חב"דפדיה:אולם דיונים
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
תיבת ארכיון
|
בשורה משמחת
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על פיסוק וניקוד התניא החב"דפדי.
היום התקבלה תגובת הרב שלום יעקב חזן שליט"א:
- "לדעתי אפשר לעשות פסיקים, אבל בתנאי שתהי' הבהרה ברורה לקוראים שזה לא התניא המקורי ולשים בצד צילום מהמקורי".
באם לא תתקבל תשובה אחרת מהרב הרצל תוך 24 שעות, נפעול לפי החלטת הוועדה. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:12, 30 ביוני 2010 (UTC)
- כאמור שזה יהיה רק על פי עבודה תורנית. אכן עבודת נמלים, אך עדיף מטעויות. אני לא חשוב שמי מאיתנו סומך על עצמו שינקד את התניא כפי כוונת אדמוה"ז. אפשר לחלק את התפקיד לפי פרקים וכו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:26, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אתה מכיר תניא מנוקד? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 15:32, 30 ביוני 2010 (UTC)
- השאלה היא האם יש מישהו שנוטל על עצמו את העבודה מתוך הספר? זה וודאי עדיף, כהצעתו של חיים. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:34, 30 ביוני 2010 (UTC)
- שיעורים בספר התניא בלה"ק מנוקד (צריך לברר מי עשה זאת) וכנראה גם ביאור תניא (ביאור בכרך אחד). כדאי לבדוק ביאורים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:48, 30 ביוני 2010 (UTC)
- לי אין בבית ספר תניא עם פסיקים, ואין לי אפשרות לעשות זאת. משתמש:28 רוצה לקחת על עצמו את העבודה, או מישהו אחר? --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:52, 30 ביוני 2010 (UTC)
- שיעורים בספר התניא בלה"ק מנוקד (צריך לברר מי עשה זאת) וכנראה גם ביאור תניא (ביאור בכרך אחד). כדאי לבדוק ביאורים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:48, 30 ביוני 2010 (UTC)
- השאלה היא האם יש מישהו שנוטל על עצמו את העבודה מתוך הספר? זה וודאי עדיף, כהצעתו של חיים. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:34, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אתה מכיר תניא מנוקד? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 15:32, 30 ביוני 2010 (UTC)
קצת יהיה קשה להתחיל לעבוד על ספר שלם. המלצתי לקחת את החוברת השבועית המכונה 'דבר מלכות' ובכל יום לסדר את השיעור היומי של היום למחרת. --לל (שיחה) 20:15, 30 ביוני 2010 (UTC)
- פה נטמן הרעיון. חיים מתנגד לעריכת פסיקים לבד, אין אפשרות לערוך מתוך ספר. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 07:37, 2 ביולי 2010 (UTC)
- מי שלמד תניא בעיון ודאי שם לב למשמעות הקריטית של הניקוד והרי לא לחינם התנגדו לכך רבותינו נשיאינו. ולשלום, מדוע אין אפשרות לעשות זאת מתוך ספר? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:41, 2 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור לעיל: צריך משתמש שיש לו תניא מנוקד ליד המחשב - וגם מעוניין לעשות זאת. אני לא עונה על הקטגוריה הראשונה, ועדיין לא מצאתי מישהו שיענה על שני הקטגוריות. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:27, 2 ביולי 2010 (UTC)
- אני דווקא הייתי שמח לעשות זאת, הבעיה היא, שלדעתי, עריכת וניסוח ערכים בסיסיים קודמת לניקוד וסיכום התניא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:20, 3 ביולי 2010 (UTC)
- למעשה - אפשר לשים פסיקים? שאלה נוספת, הערות בסוגריים מרובעות (שלא נכתבו ע"י אדה"ז אך נכנסו בגוף התניא) אפש' לשים בהערת שוליים? ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- א. בשאלה הראשונה, מכיון שלמעשה נראה שהאפשרות היחידה היא לעשות פסיקים, לבד, דבר שלא נשלל על ידי הוועדה הרוחנית, זו תהיה ההחלטה, וכפי שכבר הוחלט על פי דעת הרוב והוועדה. ב. קשה להחליט, מה היתה דעת רבותינו בענין? הרי הם עצמם הכניסו זאת בגוף התניא!? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:31, 6 ביולי 2010 (UTC)
