שיחה:תוכנית המאה

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

שמואל חיים, יש"כ גדול על המיזם! רק שים לב לא לקרוא לאותם ערבים רוצחים "פלסטינים". אין כזה דבר "פלסטינים" - תוכל לציין שתוכנית המאה היא תוכנית שרוצה להביא "שלום" בין ישראל לערבים שוכני השטחים. או משהו אחר בסגנון. ושוב פעם: יש"כ גדול על המיזם! חסיד של הרבי - שיחה, 12:39, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 12:39, 17 ביוני 2020 (IST)

הוספתי כמה שיכולתי, לדעתי אפשר להוציא את זה כבר מהמרחב האישי. חסיד של הרבי - שיחה, 13:40, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 13:40, 17 ביוני 2020 (IST)
שכוייח על עזרה בהכנת הערך! אני מעביר אותו למרחב הראשי--יחי המלך - שיחה, 13:54, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 13:54, 17 ביוני 2020 (IST)

חשיבות[עריכת קוד מקור]

קרייזי אבאוט משיח, לא ברורה לי תבנית החשיבות ששמת על הערך. אמנם הוא מצריך שיפוץ מקיף ודחוף, אבל הערך עצמו חשוב. יעקב בן שמואל - שיחה, 17:00, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:00, 17 ביוני 2020 (IST)

הוספתי לאחר התנגשות עריכה - לדעתי לא כל הליך מדיני צריך לקבל ערך עצמאי. כחסידים של הרבי התנגדנו ונתנגד להסכמי וואי, ועידת קמפ דייויד תש"ס, אנאפוליס, ועוד ועוד (ראה כאן), בין השאר גם לתוכנית המאה. לא כל אחד מהם צריך ערך עצמאי. ניתן להזכיר מעט בערך שלימות הארץ רק במה שנוגע לחב"ד, ורק נושאים שיש עליהם הרבה חומר (כמו ועידת מדריד ותוכנית ההתנתקות) לפצל. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:02, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
נגד חזק התבנית "חשיבות" ששמת לערך, ו בעד חזק להשאיר את הערך. חסיד של הרבי - שיחה, 17:15, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:15, 17 ביוני 2020 (IST)
ומר קרייזי אבאוט משיח: עם כל הכבוד תכנית המאה היא לא עוד סתם "הסכמים" בין הצדדים, לפי כולם זה תהליך היסטורי שבו אנחנו מקבלים 30 % מיהודה ושומרון, אך ישראל מכריזה על מדינה פלסטינית ל"ע.. חסיד של הרבי - שיחה, 17:20, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:20, 17 ביוני 2020 (IST)
ידידי היקר, שב ללמוד היסטוריה. קמפ דיויד תש"ס גם לא היה סתם הסכם אלא תהליך היסטורי שבו אנחנו לא מקבלים כלום והסורים מקבלים 100% מהגולן. אנאפוליס היה תהליך היסטורי שבו אנחנו לא מקבלים כלום כמעט והערבים מקבלים הרבה יותר מ-70% מיו"ש. במובן הזה, הם הרבה יותר גרועים מתוכנית המאה, אבל הם לא קרו וגם תכנית המאה בעזרת ה' לא תקרה. אם ח"ו תתממש, אולי תהיה חשיבות לערך; בינתיים זה רק דיבורים כאבק פורח וכחלום יעוף, שכמותם כבר היו רבים, ולכן לא כל תוכנית מדינית שווה ערך חב"די, אלא אם היו לה התייחסויות יוצאי דופן מהרבי, כועידת מדריד וכד'. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:24, כ"ה בסיוון ה'תש"ף

בעד חזק} למחוק את הערך, כפי שכתב קרייזי, וזו לא סתם קריזה! ואגב, אם כבר יש את הערך, להעיר שהרב ירוסלבסקי אמר ל- שחסידי חב"ד לא יצאו להפגנות, ויהיה ע"כ מכתב של הבי"ד... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 17:26, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף

ולהעיר שהרבי (שעד כמה שידוע לי הוא "קצת" למעלה מירוסלבסקי) בעד חזק[1] שיצאו להפגנות, ולא סתם יצאו - אלא הרבי הדגיש שזה יהיה בשם חב"ד. ואם אתה כבר מזכיר את ירוסלבסקי - הוא האחרון שיגיד לי מתי לצאת להפגנות ומתי לא, מתי שצריך לצאת להפגנות (כגון המקרה שלנו וראה הקישור שהבאתי) - הוא אומר שלא לצאת, אך מתי שלא צריך לצאת (נתניהו טוב ליהודים) - הוא אומר לצאת. וכמובן - בלי לזלזל בכבודו חלילה. חסיד של הרבי - שיחה, 17:58, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:58, 17 ביוני 2020 (IST)
קמפ דייוויד תש"ס, הסכם וואי והסכם חברון ועוד, כולם הם המשך של הסכמי אוסלו, תכנית אנאפוליס ותכנית ההתכנסות הם המשך של תכנית ההתנתקות. תכנית טראמפ היא דבר חדש, ואם ח"ו בעוד שנה או שנתיים תכונס ועידת שלום כלשהי תחת הסכם טראמפ, היא תזכה גם היא לשם בפני עצמו, כמו קמפ דייויד או אנאפוליס, אך היא המשך של אותה תכנית. לכן לדעתי עסקת המאה ראויה לערך בפ"ע. יעקב בן שמואל - שיחה, 17:43, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:43, 17 ביוני 2020 (IST)
בעד חזק להשאיר את הערך , אין בו שום בעייה והוא זכאי מפני עצמו. כמו ההתנתקות, ההסכם שלום עם מצרים ועוד, וחוץ מזה ערך זה אמור גם לעזור למלחמה נגד תוכנית המאה--יחי המלך - שיחה, 17:47, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 17:47, 17 ביוני 2020 (IST)
ידידי קרייזי אבאוט משיח היקר, שב ללמוד היסטוריה.. (והוא עוד אומר לי ללכת ללמוד..) תקרא את מה שכתב שמואל חיים למטה על מה שכתבת. חסיד של הרבי - שיחה, 18:01, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:01, 17 ביוני 2020 (IST)
חסיד של הרבי, לא הבנתי מה יש לראות במ"ש שמואל חיים, ברור שיוצר הערך בעד קיומו, ולא ראיתי שם שום טענה. אשמח לשמוע מכל אחד מכם, מהי ההגדרה שלו לאיזה תוכנית זכאית לערך ואיזה לא (טיעון של "בעד" "נגד", אפילו "חזק", אינו טענה בדיון אלא רק סיסמה). טענתי: כל תוכנית שהרבי התייחס אליה, או שהיתה מכריעה באופן מובהק על המצב באה"ק וכללה מחאות חב"דיות רבות כתוכנית ההתנתקות.
יעקב בן שמואל, אתה טוען שכל תוכנית זכאית אם היא לא המשך של הקודמת? לא כל כך הבנתי טענתך. קמפ דייויד אינו המשך של אוסלו (זה עם הפלסטינים וזה עם הסורים). אנאפוליס אינו המשך של ההתנתקות (בהתנתקות לא היו שיחות עם אף אחד, היא היתה חד צדדית). והיו הרבה שיחות באמצע שאינן המשך, או שאם הם המשך, גם טראמפ זה המשך. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 18:07, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
קרייזי אבאוט משיח - אתה טוען שהערך לא ראוי. ואני טוען שזה כן ראוי - בגלל שתכנית המאה היא לא "עוד הסכם" כמו שכבר כתבתי, זה הסכם אוסלו במסווה של ריבונות וחשוב להדגיש את זה. אתה לא מקבל את הטענה הזו? - אני כן, שמואל חיים כן, יעקב בן שמואל כן. אתה לא. ואם אתה חושב שזה לא מספיק והערך לא ראוי להכתב - זה לא הופך את זה לכזה. הבאתי פה סיבות למה זה כן ראוי, ותן למשתמשים להביע את דעתם, אל תניע אותם מלהצביע בגלל שכבודו לא כו"כ אוהב את הערך וחושב שהסיבות שהבאתי לא מספקות. חסיד של הרבי - שיחה, 18:20, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:20, 17 ביוני 2020 (IST)
חסיד של הרבי, אין מה להפוך את הדיון לאישי, צריך לדון לגופם של טענות. קרייזי, כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב: הסכם אוסלו היה תהליך אזורי שהחל בימי רבין, אז הוא חתם על הסכם אש"ף והתחיל מו"מ עם סוריה, בימי נתניהו זה נחלש, אבל עדיין הוא המשיך, ובהסכם וואי נחתם נספח חדש של הסכם אוסלו, כנ"ל חברון שהיה פעימה שסוכם עליה באוסלו. בקמפ דייוויד דנו על שני נושאים, גם על הסכם קבע (שעליו הוחלט באוסלו) עם אש"ף, וגם המשך השיחות עם סוריה. אנאפוליס אמנם לא היה המשך של הגירוש דה יורה, אבל הוא היה המשך ישיר שלה דה פקטו. הסכם טראמפ הוא הסכם חדש לחלוטין, ששונה לגמרי מכל הקודמים לו, ולכן הוא זכאי לערך כמו ההסכם עם מצרים, אוסלו והגירוש. יעקב בן שמואל - שיחה, 18:35, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:35, 17 ביוני 2020 (IST)
קרייזי, קעמפ דיויד תש"ס בא בגלל הסכמי אוסלו מאחר שבהסכמי אוסלו לא קיימנו לגמרי את הסכמי אוסלו, אז בקעמפ דיויד באנו להשלים זאת, תוכנית המאה היא תוכנית חדשה לגמרי, חוץ מזה שאני חוזר על מה שאמרתי שזה בא גם כפרסום נגד התוכנית שיהודי יכתוב על תוכנית המאה באינטרנט הוא יגיע לערך זה .--יחי המלך - שיחה, 18:31, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:31, 17 ביוני 2020 (IST)
קודם כל, לא הצלחתי ממש להבין מה בדיוק דעתכם חסיד של הרבי ושמואל חיים, מה אתם חושבים זכאי לערך ומה לא. מה שכתבת חסיד "הסכם אוסלו במסווה של ריבונות" (לדעתי המצב לא כמו שאתה כותב אלא חמור יותר, באוסלו לא התחייבו למדינה "פלסטינית") - למה זה יותר גרוע מקמפ דייויד ואנאפוליס? ההצעות שם היו עוד יותר גרועות.
יעקב בן שמואל, לא הצלחתי להבין לפי מה אתה מגדיר "המשך" ומה אתה מגדיר "חדש", לדעתי הסכם עם הסורים על הגולן אינו המשך להסכם עם ערביי יו"ש על יו"ש. אבל אם נניח שכן, אז כל השיחות הם המשך אחד, וגם תוכנית טראמפ זה המשך לשיחות שנתקעו לפני 6 שנים. גם לא הבנתי למה לדעתך זה שזה חדש מצדיק ערך.
אבהיר יותר את דעתי: כל הטענות שלכם על סכנת תוכנית המאה, הנכונות ביותר, היו יכולות להצדיק ערך אם תוכנית המאה היתה ח"ו מתרחשת, ואולי אפילו אם היו הסכמים חתומים או משהו בכיוון זה. התוכנית לא היתה, ולא תהיה בעזרת ה' - זה סתם בלון שמישהו הפריח לצרכיו הפוליטיים (אם הייתם מעיינים בקישור שלעיל הייתם רואים כמה כאלו היו במשך השנים). אנחנו לא כותבים עיתון אלא אנציקלופדיה, ועוד 5 שנים מישהו ייכנס לערך אחרי שהתכנית תשכח כלא היתה, הוא יזכור אותה כמו את אנאפוליס וכו' - מה יעזור לו הערך? -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 18:46, כ"ה בסיוון ה'תש"ף

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────קרייזי - אני חוזר על דברי, אתה חושב שזה לא נכון להכניס את זה לחב"דפדיה. אתה לא מקבל את הסיבות שהבאנו, (והבאנו..) אתה חושב שאם קמפ דיוויד לא ראוי לערך - אז גם תכנית המאה לא ראויה לערך. אני חושב שכל הדיון פה בינינו הוא סתם מיותר, אנחנו לא נשכנע אותך - ואתה לא תשכנע אותנו. אז כמו שכבר כתבתי לך לפני - תתן למשתמשים אחרים להצביע. לשכנע אותנו - לא תצליח. חסיד של הרבי - שיחה, 18:53, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:53, 17 ביוני 2020 (IST)

התוכנית זה משהו שנחתם בר ע"י נתניהו וטארמפ פלוס שיש לזה גם רוב בכנסת לאשר זאת, אז זה הולך לצאת בפועל--יחי המלך - שיחה, 19:00, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 19:00, 17 ביוני 2020 (IST)
טראמפ ומר בנימין נתניהו לוחצים ידיים לאחר חתימת ההסכם

, :הנה תמונה שב רואים את נתניהו וטראמפ חותמים על ההסכם, מה צריכים יותר מזה?

