=תבנית:בדף זה מקפידים על הרגש חסידי


תיבות משתמש

חב"דפדיה:

דף הבית שלי הוא האנציקלופדיה החב"דית - חב"דפדיה
משתמש זה מאמין שהעורכים הוותיקים בחב"דפדיה צריכים להתנהג באהבת ישראל למשתמשים החדשים
משתמש זה ידידותי לסביבה ונוהג לקבל את פניהם של חדשים
משתמש זה ערך מעל 1000 עריכות למען חב"דפדיה
משתמש זה יצר 1 ערכים למען חב"דפדיה

הרבי ,משיח והרבי הוא משיח:

משתמש זה ישמח לשמוע על חנוכת הארמון למלך המשיח
משתמש זה מפרסם בגאון את בשורת הגאולה והגואל
משתמש זה מאמין ובטוח שביום י"ח באלול ה'תשפ"ד הרבי מלך המשיח שליט"א מתגלה!
‎על חליפתו של משתמש זה מתנוסס דגלון‎
משתמש זה הוא חסיד חב"ד ומשתדל לקיים את הוראות הרבי מליובאוויטש ולהביא לימות המשיח.


זה הבית שלי ולא אחר!
משתמש זה מייחל לבניין בית המקדש וגאולת עם ישראל
על כיפתו של משתמש זה מתנוססת לתפארה הכרזת הקודש יחי אדוננו, אך אם תשאל אותו ע"כ, הוא יענה לך שמתחת לכיתוב היחי מתנוססת לתפארה כיפתו..

לימוד תורה והתוועדות:

משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד את תורת החסידות
משתמש זה אוהב במיוחד ללמוד מתורת הגאולה
משתמש זה מקפיד על לימוד הדבר מלכות השבועי
משתמש זה אוהב להתוועד על כל עניין, בכל מקום ובכל זמן.

הוראותיו של הרבי:

משתמש זה יוצא מדי שבוע למבצע תפילין ובכך מכין את העולם לגאולה
משתמש זה רושם ילדים בספר התורה לילדי ישראל
משתמש זה מקפיד על לימוד השיעורים היומיים כפי תקנת הרבי
למשתמש זה חשובים ביותר שלושת השלמויות עליהם דיבר ועורר הרבי רבות: שלימות התורה, שלימות העם, ושלימות הארץ

תפילה:

משתמש זה מקפיד על עבודת התפילה ונוהג להתפלל כעבד לפני רבו


משתמש זה מקפיד לטעום מזונות לפני תפילת שחרית
משתמש זה מקפיד לשים צדקה לפני התפילה
משתמש זה מקפיד לטבול במקווה כל בוקר

מגורים:

משתמש זה גר בארץ הקודש
‎משתמש זה הינו נתנייתי גאה!

אחדות:

משתמש זה שואף לאחדות


משתמש זה משתדל להתנהג באחדות

מתנגד:

משתמש זה מתנגד לתכנית המאה
משתמש זה מתנגד לרעיון הציוני על כל מונחיו, זרמיו ושיטותיו, ולכל השלכותיו המעשיות והרעיוניות.

כללי:

‎משתמש זה מנוי לעיתון בית משיח.

תיבות משתמש:

משתמש זה מחבב תיבות משתמש


לפרטים המלאים ראו כאן!

תולדות חיי:

בו' תשרי תשפ"א - נרשמתי,

בז' תשרי תשפ"א - מלאו לי 10 עריכות,

בי"ט תשרי תשפ"א - מלאו לי 100 עריכות,

באור לר"ח שבט תשפ"א - מלאו לי 770 עריכות,

בי"ב שבט תשפ"א - מלאו לי 1000 עריכות.

ערכים שיצרתי:

ליובאוויטש וחייליה (ספר)

היום יום

היום יום, י"ח באלול ה'תשפ"ד, יום שבת:

 
לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי
לששי עולה הבעל קורא, ומעצמו.

יום הולדת את הבעל שם טוב בשנת תנ"ח. יום שנתגלה אליו מורו ורבו הקדוש - תפ"ד. יום שנתגלה הבעל שם טוב - תצ"ד.

יום הולדת את רבינו הזקן - תק"ה.

תוכן תורת הבעל שם טוב בשבת פרשת תבוא ח"י אלול תרנ"ב אחר קבלת שבת: "והיה כי תבוא אל הארץ" וגו'. ארץ לשון 'מרוצה' ולשון 'רצון' כדאיתא במדרש. אז דו וועסט צוקומען צום רצון וואס איז א מתנה מלמעלה און בירושה בכל אחד מישראל, איז די עבודה דארף זיין "וישבת", אראפטראגען אין התישבות, "ולקחת גו' ושמת בטנא", ממשיך זיין אורות בכלים, "והלכת אל המקום אשר יבחר ה' אלקיך", א איד דארף וויסען אז ער גייט פון איין ארט אין דעם אנדערען, איז ניט ער גייט אליין נאר מ'פירט איהם מלמעלה, און די כוונה איז "לשכן שמו שם", אויף מפרסם זיין אלקות אין דעם ארט וואו ער איז.

אחר תפילת ערבית חזר עוד הפעם תורה הקודמת והוסיף: "והיה כי תבוא" גו' בכדי דו זאלסט צוקומען צום רצון כו', איז דאס דורך דעם אז "והלכת אל המקום גו' לשכן שמו שם", זאלסט זיך מוסר נפש זיין אויף מפרסם זיין דארטען אלקות, מיט וואס איז מען מפרסם אלקות, מיט א ברכה און א פסוק תהלים.


תרגום מאידיש: תוכן תורת הבעל שם טוב בשבת פרשת תבוא ח"י אלול תרנ"ב אחר קבלת שבת: "והיה כי תבוא אל הארץ" וגו'. ארץ לשון 'מרוצה' ולשון 'רצון' כדאיתא במדרש. כשאתה תבוא לרצון שהוא מתנה מלמעלה ובירושה בכל אחד מישראל, אזי העבודה צריכה להיות "וישבת", להורידה בהתישבות, "ולקחת גו' ושמת בטנא", להמשיך אורות בכלים, "והלכת אל המקום אשר יבחר ה' אלקיך", יהודי צריך לדעת כשהוא הולך ממקום אחד לשני, הוא אינו הולך לבד אלא מוליכים אותו מלמעלה, והכוונה היא "לשכן שמו שם", שיפרסם אלקות במקום בו הוא נמצא.

אחר תפילת ערבית חזר עוד הפעם תורה הקודמת והוסיף: "והיה כי תבוא" גו', בכדי שתבוא לרצון כו', זהו על ידי "והלכת אל המקום גו' לשכן שמו שם", שתמסור את נפשך לפרסם שם אלקות, במה מפרסמים אלקות, עם ברכה ופסוק תהלים.








ב"ה, היום, י"ח באלול ה'תשפ"ד, הרבי שליט"א מתגלה!
יחי אדונינו מורינו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד!