שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ביטול המועדים לעתיד לבוא: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 9: שורה 9:
#הטעמים שהאור נעלה וגילוייו למטה (התהפכות החושך לאור) שייכים זה לזה כמבואר שם במאמר (ראה גם לקו"ש חלק ז צו שיחה ב' בסופו (?)
#הטעמים שהאור נעלה וגילוייו למטה (התהפכות החושך לאור) שייכים זה לזה כמבואר שם במאמר (ראה גם לקו"ש חלק ז צו שיחה ב' בסופו (?)
#לכאורה נושא הערך הוא 'נצחיות התורה' החילוק בין תורה לנבואה למצוות עם כל הפרטים.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:50, 6 במרץ 2016 (UTC)
#לכאורה נושא הערך הוא 'נצחיות התורה' החילוק בין תורה לנבואה למצוות עם כל הפרטים.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:50, 6 במרץ 2016 (UTC)
#לא ראיתי שמצויין הירושלמי מגילה פ"א ה"ה.
#זמן הביטול: ממשמעות הקרבן העדה שם וכן מהרמב"ם הוא בעת שיבטלו הצרות ולכאורה הוא גם בתחילת ימות המשיח, ובחסידות בריבוי מקומות (ראה תחילת קונטרס מצוות בטלות לע"ל) כתוב בפשטות שהוא בתקופה הב' - תחיית המתים. וכפשטות הגמ' בנדה.
#כתבת שעפ"י חסידות לא יבטלו בקונטרס הנ"ל נראה שגם עפ"י חסי' ב' אופנים או כבתער"ב (הערה 35 (?)) שלא יבטלו אבל בקונטרס עצמו נקט כהתוס' בנדה שיבטלו ובאחד מהערות מבאר שגם בתער"ב אולי יש לפרש כן (כהתוס'!).
#אני מקווה שאני עוזר, ולא סתם טרדן..--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 14:02, 6 במרץ 2016 (UTC)
5,403

עריכות

תפריט ניווט