חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף
שורה 150: | שורה 150: | ||
:לכבוד הוא לי. באם אתקבל, אקווה שאוכל באמת להואיל יותר לקהילה. תוך שיתוף פעולה פורה עם העורכים והמפעילים האחרים. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] 20:34, 23 בפברואר 2011 (UTC) | :לכבוד הוא לי. באם אתקבל, אקווה שאוכל באמת להואיל יותר לקהילה. תוך שיתוף פעולה פורה עם העורכים והמפעילים האחרים. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] 20:34, 23 בפברואר 2011 (UTC) | ||
::אכן, הרשאות מפעיל למשתמש שפעיל כאן בצורה קבועה היא דבר נחוץ ביותר, בין השאר בשביל הרשאות העברת דפים ומחיקתם, וכל מיני הרשאות שבמיזמים אחרים ניתנים לכל דורש. מלבד זאת, לא יתכן שיהיה רק מפעיל אחד, כסא של רגל אחד אינו עומד כלל. אני מקווה שהצעתו של חיים, שכידוע לכול המטרה היחידה שעומדת בפניו היא הצלחת חב"דפדיה, תתקבל. --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' באדר א' ה'תשע"א, למניינם 00:57, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ::אכן, הרשאות מפעיל למשתמש שפעיל כאן בצורה קבועה היא דבר נחוץ ביותר, בין השאר בשביל הרשאות העברת דפים ומחיקתם, וכל מיני הרשאות שבמיזמים אחרים ניתנים לכל דורש. מלבד זאת, לא יתכן שיהיה רק מפעיל אחד, כסא של רגל אחד אינו עומד כלל. אני מקווה שהצעתו של חיים, שכידוע לכול המטרה היחידה שעומדת בפניו היא הצלחת חב"דפדיה, תתקבל. --בברכה, '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ' באדר א' ה'תשע"א, למניינם 00:57, 24 בפברואר 2011 (UTC) | ||
:::תודה על ברכותיך, שלום וכולי תקווה שאכן זו תהיה כל מטרתי. בעז"ה. כעת - לאחר הסכמת המוצעים ואי התנגדות הקהילה - נותר לנו רק לחכות לתגובת הבירוקרט המייסד, [[משתמש:chabadnik|chabadnik]] שכבר מודע להצעתי. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], כ' באדר א' ה'תשע"א 01:45, 24 בפברואר 2011 (UTC) |
גרסה מ־03:45, 24 בפברואר 2011
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
תיבת ארכיון
|
הצעה
כיון שחלק מגולשי המרשתת מכירים את רבותינו נשיאינו בשמם הפרטי וחלק בכינוי, אני מציע להוסיף בשמות הערכים על רבותינו נשיאינו את שמותיהם הפרטיים (בסוגריים). מה דעתכם? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ו בכסלו ה'תשע"א 03:14, 22 בנובמבר 2010 (UTC)
- לדעתי מיותר. ההפניה עושה את העבודה. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו בכסלו ה'תשע"א, למניינם 05:08, 22 בנובמבר 2010 (UTC)
- ההפניה לא עושה את העבודה. רק לגולשים המכירים את האתר כבר ולא לגולשים המחפשים באינטרנט.
- שהרי גולש המחפש את הרבי, לא מגיע לרבי בחב"ד פדיה, אלא לעשרות אתרים אחרים.אם כן, הוא יגיע למנחם מענדל פוטרפס, הורנשטיין ועוד ועוד. אפילו בדף החמישי בגוגל! האתר לא מופיע. וזה פספוס גדול כי חב"ד פדיה מקבלת דירוג די טוב בגוגל, כשהשם תואם לחיפוש. --שיע 20:14, 24 בנובמבר 2010 (UTC)
- זה נראה לי מוזר שהשם יהיה בסוגריים והתואר לא. נראה לי שעדיף ההפך, כך יוסף יצחק שניאורסון (אדמו"ר הריי"צ), או יוסף יצחק שניאורסון - (אדמו"ר הריי"צ), מה דעתכם? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בכסלו ה'תשע"א, למניינם 00:26, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- נראה גם לי רק שיש להוסיף את התואר רבי קודם השם. לי נראה יותר ללא מקו (זו סתם כפילות גם סוגריים וגם מקו. אני שוב מרגיש צורך להדגיש את החידלון הגדול של האתר, שמטרתו הפצת המעיינות, מלהגיע למקום רציני יותר בחיפוש גוגל על שמות רבותנו נשיאנו רק בשל חוסר התאמה טכני. בערכים אחרים אנחנו מהמובילים ואין סיבה שלא נהיה כך גם בחיפוש שמות רבותנו נשיאנו. --שיע 02:52, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- ההצעה של שלום נראית בעיני. לגבי הוספת התואר רבי, זה מאוד לא מקובל באנציקלופדיות וגם אין בזה משום פגיעה בכבוד וכדו', כיון שהשם הוא טכני ביותר ורק הכתוב בגוף הערך (מספר פעמים) הוא נוגע. ובכל זאת, באם אהיה דעת יחיד, אבטל דעתי מפני הרבים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ח בכסלו ה'תשע"א 03:05, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- מצטרף בזה לכל מילה של ר' חיים. עכשיו עלינו להחליט בין שני האפשרויות שהצעתי. לעניות דעתי הראשונה עדיפה. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בכסלו ה'תשע"א, למניינם 09:45, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- מה הוחלט? שלום ואני תומכים בהצעה ללא מקו. יש מתנגדים? אם לא אפשר לבצע. -- נכתב ע"י שיע.ק ששכח לחתום את שמו.
