שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח/ארכיון 2

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
גרסה מ־06:03, 1 באוקטובר 2017 מאת קרייזי אבאוט משיח (שיחה | תרומות) (ארכוב)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.



שינה בסוכה

לכבוד ולעונג לי להזמינך לקדם ולשפר את הערך שינה בסוכה כמיטב כישורך, תודה מראש.--הנחה - שיחה 22:24, 12 באוקטובר 2016 (UTC)

הזמנת כבוד

בשבח והודיה להשי"ת על כל הטוב אשר גמלני הנני מתכבד להזמינך להביע דעתך כאן. שף ויתיבקאנפרענץ רום

אולי בכל זאת? שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:40, 17 במאי 2017 (UTC)
עמוק מידי בשבילי.. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:02, כ"ב באייר ה'תשע"ז

שליח

כשלמדתי את שיחת ליל שמח"ת מ"ו, פתחתי לבדוק משהו בערך שליח, ונדהמתי לגלות שהוא פשוט לא קיים...

כיון שאני יודע שאתה קרייזי אבאוט ערכים בענייני משיח, רציתי להפנות אותך לשיחה הנ"ל, ולבקש למלאות את החסר.

אתה הרי יודע שבתקופה הקרובה לא אוכל לעשות את זה בעצמי, אלא רק לבצע את הכתוב שם .

כפשוט, תיעזר בשיחה הנ"ל. מ. פינחסי - שיחה 03:35, 2 בנובמבר 2016 (UTC)

א. אינני בטוח שצריך להיות ערך שליח בנפרד מהערך שליחות. הלא כן? ב. ועיקר - בנוגע לפועל, אינני בטוח שלי תהיה היכולת לעשות זאת יותר מאשר לך... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:31, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
בעבר כתבתי לעצמי (אם כי לא ערוך ומסודר) כללות ענין השליח על פי שיחותיו של הרבי בעניין, העתקתי אותם כאן שים לב שלא מדובר כ"כ על הרקע ההיסטורי של השלוחים ולזה בהחלט מגיע ערך בפני עצמו, והזמ"ג! אלא על ההיבט התורני חסידי של העניין.--הנחה - שיחה 09:28, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
קרייזי, אני בטוח שצריך להיות ערך נפרד, אתה מוזמן להסתכל שם ולהחליט לבד. יש לי זמן יותר ממך? נניח, נתדיין ע"ז כבר בינינו .
הנחה, ישר כח גדול! אני עדיין חושב שאפשר להכניס שם עוד הרבה פרטים מהשיחה הנ"ל-- נכתב ע"י מ. פינחסי ששכח לחתום את שמו.
אין ספק (מסתבר גם שבדרושי רבותינו נשיאנו יש עוד הרבה בעניין), ואתה מוזמן לציין או להוסיף בעצמך.--הנחה - שיחה 16:19, 7 בנובמבר 2016 (UTC)
לאור הנתונים, אני חוזר בי ומסכים שצריך להיות ערך שליח, ומחזק את ידיו של הרה"ג הנחה על עבודתו הק'. עם זאת אינני חוזר בי בנוגע לזמן והפנאי וכו'... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 21:05, ו' בחשוון, הקהל ה'תשע"ז
אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו שאנו קוראים השבוע על השליח הראשון, ולהזכיר ולעורר ע"ד הערכים הנ"ל. אני אמנם אוחז רק בסוס"ב בשיחה הידועה, חיי שרה נ"ב, אבל מיד שמתי לב שבשיחה יש עניינים נפלאים. אם לומדים אותה בעיון עם הפיענוחים, אפשר להרחיב משמעותית ערכים רבים בנושא שליחות בכלל.
אני מציין בקשר לזה כמה משתמשים, שאני מאמין שישמחו ליטול חלק בפרוייקט.
אמנם יראתי בפצותי שיח, כי אני בוש ונכלם בפני התורמים של חב"דפדיה שתרומותיי לעומת התרומות שלהם הם כאין ואפס, אך בכ"ז... אני גם מבטיח שאשתדל לעזור...
הנחה, להתראות, כתית למאור, שלום. בהצלחה. אשתדל לעזור... מ. פינחסי - שיחה 13:53, 20 בנובמבר 2016 (UTC)

שקר

בקשר ליציאה מהחשבון הייתי מחליף את זה ל"נא ללחוץ כאן" כדי שלא תיתפס כשקרן. שף ויתיבקאנפרענץ רום 10:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

נו באמת... מה הבעיה שבנאדם יכתוב שטויות שלא קשורות למשיח בעודו מחוץ לחשבון? העיקר רק שלא יעשה את זה בתוך החשבון... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:25, כ"ב בחשוון ה'תשע"ז

יעקב קופיל?

