה אז תברר במקורות מהימנים ובודאי שעד שתברר אין לך זכות גם אם אתה מנהל להביע דעה בקשר לקהילה זו כשכותבים ערך צריך לדעת מה כותבים ולא בשביל לרצות אדם זה או אחר כותבים דברים לא נכונים | |||
ד | |||
::קודם כל כדאי שתזדהה, דבר שני, אני גדלתי שם עד תשס"ב ואני זוכר היטב שהרב אופן היה מתוועד כל שבת בבית הכנסת, אמנם התפילה שלו ארכה עד לאחר סיום ההתוועדות, אבל מי אנחנו שנשפוט את המשפיעים, הרב אופן שליט"א הוא דוגמא למופת של חסיד שכמעט ולא מוצאים היום, כמו שכתוב בהיום יום של היום שמיכאל ליפלער היה מתפלל שחרית מנחה וערבית בלי זמן ביניהם הרב אופן הוא לומד את כל המאמרים של כל הרביים לפני התפילה - אז מי אנחנו. | |||
אמנם לא היו בחירות, אבל בפועל הרב אופן הוא ורק הוא המשפיע הרישמי של הקהילה.--[[משתמש:מנחם-|מנחם]] - [[שיחת משתמש:מנחם-|שיחה]] 22:05, 15 בנובמבר 2012 (IST) |
גרסה מ־20:28, 12 בנובמבר 2014
יש רמת שלמה לא בירושלים? חסיד חב"ד* חב"דפדיה - באו נעשה את זה* אידישעפדיה* קדימה לכתוב ערכים!.
- לא הבנתי מדוע אתה רוצה שזה יכתב בשיחה ולא בעריכה אבל אתה הבוס וברצונך נלך, בכל אופן אם רצית לדעת ( ואני מניח שאתה יודע) אזיי הגירסא הקודמת של רמת שלמה היא היא האמיתית והערך העכשווי הוא סילוף בלשון המעטה וכו וכו אבל לא נורא את האמת כולם יודעים.
- כנראה אינך מבין איך המערכת עובדת. ברגע שיש מחלוקת בנוגע לעובדה מסויימת, דנים על כך בדף השיחה, כל אחד מוכיח את צדקתו באותות ומופתים והגירסא שהוכחה כנכונה היא מעודכנת בערך. זה לא לעניין לנהל ויכוח בערך. לא קשור לבוס, פשוט תרבות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:28, 13 במאי 2010 (UTC)
תרבותן מתורבת, לפי מה החלטת שהערך האחרון הוא הנכון ובחרת להשאיר אותו ולא את הערך הקודם שהוא הוא הנכון, אלא מאי שיש לך בזה עניין אישי שהערך יסולף אז שיבושם לך ותשאיר את הערך איך שאתה רוצה והרי שקר תמיד בסוף מתפוצץ בפנים פעם מוקדם ופעם מאוחר. אבל בכל אופן כל הברכות שתמשיך לנהל כך את חבדפדיה ואת הערך חבד רמת שלמה כראות עינך, ושוב אתה הרי הבוס!