הצבעה - לפי הכלל ההגיוני - היא לא הפיתרון אלא לאחר דיון ענייני שכל אחד מפרט את טענותיו. אני התחלתי להסביר, כמובן שאתה יכול להשתכנע ויכול שלא, בפרט אם החלטת להתבצר ולא להשתכנע. אתה מוזמן גם כן להסביר גם את דעתך (כלומר: למה אתה חושב שהערך חשוב: כי זה לא כמו קמפ דייויד? למה? או שגם קמפ דייויד לדעתך ראוי?). כמו כן אני באמצע לנסות להבין את דעתו של יעקב בן שמואל. לפי ההסברים יהיה קל יותר להכריע, ובמקרה הצורך להצביע. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 19:09, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
נ.ב. תודה שהפנית את תשומת ליבי לתקן בערך, לחיצת הידים היא כמובן אינה אחרי חתימת ההסכם (שלא נחתם), אלא בפגישה בהכרזה על התוכנית. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 19:14, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
מר קרייזי היקר, אני רואה שאתה ממש, אבל ממש לא מבין (לא רוצה להבין?) את מה שכותבים לך, אנחנו הבאנו סיבות למה הערך הזה כן ראוי להיות בחב"דפדיה, ואנחנו לא אמורים להסביר לך למה קמפ דייויד כן ראוי או לא ראוי, פה זה דף שיחה של תכנית המאה ולא של קמפ דיוויד. אנחנו הבאנו את עמדותינו ואנחנו חושבים שהם נכונות. ושוב (בפעם המאה) - אתה חושב שהם לא נכונות. ולכן עכשיו יש הצבעה. חסיד של הרבי - שיחה, 19:19, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 19:19, 17 ביוני 2020 (IST)
התעייפתי. לסיבה שהבאת, התייחסתי פעמים רבות, הקשיתי קושיות, ולא ראיתי תשובות. אתה כמובן לא מוכרח לתת, אם אינך רוצה לדון, אמשיך לדון עם מי שירצה להתייחס למה שכתבתי. מיותר להאריך את דף השיחה עם חזרה שוב ושוב על זה שאתה חושב שדעתך נכונה, זה מובן מאליו, רוב האנשים חושבים כך. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 19:26, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
זהו זה שאני לא מבין מה הקושיות המוזרות האלה שלך. וגם אני התעייפתי. היה כאן דיון, אתה הבאת את דעתך, אנחנו הבאנו את דעתנו. ודעתנו היא שה"קושיות שלך" לא נכונות - הבאנו לך סיבות לכך - אך אין אוזן קשבת. ולכן יש עכשיו הצבעה. אם אתה לא רוצה להצביע אז לא צריך. (אני לא יתנגד לכך שלא תצביע, זה יהיה רק לטובתנו.) חסיד של הרבי - שיחה, 20:07, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 20:07, 17 ביוני 2020 (IST)
לדעתי, הכלל שחב"דפדיה איננה עיתון, הוא כלל חשוב. בנוסף, צורת הניסוח בערך הינה עיתונאית ולא אנציקלופדית. ודבר אחרון, חכו עם הערך עוד שבועיים ותופתעו מהחדשות... • כתית למאורבית הבד 21:55, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף (17 ביוני למניינם), ימות המשיח 21:55, 17 ביוני 2020 (IST)
קצת להזכיר את הכללים, אין מה לפתוח הצבעה לפני שנגמר הדיון, הבאת העמדות הוא לא סוף דיון מאחר ויש גם תשובות לעמדות. כאשר אחד הצדדים יגיד שאין לו מה לענות לשאלות שנשאל, צד המוחק יוכל לפתוח הצבעת מחיקה (לא הצבעת השארה..). מקווה שהובנתי. אביא בקצרה את הטענות הקשורות ישירות לנושא הדיון תוך התעלמות מהשאר. לגבי תבנית עריכה אין ויכוח שהיא צריכה להישאר עד שיערכו את הערך כיאה לחב"דפדיה. לגבי תבנית חשיבות, באם ההסכם יתבצע ח"ו תהיה חשיבות לערך, באם הוא לא יתבצע אז, צד א' (קרייזי): הערך לא מספיק חשוב כי תוכנית מדינית ששווה ערך אפילו כאשר אינה מתבצעת היא רק כשיש לה התייחסות מהרבי (חב"דניק מצטרף אליו). צד ב' (יעקב בן שמואל): כל ערך על תוכנית מדינית שהיא לא המשך של תוכנית ישנה אלא ענין חדש (ויש מה לכתוב עליו) אף שעדין לא יתבצע הוא ראוי לערך (חסיד של הרבי ושמואל חיים מצטרפים אליו). על טענה זו שאל קרייזי א. לפי מה הוגדרו קמפ דייויד ואנאפוליס כהמשך להסכמי אוסלו הרי ההסכם עם הסורים על הגולן אינו המשך להסכם עם ערביי יו"ש על יו"ש? ב. מי אמר שתוכנית מדינית שהיא ענין חדש מספיק חשובה לערך? מכאן את המשך הדיון נא לנהל בצורה עניינית בלבד (בלי 'אתה חושב כך.. אני לא חושב כך.. אני מסכים..') ואולי כדאי שרק מנהלי הדיון ידונו ולא אלו שמצטרפים (אא"כ באמת יש להם משהו לענין). בהצלחה! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 00:20 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
במענה על שאלתך קרייזי : א. (על זה שזה לא כזה חשוב), תוכנית המאה זה משהו חדש, וזכאי לערך כמו הסכמי אוסלו, עם מצרים וכו', אם אתה טוען שגם קעמפ דיויד תש"ס ראוי לערך אז אתה מוזמן לכתוב עליו, אולם הערך הזה יותר קריטי כעת,ב. על זה שזה עדיין לא יצא לפועל, אז קודם כל זה כבר חתום ומסוכם, וגם אם לא אז עוד חמש שנים אם התוכנית לא תצא בפועל, נמחוק את זה...(חוץ מזה שהערך בא לעזור במאבק מול התוכנית)--יחי המלך - שיחה, 07:31, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 07:31, 18 ביוני 2020 (IST)
קרייזי, זה בדיוק מה שהסברתי קודם: אוסלו לא היה הסכם עם אש"ף, הוא היה הסכם אזורי, שהדבר היחיד שאכן שהבשיל ממנו היה ההסכם עם אש"ף. רבין ניהל אז מו"מ גם עם סוריה. בכל אופן - אני מגדיר חדש כפשוטו - כל מהלך חדש שמתחיל. תוכנית המאה היא לא באה בקשר או בהמשך לכלום, וזה מהלך שגם אם לא יביא לריבונות בשבועות הקרובים, הוא יוביל למו"מ כלשהו בשלב כלשהו, ויכול מאוד להיות שהוא יפתח גם מו"מ עם מדינות המפרץ וכדו', כל הדברים האלה יהיו המשך לתכנית המאה. ועכשיו אשאל אחרת: מה לדעתך הקריטריונים שלפיהם הגירוש, אוסלו וההסכם עם מצרים זכאים לערך ותוכנית המאה לא?
חסיד של הרבי, כמובן שתכנית המאה כשמה כן היא - תוכנית, ולא הסכם חתום. יעקב בן שמואל - שיחה, 08:19, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 08:19, 18 ביוני 2020 (IST)
ר' חלוקת קונטרסים היקר, יש"כ גדול על סיכום הדיון! אך להעיר את תשומת לבך למשהו "קטן" שככת להוסיף: את התשובות שענינו ל"קושיות" של מר קרייזי.. והנה אני יבא בקצרה את התשובות - שכבר ענינו לפני זה - לקושיותיו החזקות והבלתי מתפשרות של כ"ק האדמו"ר רבינו קרייזי שליט"א. אז מכיון שאני יהודי, ואצל יהודים נהוג לענות ע"י שאלות, אני ישאל את רבינו היקר והגאון וכו' שאלה על שאלתו, אתה אומר שגם קמפ דיוויד ראוי לערך? - תערוך אותו! אתה אומר שהוא לא ראוי - אל תערוך אותו. אבל פה זה דף שיחה של תוכנית המאה ולא דף שיחה של קמפ דיוויד. זה א. ב: למלומד היקר בהיסטוריה, הנה שיעור היסטוריה חשוב מאוד (שכנראה פספסת) במהלך השנים היו שתי ועידות קמפ דיוויד, הראשונה הייתה בתשל"ח, שבה נסללה הדרך לחתימת הסכם שלום עם מצרים, (וכנאה על ועידה זו אדוני המלומד מדבר). והועידה השניה הייתה בשנת תש"ס, והיא הייתה המשך ישיר להסכמי אוסלו. ועכשיו, אחרי שיעור ההיסטוריה הקצר, אני יענה על שאלותיך המגובנות: אם דיברת על קמפ דיוויד הראשון - אז תדע לך שלא היה בו סוג של מסירת שטחים (היה בו - אך רק מצד המצרים, בגין הודיע שלא יהיה בו שום סוג של מסירת שטחים מאיו"ש.) אך היה בו את מסירת סיני - וזה אכן ראוי (לדעתי) לערך בחב"דפדיה, משהו כמו נסיגת סיני, בדומה לתכנית ההתנתקות שהייתה לאחר מכן. ואם דיברת על קמפ דיוויד השני: כבר ענינו לך - לא יודע כמה פעמים, הוא היה המשך ישיר של הסכם אוסלו (כמה אפשר לחזור על אותו משפט??), ההסכם בא להסדיר את מעמדם של הערבים במסגרת הסכם אוסלו הכושל. ושאלת גם למה ההסכם עם הסורים על הגולן לא נכנס לחב"דפדיה, רוצה להכניס אותו? - תכתוב על כך באולם הדיונים, פה זה לא אולם הדיונים. זה דף שיחה של תכנית המאה, לא של קמפ דיוויד, ולא של שום דבר אחר. זה מענה לשאלך הראשונה.
ועכשיו לשאלה השנייה: מי אמר שתכנית מדינית היא מספיק חשובה לערך? - אני, שמואל חיים, יעקב בן שמואל. למה? - כי תכנית המאה (בפעם המאה) היא לא סתם הסכם, היא באה להביא מדינה לערבים טרוריסטים מחבלים במסווה ערמומי ביותר, זה לא היה אף פעם בתולדות המדינה. עכשיו עניתי על כל שאלותיך, במסגרת הזו אתה יכול להצביע, אתה יכול שלא. מה שבטוח זה שבעוד ששה ימים - מה שיתקבל בהצבעה, הוא מה שיקבע. ולא משנה מה דעותיך בנושא. חסיד של הרבי - שיחה, 09:39, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 09:39, 18 ביוני 2020 (IST)
ולהעיר את תשומת לבו של קרייזי על שאלתו של יעקב בן שמואל. חסיד של הרבי - שיחה, 09:54, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 09:54, 18 ביוני 2020 (IST)
אם תסתכל בקישור שהבאתי בתחילת הדיון תוכל לראות הרבה מהלכים חדשים שהתחילו ללא קשר (ישיר, כי גם לטראמפ יש קשר עקיף) לאלו שלפניהם. ועוד לא זכיתי להבין למה מהלך חדש זה מראה על חשיבות מבחינה חב"דית.
לדעתי (כנ"ל, וכסיכומו של חלוקת קונטרסים), חשיבות חב"דית היא למהלך בעל השפעה מכרעת על המצב באה"ק - שזה דוקא אלו שקרו בפועל, כאוסלו, ההתנתקות, וכמובן הסכם השלום עם מצרים (שלא הבחנת בו). למעט מהלכים שלא קרו אבל הרבי התייחס אליהם, כועידת מדריד, ועידה ז'נבה (תשל"ד) וכד', שהרי זה מה שהכי חשוב לאנציקלופדיה חב"דית.
נראה שאתה ממש מחכה בקוצר רוח לניצחון המוחץ במלחמת ה', בהשגחה פרטית זה יצא גם בערב ג' תמוז כך שתוכל לחגוג את הדידן נצח בחגיגה המסורתית. אני אישית משתדל להרגיש יותר בשולחן ההתוועדות מאשר בשדה קרב. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:32, כ"ו בסיוון ה'תש"ף

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── באיזה מובן תוכנית המאה היא המשך לאיזה תוכנית כלשהי שהית לפניה? בכל אופן, אני נוטה להסכים איתך חלקית. אולי כדאי באמת לחכות עם הערך להכרזה רשמית על פתיחת משא ומתן וכדו' היל"ת. יעקב בן שמואל - שיחה, 11:42, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 11:42, 18 ביוני 2020 (IST)

רבי ומורי, לא סתם עשיתי את זה, כי זה נראה שאתה ממש לא אוהב שמשתמשים כותבים ערכים חדשים בחב"דפדיה. אני מציע שבמקום לכתוב בדף המשתמש שלך "ערכים שיצרתי", תכתוב שם "ערכים שמחקתי".. חסיד של הרבי - שיחה, 11:56, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 11:56, 18 ביוני 2020 (IST)
חסיד של הרבי, שים לב שבתשובתך הראשונה התחלת לענות לענין רק בשורה הרביעית (ובפלאפון בשורה 34!), בנוסף לכך תשובתך השניה כולה היתה מחוץ לנושא... ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 12:43 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
בערך כמו שאנאפוליס בהמשך להתנתקות. תמיד היו שיחות, השיחות נתקעו, ואז בא איזה גאון שחשב שהוא זה שיביא את השלום שאף אחד לפניו לא הצליח. שליחותו של קושנר ע"י טראמפ למזרח התיכון יכולה להחשב כהמשך לשליחותו של קרי ע"י אובמה, להראות שהוא יצליח במה שנכשל אובמה. בטח התכוונת לחכות לפיצוץ התוכנית, אפילו כותב הערך בטח יסכים למחוק אותו אם ביחד איתו תימחק התוכנית... בענינים שלא שייכים לדיון - עברתי לשיחתך. הייתי מאוד מעוניין לשמוע את דעתם של להתראות ושיע.ק בנושא, מבחינתי זה יכול לסייע בהחלטה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 12:58, כ"ו בסיוון ה'תש"ף
מה זה משנה אם זה יצא לפועל או לא, כל ערך שקשור לחב"ד יכול להיות, ותוכנית המאה קשורה!--יחי המלך - שיחה, 13:49, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 13:49, 18 ביוני 2020 (IST)
שים לב שכבר הוא כבר ענה על זה, קודם הוא הסביר שאת ההסכמים שלא יצאו כולם כבר שכחו מהם ולכן אין להם חשיבות וזה עומד להיצטרך אליהם. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:11 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
מר חלוקת היקר, מה לעשות שגם אנחנו שאלנו אותו שאלות, וגם אנחנו ענינו לו תשובות? אתה ממש אוהב להתעלם מאנשים.. זה לא יפה מצדך. חסיד של הרבי - שיחה, 14:29, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 14:29, 18 ביוני 2020 (IST)
אתה מוזמן לשאול שאלות שעדין לא ענו עליהם.. אני לא מתעלם וראה את תגובתי למטה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:33 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף

הערות שוליים

נראה לי שקצת הגזמתם. קרייזי וחסיד לקחו את זה באופן אישי. כולנו נגד התוכנית, הקושיה עם זה מתאים לערך או לא מתאים, לא אמור להגיע לכזה מצב... זאבי מינצברג - שיחה, 10:37, י"א בתמוז, ה'תש"ף 10:37, 3 ביולי 2020 (UTC)

הצבעה[עריכת קוד מקור]

אני פותח ההצבעה על כתיבת ערך על התוכנית המאה מי ש בעד שיכתוב ומי שא שיכתוב נגד--יחי המלך - שיחה, 18:58, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 18:58, 17 ביוני 2020 (IST)

כנ"ל, אין טעם בהצבעה לפני דיון. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 19:09, כ"ה בסיוון ה'תש"ף
כנ"ל, היה כבר דיון. אתה הבאת את עמדותיך, אנחנו הבאנו את עמודתנו. בקיצור, היה כבר סוף דיון ולכן עכשיו יש הצבעה. חסיד של הרבי - שיחה, 19:24, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 19:24, 17 ביוני 2020 (IST)

בעד חזק --יחי המלך - שיחה, 19:00, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 19:00, 17 ביוני 2020 (IST)

בעד חזק חסיד של הרבי - שיחה, 19:04, כ"ה בסיוון, ה'תש"ף 19:04, 17 ביוני 2020 (IST)

נראה לי שהדיון בעיצומו, וגם אם אתם חושבים שלא שוכנעתם, יש עוד משתמשים שאולי כן ישתכנעו מעמדה כזו או אחרת... יעקב בן שמואל - שיחה, 08:21, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 08:21, 18 ביוני 2020 (IST)

עכשיו עניתי על שאלותיו של מר קרייזי, ואכן לאחר שהסברנו את החשיבות של הערך, לפי המדיניות של חב"דפדיה בעוד ששה ימים - אם הרה"ג קרייזי שליט"א לא יביא עוד "קושיות" - לא צריך עוד דיון בנושא. התבנית שהוא הדביק לערך תוסר אוטומטית כיון שענינו לו על כל השאלות שלו והסברנו את חשיבותו של הערך. ולא נצטרך אפילו הצבעה. חסיד של הרבי - שיחה, 09:45, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 09:45, 18 ביוני 2020 (IST)
הקושיות כעת הם משני הצדדים, ההצבעה נפתחת כשנגמר הדיון וכעת היא עדין לא התחילה. אתה צודק שאם תסביר את חשיבותו של הערך לא נצטרך הצבעה אז תסביר (ולענין), אגב, אני לא פיספסתי בסיכום אלא הבאתי רק אתה הטענות לגופו של דיון. כל תשובותיך היו התשובות של יעקב בן שמואל (כפי שכבר סוכם בפרטי) והוא עדין לא ענה בזמן שכתבתי על טענות קרייזי שהגיעו אחריו. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 13:37 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
אהה.. נכון. את את זה אני ממש לא כתבתי! ואין בזה בכלל תשובות לשאלותיו של קרייזי. את זה אני ב-כ-ל-ל לא כתבתי. אויש, איך שכחתי! המדיניות של חב"דפדיה אוסרת עליי להסכים עם משתמש אחר! אבוי. אני הסכמתי עם יעקב בן שמואל.. אסור לי להסכים איתו??????? לא כתבי תשבות לשאלותיו של קרייזי?? אז מה זה? ומה זה? חסיד של הרבי - שיחה, 14:04, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 14:04, 18 ביוני 2020 (IST)
חלוקת היקר, אני מבקש שלהבא אל תתעלם מתשובות שמשתמשים אחרים עונים על שאלות של משתמש אחר. לכן אני יוסיף עכשיו לסיכום שלך את התשובות שאנחנו ענינו לו (וענינו לו). בהצלחה בהמשך המחיקות בחב"דפדיה! חסיד של הרבי - שיחה, 14:08, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 14:08, 18 ביוני 2020 (IST)
אני לא התעלמתי מכלום, אתה בכלל לא שמת לב מה כתבתי, כתבתי שכאשר עניתי, יעקב בן שמואל עדין לא ענה ואתה לא כתבת הסבר משלך בין הזמן שיעקב בן שמואל ענה לסיכום שלי. הקישור הראשון שהבאת הוא אחרי הסיכום שלי והקישור השני הוא לפי התגובה של יעקב בן שמואל. שים לב ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:15 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
ואז? אתה אמרת עכשיו שלא ענו לשאלות של קרייזי. זה התעלמות לשמה! חסיד של הרבי - שיחה, 14:16, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 14:16, 18 ביוני 2020 (IST)
מה זה ואז? זה לא מפריע לך שאתה כותב תגובה לאנשים בלי לקרוא מה הם כתבו? אני יחזור בפעם השלישית בקווה שזו תהיה האחרונה, אמרתי שלא ענו לשאלות של קרייזי בין התגובה שלו לסיכום שלי ולכן בסיכום סיימתי איתו, אני מקווה שלא אצטרך לחזור על זה שוב ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:36 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
על השאלות של קרייזי ענה יעקב בן שמואל לפני שכתבת את הסיכום, תלחץ כאן ותראה תשובה שנכתבה לפני ש"סכמת" את הדיון. (מעניין איך לא שמת לב לב לזה..) חסיד של הרבי - שיחה, 14:49, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 14:49, 18 ביוני 2020 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────ובדיוק עליהם קרייזי שאל את השאלה, אתה יכול לראות שלפני שכתבתי את הסיכום כתב כתית ולפניו קרייזי. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:53 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף

לצערי אני רואה שאתה בראש של למחוק ולא בראש של להבין. אני מעדיף שלא לענות לך על השאלה המיותרת הזאת וכל משתמש שרואה את מה שכבתי יסתכל בעצמו ב"מקור" שהבאת ולאן שהפנת אותי, ויבין בעצמו 1: את הראש שלך. 2: למה לא עניתי לכך. (רמז:כי אין על מה לענות). חסיד של הרבי - שיחה, 15:02, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 15:02, 18 ביוני 2020 (IST)
  • בעד חזק. חובה שמי שמחפש את דעתו של הרבי בנושא חשוב זה יקבל ערך נפרד מסודר ומנומק. אין מטרה חשובה מזאת בין מטרותיה של חב"דפדיה (מלבד הפצת תורת החסידות). שלום עליכם - שיחה, 22:40, כ"ו בסיוון, ה'תש"ף 22:40, 18 ביוני 2020 (IST)
הדיון ממש אישי, יש לקיימו כמ"ש למעלה: "דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי הנימוס"! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:18, כ"ז בסיוון, ה'תש"ף

סוף דיון[עריכת קוד מקור]

להעיר את תשומת לב העורכים הנכבדים והמכובדים שליט"א שמחר בעז"ה נחגוג שבוע מהצבת תבנית החשיבות בערך, ובעז"ה נוכל להוריד את התבנית הזו (בין אם מציב התבנית יאהב את זה ובין אם לא) ללא צורך אפילו בהצבעה(!).

עכשיו אני יבא פה את סיכום הדיון, את קושיותיו של קרייזי, את התשובות שלנו על קושיותיו. ובעז"ה אם לא תהיה התפתחות מביכה נוכל מחר להוריד את התבנית, אז הנה סיכום הדיון:

צד א' (קרייזי): הערך לא מספיק חשוב כי תכנית מדינית ששווה ערך אפילו כאשר אינה מתבצעת היא רק כשיש לה התייחסות מהרבי (חב"דניק מצטרף אליו). צד ב' (יעקב בן שמואל): כל ערך על תכנית מדינית שהיא לא המשך של תכנית ישנה אלא עניין חדש (ויש מה לכתוב עליו) אף שעדין לא יתבצע הוא ראוי לערך (חסיד של הרבי ושמואל חיים מצטרפים אליו). על טענה זו שאל קרייזי א. לפי מה הוגדרו קמפ דייויד ואנאפוליס כהמשך להסכמי אוסלו הרי ההסכם עם הסורים על הגולן אינו המשך להסכם עם ערביי יו"ש על יו"ש? ב. מי אמר שתכנית מדינית שהיא עניין חדש מספיק חשובה לערך? על שתי שאלות אלה ענה לו חסיד של הרבי: א. במהלך השנים היו שני ועידות קמפ דיוויד, הועידה הראשונה דנה בהסכם עם מצרים (ועליה אכן יש ערך), והועידה השנייה הייתה אכן המשך ישיר להסכמי אוסלו, במענה לשאלתו מדוע לא הכניסו את הערך על קמפ דיוויד, על ההסכם עם הסורים, והערך על אנאפוליס לחב"דפדיה אני יענה עכשיו: על אנאפוליס, א: אנאפוליס לא היה בכלל משא ומתן (בשונה ממה שהרבה חושבים), הוא היה מעין "פתיחה" למשא ומתן עתידי ושיברו בו איך לפתוח משא ומתן. (עיין בויקיפדיה) זה א'. ב: זה גם היה המשך להסכמי אוסלו והועידה הזו באה בהמשך לועידת קמפ דיוויד שכשלה, שגם היא הייתה המשך ישיר מהסכמי אוסלו. ועכשיו לועידה הראשונה של קמפ דייויד - זה היה ועידה בהקשר לשיחות השלום עם המצרים, ועל זה אכן יש ערך. ובנוגע לשאלתך על ההסכם עם הסורים - ענה על כך שמואל חיים שהסכם אוסלו לא היה דווקא עם אש"ף, אלא הוא גלש לאחר מכן אכן גם לסורים. ואני מוסיף ע"כ ואומר שאכן ניתן לעשות על כך ערך ועל זה שרצו לתת להם את הגולן, למה לא עשו ערך? - יש את אותם שאלות על הרבה ערכים אחרים ואני מוכן לעשות ע"כ ערך בעז"ה מתי שיהיה לי זמן. ועכשיו לשאלה השנייה: מי אמר שתכנית מדינית היא עניין מספיק חשוב לערך? - ענו ע"כ יעקב בן שמואל, חסיד של הרבי, ושמואל חיים - אכן אולי לא כל תכנית מדינית ראויה לערך, אך תכנית חדשה (כמו זו) ובמיוחד כזו שרוצה כביכול "לתגמל" אותנו - חייבים שיהיה עמדה ברורה של חב"ד בנושא רגיש זה, ודבר זה אכן לא קרה מעולם - שמצד אחד ישראל "מקבלת" חלקים, אך מהצד השני צרכים להקים מדינת טרור. ובהמשך לזה שאל שמואל חיים: מה לדעת המקשה הקריטריונים שלפיהם הגירוש, אוסלו וההסכם עם מצרים זכאים לערך ותכנית המאה לא? עתה אני יביא את סיכום הדברים לקראת מחר שאז בעז"ה נוכל להוריד את התבנית החשיבות מראש הערך לאחר שהסברנו מדוע תכנית המאה זכאית לערך, והשבנו על קושיותיו של מציב בתבנית. יחי המלך! נפגש מחר.. חסיד של הרבי - שיחה, 16:10, א' בתמוז, ה'תש"ף 16:10, 23 ביוני 2020 (IST)

