שיחת משתמש:פרוש 24-7: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 70: שורה 70:
::::::ונסיים בטוב, אשר נזכה יחד ליעוד הנצחי והעיקרי של ובערת הרע מקרבך בגאולה האמיתית והשלמה תומ"י.
::::::ונסיים בטוב, אשר נזכה יחד ליעוד הנצחי והעיקרי של ובערת הרע מקרבך בגאולה האמיתית והשלמה תומ"י.
{{ש}}
{{ש}}
::::::והנני דו"ש ומברכו. יוסף בן מלמד, מזכיר.
::::::והנני דו"ש ומברכו. יוסף בן מלמד, מזכיר. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:33, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
{{ש}}
{{ש}}
{{ש}}
{{ש}}
שורה 114: שורה 114:
::::::::ונסיים בטוב. אשר נראה את הרבי פוסע לעברנו ואנו נוכל לומר כי חיכינו לו ביתר שאת וביתר עוז. ואשר פעלנו הכל כדי לזכות לראותו.
::::::::ונסיים בטוב. אשר נראה את הרבי פוסע לעברנו ואנו נוכל לומר כי חיכינו לו ביתר שאת וביתר עוז. ואשר פעלנו הכל כדי לזכות לראותו.
{{ש}}
{{ש}}
::::::::משתוקק אני לשמוע תשובתו המופלאה. בברכה, יוסף בן מלמד.
::::::::משתוקק אני לשמוע תשובתו המופלאה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:33, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
 
{{ש}}
ב״ה כ״ד סיוון תשפ״ג פוצטוויל הייאה
{{ש}}
 
:::::::::{{גודל|5|ז}}. ב״ה כ״ד סיוון תשפ״ג פוצטוויל הייאה
שלום רב וברכה בכפל כפליים לידי״נ העוסק בצ״צ המהולל תורת ה׳ חפצו ויראת ה׳ היא אוצרו ר׳ יוסף בן מלמד שיל״ו נ״י ויופיע לע״ו, ויתענג על רוב עוז ושלום.
{{ש}}
 
:::::::::שלום רב וברכה בכפל כפליים לידי״נ העוסק בצ״צ המהולל תורת ה׳ חפצו ויראת ה׳ היא אוצרו ר׳ יוסף בן מלמד שיל״ו נ״י ויופיע לע״ו, ויתענג על רוב עוז ושלום.
מכתבך הגיעני בי״ב סיוון ולא עלה בידי להשיבך תיכף עם קבלת מכתבך מפני דוחק הזמן שאני טרוד מאד במילי דשמיא (בדרך כלל). ומשום הכי לא מצאתי לי זמן מוכשר עד כה להשיבך, ותדין אותי לכף זכות וכו׳ כי מונח עלי עול השיעורים בישיבתי, (ואולי י״ל עפ״ז ביאור שמי וד״ל)  
{{ש}}
 
:::::::::מכתבך הגיעני בי״ב סיוון ולא עלה בידי להשיבך תיכף עם קבלת מכתבך מפני דוחק הזמן שאני טרוד מאד במילי דשמיא (בדרך כלל). ומשום הכי לא מצאתי לי זמן מוכשר עד כה להשיבך, ותדין אותי לכף זכות וכו׳ כי מונח עלי עול השיעורים בישיבתי, (ואולי י״ל עפ״ז ביאור שמי וד״ל)  
בנוגע לתשובתך, נראה לי שלאו דוקא שאנו נלחמים נגדם כמות שאנו נלחמים נגד היצר הרע, אלא הם רק שלוחי השטן ומכוונים אתנו לשטן עצמו ח״ו, כגון דרכו של מסית ומדיח שהוא אינו ע״ז עצמו אלא מכוון אתנו לע״ז, וכמו שצריכים לפרסם על מסית שדבריו אבל אבלים, כך צריכים לפרסם בכל דרך מצויה שאנשים אלו הם שלוחו של השטן ודברים אבל אבלים, וכל זאת כדי שח״ו וח״ו לא יפול שום אדם לדבריהם הכוזבים ר״ל וק״ל,
{{ש}}
 
:::::::::בנוגע לתשובתך, נראה לי שלאו דוקא שאנו נלחמים נגדם כמות שאנו נלחמים נגד היצר הרע, אלא הם רק שלוחי השטן ומכוונים אתנו לשטן עצמו ח״ו, כגון דרכו של מסית ומדיח שהוא אינו ע״ז עצמו אלא מכוון אתנו לע״ז, וכמו שצריכים לפרסם על מסית שדבריו הבל הבלים, כך צריכים לפרסם בכל דרך מצויה שאנשים אלו הם שלוחו של השטן ודברים אבל הבלים, וכל זאת כדי שח״ו וח״ו לא יפול שום אדם לדבריהם הכוזבים ר״ל וק״ל,
וזה שאמרת שאפרוס השאלה באולם הדיונים, לצערי לא נראה לי כעת שאוכל לעשות כן משום דוחק זמני וכו׳
{{ש}}
 
:::::::::וזה שאמרת שאפרוס השאלה באולם הדיונים, לצערי לא נראה לי כעת שאוכל לעשות כן משום דוחק זמני וכו׳
ויה״ר שניזכה לנצח השטן ואת כל תחבולותיו ואת כל שלוחיו עד כדי יעוד הפסוק ואת רוח הטמאה אעביר מן הארץ תומ״י ממש ממש ממש.
{{ש}}
ידידך לנצח אני הק׳ פרוש 24-7 [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 00:09, כ"ה בסיוון, ה'תשפ"ג 00:09, 14 ביוני 2023 (UTC)
:::::::::ויה״ר שניזכה לנצח השטן ואת כל תחבולותיו ואת כל שלוחיו עד כדי יעוד הפסוק ואת רוח הטמאה אעביר מן הארץ תומ״י ממש ממש ממש.
{{ש}}
:::::::::ידידך לנצח אני הק׳ פרוש 24-7 [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 00:09, כ"ה בסיוון, ה'תשפ"ג 00:09, 14 ביוני 2023 (UTC)
{{ש}}
{{ש}}
::::::::::{{גודל|5|ח}}. ב"ה ערב כ"ח סיון יום ההצלה והגעת הרבי לחצי כדור התחתון. ברוקלין נ.י
{{ש}}
::::::::::שלום וברכה לידידנו החשוב והמעולה בחור ומופלא מעם הלא הוא כבוד פרוש יאיר ה' את עיניו ויתענג על שנותיו בנעימים נס"ו
{{ש}}
::::::::::מה שמחתי לשמוע מכבוד תורתו אשר הוא עוסק בתורה יומם ולילה עד אשר אין בידו זמן למילי דעלמא.
{{ש}}
::::::::::ברור הדבר שלא ייתכן לקרוא ליהודי בשם 'עבודה זרה' אף שכל ענינו הוא כך. אלא הוא שלוחו של השטן כפי שאמרת. אך וודאי שהדבר חמור וצריך להזהר מכך בהחלט. וכבר אמרו חז"ל הרחק משכן רע.
{{ש}}
::::::::::חותם אני את דיון זה בברכה איתנה ואמיצה אשר נזכה במהרה לקיום היעוד המוחלט אשר היצר רע (ובפרט אשר בקרבנו) יהפך לטוב גמור.
{{ש}}
::::::::::בברכת רעים וחברים טובים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:33, כ"ז בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.


==אזהרה==
==אזהרה==

תפריט ניווט