- אתה אנונימי והוא משתמש רשום שהזדהה, מסתבר שלך יש עניין אישי. תוכל להתדיין בדף זה ולהוכיח את צדקתך והערך יעודכן כפי המציאות המוכחת. אתה סתם בונה תיאוריות ובניינים שאין להם קשר למציאות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:46, 4 ביוני 2010 (UTC)
אני מתפלא שעל כתיבת האמת ורק האמת הנך כותב שהערך ננעל לאחר השחתות חוזרות ונשנות? השחתות של מי? ההשחתות הם של אלו שכותבים לך מידע לא אמין ובלשון המעטה שיקרי ומגמתי לחלוטין. ביכולתך עדיין לברר את האמת במקומות המוסמכים ולתקן את הערך המעוות הזה. -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- עובדה שקיימת מחלוקת עריכה על הערך. זה לא מעניין אותי מי צודק ומי שיקרי ומגמתי. זה לא מתפקידי לברר את האמת. אם נראה לך שמשהו לא נכון בערך, כתוב על כך בדף השיחה והתדיין עם החולקים עליך והגיעו למסקנה משותפת. מחיקת עריכות הדדית - אינה באה בחשבון. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א בחשוון ה'תשע"ב 09:27, 8 בנובמבר 2011 (UTC)
אז שוב לא הבנתי אם לא מעניין אותך מי צודק ומי לא מדוע בחרת למחוק את הערך שלי ולא את הערך השיקרי? -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- שאלה טובה. תשובה פחות טובה - כיון שהוא נכתב בעדינות יותר ונראה כפחות מגמתי. תבין לבד שמשהו צריך להשאיר. כאשר ייערך דיון בין שני משתמשים יוצב תבנית:מחלוקת בערך להבהיר שהנכתב בערך נמצא בדיון. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב בחשוון ה'תשע"ב 07:31, 9 בנובמבר 201
אני מבין שתשובתך היא כנאמר לאחר בחירות 77 "העם טעה" אבל מה לעשות וזה האמת גם אם החלטת שהאמת מגמתית (שדרך אגב אין לי מושג איך הגעת לקביעה זו) בכל אופן אדרבה תציב תבנית מחלוקת! ובינתיים לא יקרה לך כלום אם תשמור על רמה תרבותית בחב"דפדיה ותברר כן את האמת, זה תפקידו של עורך ערכים.
- תודה על שמינית אותי ל"עורך ערכים" והגדרת את תפקידי מבלי שנדרשת. תודה. לשאר דבריך התייחסתי לעיל ואין טעם לחזור עליהם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג בחשוון ה'תשע"ב 08:26, 10 בנובמבר 2011 (UTC)
לעורך הנכבד
האם הספקת כבר לברר את האמת ורק האמת על ערך זה? או שמא יש סיבה מיוחדת שערך זה ישאר מסולף מעוות וכו' בלשון המעטה?
- מיהו העורך אליו אתה פונה? רצוי שתידע אותו על כך! (ניסיתי להבין מתוך הסטורית הדף ומצאתי רק מלחמות עריכה....) חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"ב = אעשה לו עזר כנגדו. אעשה - לקב"ה, לו - צדיק, עזר - בינוני, כנגדו - רשע. ט' באייר ה'תשע"ב.
הגנה והחזרה לגרסא יציבה
על פי המקובל כשיש מחלוקת יש להחזיר את הערך לגרסא היציבה והמוציא מחבירו עליו הראיה וכן ננהג כעת. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בחשוון ה'תשע"ג, למניינם 02:18, 12 בנובמבר 2012 (IST)
- המפורסם אינו צריך ראיה, כמו שאין צריך להביא ראיה על אור או חושך ומילתא דעבדי וכו' וכו' אבל יש לכם בעיה רצינית היות ואתם חדשים בחב"ד ליובאוויטש אינכם יודעים היסטוריה איך נבנתה חב"ד בארץ הקודש, עכ"פ אתם יכולים לברר כל הנ"ל אצל זקני החסידים או זקני העסקנים ואז יהיה לכם ערך אמיתי. הצלחה רבה. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- אנונימי שלום, תודה לך על תרומתך לחב"דפדיה, כדי שהיא תתקבל, עליך להציג אותה בדרך המקובלת.
- נשמח שתעדכן אותי (רצוי בשפה עניינית) אלו פרטים שגויים בערך לדעתך, ואם יש דרך לאמת את דבריך (לדוגמה קישור לכתבה באתר שמאמת את הפרט האמור).