- ומילות קישור, והשלמות הכרחיות של מאחז"ל (עוד מעט אסיים את עריכת סי' כ"ח באגה"ק, ותבינו כוונתי). ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- חשבתי על זה, שחייבים להתחיל להוסיף הערות שוליים בטקסט התניא. לדעתי חבל על רגע, התחל להוסיף! למה לא? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:37, 6 ביולי 2010 (UTC)
- ומילות קישור, והשלמות הכרחיות של מאחז"ל (עוד מעט אסיים את עריכת סי' כ"ח באגה"ק, ותבינו כוונתי). ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- א. בשאלה הראשונה, מכיון שלמעשה נראה שהאפשרות היחידה היא לעשות פסיקים, לבד, דבר שלא נשלל על ידי הוועדה הרוחנית, זו תהיה ההחלטה, וכפי שכבר הוחלט על פי דעת הרוב והוועדה. ב. קשה להחליט, מה היתה דעת רבותינו בענין? הרי הם עצמם הכניסו זאת בגוף התניא!? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:31, 6 ביולי 2010 (UTC)
- למעשה - אפשר לשים פסיקים? שאלה נוספת, הערות בסוגריים מרובעות (שלא נכתבו ע"י אדה"ז אך נכנסו בגוף התניא) אפש' לשים בהערת שוליים? ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- אני דווקא הייתי שמח לעשות זאת, הבעיה היא, שלדעתי, עריכת וניסוח ערכים בסיסיים קודמת לניקוד וסיכום התניא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:20, 3 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור לעיל: צריך משתמש שיש לו תניא מנוקד ליד המחשב - וגם מעוניין לעשות זאת. אני לא עונה על הקטגוריה הראשונה, ועדיין לא מצאתי מישהו שיענה על שני הקטגוריות. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:27, 2 ביולי 2010 (UTC)
- מי שלמד תניא בעיון ודאי שם לב למשמעות הקריטית של הניקוד והרי לא לחינם התנגדו לכך רבותינו נשיאינו. ולשלום, מדוע אין אפשרות לעשות זאת מתוך ספר? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:41, 2 ביולי 2010 (UTC)
- פה נטמן הרעיון. חיים מתנגד לעריכת פסיקים לבד, אין אפשרות לערוך מתוך ספר. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 07:37, 2 ביולי 2010 (UTC)
מיזם תניא-שם הפרק
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על הוספת שם הפרק בתחילת כל פרק במיזם.
אין צורך ואף מיותר להעתיק את המילים "פרק .." בהתחלת כל פרק, מכיון שזה מופיע כבר בשורה העליונה בראש כל הדף. --מחכים לביאת משיח, היום י"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 09:00, 29 ביוני 2010 (UTC)
- למיטב ידיעתי הרבי מתייחס למילים "פרק א" וכו', כחלק מגוף התניא. שלכן כשחוזרים תניא בע"פ מקפידים לומר גם "פרק..". --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 09:26, 29 ביוני 2010 (UTC)
- אני חוזר בי, זה באמת לא נראה טוב לעין שמופיע "פרק.." בתחילת כל טקסט הפרק. בנוגע לטעמי לעיל שהמילים "פרק.." הם חלק מגוף הפרק, נראה לי שאפשר להסתפק בזה שבכותרת של כל תבנית (שמופיע צמוד לטקסט, ובמידה מסוימת אפשר לקוראם ברצף) מופיע "פרק..". מה חיים אומר על הנ"ל? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 00:09, 30 ביוני 2010 (UTC)
- חיים, אני מוריד את הטקסט "פרק א" וכו' מתחילת הפרקים? יש הסכמה? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 16:02, 30 ביוני 2010 (UTC)
- דווקא מאוד נהנתי מההוספה הזו. לא נראה לי שצריך להסירה, זה אכן חלק מהפרק. יחד עם זאת, אולי כדאי בכותרת להוסיף גרש/יים, בשונה מגוף הפרק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:04, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אני רואה שאין דעות נוספות בענין, לסיכום: היות שהמילים "פרק..." הם חלק מגוף התניא, והכותרת של התבנית כשמה כן היא - כותרת, ולא חלק מטקסט התניא. ע"כ בתחילת כל פרק יופיעו המילים "פרק...". בכותרות התבנית יצויין שם הפרק עם גרש/יים, כמו בשם הערך (בשונה מגוף התניא).
