שיחה:תוכנית המאה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 16,737 בתים ,  27 ביולי 2020
 
(52 גרסאות ביניים של 17 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 52: שורה 52:
::::::אתה מוזמן לשאול שאלות שעדין לא ענו עליהם.. אני לא מתעלם וראה את תגובתי למטה ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 14:33 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
::::::אתה מוזמן לשאול שאלות שעדין לא ענו עליהם.. אני לא מתעלם וראה את תגובתי למטה ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 14:33 • כ"ו בסיוון ה'תש"ף
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}
נראה לי שקצת הגזמתם. קרייזי וחסיד לקחו את זה באופן אישי. כולנו נגד התוכנית, הקושיה עם זה מתאים לערך או לא מתאים, לא אמור להגיע לכזה מצב... [[משתמש:זאבי מינצברג|זאבי מינצברג]] - [[שיחת משתמש:זאבי מינצברג|שיחה]], 10:37, י"א בתמוז, ה'תש"ף 10:37, 3 ביולי 2020 (UTC)


==הצבעה==
==הצבעה==
שורה 79: שורה 81:


צד א' (קרייזי): הערך לא מספיק חשוב כי תכנית מדינית ששווה ערך אפילו כאשר אינה מתבצעת היא רק כשיש לה התייחסות מהרבי (חב"דניק מצטרף אליו). צד ב' (יעקב בן שמואל): כל ערך על תכנית מדינית שהיא לא המשך של תכנית ישנה אלא עניין חדש (ויש מה לכתוב עליו) אף שעדין לא יתבצע הוא ראוי לערך (חסיד של הרבי ושמואל חיים מצטרפים אליו). על טענה זו שאל קרייזי א. לפי מה הוגדרו קמפ דייויד ואנאפוליס כהמשך להסכמי אוסלו הרי ההסכם עם הסורים על הגולן אינו המשך להסכם עם ערביי יו"ש על יו"ש? ב. מי אמר שתכנית מדינית שהיא עניין חדש מספיק חשובה לערך? על שתי שאלות אלה ענה לו חסיד של הרבי: א. במהלך השנים היו שני ועידות קמפ דיוויד, הועידה הראשונה דנה בהסכם עם מצרים (ועליה אכן יש ערך), והועידה השנייה הייתה אכן המשך ישיר להסכמי אוסלו, במענה לשאלתו מדוע לא הכניסו את הערך על קמפ דיוויד, על ההסכם עם הסורים, והערך על אנאפוליס לחב"דפדיה אני יענה עכשיו: על אנאפוליס, א: אנאפוליס לא היה בכלל משא ומתן (בשונה ממה שהרבה חושבים), הוא היה מעין "פתיחה" למשא ומתן '''עתידי''' ושיברו בו '''איך לפתוח''' משא ומתן. (עיין בויקיפדיה) זה א'. ב: זה גם היה המשך להסכמי אוסלו והועידה הזו באה בהמשך לועידת קמפ דיוויד שכשלה, שגם היא הייתה המשך ישיר מהסכמי אוסלו. ועכשיו לועידה הראשונה של קמפ דייויד - זה היה ועידה בהקשר לשיחות השלום עם המצרים, ועל זה אכן [[הסכם השלום עם מצרים|יש ערך]]. ובנוגע לשאלתך על ההסכם עם הסורים - ענה על כך שמואל חיים שהסכם אוסלו לא היה דווקא עם אש"ף, אלא הוא גלש לאחר מכן אכן גם לסורים. ואני מוסיף ע"כ ואומר שאכן ניתן לעשות על כך ערך ועל זה שרצו לתת להם את הגולן, למה לא עשו ערך? - יש את אותם שאלות על הרבה ערכים אחרים ואני מוכן לעשות ע"כ ערך בעז"ה מתי שיהיה לי זמן. ועכשיו לשאלה השנייה: מי אמר שתכנית מדינית היא עניין מספיק חשוב לערך? - ענו ע"כ יעקב בן שמואל, חסיד של הרבי, ושמואל חיים - אכן אולי לא כל תכנית מדינית ראויה לערך, אך תכנית חדשה (כמו זו) ובמיוחד כזו שרוצה כביכול "לתגמל" אותנו - חייבים שיהיה עמדה ברורה של חב"ד בנושא רגיש זה, ודבר זה אכן לא קרה מעולם - שמצד אחד ישראל "מקבלת" חלקים, אך מהצד השני צרכים להקים מדינת טרור. ובהמשך לזה שאל שמואל חיים: מה לדעת המקשה הקריטריונים שלפיהם הגירוש, אוסלו וההסכם עם מצרים זכאים לערך ותכנית המאה לא? עתה אני יביא את סיכום הדברים לקראת מחר שאז בעז"ה נוכל להוריד את התבנית החשיבות מראש הערך לאחר שהסברנו מדוע תכנית המאה זכאית לערך, והשבנו על קושיותיו של מציב בתבנית. יחי המלך! נפגש מחר.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:10, א' בתמוז, ה'תש"ף 16:10, 23 ביוני 2020 (IST)
צד א' (קרייזי): הערך לא מספיק חשוב כי תכנית מדינית ששווה ערך אפילו כאשר אינה מתבצעת היא רק כשיש לה התייחסות מהרבי (חב"דניק מצטרף אליו). צד ב' (יעקב בן שמואל): כל ערך על תכנית מדינית שהיא לא המשך של תכנית ישנה אלא עניין חדש (ויש מה לכתוב עליו) אף שעדין לא יתבצע הוא ראוי לערך (חסיד של הרבי ושמואל חיים מצטרפים אליו). על טענה זו שאל קרייזי א. לפי מה הוגדרו קמפ דייויד ואנאפוליס כהמשך להסכמי אוסלו הרי ההסכם עם הסורים על הגולן אינו המשך להסכם עם ערביי יו"ש על יו"ש? ב. מי אמר שתכנית מדינית שהיא עניין חדש מספיק חשובה לערך? על שתי שאלות אלה ענה לו חסיד של הרבי: א. במהלך השנים היו שני ועידות קמפ דיוויד, הועידה הראשונה דנה בהסכם עם מצרים (ועליה אכן יש ערך), והועידה השנייה הייתה אכן המשך ישיר להסכמי אוסלו, במענה לשאלתו מדוע לא הכניסו את הערך על קמפ דיוויד, על ההסכם עם הסורים, והערך על אנאפוליס לחב"דפדיה אני יענה עכשיו: על אנאפוליס, א: אנאפוליס לא היה בכלל משא ומתן (בשונה ממה שהרבה חושבים), הוא היה מעין "פתיחה" למשא ומתן '''עתידי''' ושיברו בו '''איך לפתוח''' משא ומתן. (עיין בויקיפדיה) זה א'. ב: זה גם היה המשך להסכמי אוסלו והועידה הזו באה בהמשך לועידת קמפ דיוויד שכשלה, שגם היא הייתה המשך ישיר מהסכמי אוסלו. ועכשיו לועידה הראשונה של קמפ דייויד - זה היה ועידה בהקשר לשיחות השלום עם המצרים, ועל זה אכן [[הסכם השלום עם מצרים|יש ערך]]. ובנוגע לשאלתך על ההסכם עם הסורים - ענה על כך שמואל חיים שהסכם אוסלו לא היה דווקא עם אש"ף, אלא הוא גלש לאחר מכן אכן גם לסורים. ואני מוסיף ע"כ ואומר שאכן ניתן לעשות על כך ערך ועל זה שרצו לתת להם את הגולן, למה לא עשו ערך? - יש את אותם שאלות על הרבה ערכים אחרים ואני מוכן לעשות ע"כ ערך בעז"ה מתי שיהיה לי זמן. ועכשיו לשאלה השנייה: מי אמר שתכנית מדינית היא עניין מספיק חשוב לערך? - ענו ע"כ יעקב בן שמואל, חסיד של הרבי, ושמואל חיים - אכן אולי לא כל תכנית מדינית ראויה לערך, אך תכנית חדשה (כמו זו) ובמיוחד כזו שרוצה כביכול "לתגמל" אותנו - חייבים שיהיה עמדה ברורה של חב"ד בנושא רגיש זה, ודבר זה אכן לא קרה מעולם - שמצד אחד ישראל "מקבלת" חלקים, אך מהצד השני צרכים להקים מדינת טרור. ובהמשך לזה שאל שמואל חיים: מה לדעת המקשה הקריטריונים שלפיהם הגירוש, אוסלו וההסכם עם מצרים זכאים לערך ותכנית המאה לא? עתה אני יביא את סיכום הדברים לקראת מחר שאז בעז"ה נוכל להוריד את התבנית החשיבות מראש הערך לאחר שהסברנו מדוע תכנית המאה זכאית לערך, והשבנו על קושיותיו של מציב בתבנית. יחי המלך! נפגש מחר.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:10, א' בתמוז, ה'תש"ף 16:10, 23 ביוני 2020 (IST)
:אמנם כבר הוכרע הדיון בהצבעה, אך איני נמנע מלהביע דעתי גם היא לא תשנה את תוצאות ההצבעה.
:אין מקום לערך. א. כי אין לו הקשר חב"די משמעותי, כלומר לא רק שאין התייחסות ספציפית מהרבי, אלא שגם אין פעולות חב"דיות משמעותיות ביחס אליו. ב. כי התוכנית עוד לא יצאה לפועל ויתכן שתגנז מבלי להשאיר חותם בספרי ההיסטוריה. ג. אם רוצים להביא את דעת הרבי על התכונית אפשר לעשות זאת כפסקה בערכים הרלוונטיים 'שלמות הארץ' או כיו"ב. ואת 'תוכנית המאה' להפוך להפניה. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ח' בתמוז ה'תש"ף 13:53, 30 ביוני 2020 (UTC)
::עוד אעיר שהערך כתוב כעת בצורה גרועה, סיפורית במקום תיאורית ועוד. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ח' בתמוז ה'תש"ף 14:33, 30 ביוני 2020 (UTC)
:::{{א|שיע.ק}}, לא ראיתי איפה ראית ש"הוכרע הדיון בהצבעה", היתה הצבעה שנפתחה במחטף באמצע הדיון וכמעט אף אחד ממשתתפי הדיון לא השתתף בה. ככל הנראה בדיון עצמו יש 3 משתמשים נגד מחיקה (חסיד של הרבי, שלום עליכם ושמואל חיים (כותב הערך - דעתו נספרת?)), 4 בעד (אני הקטן, חב"דניק, כתית למאור ואתה), ו-2 לא ברור אך נוטה לבעד (יעקב בן שמואל וחלוקת קונטרסים). אין ממש כללים להכרעת דיוני חשיבות בחב"דפדיה, בטח לא דיונים שמתארכים בלי סוף תוך דמגוגיות וכו' - ולכן איני יודע מה לדון בערך, ומשכתי ידי מזה, אף שהקו הכללי ודאי נוטה למחיקה.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:21, ח' בתמוז ה'תש"ף
::::המדיניות בחב"דפדיה זה שמיום הצבת התבנית "חשיבות" יש שבוע דיון שבו כל צד יציג את עמדתו, וכמו שהטיב לומר זאת {{א|חלוקת קונטרסים}} שמי שנשאר אחרון ללא סיבה - הוא ה'מפסיד' (בפרטי). ואכן ביום השישי להצבת התבנית עשיתי סיכום של כל בצדדים והתוצאה הייתה שמציב התבנית (בנידון דידן אתה) נשארת ללא תשובות, ולכן ביום השביעי להצבת התבנית הסיר אותה אחד המשתמשים.
::::נ.ב. זה לא משנה מה דעת הרוב בנושא (את זה אתה אמרת) כל עוד יש לצד כלשהו תשובות לצד השני לא צריך דיון, ובתחילת הדיון הגענו למסקנה שאם יהיה ונענה תשובות על כל השאלות לא יצטרכו אפילו דיון בנושא. וכל אכן היה! [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 15:36, ח' בתמוז, ה'תש"ף 15:36, 30 ביוני 2020 (UTC)
:::::א. טרם זכיתי לראות את המקור למדיניות שעליה כתבת. ב. המטרה בשאלות ותשובות אינה לבדוק "מי אמר את המילה האחרונה" בשניה שלפני תום השבוע, אלא להגיע למסקנה המקובלת על (רובם כ)כולם, ואם לא מצליחים בכך פונים להצבעה. ג. בנוגע לשאלות ולתשובות עצמם, יש הרבה לדון, ואכ"מ, (לזה התכוון הכותב מקודם "דמגוגיות"). בכל מקרה לא זכיתי למצוא נימוקים.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 15:47, ח' בתמוז ה'תש"ף
::::::צודק קרייזי לגבי סדר הדברים בפסקאות ב' וג'. אם הדיון לא הוכרע בהצבעת הרוב, אני מציע לעבור להצבעה רשמית, שתסתיים תוך שבוע מעכשיו. חבל על זמננו, נשפך כאן כבר מספיק מלל. בכל מקרה הערך יוכל להשמר בארגז החול של המשתמש שכתב אותו, ואם וכאשר התוכנית תהיה משמעותית יותר תמיד אפשר יהיה להחזיר אותה לאחר דיון. [[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ח' בתמוז ה'תש"ף 15:55, 30 ביוני 2020 (UTC)
:::::::{{א|קרייזי אבאוט משיח}} כמדומני ש{{א|יעקב בן שמואל}} דווקא הצביע {{נגד}} למחוק את הערך.
:::::::בכל מקרה, אני מצטרף לדברי ר' {{א|שיע.ק}} ואף אוסיף: היה דיון לפני כמה שבועות על ערך על [[פרוייקט לקוטי שיחות]], והוחלט, שכיוון שעוד לא בחנו את הפרוייקט אם הוא מחזיק, יש לחכות עוד זמן כדי לראות את שגשוגו.
:::::::בלי להכנס לדיון זה, מובן שכאן הנושא הרבה יותר דורש זמן, כיוון שזה רק על הנייר ולא בפועל. כמובן שאין ע"כ ולו התייחסות אחת של הרבי, וזה לא קשור כלל לחב"ד. ע"כ אני עומד על דעתי... ||| '''[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|בית חב"ד פתוח]]''' ~ 16:03, ח' בתמוז, ה'תש"ף
== הצבעה - 2 ==
כהצעת {{א|שיע.ק}}, אני פותח הצבעה בתום הדיון, ונשמח לשמוע דעות מכולם. נא לא להוסיף דעות ונימוקים וכו' מעבר למילים בודדות, הדיון שייך לפסקאות דלעיל. ההצבעה תסתיים ביום שלישי, ט"ו תמוז בשעה 16:00 שעון חב"דפדיה.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 16:02, ח' בתמוז ה'תש"ף
:בבקשה אל תשימו סמלים, עד שתתוקן התקלה זה מעצבן בעיניים... 16:04, 30 ביוני 2020 (UTC)
::באופן כללי הצבעה נעשית על ידי 4 טילדות (~) ולא באופן אחר כך שמומלץ שאלו שחתמו מחוץ לחשבון יחתמו מחדש ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 17:05 • ט' בתמוז ה'תש"ף
===בעד מחיקה===
#||| '''[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|בית חב"ד פתוח]]''' ~ 16:04, ח' בתמוז, ה'תש"ף
# -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 16:06, ח' בתמוז ה'תש"ף
# - (לפחות כל זמן שנראה בצורה הנוכחית) • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 07:38, ט' בתמוז, ה'תש"ף ''<font size="1">(1 ביולי למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] 07:38, 1 ביולי 2020 (UTC)
# - להעביר לטיוטה בדף משתמש עד שיתברר עניינו --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט' בתמוז ה'תש"ף 21:01, 1 ביולי 2020 (UTC)
# - {{מחוץ לחשבון|קודש לנשיא הדור!}}
# '''בעד''' העברה ל[[טיוטה:תוכנית המאה]] עד לשכתוב הערך בצורה '''חב"דית'''. בברכה, [[משתמש:א.ב. קיסר|א.ב. קיסר]] - [[שיחת משתמש:א.ב. קיסר|שיחה]], 13:49, י"א בתמוז, ה'תש"ף 13:49, 3 ביולי 2020 (UTC)
===נגד מחיקה===
#{{בעד חזק}} להשאיר את הערך. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 15:57, ח' בתמוז, ה'תש"ף 15:57, 30 ביוני 2020 (UTC)
# --[[משתמש:שלום עליכם|שלום עליכם]] - [[שיחת משתמש:שלום עליכם|שיחה]], 16:07, ח' בתמוז, ה'תש"ף 16:07, 30 ביוני 2020 (UTC)
# --[[משתמש:שמואל חיים|ווי וואנט משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:שמואל חיים|שיחה]], 17:23, ח' בתמוז, ה'תש"ף 17:23, 30 ביוני 2020 (UTC)
#{{בעד}} להשאיר [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]], 16:55, י' בתמוז, ה'תש"ף 16:55, 2 ביולי 2020 (UTC)
===המשך דיון===
לכל מי שרוצה להצביע נגד הערך הזה, אני חושב מה היה הרבי אומר על זה, מה הרבי היה מעדיף למחוק ערך ככזה רק בגלל שהוא עדיין לא קרה (שחוץ מזה מה ההגיון לעשות ערכים על תוכניות גירוש,שעושים רק על דברים שקרו ולא הצלחנו לעצור?), או שהוא היה מעדיף שיכתב ערך כזה שאף יעזור במאבק בתוכנית הזאת? להבהרת כולם...--[[משתמש:שמואל חיים|ווי וואנט משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:שמואל חיים|שיחה]], 08:30, י' בתמוז, ה'תש"ף 08:30, 2 ביולי 2020 (UTC)
:ל[[משתמש:א.ב. קיסר|א.ב. קיסר]], מה הכוונתך שיכתכב בצורה חב"דית? {{שכח לחתום|שמואל חיים}}
::כוונתי, מחד גיסא – שכתוב מלא של הערך בצורה אנציקלופדית; ולאידך גיסא – שהערך יכתב לכתחילה מבחינת מבט חב"די (דהיינו: הלכתי-תורני). בברכה, [[משתמש:א.ב. קיסר|א.ב. קיסר]] - [[שיחת משתמש:א.ב. קיסר|שיחה]], 14:58, י"א בתמוז, ה'תש"ף 14:58, 3 ביולי 2020 (UTC)
:::הוויכוח פה זה על עצם קימו של ערך, האם צריך להיות בכלל כזה ערך, אם אתה טוען שהערך צריך להיות אלא רק הוא לא ערוך נכון זה לא סיבה למחוק לגמרי,--[[משתמש:שמואל חיים|ווי וואנט משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:שמואל חיים|שיחה]], 15:58, י"א בתמוז, ה'תש"ף 15:58, 3 ביולי 2020 (UTC)
::::ערך לא ערוך יכול להיות גם סיבה למחיקה, תלוי ברמת החשיבות הכללית וברמת הצריכות לעריכה ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 19:24 • י"ב בתמוז ה'תש"ף
:::::אני לא בטוח ברמת החשיבות. לאחר שהערך ישוכתב – אוכל לדון בו ברצינות, אך לא במצב הנוכחי. בברכה, [[משתמש:א.ב. קיסר|א.ב. קיסר]] - [[שיחת משתמש:א.ב. קיסר|שיחה]], 22:07, י"ב בתמוז, ה'תש"ף 22:07, 4 ביולי 2020 (UTC)
::::::אם זה לא ערוך אז אפשר קצת לתקן את זה, פה זה וויכוח על עצם קיומו של הערך--[[משתמש:שמואל חיים|ווי וואנט משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:שמואל חיים|שיחה]], 07:03, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 07:03, 5 ביולי 2020 (UTC)
{{שבירה}}סליכה על התגובה, אבל כותבים פה יותר מהערך... --[[משתמש:שם טוב|יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד]] - [[שיחת משתמש:שם טוב|שיחה]], 12:31, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 12:31, 7 ביולי 2020 (UTC)
אני תומך בלהשאיר את הערך
--[[משתמש:ד.ר|יחי המלך המשיח ד.ר]] - [[שיחת משתמש:ד.ר|שיחה]], 12:46, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 12:46, 7 ביולי 2020 (UTC)
:'''הדיון הסתיים, נא לעשות סיכום, למי שיש זמן''' ||| '''[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] ~ [[שיחת משתמש:חב"דניק|בית חב"ד פתוח]]''' ~ 19:52, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף
===תוצאות ההצבעה===
* '''6 משתמשים הצביעו למחוק.