- אומר את האמת, רק עכשיו שמתי לב לטעות. ההצעה השניה, עם המקו, היתה אמורה לחסוך את הסוגריים, כלומר שתי האפשרויות הם: יוסף יצחק שניאורסון (אדמו"ר הריי"צ), או יוסף יצחק שניאורסון - אדמו"ר הריי"צ, גם עכשיו שמתי לב להערתו של שיע ק. "לי נראה יותר ללא מקו (זו סתם כפילות גם סוגריים וגם מקו.)." אז מה אתם אומרים, איזה עדיף? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ג בכסלו ה'תשע"א, למניינם 00:42, 30 בנובמבר 2010 (UTC)
- לדעתי, סוגריים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 01:02, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- אם יש הסכמה, אז למה שלא תתחיל לבצע? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בכסלו ה'תשע"א, למניינם 01:09, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- אל דאגה. יבוצע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 01:16, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- אם יש הסכמה, אז למה שלא תתחיל לבצע? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בכסלו ה'תשע"א, למניינם 01:09, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- לדעתי, סוגריים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 01:02, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- מצטרף בזה לכל מילה של ר' חיים. עכשיו עלינו להחליט בין שני האפשרויות שהצעתי. לעניות דעתי הראשונה עדיפה. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בכסלו ה'תשע"א, למניינם 09:45, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- ההצעה של שלום נראית בעיני. לגבי הוספת התואר רבי, זה מאוד לא מקובל באנציקלופדיות וגם אין בזה משום פגיעה בכבוד וכדו', כיון שהשם הוא טכני ביותר ורק הכתוב בגוף הערך (מספר פעמים) הוא נוגע. ובכל זאת, באם אהיה דעת יחיד, אבטל דעתי מפני הרבים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ח בכסלו ה'תשע"א 03:05, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- נראה גם לי רק שיש להוסיף את התואר רבי קודם השם. לי נראה יותר ללא מקו (זו סתם כפילות גם סוגריים וגם מקו. אני שוב מרגיש צורך להדגיש את החידלון הגדול של האתר, שמטרתו הפצת המעיינות, מלהגיע למקום רציני יותר בחיפוש גוגל על שמות רבותנו נשיאנו רק בשל חוסר התאמה טכני. בערכים אחרים אנחנו מהמובילים ואין סיבה שלא נהיה כך גם בחיפוש שמות רבותנו נשיאנו. --שיע 02:52, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
- זה נראה לי מוזר שהשם יהיה בסוגריים והתואר לא. נראה לי שעדיף ההפך, כך יוסף יצחק שניאורסון (אדמו"ר הריי"צ), או יוסף יצחק שניאורסון - (אדמו"ר הריי"צ), מה דעתכם? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ח בכסלו ה'תשע"א, למניינם 00:26, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
רגע, טרם הוחלט האם להוסיף את התואר רבי לשמות הערכים או לא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בכסלו ה'תשע"א 04:25, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- וודאי שלא. אם יוחלט שכן, יש להוסיף קודם כול לשמות התנאים והאמוראים... --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בכסלו ה'תשע"א, למניינם 08:34, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
גם לדעתי ללא מקו, אלא עם סוגריים, אלא אם כן, הסוגריים יכולים להרוס בחיפושים בגוגל. בנוגע לתואר 'אדמו"ר' או 'רבי', אולי כדאי לשאול את הוועדה הרוחנית לדעתה (שלום, לפני שאתה שואל אותם, תחכה להסכמה של שאר החברים) --chabadnik - שיחה 10:03, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- הסוגריים לא יפריעו לחיפוש, גוגל מתעלם מסימני פיסוק.