- אני מקוה ששלום ישלים עם ההחלטה, הנ"ל נכתב בהתייעצות עם משתמש: לל. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 20:28, 4 ביולי 2010 (UTC)
- להבא, מומלץ לערוך את ההתייעצויות בפומבי, אחרת לא יהיה לדבר סוף - כל אחד ידבר בשם חבירו ואבדנו. ניתן לדון באופן אישי, אך את המסקנות חובה להעלות, כל אחד באופן אישי. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:35, 4 ביולי 2010 (UTC)
- אני משלים עם ההחלטה, מכיון שהיא נעשית בדעת הרוב. אך נראה לי מאוד מוזר לכתוב בהתחלה "פרק". זה לא מתאים למשתמש:חיים נהר להסכים עם זה, אך כנראה שהוא ממלא את מקומו זמנית של משתמש:חסיד וד"ל. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:57, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, המילים "פרק .." הם חלק מהתניא. האפשרות היחידה היא להסיר את ה"פרק" מראש התבנית, אך זה יקשה להבין על איזה פרק מדובר. לכן לא נותרו הרבה ברירות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה שזה חלק מהפרק,צריכים לומר בע"פ לכל לומד, אבל לא להכניס זאת בגוף הטקסט. אפילו בספר התניא עצמו, זה מופיע ככותרת ולא כחלק מהטקסט. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 21:02, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מדוע החלטת שבתניא זה מופיע ככותרת? (אם בגלל שזה מודגש, אז אולי גם המילים "תניא", "ונפש", וכו' הם כותרות) --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- ומדוע החלטת שכאן בחבדפדיה, כאשר זה מופיע בכותרת שבתבנית זה לא חלק מהפרק? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 22:05, 4 ביולי 2010 (UTC)
- זו באמת נקודת ההתלבטות שלי מתחילת הדיון, האם ניתן להסתפק בכותרת התבנית או שלא, ועד לרגע זה אין לי החלטה ברורה בנידון. אך כאשר ראיתי את דעתו של חיים, ודעה נוספת שמפני כללי הדיון איני יכול לפרטה (לחיים: מה לעשות והוא אינו מעונין לכתוב בנושא) כתבתי את דברי הסיכום דלעיל. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- ומדוע החלטת שכאן בחבדפדיה, כאשר זה מופיע בכותרת שבתבנית זה לא חלק מהפרק? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 22:05, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מדוע החלטת שבתניא זה מופיע ככותרת? (אם בגלל שזה מודגש, אז אולי גם המילים "תניא", "ונפש", וכו' הם כותרות) --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה שזה חלק מהפרק,צריכים לומר בע"פ לכל לומד, אבל לא להכניס זאת בגוף הטקסט. אפילו בספר התניא עצמו, זה מופיע ככותרת ולא כחלק מהטקסט. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 21:02, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, המילים "פרק .." הם חלק מהתניא. האפשרות היחידה היא להסיר את ה"פרק" מראש התבנית, אך זה יקשה להבין על איזה פרק מדובר. לכן לא נותרו הרבה ברירות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- אני משלים עם ההחלטה, מכיון שהיא נעשית בדעת הרוב. אך נראה לי מאוד מוזר לכתוב בהתחלה "פרק". זה לא מתאים למשתמש:חיים נהר להסכים עם זה, אך כנראה שהוא ממלא את מקומו זמנית של משתמש:חסיד וד"ל. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:57, 4 ביולי 2010 (UTC)
