שיחה:קבוצה
לדעתי זה בושה כזה ערך על הקבוצה ואם לא מוסיפים בו כהנה וכהנה זה פשוט עושה צחוק. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- ערכתי זאת אתמול בלילה מתוך כוונה להאריך שוב היום.
בפועל, נראה שצדיקים מלאכתם נעשית ע"י אחרים - ובכלל - אין צורך לתקוף מי שמנסה להוסיף. אדרבה, יש לך מה להוסיף - אשמח מאוד לראות. מיכאל א
- אבל למה נמחקה העובדה שאחרי ג' תמוז רצו לבטל את הקבוצה? ובודאי מה הענין למחוק את חברי הנהלת הישיבה? זהו דבר חיוני לחלוטין.
- א. כפי שראיתם, ערכתי מעט את הערך, תקוותי שתקבלו בהבנה את השינויים. באם יש לכם מה להוסיף או לתקן או להעיר - בשמחה. דיונים מכובדים יתקבלו באוירה טובה, תמיד. ב. באמת כדאי למחוק את העובדה שרצו לבטל את ה"קבוצה" אחרי ג' תמוז. זה מיותר לגמרי, והרי אין עניינינו במחלוקת וכדומה. כמו כן לגבי החידוש בשנה האחרונה, ייתכן ומצד הישיבות שם זהו שינוי מבורך (בפרט שהם מגיעים בסופו של דבר לשנת קבוצה, ולא ניכנס לכל הדיון המפולפל בזה וכו'). ג. עוד בזה - שהרי לא כל הישיבות באה"ק שוות בשינוי שלהם לגבי קבוצה, ועל כן כדאי שלא להיכנס לזה וזהו. הלא כן? לתגובתכם הכנה אצפה. יואל
- לדעתי עכ"פ כדאי להכניס שחלק מהישיבות דחו את ה'קבוצה'. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- דעתי: לכתוב שרצו לבטל את שנת הקובצה אולי אין כ"כ מקום כי בפועל לא ביטלו. למרות שזאת עובדה שאני לא רואה סיבה למה לא לכתוב אותה. זה שבשנתיים האחרונות הקימו "שיעור ד'" זאת עובדה שבוודאי חייבת להיכתב. זה לא קשור לפוליטיקה, אלא לעובדה מציאותית.
- ללא קשר, בבקשה מי שבקיא שיפתח את מסגרת הלימודים ואת צוות הישיבה. --chabadnik - שיחה 08:34, 10 יוני 2009 (EDT)
- לדעתי עכ"פ כדאי להכניס שחלק מהישיבות דחו את ה'קבוצה'. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- א. כפי שראיתם, ערכתי מעט את הערך, תקוותי שתקבלו בהבנה את השינויים. באם יש לכם מה להוסיף או לתקן או להעיר - בשמחה. דיונים מכובדים יתקבלו באוירה טובה, תמיד. ב. באמת כדאי למחוק את העובדה שרצו לבטל את ה"קבוצה" אחרי ג' תמוז. זה מיותר לגמרי, והרי אין עניינינו במחלוקת וכדומה. כמו כן לגבי החידוש בשנה האחרונה, ייתכן ומצד הישיבות שם זהו שינוי מבורך (בפרט שהם מגיעים בסופו של דבר לשנת קבוצה, ולא ניכנס לכל הדיון המפולפל בזה וכו'). ג. עוד בזה - שהרי לא כל הישיבות באה"ק שוות בשינוי שלהם לגבי קבוצה, ועל כן כדאי שלא להיכנס לזה וזהו. הלא כן? לתגובתכם הכנה אצפה. יואל
- אבל למה נמחקה העובדה שאחרי ג' תמוז רצו לבטל את הקבוצה? ובודאי מה הענין למחוק את חברי הנהלת הישיבה? זהו דבר חיוני לחלוטין.
כדאי להוסיף את זה: http://old2.ih.chabad.info/index.php?url=article_he&id=63049 וכן אודות המגעים: http://old2.ih.chabad.info/index.php?url=article_he&id=62991
- הוספתי. תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באב ה'תשע"א 11:14, 3 באוגוסט 2011 (UTC)
רשימת התמימים[עריכת קוד מקור]
אם זה היה באתר חיצוני או מסודר בצורה טובה יותר היה מקום. בצורה הזאת זה מוריד מהערך. • שנוזעל - שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג 02:10, 2 ביולי 2013 (UTC)
- ייתכן, אבל אם כל אחד ישקיע קצת זה יראה יותר נורמלי, לא? • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג • 05:31, 2 ביולי 2013 (UTC)
- יש בזה בכלל צורך, או סתם לחביבותא דמלתא? • שנוזעל - שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג 05:47, 2 ביולי 2013 (UTC)
- בטח שיש צורך, בדיוק אותו צורך של ציון ימי ההולדת של כל אחד. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג • 05:56, 2 ביולי 2013 (UTC)
- אחרי הוספת שמות רבים ומילוי הקבוצע'ס של נ"ו ומעלה, נראה לי שזה כן ראוי להפניה בגוף הערך. עם קשר או בלי, מי מוכן להתנדב לנסוך להשיג רשימות של קבוצע'ס של אביו שליט"א? • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ו בתמוז ה'תשע"ג • 14:48, 4 ביולי 2013 (UTC)
- בטח שיש צורך, בדיוק אותו צורך של ציון ימי ההולדת של כל אחד. • זוננשיין - תמיד בשמחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג • 05:56, 2 ביולי 2013 (UTC)
- יש בזה בכלל צורך, או סתם לחביבותא דמלתא? • שנוזעל - שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשע"ג 05:47, 2 ביולי 2013 (UTC)
מסגרת הלימודים[עריכת קוד מקור]
לא הבנתי מה הפירוש במ"ש בערך שהמסגרת "כמעט" אין בה שינוי ממסגרת של ישיבה.
האם יש פרטים בהם כן יש שינוי. אם כן -מה?
והאם הקבוצה עצמה היא לא חלק מהישיבה, זה רק איזו מין מסגרת שדומה לישיבה בלי שינוי (או כמעט בלי שינוי)? -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- טופל • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 03:04, 2 במרץ 2016 (UTC)
טעות?[עריכת קוד מקור]
בערך יצחק יהודה ירוסלבסקי כתוב שהיה חבר בקבוצה תשכ"ב, אז איך המוסד נוסד רק בתשכ"ד? ינון גלעדי - שיחה 21:28, 19 במאי 2016 (UTC)
ואין שום מילה על המאבקים בתשנ"ה!!![עריכת קוד מקור]
--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 16:22, 8 בנובמבר 2017 (UTC)
מעבר הקבוצה מחובבי תורה ל770[עריכת קוד מקור]
הקבוצה למדו בחובבי תורה עד סוף תשנג. באמצע נג העבירו את הישבק של אושען פרקווי לחובבי תורה [ כנראה שיוכלו להיות בתפילות עם הרבי] ולמדו ביחד תקופה עד קיץ נג . קבוצה נד התחילו ללמוד ב770