שיחה:מנחם מענדל באראש

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

מחיקת הערך?

אני הקטן אינני מבין מדוע ערך זה מונח בספק חשיבותו... ברור ללא ספק שערך זה הוא ערך חשוב! ערך שאכן ניתן לפתח, אבל אין זה סיבה ועילה למחוק אותו. לכן אבקש מכל מי שיש בידו לעזור ולהועיל ולתרום לערך שיתרום!. הסבר: ערך זה הוא ערך על משפיע בישיבת אהל מנחם מענדל צפת (גם אם יש כאלה שבעינם הישיבה נתונה במחלוקת, אין זה סיבה למחוק את הערך!) ולכן אני חושב שכדאי וצריך לשמר את הערך וכמובן לחזקו!

  1. נגד חזק מחיקת הערך! (הרוב הוא השולט... - שיחה, 07:53, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 07:53, 7 בנובמבר 2021 (UTC))

דיון

הבה נדון בנושא זה כאן! האם אתה בעד מחיקת הערך או נגד מחיקת הערך.

  1. נגד חזק מחיקת הערך! (הרוב הוא השולט... - שיחה, 07:55, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 07:55, 7 בנובמבר 2021 (UTC))
  2. גם אני נגד מחיקת הערך. 213.137.65.206 10:43, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
ההצבעה אינה חוקית לפי מדיניות האתר ובימלא אין לה כל משמעות. לפי המדיניות רק אחד כזה שהוא משפיע ראשי בישיבה ראוי לערך, לא כל משיב או ר"מ מתלמד בישיבה שכוחה ראוי לערך. חב"דפדים פעילים ‎‏ ‏ זה הזמן להירתם למיזם החדש במקום להכנס לדיונים כאלה שכל מטרתם הוא להטריד אותנו בלבד, הניסיון הוכיח שרק תבניאות אזהרה הם מבינים וזה השפה היחידה שנדבר איתם. לא נגיב לדיוני ההצקות שלהם ולא נתייחס אליהם כלל! בהצלחה, ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  הדרך הישרה להבאת הגאולה! 15:50, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
ראשית אבקש לא להשתמש בניסוחים בריוניים. שנית, אני תומך בחשיבות בשל נימוקיו של משתמש:אפרים שפורטו למטה. השתכנעתי שמדובר בשיטה חדשה. 213.137.65.206 16:00, 7 בנובמבר 2021 (UTC)
זה מאוד מעניין אותנו מה כבודו האנונימי חברו של אפרים לספסל הישיבה חושב. מרתק! לוחם חבדי  •  למערכה  •  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד 16:02, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

הסבר

לכבוד אליהו ב. רציתי לכתוב לך כאן את מהות חשיבותו של הערך, אך לפנ"ז לשאול אותך שאלה או שתייים:

א. מהי סיבתך להניח תבנית על הערך בעוד שכל אדם בר דעת מבין את ענינו של ערך זה. (כמו שיפורט להלן בשביל אנשים כמוך שלא הבינו את כוונת הכותב במקרה זה)

ב. האם נגמרו הדברים שאתה יכול להועיל להם בחב"דפדיה עד שמה שמצאת לך הוא להניח תבניות על ערכים?

ובהקדם הביאור על ערך זה אוסיף שהביאור על ערך זה כולל בתוכו את ביאורו של הערך על עזריאל שיימוס.

כאן אפרט את כונת הכותב:

ערך זה כפי שבודאי ראית הוא ערך על אדם, (חסיד במקרה זה,) שמשמש בתפקיד מסוים, (משפיע במקרה זה,) בישיבת תומכי תמימים, כפי שבוודאי למדת בילדותך, (אם עברת את השלב הזה,) ישיבות תומכי תמימים הם קודש לכ"ק האדמו"רים נשיאנו רבותינו. באשר על כן כל דבר שקשור באיזה שהוא קשר לישיבת תומכי תמימים בוודאי קשור בקשר נצחי לע"ו עם רבותינו נשיאנו, ולכן מצא לנכון הכותב לכתוב ערך על העובדים בישיבתם הקדושה של רבותינו נשיאנו, (ואין כל צורך להיות זקן מופלג בכדי לזכות לערך בחב"דפדיה) ולכן ערך זה שנכתב על עובדים בישיבתם הקדושה של רבותינו נשיאנו בוודאי ובוודאי שזקוק לערך בפני עצמו.

כמובן שאני אינני שולל את כך שהערך אכן זקוק ליותר "בישרא שמינא דתורא" (כמו שכתוב בתניא) ועל כן אבקש מכל אחד להוסיף לערך כפי יכולתו, אבל הערך צריך להישאר במקומו!.

בתודה בתקווה להבנת דברי שאינם סתומים ומופלאים הק' (הרוב הוא השולט... - שיחה, 14:31, ג' בכסלו, ה'תשפ"ב 14:31, 7 בנובמבר 2021 (UTC))

ועוד רצוני להוסיף לפי כללי החב"דפדיה כל משפיע שיש לו דרך חדשה ושונה בחינוך זכאי לערך בפני עצמו ציטוט: משפיעים: משפיעי קהילה המונה יותר ממאה איש זכאים לערך, משפיע ראשי בישיבה המונה יותר משישים תלמידים. משפיעים שאינם נכללים בקטגוריה הנ"ל, זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין ולתאר בערך.

אם היינו יודעים שבאת לפה באמת ובתמים כדי להוסיף ערכים לאתר היינו בשמחה מתדיינים אתך, אך לפי לשונך והעקשנות על נושאי ערכים אלה ולפי ניסיון העבר של כבודו זה עושה רושם שלא באת כדי לתרום לאתר אלא רק כדי להפריע את מנוחתנו. לכן לא תזכה לתגובה למה שכתבת חוץ מכך שנושא הערך לא ראוי לערך לפי כללי ומדיניות האתר. אשמח אם תעדכן אותי שאני טועה ולא באת כדי להטריד אותנו ולרתום עוד משתמשים אנונימיים למטרה זו. כל תגובה קנטרנית שלא עניינית מצדך לא תזכה לתגובה כלל. ~ חסיד של הרבי ~  •  פארבריינגען חסידי  •  הדרך הישרה להבאת הגאולה! 15:55, 7 בנובמבר 2021 (UTC)

לפי כללי החב"דפדיה כל משפיע שיש לו דרך חדשה ושונה בחינוך זכאי לערך בפני עצמו ציטוט: משפיעים: משפיעי קהילה המונה יותר ממאה איש זכאים לערך, משפיע ראשי בישיבה המונה יותר משישים תלמידים. משפיעים שאינם נכללים בקטגוריה הנ"ל, זכאים לערך רק אם יש בפעולותיהם/שיטתם החינוכית ייחוד משמעותי אותו ניתן לציין ולתאר בערך. ולכן אבקש שתוריד את התבנית! ואם לא יהיה זה בגדר השחתה!