- להבא, מומלץ לערוך את ההתייעצויות בפומבי, אחרת לא יהיה לדבר סוף - כל אחד ידבר בשם חבירו ואבדנו. ניתן לדון באופן אישי, אך את המסקנות חובה להעלות, כל אחד באופן אישי. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:35, 4 ביולי 2010 (UTC)
- דווקא מאוד נהנתי מההוספה הזו. לא נראה לי שצריך להסירה, זה אכן חלק מהפרק. יחד עם זאת, אולי כדאי בכותרת להוסיף גרש/יים, בשונה מגוף הפרק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:04, 30 ביוני 2010 (UTC)
- חיים, אני מוריד את הטקסט "פרק א" וכו' מתחילת הפרקים? יש הסכמה? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 16:02, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אני חוזר בי, זה באמת לא נראה טוב לעין שמופיע "פרק.." בתחילת כל טקסט הפרק. בנוגע לטעמי לעיל שהמילים "פרק.." הם חלק מגוף הפרק, נראה לי שאפשר להסתפק בזה שבכותרת של כל תבנית (שמופיע צמוד לטקסט, ובמידה מסוימת אפשר לקוראם ברצף) מופיע "פרק..". מה חיים אומר על הנ"ל? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 00:09, 30 ביוני 2010 (UTC)
דוגמא לתבנית ניווט
אדמו"ר הזקן | ||
---|---|---|
קטגוריות בנושא אדמו"ר הזקן | ||
משפחת אדמו"ר הזקן | ||
חסידים מתקופת אדמו"ר הזקן | ||
ספרי אדמו"ר הזקן | ||
ניגוני אדמו"ר הזקן |
דוגמא לתבנית ניווט שיוצבו במרחבי הערכים. אנא חוו דעתכם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:30, 30 ביוני 2010 (UTC)
הצעה לסדר
עלה רעיון בבית המדרש:
לפתוח קטגוריה של כל האתרים והפורומים של חב"ד. כלומר גם אתרים שכותרתם חב"ד וגם כאלה שאינם לשים ערכים על פורומים של חבדניקים שלא נמצא באתרים חבדיים כמו בחדרי חרדים חבד, ערוץ 7 ועוד להכניס המון אתרים של בתי חב"ד.[לידיעתכם יש המון פורומים של שלוחים ושליחות, אתרים של נשי חב"ד(לנשים)] בקיצור זה יכול להיות מאוד מעניין.
אני חושב שזה קטגוריה שיכולה למשוך המון אנשים או בלע"ז 'רייטינג' אם יהיה שם את כל האתרים והפורומים. אבל... זה מצריך החלטה רשמית של המערכת לפתוח קטגוריה מסוג זה. אישית אני חושב שאני יכול לשכלל את הענין, אבל רק אם יחליטו רשמית. (בקטגוריה אתרי אינטרנט שפעיל עכשיו (הפצת המעינות) לא שייך, כי לא הכל הפצת המעינות, לפחות במצב הגלותי כרגע. בברכה --יוסי (שיחה). 14:24, 2 ביולי 2010 (UTC) שבת שלום ויחי המלך
- לדעתי, המידע החיוני יוכל להיכנס בערך אחד, בשם חב"ד באינטרנט. אין צורך בקטגוריה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:59, 2 ביולי 2010 (UTC)
- איך זה יראה כותרת לכל אתר? או כותרת לכל קבוצת אתרים כמו חדשות, פורומים,חבד אנגלית,חבד ספרדית?
--יוסי (שיחה). 15:11, 2 ביולי 2010 (UTC)
- האפשרות השניה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:50, 2 ביולי 2010 (UTC)
לענ"ד חב"דפדיה לא צריכה לתת אזכור לאתרים שאינם הולמים את רוחנו. כל עוד היה מדובר על אתרי החדשות החב"דיים ניחא, אבל להתחיל לפרסם את ערוץ 7 ופורמים נוספים נראה לי לא מתאים ומיותר. --לל (שיחה) 21:29, 2 ביולי 2010 (UTC)
- 1. אשמח לקבל הבהרה מה דעת ההנהלה (לפני שיוסיפו או ימחקו 100 אתרים) 2. איך לציין כאשר הכניסה היא למורשים בלבד? 3. האם/ איך להפנות לאתרים שבהם קיים ערך כבר, כלומר האם להפנות לאתר או לערך או שניהם?--יוסי (שיחה). 18:52, 3 ביולי 2010 (UTC)
- 1. ההנהלה של חב"דפדיה זה אתה, שלום, לל, חסיד, אנוכי הקטן ושאר התורמים החשובים. מה שיוחלט כאן, תחשב כהחלטת הנהלה. 2. לדעתי אין צורך להפנות לפורומים וכיו"ב. אנחנו לא אינדקס אתרים ופורמים. צריך לכתוב על האתרים הגדולים של חב"ד (בחלוקה לאתרי מידע, חדשות וכו'), על אתרים של בתי חב"ד ועוד. בסוף אפשר לציין שישנם גם פורומים ואולי גם לציין כמה מהם, אבל בהחלט אין זה מעניינינו. 3. ערכים קצרים על אתרים חב"דיים יאוחדו עם הערך חב"ד באינטרנט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:26, 3 ביולי 2010 (UTC)
ראיתי שחברי לא קיבלו דעתי. אולי אפשר לציין הסתייגות כלשהיא מתכני האתרים שלא תואמים את רוחנו. --לל (שיחה) 02:44, 4 ביולי 2010 (UTC)
- למה? לא תראה בכל הרשימה קישור לפורומים או אתרים שאינם בהנהלה חב"דית לגמרי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:20, 4 ביולי 2010 (UTC)
בקשה דחופה!!
מאגר קטעי הידעת המוצבים בעמוד הראשי, הולכים ודלים. קהל החב"דפדים מתבקש להוסיף קטעי מעניינים בדף חב"דפדיה:הידעת?/ארכיון 1. תודה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:16, 3 ביולי 2010 (UTC) יש מקום לעובדות לא ידועות מהשנים האחרונות? (סביב אירועי קבלת המלכות בנ"ג, התייחסות מיוחדת של הרבי בחלוקת דולרים,).
עלה לי בראש עכשיו דוגמא כזו:
בתחילת שנות הממי"ם התוועדו ב'זאל הקטן שב-770 ר' דוד נחשון והטייס ר' גידי שרון. במהלך ההתוועדות התלהב דוד נחשון ואמר לר' גידי: לרבי יש צבא, חיל שריון אלו הטנקים, חיל רגלים אלו השלוחים ההולכים לכל מקום ועכשיו הגיע הזמן לפתוח חיל האוויר... באותו ערב כתב ר' דוד לרבי את רעיונו והרבי השיב (תוכן) 'כבר הזהרתיו מעניינים של תוהו...'
