שיחת משתמש:להתראות
תיבת ארכיון
|
משה צחובל
שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך משה צחובל ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה. |
בברכה, ¤ חבר (שיחה) נכתב בשעה 23:24 - היום, כ' בשבט תשפ"א מגיע משיח.
- לא הצלחתי למצוא עליו חומר נוסף, עכ"פ במסגרת הזמן שעומדת לרשותי. הסרתי את התבנית. הערך מכובד וראוי גם במצבו הנוכחי. להתראות - שיחה, 07:11, כ"א בשבט, ה'תשפ"א 07:11, 3 בפברואר 2021 (UTC)
@
נכתב על ידי פולע (שיחה) בשעה 19:58, כ"א בשבט, ה'תשפ"א, 3 בפבר' למניינם.
מנטר
להתראות שלום, שמך עלה באולם הדיונים, בהצעה שתהיה מנטר, כמשתמש ותיק ומוערך אשמח לתת לך את ההרשאה, האם אתה מעוניין / חושב שהיא תהיה לך שימושית? שיע • שיחה כ"ב בשבט ה'תשפ"א 01:09, 4 בפברואר 2021 (UTC)
- שיע.ק שליט"א, ממש לא. מעדיף לעשות את מה שאני אוהב, ולהוסיף תוכן, ולעניות דעתי ככלל, אנחנו עוד לא בשלב של מנטרים, ומלבד מפעיל מערכת זמין אחד שיכול למחוק בסיטונאות שטויות שנכתבו בסיטונאות ולחסום מזיקים - צריך לנקוט בשיטה של הרבי שכמות מביאה את האיכות ולדחוף את כלל המשתמשים לעסוק במהות ובתוכן ולא בחיצוניות (כללים, ניטור, ושאר ירקות). להתראות - שיחה, 07:16, כ"ב בשבט, ה'תשפ"א 07:16, 4 בפברואר 2021 (UTC)
עיתון כפר חב"ד
נוכחתי שכבודו שליט"א לקח פרוייקט להכניס הרבה קישורים והפניות לעיתון כפר חב"ד לגליונותיו. לעניות דעתי, מאחר ועד ביאת משיח לא עומדים להתפרסם בשום מקום גליונות העיתון, וייעלמו מעיני כל חי, לכן מסופקני אם יש טעם להרבות בהפניות למקור כזה אשר עין לא ראתה אלוקים זולתך. אם יש הכרח, כמו הפניה למקור מהנאמר כאן שמסתמך על העיתון, או אפילו בערך על אישיות שנסקרת בעיתון, וכד' - ניחא. אבל כשאין זה אלא להרחבה ותוספת, כמו כתבות על פורים בערך פורים, לדעתי מיותר בתכלית. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 20:38, ט' באדר ה'תשפ"א
- הוא מוסיף את כל גליונות השבת אבל זה לא נראה לי מזיק ואדרבה, בפרט שהגליונות עד ג' תמוז ברי לי שהולכים להתפרסם ואולי זה מה שיתן את המכה גם להבאים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 21:55 • ט' באדר ה'תשפ"א
- זה עובד הפוך. התחלתי לקבל גליונות ישנים מחבר ובדרך לגניזה - מה שאני קורא ורואה שיש בו להוסיף לחב"דפדיה - אני מכניס. אם מישהו ירצה להתמקד בנושא מסויים, הוא יוכל למצוא גליון ספציפי, אולי לא באותה קלות כמו בית משיח, אבל בהחלט זה אפשרי. שנית. זה בהחלט מעשיר את הערך ונותן לו קצת יותר תוקף. ואחרון חביב, שהגליונות שאני מפנה אליהם כולם מהשנה האחרונה, וכולם זמינים ברשת האינטרנט באתר fliphtml5.com/ (לצערי עוד לא הצלחתי למצוא את הדרך איך להגיע ישירות לכל הארכיון שנמצא שם, אבל כל מחרוזת טקסט שחיפשתי מתוך עיתונים אלו, שלחה אותי לקובץ של כפר חב"ד ממנו העתקתי את המחרוזת, באתר זה, אך זהו אתר שלא יעבור אף סינון כי הוא פלטפורמה לעיתונים מכל הסוגים והמינים), ועוד והוא העיקר שהמערכת הצעירה יצאה בתהליך דיגיטציה מואץ והם עומדים לסיים לסרוק את כל הארכיון. למיטב ידיעתי הם לא הולכים לחלק את זה חינם, אבל גם אם הם ימכרו את זה כארכיון לאוצר החכמה, או לכל פלטפורמה אחרת, זה יהפוך את כל הציונים בחב"דפדיה לרלוונטיים יותר. מלבד כל הנ"ל, אם תשים לב אינני נוהג מעשה קוף בעלמא, אלא משתדל גם להכניס את התוכן המופיע בציונים כפי מיסת הזמן והפנאי, במיוחד בערכים חסרים או שיש בהם ענין מיוחד לציבור. להתראות - שיחה, 03:49, י' באדר, ה'תשפ"א 03:49, 22 בפברואר 2021 (UTC)
מפת התניא
שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך מפת התניא ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה. |
בברכה, ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 12:06 • י"ח באדר ה'תשפ"א
- נחמד שיש מי שעוקב. זה באמת כרטיסיה פתוחה אצלי במחשב כבר יותר מחודש... יחד עם עוד כ-25 כרטיסיות בעבודה. בטח אתה שם לב שאיני מתבטל, עובד וזוכר. נגיע לזה. להתראות - שיחה, 12:19, י"ח באדר, ה'תשפ"א 12:19, 2 במרץ 2021 (UTC)
- אני לא זוכר, סה"כ כתבו שם בשיחה אז בדקתי. ישר כח בכל זאת על העבודה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 14:24 • י"ח באדר ה'תשפ"א
- עדיין לא טופל, אני מקווה שהכרטיסייה לא פתוחה לך כבר חצי שנה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 09:42 • ד' באב ה'תשפ"א
- פתוחה ופתוחה... במחשב פתוחים לי כרגע 20 חלונות של כרום, ובכל אחד מהם פתוחים בין 5 לעשר כרטיסיות (כל חלון מאגד עיסוק בתחום אחר...). ומסיימים בטוב, שה' ירחם. מזל שהמחשב לא קורס. להתראות - שיחה, 15:12, ד' באב, ה'תשפ"א 15:12, 13 ביולי 2021 (UTC)
- וואי וואי, בכל אופן ראה תבנית:בעבודה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 03:03 • ה' באב ה'תשפ"א
- פתוחה ופתוחה... במחשב פתוחים לי כרגע 20 חלונות של כרום, ובכל אחד מהם פתוחים בין 5 לעשר כרטיסיות (כל חלון מאגד עיסוק בתחום אחר...). ומסיימים בטוב, שה' ירחם. מזל שהמחשב לא קורס. להתראות - שיחה, 15:12, ד' באב, ה'תשפ"א 15:12, 13 ביולי 2021 (UTC)
- עדיין לא טופל, אני מקווה שהכרטיסייה לא פתוחה לך כבר חצי שנה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 09:42 • ד' באב ה'תשפ"א
- אני לא זוכר, סה"כ כתבו שם בשיחה אז בדקתי. ישר כח בכל זאת על העבודה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 14:24 • י"ח באדר ה'תשפ"א
ישר כח
כיף לראות את הזריזות של כתיבת הערכים החדשים שאתה מוסיף, ישר כח! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 22:58 • ט' באייר ה'תשפ"א
אברהם שלונסקי
בידעי כי לאחרונה התחלת להכניס בערכי אישים פרטים שהתפרסמו בכתבות שבעיתונים החבדיי"ם, הצעתי שטוחה בפניך להוסיף - ובעצם לערוך מחדש - את הערך על אברהם שלונסקי על פי כתבה של שניאור זלמן ברגר בבית משיח בא' השבועות האחרונים. קישור מצורף בזה: https://chabad.info/magazine/669790/. בברכה, ושנתראה "תיכף ומיד ממש!" (מקוה שהבנת, למרות שאינני מחובר לחשבון)...
הצבעה בשמואל מישולובין
אתה מוזמן לבוא להצביע בשיחה:שמואל מישולובין. בברכה, יוסי 22 - שיחה, 10:27, ח' בסיוון, ה'תשפ"א
שים לב
{{תיבות משתמש| (רד שתי שורות) {{התיבות}} (רד שתי שורות) {{התיבות}} (רד שתי שורות) }}
שמת גם בדף המשתמש שלך קישור לערך 'הידור מצוה' שאינו קיים.
בברכה, --ליובא - אני אוהב אותך! (- ידע חסידי) - שיחה, 18:42, כ"ב בסיוון, ה'תשפ"א 18:42, 2 ביוני 2021 (UTC)
הידעת
להתראות שלום, מה שלומך, זכור לי שבזמנו עבדת על תבניות הידעת, האם תוכל להתגייס שוב לעניין, כך שנוכל להפעיל את התבנית האוטומטית בעמוד הראשי? --שיע • שיחה כ"ו בסיוון ה'תשפ"א 19:10, 6 ביוני 2021 (UTC)
יגיעה
על בסיס הצהרתך מהעבר הרחוק, באתי בשאלה: אפשר לבקש מכת"ר לכתוב את הערך יגיעה? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:34, י' באב ה'תשפ"א
- קרייזי אבאוט משיח, בשמחה. והזמן גרמא. אשמח אם גם תכתוב אי אלו מקורות, או הכותרות שלדעתך צריכים להופיע בערך כגון זה. להתראות - שיחה, 15:39, י' באב, ה'תשפ"א 15:39, 19 ביולי 2021 (UTC)
- חשבתי על הכיוון של פרק ט"ו בתניא (אולי גם ל'), אגרת הקודש סי' יב. אבל אני בטוח שזה רק קצה הקרחון, ואפשר יהיה לשרטט את מפת הערך רק אחר עבודת מחקר על הנושא בחסידות כולה, שאין הזמ"ג, ולכן איני יודע לפרט ברמת כותרות, ועל כך שאלתי ובקשתי... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:55, י' באב ה'תשפ"א
- יש דווקא באריכות בדא"ח. א' מחב"ד - שיחה, 05:07, י"א באב, ה'תשפ"א 05:07, 20 ביולי 2021 (UTC)
- א' מחב"ד, אתה מוזמן להשתתף בכתיבה בדף שפתחתי זה עתה, או להכניס לכל הפחות מקורות. להתראות - שיחה, 09:08, י"א באב, ה'תשפ"א 09:08, 20 ביולי 2021 (UTC)
- במאמר והיה עקב תשכ"ז במלוקט ב' יש אריכות הביאור על אגרת הקודש סימן יב הנ"ל, ויש שם הרבה על יגיעה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:56, כ"ד באב ה'תשפ"א
- א' מחב"ד, אתה מוזמן להשתתף בכתיבה בדף שפתחתי זה עתה, או להכניס לכל הפחות מקורות. להתראות - שיחה, 09:08, י"א באב, ה'תשפ"א 09:08, 20 ביולי 2021 (UTC)
- יש דווקא באריכות בדא"ח. א' מחב"ד - שיחה, 05:07, י"א באב, ה'תשפ"א 05:07, 20 ביולי 2021 (UTC)
- חשבתי על הכיוון של פרק ט"ו בתניא (אולי גם ל'), אגרת הקודש סי' יב. אבל אני בטוח שזה רק קצה הקרחון, ואפשר יהיה לשרטט את מפת הערך רק אחר עבודת מחקר על הנושא בחסידות כולה, שאין הזמ"ג, ולכן איני יודע לפרט ברמת כותרות, ועל כך שאלתי ובקשתי... -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 15:55, י' באב ה'תשפ"א
יהודה יעקב רפסון
כתבת בערך פ"א שנולד בתש"ו ופעם שניה בתש"ז, כעת איחדתי לתש"ז, אם זה תש"ו תתקן בשלושת המקומות שנכתב תש"ז ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 21:58 • ט"ז באב ה'תשפ"א
במשך שמונה שנים...
יפה לראות שקטע שכתבת בתשע"ג (הקטע הראשון) נכנס בשנת תשע"ו באותם מילים בערך ליטא ובתש"פ בערך הגבלות בנסיעה לרבי גם בהם בקטע הראשון... לא יודע אם לצחוק או לבכות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 21:04 • ה' באלול ה'תשפ"א
- למה לבכות? אם מדובר בטעות כמובן שיש מה לבכות ולהצטער שמעתיקים ומדביקים בלי הבחנה, אבל לא מבין את הגריעותא שזה מופיע גם בתקנות ליאזנא, שזה המקום שלו, וגם בהגבלות בנסיעה לרבי - שזה אותו תוכן בדיוק, אם יש טענה זה על ההעתקה לליטא, שם זה כבר לא מחדל שלי... להתראות - שיחה, 03:51, ז' באלול, ה'תשפ"א 03:51, 15 באוגוסט 2021 (UTC)
ישעיהו אלפרוביץ
משתמש:ארטיק קראנצ כתב שנשוא הערך ביקש למחוק את הערך עליו. לבינתיים העברתי לדף האישי שלך. תעשה עם המידע מה שאתה חושב ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:49 • י"א באלול ה'תשפ"א
תודה גדולה
תודה גדולה על הערכים החדשים חביטת ערבה, קריאת התורה בשמחת תורה, חתן תורה וכו'. נהנתי מאוד לקרוא. אליהו ב. - שיחה, 00:03, כ"ד בתשרי, ה'תשפ"ב
- מצטרף! שופע מקורות ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 01:52 • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ב
לשון
מבחינה לשונית, הרבה יותר מתאים לכתוב "הרב שניאור זלמן גולדשטיין הוא..." מאשר "הרב שניאור זלמן גולדשטיין הינו...". אשמח אם תוכל להקפיד על זה. --שמואל חיים ♦ שיחה 17:24, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
- כפי המתאים לשיטת חב"ד, אולי אם תסביר לי במוחין מדוע זה נכון יותר לשונית, זה ירד גם לרגש, ומשם לכתיבה. להתראות - שיחה, 17:30, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ב 17:30, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
- את זה תשאל את יוצר הדף חב"דפדיה:לשון --שמואל חיים ♦ שיחה 17:42, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
- הסיבה האמיתית היא כי כך החליטה האקדמיה לעברית.. אם אתה מחפש את ההיגיון שבדבר, ראה בקישור: hebrew-academy.org.il/2011/12/14/הנו-בתפקיד-אוגד/ ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 02:32 • י"ד בכסלו ה'תשפ"ב
- א. קראתי ויישר כח. ב. אם לדין, יש תשובה, שהרי לא כתבו שם כלל אלא מילתא בטעמא, וכאשר מדובר על פתיח, שם אכן יש מקום לתת דגש. לענ"ד. ג. אמליץ לך באופן אישי לקרוא את הספר הנפלא 'ישראלית שפה יפה', שעיקרו הוא שכל נסיון לקבוע כללים לשפה העברית נגד השימוש הנפוץ על ידי המשתמשים בשפה, הוא חסר טעם הגיון ותוחלת. שוב, לא כשמדובר על אנשים שטועים, אלא על אנשים שבוחרים. ברגע שהשפה לא קדושה, היא מתפתחת ומשתנה על ידי המשתמשים, זוהי טבעה של שפה. והקשר לענינינו מובן ופשוט. ההיצמדות להכתבות האקדמיה עלולות להטעות כאילו אנחנו רואים בהם איזו קדושה... להתראות - שיחה, 20:43, י"ד בכסלו, ה'תשפ"ב 20:43, 18 בנובמבר 2021 (UTC)
- אני הייתי ממליץ לך לקרוא את הספר "חוקים הם חוקים" שעיקרו הוא שכאשר יש חוקים שנקבעו אז יש ללכת אחריהם בעיינים עצומות וזאת במטרה לשמור על האחידות והחוקיות, וכן את הספר "כך אמר הרבי", שעניינו הוא שלא מצינו בכל תורת הרבי שיל"ו שימוש במילה "הינו" בתור אוגד --שמואל חיים ♦ שיחה 12:18, 29 בנובמבר 2021 (UTC)
- א. קראתי ויישר כח. ב. אם לדין, יש תשובה, שהרי לא כתבו שם כלל אלא מילתא בטעמא, וכאשר מדובר על פתיח, שם אכן יש מקום לתת דגש. לענ"ד. ג. אמליץ לך באופן אישי לקרוא את הספר הנפלא 'ישראלית שפה יפה', שעיקרו הוא שכל נסיון לקבוע כללים לשפה העברית נגד השימוש הנפוץ על ידי המשתמשים בשפה, הוא חסר טעם הגיון ותוחלת. שוב, לא כשמדובר על אנשים שטועים, אלא על אנשים שבוחרים. ברגע שהשפה לא קדושה, היא מתפתחת ומשתנה על ידי המשתמשים, זוהי טבעה של שפה. והקשר לענינינו מובן ופשוט. ההיצמדות להכתבות האקדמיה עלולות להטעות כאילו אנחנו רואים בהם איזו קדושה... להתראות - שיחה, 20:43, י"ד בכסלו, ה'תשפ"ב 20:43, 18 בנובמבר 2021 (UTC)
- הסיבה האמיתית היא כי כך החליטה האקדמיה לעברית.. אם אתה מחפש את ההיגיון שבדבר, ראה בקישור: hebrew-academy.org.il/2011/12/14/הנו-בתפקיד-אוגד/ ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 02:32 • י"ד בכסלו ה'תשפ"ב
- את זה תשאל את יוצר הדף חב"דפדיה:לשון --שמואל חיים ♦ שיחה 17:42, 17 בנובמבר 2021 (UTC)
- כפי המתאים לשיטת חב"ד, אולי אם תסביר לי במוחין מדוע זה נכון יותר לשונית, זה ירד גם לרגש, ומשם לכתיבה. להתראות - שיחה, 17:30, י"ג בכסלו, ה'תשפ"ב 17:30, 17 בנובמבר 2021 (UTC)