- לגבי תואר רבי, אני נמנע מלצדד באחת ההצעות. מחד יש סברה להוסיף, כי לגבי כל קורא מזדמן שם הערך נראה כמו כותרת הערך, וכשלא מדובר על עורכי אנציקלופדיה, הדבר לא מכובד. אני אישית כשנכסתי לחב"דפדיה הופתעתי מאוד לראות זאת. מאידך, זה אכן לא אנציקלופדי. להנ"ל יש להוסיף את דברי שלום הצודקים בהחלט, שאם נכניס תארים, אין לדבר סוף, ויהיה צורך להוסיפו לכל אחד מהראשונים לפחות. --שיע 18:02, 1 בדצמבר 2010 (UTC)
- נגד הוספת התואר "רבי". אני לא רואה הגיון לפנות לוועדה הרוחנית בנושא. לדעתי אין כל בזיון בכך, שכן ההכרח לא יגונה, לא ניתן לגרום לכך שהקורא יטרך להקליד את המילה "רבי", כאשר מדובר כאן במאות רבות של ערכים, בהם יש מהצורך להוסיף "רבי", הרי יש כאן עוד מאות אדמורים וגדולי תורה, ואפילו ראשונים תנאים ואמוראים. ולהוסיף רק לרבותינו נשיאינו זה יותר מגוחך, כאילו הם יותר חשובים מכל הראשונים וכו'. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בכסלו ה'תשע"א, למניינם 00:29, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
- מצטרף לשלום ולהוסיף שהוספת תוארים יגרור מאות דיונים בקשר לסוגי התוארים וגודלם ודי לנו שעל גוף הערכים מתקיימים הדיונים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בכסלו ה'תשע"א 01:04, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
- לאור הנ"ל, מצטרף ל'נגד' הוספת תואר רבי. --שיע 19:31, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
- ייתכן שיש בזה מעין 'ימחה שמו על המים', היינו, שלמען הפצת המעיינות נאלץ לוותר על ה'רבי'. (להעיר מאבן כתר המלך..). בכל-אופן, גם אני נגד הוספת התואר. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- לאור הנ"ל, מצטרף ל'נגד' הוספת תואר רבי. --שיע 19:31, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
- מצטרף לשלום ולהוסיף שהוספת תוארים יגרור מאות דיונים בקשר לסוגי התוארים וגודלם ודי לנו שעל גוף הערכים מתקיימים הדיונים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בכסלו ה'תשע"א 01:04, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
- נגד הוספת התואר "רבי". אני לא רואה הגיון לפנות לוועדה הרוחנית בנושא. לדעתי אין כל בזיון בכך, שכן ההכרח לא יגונה, לא ניתן לגרום לכך שהקורא יטרך להקליד את המילה "רבי", כאשר מדובר כאן במאות רבות של ערכים, בהם יש מהצורך להוסיף "רבי", הרי יש כאן עוד מאות אדמורים וגדולי תורה, ואפילו ראשונים תנאים ואמוראים. ולהוסיף רק לרבותינו נשיאינו זה יותר מגוחך, כאילו הם יותר חשובים מכל הראשונים וכו'. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בכסלו ה'תשע"א, למניינם 00:29, 2 בדצמבר 2010 (UTC)
חיים, אפשר להתחיל. לא? --שיע 19:20, 16 בדצמבר 2010 (UTC)
אדמו"ר הזקן?
בהמשך להחלטה הנ"ל, נתקלתי בשאלה כיצד להגדיר את שמו של אדמו"ר הזקן; שניאור זלמן מליאדי או שניאור זלמן ברוכוביץ'? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בטבת ה'תשע"א 22:47, 21 בדצמבר 2010 (UTC)
- הראשון, הידוע והמקובל יותר. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו בטבת ה'תשע"א, למניינם 01:19, 22 בדצמבר 2010 (UTC)
- לכאורה ברור שהראשון, מטעמיו של 'שלום'. --שיע 03:46, 27 בדצמבר 2010 (UTC)
- בוצע. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בטבת ה'תשע"א 03:06, 31 בדצמבר 2010 (UTC)
- לכאורה ברור שהראשון, מטעמיו של 'שלום'. --שיע 03:46, 27 בדצמבר 2010 (UTC)
מזל טוב - 5,000,000!!!
