חב"דפדים פעילים - מה סוכם? מאחדים או לא? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 17:51, כ"ד בכסלו, ה'תשפ"א (10 בדצמ' למניינם), א פריילכען חנוכה.
- רבותיי? נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 14:13, כ"ז בכסלו, ה'תשפ"א, 13 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
- אני אישית נגד איחוד ערך זה עם חברון, לאור כך שערך זה הינו ארוף ומקיף, וזכאי לדעתי לחשיבות לערך בפני עצמו. ובכלל, באם יאחדו ערך זה עם חברון, ערך חברון יהיה ארוך מאוד וקשה לקריאה נעימה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:23, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"א, 14 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
- הקטע של הערך חברון הוא, שהוא אמור לפרט אוודת חב"ד בחברון, ולכן זה בגד בדיחה שהערך על הקהילה הוא בפני עצמו, מה שגם שהערך כולו הועתק מהמכלול --שמואל חיים ♦ שיחה 12:33, 14 בדצמבר 2020 (UTC)
- אני אישית נגד איחוד ערך זה עם חברון, לאור כך שערך זה הינו ארוף ומקיף, וזכאי לדעתי לחשיבות לערך בפני עצמו. ובכלל, באם יאחדו ערך זה עם חברון, ערך חברון יהיה ארוך מאוד וקשה לקריאה נעימה. נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 12:23, כ"ח בכסלו, ה'תשפ"א, 14 בדצמ' למניינם, אַ פריילאכ'ן חנוכה
נחוץ
מאוד כדאי לחבר שני ערכים אלו לנוחיות המשתמשים שאולי אפילו לא חושבים שיש עוד ערך בנושא וכך מפסידים חומר חשוב--אשרינו מה טוב חלקנו - שיחה, 17:21, כ"ג בתשרי, ה'תשפ"ב 17:21, 29 בספטמבר 2021 (UTC)
בעד לאחד מאותה תשובה הנ"ל ● מנחם מענדל קיי 11:06, 9 באוגוסט 2022 (UTC)
אז לאחד?
חב"דפדים פעילים מה אתם אומרים לאחד? אני נגד לאחד כיון שיש בערך מספיק תוכן לערך בפרעות, ובמיוחד שבפסקה קהילת חב"ד בחברון שבערך חברון יש הפניה לכאן כערך מורחב.
ב. א. א. - שיחה, 03:09, ו' בניסן, ה'תשפ"ג
בעד משיח בכיכר - שיחה, 17:24, כ"ז בתמוז, ה'תשפ"ג 17:24, 16 ביולי 2023 (UTC)
נגד חזק. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (15:21, ה' באב, ה'תשפ"ג). בעד חזק. גם בירושלים, הקהילות החב"דיות משולבות בערך ירושלים תמיד - שיחה, 05:08, י"ח בתשרי, ה'תשפ"ד 05:08, 3 באוקטובר 2023 (UTC)
- נגד --שמואל חיים ♦ שיחה 18:19, 21 באוקטובר 2023 (UTC)