- התודה לא נאמרה בציניות, ואני מאמין שאכן תוכל לשפר את הערך, בהתאם לכללים הנהוגים כאן ולא באמצעות מלחמות. --שיע 15:27, 12 בנובמבר 2012 (IST)
כפי שכתבתי לא אני יחליט מתי בוקר ומתי ערב, המציאות מוכיחה. כמו"כ כל הסילופים בערך זה מי עשה? מה עשה? מתי עשה? למה עשה? אלו דברים ברורים וידועים לכל מי שבשם חב"ד יכונה מקדמא דנא ( לא חב"ד החדשה )אשר על כן לי אין חובת הוכחה רציתי רק לתקן את המעוות אבל אם אין ברצונכם לקבל את האמת ורק האמת תעשו מה שנראה לכם נכון. ושוב אני חוזר חובת ההוכחה בדרך כלל היא על סילופים ולא על דברי אמת המוצקים כסלע.
אני רק רוצה להבין מה יש למאן דהו נגד הרב יוסף יצחק אופן משפיע הקהילה? אני גדלתי בקהילה הזאת משנת תשנ"ו עד תשס"ב. אז אני יודע קצת מההיסטוריה ממקור ראשון.--מנחם - שיחה 02:51, 14 בנובמבר 2012 (IST)
אם גדלת בקהילה כפי שאתה כותב אזי אתה מסלף ממקור ראשון-- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- מה אתה לא מסלף?
- נראה שהאנונימי אינו מתכוין להכנס לדיון ענייני ויתכן שמדובר באנונימי המחליט לשכתב את ההסטוריה על דעת עצמו מחמת אינטרסים אישיים . אני ממליץ להפסיק את דיון ה"מה מסלף מה לא מסלף", מכיון שהאנונימי, (גם בדיון הקודם) לא משיב עניינית אני משיב את הגרסא של מנחם ומגין עליה. יובהר: אין לי מושג במתרחש בקהילה זו, אך לא יתכן להכנס למלחמת עריכה ולא להסביר את העריכות. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בכסלו ה'תשע"ג, למניינם 07:05, 15 בנובמבר 2012 (IST)
מתי היה בחירות למשפיע הקהילה? התשובה לא היה. הרב אופן בהיותו משפיע מקדמא דנא באופן טבעי נקרא משפיע אבל אין לו שום מחוייבות לקהילה ועובדה שבשבתות הוא לא נמצא במקום, כל בר דעת מבין שמשפיע של קהילה נמצא במקום בשבת מתפלל מתוועד וכו' ולא כאן המצב מבלי לזלזל ח"ו באיש אלא פשוט יש לו בשבת עיסוקים אחרים וזה זכותו אשר על כן היא אפשר לקרוא לו משפיע הקהילה ובודאי ובודאי שהוא לא נבחר בבחירות כפי שכותב מנחם שטוען שגדל שם ואתה שלום אם כל הכבוד לך אתה כותב שאין לך מושג מה מתרחש בקהילה אז תברר במקורות מהימנים ובודאי שעד שתברר אין לך זכות גם אם אתה מנהל להביע דעה בקשר לקהילה זו כשכותבים ערך צריך לדעת מה כותבים ולא בשביל לרצות אדם זה או אחר כותבים דברים לא נכונים
ד
- קודם כל כדאי שתזדהה, דבר שני, אני גדלתי שם עד תשס"ב ואני זוכר היטב שהרב אופן היה מתוועד כל שבת בבית הכנסת, אמנם התפילה שלו ארכה עד לאחר סיום ההתוועדות, אבל מי אנחנו שנשפוט את המשפיעים, הרב אופן שליט"א הוא דוגמא למופת של חסיד שכמעט ולא מוצאים היום, כמו שכתוב בהיום יום של היום שמיכאל ליפלער היה מתפלל שחרית מנחה וערבית בלי זמן ביניהם הרב אופן הוא לומד את כל המאמרים של כל הרביים לפני התפילה - אז מי אנחנו.
אמנם לא היו בחירות, אבל בפועל הרב אופן הוא ורק הוא המשפיע הרישמי של הקהילה.--מנחם - שיחה 22:05, 15 בנובמבר 2012 (IST)