לכאורה זה כמו מענדל? שף ויתיבקאנפרענץ רום 07:31, 24 בנובמבר 2016 (UTC)

ככל הידוע לי בעברית המודרנית (ואני יודע זאת מיהודי שלעת עתה זה כל ענינו..) בשמות לא מתערבים, והדוגמה לזה הוא מ"שלמה" שלא כותבים שלומו, ולכאורה אא"כ כן הוא גם בעניינו.--הנחה - שיחה 10:14, 24 בנובמבר 2016 (UTC)
למען האמת לא התעמקתי יתר על המידה. בחיפוש גוגל שעשיתי כדי לחפש את משפחתו, ראיתי שהוא מוזכר כמה פעמים באיות "קופיל", אז הבנתי שבעברית המחודשת זה כך. אם זה נראה לכם חשוב, לא אתנגד להעברה ל"קאפיל", רק תשאירו הפניה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:26, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז

ת"ח ת"ח

יישרכוח!על עריכתך הנפלאה בערך נשיא הדור (ועל החזרת הדיון לפסים רגועים...) -- ד. שטרן * השמים מספרים • 12:43, כ"ח בכסלו, ה'תשע"ז (28 בדצמ' למניינם), ימות המשיחיחי המלך המשיח!

ברוכים השבים!

יחי המלך! היית חסר בנוף. סימן שהיית עסוק בדברים טובים. בהצלחה. להתראות - שיחה 14:02, 20 בפברואר 2017 (UTC)

תודה על הקבלת פנים. למען הדיוק, לא הלכתי לשום מקום וגם לא חזרתי, פשוט קשה לי לשמור על תדירות גבוהה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 00:53, כ"ה בשבט ה'תשע"ז

הרב ויסמנדל

בשעתו שאלת אותי עליו ועניתי שאיני יודע, והנה מצאתי את הקישור הזה. יש לעיין גם אם הוא אמר משהו בקשר לפרשת שנחיי. שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:32, 23 בפברואר 2017 (UTC)

גם זה אינו מספיק כדי לכתוב עליו ערך, כמובן. לפחות בינתיים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:24, ח' באדר ה'תשע"ז
ראיתי על הענין עוד חומר ולא זכור לי איפה. היתה התבטאות של בנו שהוא נולד רק בזכות הרבי הקודם (היינו כי אביו היה שבור ולא רצה להתחתן שוב והרבי חיזק אותו). בפועל נראה לי שאפשר להחזיר את שמו כי לא מופרך שיום אחד ייכתב עליו ערך. שף ויתיבקאנפרענץ רום 00:29, 17 במאי 2017 (UTC)
אני כבר לא זוכר מאיפה מחקתי ולאן להחזיר...
עם זאת, אם ברצונך לכתוב עליו - בכבוד. עכשיו אני נזכר שראיתי לאחרונה באג"ק חי"ז של הרבי הריי"צ (לוין) התייחסות אליו בלשון מיוחדת במינה והרבה שבחים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 02:40, כ"א באייר ה'תשע"ז
תסתכל בדף השיחה שלי איפה שהדיון התחיל... שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:41, 17 במאי 2017 (UTC)

ביום עשתי עשר

בטח יש לך להוסיף עוד קצת צבע לערך ביום עשתי עשר, מידת התפוצה חוברות והדפסות ועוד כמיטב ידיעותיך וכו'.--הנחה - שיחה 08:54, 30 במרץ 2017 (UTC)

לא משהו שזכור לי ברגע זה, אבל אם יהיה לי זמן בהמשך אולי אחשוב בל"נ. (אגב, לא אמור להיות ביום עשתי עשר תשל"א?)
אמנם אני מחכה מאוד שמו"ר הגאון שליט"א יוציא על זה מאמר מבואר וזה כמובן ישדרג את הערך עשרות מונים... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 10:53, ג' בניסן ה'תשע"ז
אכן צודק, יש הרי ביום עשתי עשר בתשל"ב ג"כ. אלא שבציבור נקרא מאמר זה ביום עשתי עשר סתם.--הנחה - שיחה 11:00, 30 במרץ 2017 (UTC)
השיקול של 'נקרא בציבור' בא בחשבון אם השם ביום עשתי עשר תשל"א לא היה מוכר בציבור, ובנדו"ד אין זה כך. מה גם שאפשר להפנות מביום עשתי עשר. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:01, ג' בניסן ה'תשע"ז
אכו כך צודק ב100% אני רק הסברתי איך אני הגעתי לשם הזה.--הנחה - שיחה 21:49, 30 במרץ 2017 (UTC)