* '''4 משתמשים הצביעו להשאיר.
'''הערך נמחק ברוב של 60%''' ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 21:51 • ט"ו בתמוז ה'תש"ף
אתה נראה לי לא ספרת אותי. אני תומך בלהשאיר וכתבתי את זה
--[[משתמש:ד.ר|יחי המלך המשיח ד.ר]] - [[שיחת משתמש:ד.ר|שיחה]], 22:04, ט"ו בתמוז, ה'תש"ף 22:04, 7 ביולי 2020 (UTC)
:אכן לא שמתי לב, אך בכל אופן אין מספיק. הסיבה כנראה שלא שמתי לב היא כי תראה איפה נמצאת דעתך.. שכחת את ההזחה. ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 00:59 • ט"ז בתמוז ה'תש"ף
:{{א|חלוקת קונטרסים}} לדעתי כדאי להעביר את התוכן שהיה למרחב האישי של הכותב. [[משתמש:קודש לנשיא הדור!|קודש לנשיא הדור!]] - [[שיחת משתמש:קודש לנשיא הדור!|שיחה]], 17:25, ט"ז בתמוז, ה'תש"ף.
::צודק, בוצע ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 19:42 • ט"ז בתמוז ה'תש"ף
:::כבר הי' הדיון אך בכל אופן אומר את דעתי: מצד ה"חב"ד" נגד מחיקה. מצד ה"פדיה" בעד מחיקה. --[[משתמש:מה עם ההתגלות?|מה עם ההתגלות?]] - [[שיחת משתמש:מה עם ההתגלות?|שיחה]], 16:20, ו' באב, ה'תש"ף 16:20, 27 ביולי 2020 (UTC)
== האם המשפט הזה לא מיותר? ==
"כמון כן יוזמה מבורכת של תמימים ארגנה הפגנה של תמימים ואנ"ש חסידי חב"ד[6] נגד תוכנית המאה, בהפגנה צידדו את עמדותיו של הרבי שליט"א מה"מ שאפילו דיבורים בדבר הקמת מדינה לערבים מהווה סכנה עצומה ליהודים. ההפגנה אורגנה בעקבות מכתב הרבי[7] בהסכמי אוסלו שיש לצאת ולהפגין בשם חב"ד בכל העוצמה נגד כל הסכם ודיבור עם אויבי העם היהודי."
בפסקה הקומת לכך דובר על הפגנות אז מה מיוח בהפגנות שחסדניקים מארגנים?
:כי אתרנו הוא אתר חב"די <span class="mw-userlink">[[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]]</span> • [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]] • [[משתמש:חסיד של הרבי/מיזם מושגים יסודיים שאין עליהם ערך|חב"ד על הזמן!]] 17:31, 8 ביולי 2020 (UTC)
1,411

עריכות

תפריט ניווט