התוועדות חסידית (לפני היציאה למבצעים, לכבוש את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו)

שמעתי מאחד מחכימאי יהודאי, ששמע בשם הרשד"ב, שבכל המקומות בהם קוראים אל המלך במגילת אסתר - הוא בלשון נסתר. מלבד במקום אחד - ברגע הגורלי והמכריע ביותר, "אִם מָצָאתִי חֵן בְּעֵינֶיךָ הַמֶּלֶךְ וְאִם עַל הַמֶּלֶךְ טוֹב תִּנָּתֶן לִי נַפְשִׁי בִּשְׁאֵלָתִי וְעַמִּי בְּבַקָּשָׁתִי". ואף שלא שמעתי את כוונת הדברים, הרי שלכאורה, כהרגלו, הוא רצה שנמשיך לחשוב לבד... ולכאורה כוונתו היתה לומר, שלכל אורך שנות נשיאותו של הרבי היה אפשר לדבר בגוף נסתר על מלך המשיח, אבל כעת כשאנחנו נמצאים במערכה האחרונה המכריעה והגורלית ביותר, הרי שאין ברירה אלא להתנהג באופן של "מראה באצבעו ואומר זה", ולצאת ברגע זה ממש למבצעים, ולפרסם לכל אנשי הדור ש"יש נביא בישראל, והרוצה ללכת לבטח דרכו לא יהין להרים ידו או רגלו מבלי לשאול בעצתו", ועד הבשורה העיקרית, הנבואה ש"לאלתר לגאולה", ו"הנה זה הרבי שליט"א מלך המשיח בא, וכבר בא". זוננשיין - שיחה 18:36, 1 במרץ 2013 (IST)

נהנה מאגודתנו שלא כדין

בקונטרס עץ חיים מתבטא אדמו"ר הרש"ב על תמים שלומד בתומכי תמימים ואינו מקפיד על שמירת הסדרים, שהוא "נהנה מאגודתנו שלא כדין".

בשם המשפיע החסידי ר' מושק'ה נפרסטק מכפר חב"ד מבארים, שהרי לא באמת שייכת הנאה גשמית מתומכי תמימים. לא מהאוכל, ולא מהלינה, לא מהתאורה ולא משום דבר אחר, אלא שהוא נהנה מאגודתינו שלא כדין בכך שאין לו ספיקות באמונה.

ובחג הפורים דשנה זו, אמר אחד מהבחורים בהתוועדות הגדולה בצפת עיה"ק כטוב ליבו ביין, ש"כל מי שלומד בצפת ולא לומד גאולה ומשיח - הרי הוא נהנה מאגודתינו שלא כדין"!' זוננשיין - שיחה 06:41, 7 במרץ 2013 (IST)

אתה מעמיד אותי בבעיה. אני לא יודע להתוועד, ואין לי מה לענות על דברים מהסוג הזה, רק לפעמים.
אולי אשנה לכבודך את דף השיחה, במקום 'בוא נתוועד', 'בוא תתועד'... הפצצת המעיינותשנוזעל - בוא נתוועד • 06:46, 7 במרץ 2013 (IST)
    זוננשיין - שיחה 07:00, 7 במרץ 2013 (IST)

סתם

ניחוש פרוע שלי לגבי זהותך: אתה אח של מענדי ה? --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 18:18, 7 במרץ 2013 (IST)

לא יודע.. הפצצת המעיינותשנוזעל - בוא נתוועד • 06:53, 8 במרץ 2013 (IST)
אגב, לפני ימים עשיתי דבר דומה אליך וקיבלתי את הנוסח דלהלן: "שנוזעל שלום, מרכיב חשוב בחב"דפדיה, הוא הזכות לאנונימיות של כל משתמש, אין לנסות לחשוף פרטים אישיים, או לרמוז על כאלו, ללא הסכמה מפורשת של המשתמש. פניה כגון זו דלעיל, רצוי שתעשה בעזרת הדואר האלקטרוני. בברכה"... אני יותר ממבין את ההודעה שקיבלתי, ועכשיו נכוויתי אני...   הפצצת המעיינותשנוזעל - בוא נתוועד • 06:59, 8 במרץ 2013 (IST)
אגב ב. אם הייתי יודע מי זה 'מענדי ה' הייתי יכול לענות לך על השאלה. אבל כנראה שלא. בפרט, שאין לי אח שקורא לעצמו בשם הזה. הפצצת המעיינותשנוזעל - בוא נתוועד • 06:59, 8 במרץ 2013 (IST)
אכן כן, ניחושים פומביים לגבי זהות משתמש, אינם מקובלים! פניות מסוג זה ניתן לעשות אך ורק באמצעות דוא"ל. (כאשר נמצאים בדף השיחה של משתמש, מופיע בתפריט מימין, במסגרת 'תיבת כלים' לינק ל'שליחת דואר למשתמש זה'). בויקיפדיה אגב, חוסמים על מעשה שכזה. אנחנו לא עם נהלים קשוחים שכאלו, אבל עדיין, כאשר משתמש חושף זהות של משתמש אחר, או אפילו רק רמזים שבאמצעותם אפשר לזהותו, זוהי פעולה שעלולה לגרום נזק בלתי הפיך לאותו משתמש. בברכה --chabadnik - שיחה 23:01, 9 במרץ 2013 (IST)

הרשאה

תבנית:הרשאות

בהצלחה. --chabadnik - שיחה 23:03, 9 במרץ 2013 (IST)

ברכות ושאלה

ברכות ותשואות על עריכותיך המרובות והמועילות. רשימת הערכים המכובדת בדף המשתמש שלך, מסתירה שעות רבות של השקעה, היה סמוך ובטוח שהן מתורגמות לאלפי צפיות בחב"דפדיה ביום ועשרות מליונים בס"ה ראה סטיטיסטיקה.

בערך אברהם רויטבלט כמדומני שבשתי הפסקאות האחרונות, התחלף ר' אברהם בר' אליהו, כמודגש בציטוט להלן.

ציטוט

כשיצא ר' אברהם מהרכבת בסמרקנד פגש בחסיד קרלין שהפגישו עם ר' ישראל ליבוב, שהחל לדאוג לו לכל צרכיו. ר' אברהם נכנס ללמוד בישיבה אצל ר' אליהו חיים רויטבלט[1]. חסידים נוספים אצלם למד ר' אליהו, הם ר' מיכאל טייטלבוים, ר' משה רובינסון ור' יהושע קארף. פחות משנה שהה ר' אליהו בסמרקנד, ובתחילת שנת תש"ו, הצטרף ר' אליהו לבריחה הגדולה דרך לבוב. לאחר מעבר הגבול שהה זמן קצר בפולין, ולאחר מכן המשיך לפוקינג שבגרמניה, שם נכנס ללמוד בישיבת תומכי תמימים שנפתחה במקום. לאחר זמן עבר יחד עם קבוצת תלמידים לצרפת, לישיבת תומכי תמימים ברינוא.

סוף ציטוט

ועוד הערה קטנה א. כשכותבים מספר בצמידות לאות יש להפריד עם מקו, בין האות למספר. לדוגמה "פחות מ-400 גרם" או "כיכר ו-400 גרם".

בברכה --שיע - שיחה 23:40, 9 במרץ 2013 (IST)