אמנם כבר הוכרע הדיון בהצבעה, אך איני נמנע מלהביע דעתי גם היא לא תשנה את תוצאות ההצבעה.
אין מקום לערך. א. כי אין לו הקשר חב"די משמעותי, כלומר לא רק שאין התייחסות ספציפית מהרבי, אלא שגם אין פעולות חב"דיות משמעותיות ביחס אליו. ב. כי התוכנית עוד לא יצאה לפועל ויתכן שתגנז מבלי להשאיר חותם בספרי ההיסטוריה. ג. אם רוצים להביא את דעת הרבי על התכונית אפשר לעשות זאת כפסקה בערכים הרלוונטיים 'שלמות הארץ' או כיו"ב. ואת 'תוכנית המאה' להפוך להפניה. --שיעשיחה ח' בתמוז ה'תש"ף 13:53, 30 ביוני 2020 (UTC)
עוד אעיר שהערך כתוב כעת בצורה גרועה, סיפורית במקום תיאורית ועוד. --שיעשיחה ח' בתמוז ה'תש"ף 14:33, 30 ביוני 2020 (UTC)
שיע.ק, לא ראיתי איפה ראית ש"הוכרע הדיון בהצבעה", היתה הצבעה שנפתחה במחטף באמצע הדיון וכמעט אף אחד ממשתתפי הדיון לא השתתף בה. ככל הנראה בדיון עצמו יש 3 משתמשים נגד מחיקה (חסיד של הרבי, שלום עליכם ושמואל חיים (כותב הערך - דעתו נספרת?)), 4 בעד (אני הקטן, חב"דניק, כתית למאור ואתה), ו-2 לא ברור אך נוטה לבעד (יעקב בן שמואל וחלוקת קונטרסים). אין ממש כללים להכרעת דיוני חשיבות בחב"דפדיה, בטח לא דיונים שמתארכים בלי סוף תוך דמגוגיות וכו' - ולכן איני יודע מה לדון בערך, ומשכתי ידי מזה, אף שהקו הכללי ודאי נוטה למחיקה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:21, ח' בתמוז ה'תש"ף
המדיניות בחב"דפדיה זה שמיום הצבת התבנית "חשיבות" יש שבוע דיון שבו כל צד יציג את עמדתו, וכמו שהטיב לומר זאת חלוקת קונטרסים שמי שנשאר אחרון ללא סיבה - הוא ה'מפסיד' (בפרטי). ואכן ביום השישי להצבת התבנית עשיתי סיכום של כל בצדדים והתוצאה הייתה שמציב התבנית (בנידון דידן אתה) נשארת ללא תשובות, ולכן ביום השביעי להצבת התבנית הסיר אותה אחד המשתמשים.
נ.ב. זה לא משנה מה דעת הרוב בנושא (את זה אתה אמרת) כל עוד יש לצד כלשהו תשובות לצד השני לא צריך דיון, ובתחילת הדיון הגענו למסקנה שאם יהיה ונענה תשובות על כל השאלות לא יצטרכו אפילו דיון בנושא. וכל אכן היה! חסיד של הרבי - שיחה, 15:36, ח' בתמוז, ה'תש"ף 15:36, 30 ביוני 2020 (UTC)
א. טרם זכיתי לראות את המקור למדיניות שעליה כתבת. ב. המטרה בשאלות ותשובות אינה לבדוק "מי אמר את המילה האחרונה" בשניה שלפני תום השבוע, אלא להגיע למסקנה המקובלת על (רובם כ)כולם, ואם לא מצליחים בכך פונים להצבעה. ג. בנוגע לשאלות ולתשובות עצמם, יש הרבה לדון, ואכ"מ, (לזה התכוון הכותב מקודם "דמגוגיות"). בכל מקרה לא זכיתי למצוא נימוקים. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 15:47, ח' בתמוז ה'תש"ף
צודק קרייזי לגבי סדר הדברים בפסקאות ב' וג'. אם הדיון לא הוכרע בהצבעת הרוב, אני מציע לעבור להצבעה רשמית, שתסתיים תוך שבוע מעכשיו. חבל על זמננו, נשפך כאן כבר מספיק מלל. בכל מקרה הערך יוכל להשמר בארגז החול של המשתמש שכתב אותו, ואם וכאשר התוכנית תהיה משמעותית יותר תמיד אפשר יהיה להחזיר אותה לאחר דיון. שיעשיחה ח' בתמוז ה'תש"ף 15:55, 30 ביוני 2020 (UTC)
קרייזי אבאוט משיח כמדומני שיעקב בן שמואל דווקא הצביע נגד למחוק את הערך.
בכל מקרה, אני מצטרף לדברי ר' שיע.ק ואף אוסיף: היה דיון לפני כמה שבועות על ערך על פרוייקט לקוטי שיחות, והוחלט, שכיוון שעוד לא בחנו את הפרוייקט אם הוא מחזיק, יש לחכות עוד זמן כדי לראות את שגשוגו.
בלי להכנס לדיון זה, מובן שכאן הנושא הרבה יותר דורש זמן, כיוון שזה רק על הנייר ולא בפועל. כמובן שאין ע"כ ולו התייחסות אחת של הרבי, וזה לא קשור כלל לחב"ד. ע"כ אני עומד על דעתי... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:03, ח' בתמוז, ה'תש"ף

הצבעה - 2[עריכת קוד מקור]

כהצעת שיע.ק, אני פותח הצבעה בתום הדיון, ונשמח לשמוע דעות מכולם. נא לא להוסיף דעות ונימוקים וכו' מעבר למילים בודדות, הדיון שייך לפסקאות דלעיל. ההצבעה תסתיים ביום שלישי, ט"ו תמוז בשעה 16:00 שעון חב"דפדיה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:02, ח' בתמוז ה'תש"ף

בבקשה אל תשימו סמלים, עד שתתוקן התקלה זה מעצבן בעיניים... 16:04, 30 ביוני 2020 (UTC)
באופן כללי הצבעה נעשית על ידי 4 טילדות (~) ולא באופן אחר כך שמומלץ שאלו שחתמו מחוץ לחשבון יחתמו מחדש ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 17:05 • ט' בתמוז ה'תש"ף

בעד מחיקה[עריכת קוד מקור]

  1. ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:04, ח' בתמוז, ה'תש"ף
  2. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:06, ח' בתמוז ה'תש"ף
  3. - (לפחות כל זמן שנראה בצורה הנוכחית) • כתית למאורבית הבד 07:38, ט' בתמוז, ה'תש"ף (1 ביולי למניינם), ימות המשיח 07:38, 1 ביולי 2020 (UTC)
  4. - להעביר לטיוטה בדף משתמש עד שיתברר עניינו --שיעשיחה ט' בתמוז ה'תש"ף 21:01, 1 ביולי 2020 (UTC)
  5. - קודש לנשיא הדור! שחותם מחוץ לחשבונו - 01:59, ל' בתשרי, ה'תשפ"ה (1 בנוב' למניינם), ימות המשיח
  6. בעד העברה לטיוטה:תוכנית המאה עד לשכתוב הערך בצורה חב"דית. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 13:49, י"א בתמוז, ה'תש"ף 13:49, 3 ביולי 2020 (UTC)

נגד מחיקה[עריכת קוד מקור]

  1. בעד חזק להשאיר את הערך. חסיד של הרבי - שיחה, 15:57, ח' בתמוז, ה'תש"ף 15:57, 30 ביוני 2020 (UTC)
  2. --שלום עליכם - שיחה, 16:07, ח' בתמוז, ה'תש"ף 16:07, 30 ביוני 2020 (UTC)
  3. --ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 17:23, ח' בתמוז, ה'תש"ף 17:23, 30 ביוני 2020 (UTC)
  4. בעד להשאיר יעקב בן שמואל - שיחה, 16:55, י' בתמוז, ה'תש"ף 16:55, 2 ביולי 2020 (UTC)

המשך דיון[עריכת קוד מקור]

לכל מי שרוצה להצביע נגד הערך הזה, אני חושב מה היה הרבי אומר על זה, מה הרבי היה מעדיף למחוק ערך ככזה רק בגלל שהוא עדיין לא קרה (שחוץ מזה מה ההגיון לעשות ערכים על תוכניות גירוש,שעושים רק על דברים שקרו ולא הצלחנו לעצור?), או שהוא היה מעדיף שיכתב ערך כזה שאף יעזור במאבק בתוכנית הזאת? להבהרת כולם...--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 08:30, י' בתמוז, ה'תש"ף 08:30, 2 ביולי 2020 (UTC)

לא.ב. קיסר, מה הכוונתך שיכתכב בצורה חב"דית? -- נכתב ע"י שמואל חיים ששכח לחתום את שמו.
כוונתי, מחד גיסא – שכתוב מלא של הערך בצורה אנציקלופדית; ולאידך גיסא – שהערך יכתב לכתחילה מבחינת מבט חב"די (דהיינו: הלכתי-תורני). בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 14:58, י"א בתמוז, ה'תש"ף 14:58, 3 ביולי 2020 (UTC)
הוויכוח פה זה על עצם קימו של ערך, האם צריך להיות בכלל כזה ערך, אם אתה טוען שהערך צריך להיות אלא רק הוא לא ערוך נכון זה לא סיבה למחוק לגמרי,--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 15:58, י"א בתמוז, ה'תש"ף 15:58, 3 ביולי 2020 (UTC)
ערך לא ערוך יכול להיות גם סיבה למחיקה, תלוי ברמת החשיבות הכללית וברמת הצריכות לעריכה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 19:24 • י"ב בתמוז ה'תש"ף
אני לא בטוח ברמת החשיבות. לאחר שהערך ישוכתב – אוכל לדון בו ברצינות, אך לא במצב הנוכחי. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 22:07, י"ב בתמוז, ה'תש"ף 22:07, 4 ביולי 2020 (UTC)
אם זה לא ערוך אז אפשר קצת לתקן את זה, פה זה וויכוח על עצם קיומו של הערך--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:03, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 07:03, 5 ביולי 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────סליכה על התגובה, אבל כותבים פה יותר מהערך... --יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד - שיחה, 12:31, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 12:31, 7 ביולי 2020 (UTC) אני תומך בלהשאיר את הערך --יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה, 12:46, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 12:46, 7 ביולי 2020 (UTC)

הדיון הסתיים, נא לעשות סיכום, למי שיש זמן ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 19:52, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  • 6 משתמשים הצביעו למחוק.
  • 4 משתמשים הצביעו להשאיר.

הערך נמחק ברוב של 60%חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 21:51 • ט"ו בתמוז ה'תש"ף אתה נראה לי לא ספרת אותי. אני תומך בלהשאיר וכתבתי את זה --יחי המלך המשיח ד.ר - שיחה, 22:04, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 22:04, 7 ביולי 2020 (UTC)

אכן לא שמתי לב, אך בכל אופן אין מספיק. הסיבה כנראה שלא שמתי לב היא כי תראה איפה נמצאת דעתך.. שכחת את ההזחה. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 00:59 • ט"ז בתמוז ה'תש"ף
חלוקת קונטרסים לדעתי כדאי להעביר את התוכן שהיה למרחב האישי של הכותב. קודש לנשיא הדור! - שיחה, 17:25, ט"ז בתמוז, ה'תש"ף.
צודק, בוצע ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 19:42 • ט"ז בתמוז ה'תש"ף
כבר הי' הדיון אך בכל אופן אומר את דעתי: מצד ה"חב"ד" נגד מחיקה. מצד ה"פדיה" בעד מחיקה. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 16:20, ו' באב, ה'תש"ף 16:20, 27 ביולי 2020 (UTC)

האם המשפט הזה לא מיותר?[עריכת קוד מקור]

"כמון כן יוזמה מבורכת של תמימים ארגנה הפגנה של תמימים ואנ"ש חסידי חב"ד[6] נגד תוכנית המאה, בהפגנה צידדו את עמדותיו של הרבי שליט"א מה"מ שאפילו דיבורים בדבר הקמת מדינה לערבים מהווה סכנה עצומה ליהודים. ההפגנה אורגנה בעקבות מכתב הרבי[7] בהסכמי אוסלו שיש לצאת ולהפגין בשם חב"ד בכל העוצמה נגד כל הסכם ודיבור עם אויבי העם היהודי." בפסקה הקומת לכך דובר על הפגנות אז מה מיוח בהפגנות שחסדניקים מארגנים?

כי אתרנו הוא אתר חב"די חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 17:31, 8 ביולי 2020 (UTC)