תיאור התמונה

לפלא קצת השחזור בתיאור התמונה, מנין לך שזה לימוד הרי נראה בחוש שזה מתוך הסידור (וקשה לי להאמין שהלכת בעינים עצומות רק אחרי טענת "חבר") לדעתי יש לשחזר את עריכתו בקובץ:הוגה בתורה.jpg .--הנחה - שיחה 12:46, 21 באפריל 2017 (UTC)

העורך הקודם מחק את התמונה לגמרי ולכן שחזרתיו. אבל אתה צודק כמובן. בינתיים מחקתי לגמרי, אא"כ תימצא תמונה המבטאת את לימוד התורה של אד"ש. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:10, כ"ז בניסן ה'תשע"ז

משפט הספרים תש"נ

המקור לזה ביומן מאותה תקופה. להתראות - שיחה 11:34, 5 ביוני 2017 (UTC)

אם כן כמו שכתבתי מקומו בערך (ובעדיפות גדולה עם ציון למקור). פשוט בימי חב"ד אין טעם להרחיב בפרטי כל אירוע, רק לציין בקצרה ולהפנות לערכים השייכים. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:55, י"ז בסיוון ה'תשע"ז

הערות שוליים / קישורים חיצוניים

קרייזי שלום. כמדומני שהערות שוליים אינן יכולות להיות תחליף לקישורים חיצוניים. בברכה --שיעשיחה י"ט בסיוון ה'תשע"ז 21:51, 13 ביוני 2017 (UTC)

שיע.ק, תעיין שם שוב ותפתח את הקישורים. שים לב שבשיחות שם יש רק איזכור למבצע, ולא הרחבה משמעותית כל כך בענינו. על פי זה יכולים להיות בערך 100 קישורים חיצוניים... זה מספיק שמופיע בהערות שוליים (את השיחה העיקרית, מלקו"ש, השארתי).
אני לא רוצה לשחזר את כבודך אבל בטוח שאחרי שתבדוק תשחזר בעצמך... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:47, כ"א בסיוון ה'תשע"ז
שיע.ק, בדקת את זה? • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:48, כ"ז בסיוון ה'תשע"ז

770

ניסיתי לחפש שם אחד החסידים שהוא במעמד ומצב של "קרייזי" אבאוט משיח ולא מצאתי,עדיין.. מה אתה לא נמצא שם?!... --הנחה - שיחה 03:14, 8 באוגוסט 2017 (UTC)

למרבה הצער והכאב, לא כל מי ששם המשתמש שלו הוא "קרייזי אבאוט משיח" הופך אוטומטית ללא יגיעה לקרייזי אבאוט משיח, כמו שלא כל מי שעל דלתו שלט "בית חב"ד" מיד הבית שלו הופך בלי שום עבודה לבית חב"ד...
עכ"פ, אתה עדיין כאן? אם כן תהיה לי צביטה גדולה אם לא אזכה... • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 04:45, ט"ז באב ה'תשע"ז
עד היום.--הנחה - שיחה 11:50, 8 באוגוסט 2017 (UTC)
ועז"נ חשף את יד קודשו, אך בלא הכנה אי אפשר לראותו.. • כתית למאורבית הבד 17:23, ט"ז באב, ה'תשע"ז (8 באוג' למניינם), ימות המשיח
מעודד קצת לחשוב עד כמה אני מרתק... (מאחורי המקלדת.. אז אולי עדיף להשאר כך... בעצם, כבר מאוחר מידי.. )--הנחה - שיחה 23:22, 8 באוגוסט 2017 (UTC)

מצחיק ומגוחך

הכותרת בדף יצחק חיים דובער וילנסקי שלושת הדובים... 209.140.40.191 03:03, 14 באוגוסט 2017 (UTC)

אז תצחק. אני חושב שאם זה יהיה הדבר הכי מצחיק כאן, והיה זה שכרנו.
הבעיה היא שיש דברים שהם לא רק מצחיקים ומגוחכים אלא גם עצובים, כמו מה שכתבתי עכשיו בשיחה:יהושע נימוטין. ואם אתה מחפש עוד, אולי תטפל במה שמופיע בלוי יצחק זלמנוביץ'. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:15, כ"ב באב ה'תשע"ז

תמונה

למה למחוק , אם אפשר לתקן?--שיעשיחה ל' באב ה'תשע"ז 00:20, 22 באוגוסט 2017 (UTC)

לאחר זמן (וסליחה על האיחור): כי איני רואה טעם בקישור לכתבה שכל מה שיש בה הוא תמונה אחת, שכבר נמצאת בחב"דפדיה בערך יששכר דוב רוקח. אם ממש רוצים אפשר להכניס את התמונה הזו גם לערך זה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:01, כ"ד באלול ה'תשע"ז