זו דוגמא קצת קיצונית אבל אני מתכיוון לעובדות שהתרחשו בדור האחרון. --לל (שיחה) 03:33, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מה דעתכם על הקטעים החדשים שהוספתי? להמשיך כך?--מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כן. אבל הדברים חייבים להיות כתובים במקורות מהימנים ולא שמועות וכן קצרים וקולעים, לא ארוכים מידי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לא התכוונתי לקטע על מדינת ישראל,שלבטח אינו מוצא חן בעיניך :) אך האם יש שם לפחות קטע אחד או שנים מוצלחים? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:56, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, כן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:00, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה נראה באם אם יופיעו בעמוד הראשי.בנתיים,שום קטע שהוספתי, לא מופיע שם. (לדוגמא: משפחות אדמורי חב"ד) --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:09, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לאט לך, שלום. יש תור. תמשיך לעדכן ותראה אותם מופיעים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:16, 5 ביולי 2010 (UTC)
- את זה נראה באם אם יופיעו בעמוד הראשי.בנתיים,שום קטע שהוספתי, לא מופיע שם. (לדוגמא: משפחות אדמורי חב"ד) --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:09, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, כן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:00, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לא התכוונתי לקטע על מדינת ישראל,שלבטח אינו מוצא חן בעיניך :) אך האם יש שם לפחות קטע אחד או שנים מוצלחים? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:56, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כן. אבל הדברים חייבים להיות כתובים במקורות מהימנים ולא שמועות וכן קצרים וקולעים, לא ארוכים מידי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מה דעתכם על הקטעים החדשים שהוספתי? להמשיך כך?--מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
שימוש בקבצים
לכל המשתמשים היקרים!
עברתי על מיוחד:רשימת קבצים וגילתי המון קבצים שנמצאים על השרת ולא באו לידי שימוש בערכים הנוגעים. בזמנכם הפנוי אפשר לעבור ולהכניס את התמונות בתוך הערכים המתאימים. בד"כ כל תמונה יכולה להיכנס בכמה ערכים שקשורים לנושא.
ערך עם תמונה שווה פי 10, מחיה את הערך ומוסיף בו המון טעם. --לל (שיחה) 17:49, 5 ביולי 2010 (UTC)
- יחד עם זאת, לא כדאי להכביר בתמונות. תמונה אנציקלופדית אחת שווה יותר מעשר תמונות סתם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:07, 5 ביולי 2010 (UTC)
- מצטרף ביותר לדברי לל, וכן לדברי חיים נהר. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:14, 5 ביולי 2010 (UTC)
מה ההגדרה לתמונה אנציקלופדית? --לל (שיחה) 20:25, 5 ביולי 2010 (UTC)
השלמת חיפוש אוטמטי
הגיע הזמן שתהיה השלמת חיפוש אוטמטי, בשורת החיפוש של חב"דפדיה. יש מספיק ערכים ופעולה זו תעלה את הערך של הממשק ברמה ניכרת. --לל (שיחה) 20:38, 5 ביולי 2010 (UTC)
נוסח לכותרת
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על נוסח הכותרות בקונטרס אחרון.
בנוגע לקונטרס אחרון גם לא מצאתי נוסח הולם, ואולי שם כן נכתוב "מבוא לפרק" וכו'. אני ישמח לשמוע את דעתך (חיים), ואולי גם דעות נוספות. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 07:57, 2 ביולי 2010 (UTC)
- נראה לי שגם זה צריך להיות ב"קטעים". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:31, 2 ביולי 2010 (UTC)
- איך לכתוב "מבוא לקטע", "גוף הקטע"? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לענ"ד לא מתאים לכתוב "גוף הקטע", ועדיף "גוף הפרק", למרות שבשונה מאגרת הקודש הקונטרס אחרון לא מצוין לפי סדר פרקים. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 03:42, 5 ביולי 2010 (UTC)
- תלוי בהחלטת המשתמשים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:24, 5 ביולי 2010 (UTC)
- לענ"ד לא מתאים לכתוב "גוף הקטע", ועדיף "גוף הפרק", למרות שבשונה מאגרת הקודש הקונטרס אחרון לא מצוין לפי סדר פרקים. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 03:42, 5 ביולי 2010 (UTC)
- איך לכתוב "מבוא לקטע", "גוף הקטע"? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:49, 4 ביולי 2010 (UTC)