שיחת משתמש:נ. ברק/טיוטה
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
עשית את זה ערך שלם כשדובר על פסקה.. ובטח יש לך עוד מה להוסיף. אין צורך בכותרות משנה ואפשר להשתמש בתבליטים (*). אפשר לתמצת את זה לחצי (אם לא יותר) ממה שזה. אין צורך לכתוב מי הקשיב לבית הדין ומי לא ולכן אפשר להוריד את זה מהכללים לאתרים. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:29 • י"א בסיוון ה'תש"ף
- יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך בד"ץ קראון הייטס ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- נ. ברק ■ - שיחה, 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
- ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - מייסד הבית דין. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה שאסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו ובמילא אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו הרבה כדי להכשיל אותם בכל הדרכים שרק אפשר. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה, ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, ולא התורה לבית דין רח"ל.. - שיחה, 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
- כי זה לא קשור לכאן, ומה שזה שמופיע באתר אחר הוא כי אחד חב"דניק שלא יודע איך אמורה להיות אנציקלופדיה הכניס את זה כך וכידוע יש למכלול מטרה אחרת משל חב"דפדיה וד"ל ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
- חסיד של הרבי - דבריך אינם מדוייקים. אין לי כח להאריך אבל אם תחקור פעם את ההתייחסויות של הרבי לקביעת בית דין בכלל ובית דין רבני חב"ד בפרט, תראה שאין זה מדוייק. יש חיוב לשמוא לדיין גם אם זה נראה היפך ההלכה והתורה אלא שאפשר ואף צריך לשאול "מהיכן דנתוני?" --מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)
- ולדעתי אפשר להכניס את רוב מה שכתבת עם מקורות מדוייקים--מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:47, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:47, 4 ביוני 2020 (IST)
- חסיד של הרבי - דבריך אינם מדוייקים. אין לי כח להאריך אבל אם תחקור פעם את ההתייחסויות של הרבי לקביעת בית דין בכלל ובית דין רבני חב"ד בפרט, תראה שאין זה מדוייק. יש חיוב לשמוא לדיין גם אם זה נראה היפך ההלכה והתורה אלא שאפשר ואף צריך לשאול "מהיכן דנתוני?" --מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)
- כי זה לא קשור לכאן, ומה שזה שמופיע באתר אחר הוא כי אחד חב"דניק שלא יודע איך אמורה להיות אנציקלופדיה הכניס את זה כך וכידוע יש למכלול מטרה אחרת משל חב"דפדיה וד"ל ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 13:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
- ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - מייסד הבית דין. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה שאסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו ובמילא אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו הרבה כדי להכשיל אותם בכל הדרכים שרק אפשר. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה, ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, ולא התורה לבית דין רח"ל.. - שיחה, 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
ועל דרך זה
אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת בשביל כבוד הבית דין שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. חסיד של הרבי - שיחה, 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020
לחיים לחיים!... --נ. ברק ■ 22:35, 3 ביוני 2020 (IST)
- לחיים ולברכה. נהוג לעשות הזחה--מה עם ההתגלות? - שיחה, 23:43, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 23:43, 4 ביוני 2020 (IST)