בעוד מספר דקות נגיע לחמש מיליון צפיות! שלחתי כתבה לחב"ד אינפו ותקוותי שיפרסמו אותה כמה שיותר סמוך לאירוע.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז בכסלו ה'תשע"א 01:06, 24 בנובמבר 2010 (UTC)
- קישור לכתבה בחב"ד אינפו - האנציקלופדיה החב"דית: 5,000,000 צפיות!. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ח בכסלו ה'תשע"א 03:08, 25 בנובמבר 2010 (UTC)
נו - 6,000,000..
האמת היא שזה קצת נדוש, אבל בשעה הקרובה נגיע לשש מיליון צפיות בדפים! להזכירכם: העידכון של החמש מיליון היה בי"ז בכסלו תשע"א (24.11.2010). --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בטבת ה'תשע"א 01:57, 2 בינואר 2011 (UTC)
- לא הגיוני! מה קורה פה? --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בטבת ה'תשע"א, למניינם 09:01, 2 בינואר 2011 (UTC)
- כן כן. מה שאתה רואה, זה מה שקורה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ו בטבת ה'תשע"א 15:16, 2 בינואר 2011 (UTC)
7 מיליון!
תוך חודש ויום! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בשבט ה'תשע"א 01:41, 2 בפברואר 2011 (UTC)
חברי אגודת חסידי חב"ד בחבר העמים?!!? צע"ג!!!
- הועבר מחב"דפדיה:בקשות ממפעיל מערכת
למה ב"חברי אגודת חסידי חב"ד בחבר העמים" או בכלל כל מקום שמוזכר חב"ד בחבר העמים, לא מוזכר שום דבר על השלוחים המקורים שנשלחו ע"י הרבי מה"מ בעצמו? (לא כמו רוב השלוחים שנמצאים שם כעת - כולל לאזר)? ה"ה הרה"ח ר' משה חיים לוין שי', שכעת שליח בקענזינגטון, וכידוע שהוא נשלח ע"י הרבי בעצמו, ואחר זמן מה הביא את לזאר לעזור לו וכו'....
וכידוע שבחנוכה לייו תש"נ, הנ"ל אירגן את כל האירוע ברוסיה (זה היה עוד לפני שלזאר הגיע) וכיודע הסיפורים בזה - ששמו את הצלחת (לווין) על התחנה של המשטרה וכו' וכו', (וסתם להעיר ולהאיר שכידוע שפעם הראשונה שרוסיה היה על המסך - ראו דמעות בעניים של הרבי....)
וגם בכל 'עזרת אחים' לא מוזכר בכלל מי היו האחראים האמיתים (כידוע לי"ח)... ו:יוסף יצחק אהרונוב; שלום דובער לוין; יצחק קוגן; ברוך שלמה אליהו קונין וכו' בכלל לא התעסקו באגו"ח חבה"ע - אלא הגיעו לשם לפדיון שבויים - הספרים וכו',
ואיני באתי אלא להעיר ולהאיר וכו', וכדאי לעשות תיקונים בזה וכו' (לא להיכשל את הדור החדש של ליובאוויטש וכו') -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- תוכל להוסיף בעצמך ברגע זה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בכסלו ה'תשע"א, למניינם 08:08, 5 בדצמבר 2010 (UTC)
- חב"דפדי' הינה ספר ערכים של כל חסידות חב"ד, ולא רק של הקבוצה של 'עזרת אחי' - רמ"ש סלאנים ע"ה וכו', עם כל הכבוד והערכה. אתה מוזמן להכניס חומר עליהם - אך אנא ואנא לא להיכנס לעניינים שהם היייפך קונטרס החלצו(והערה כללית: מה לעשות שרצונו הק' של אדמו"ר הי' שהם - קונין, אהרונוב, קוגן ולוין - יהיו אחראים על 'ארגון חב"ד ברוסיא', כנראה ברורמתשובותיו להם הנדפסים ב'עבודת הקודש', בקובץ שהוציא לוין אודות האגודה ובהרחבה קצת ביומן השליחות המיודחת של לוין). ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
בעי'ה בפני עצמה היא שאהרונוב מכנה את עצמו יו"ר אגו"ח בחבר העמים, כשבאמת הרב קוגן הוא יו"ר אגו"ח -- נכתב ע"י מאמיניסט ששכח לחתום את שמו.
- ישנן בעיות רבות בעולם. אנו לא עומדים לפתור אפילו את חציים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בטבת ה'תשע"א 03:12, 31 בדצמבר 2010 (UTC)
סטטיסטיקות של משתמשים פעילים
בחב"דפדיה "משתמש פעיל" נחשב מי "שביצע פעולה כלשהי ב-7 ימים האחרונים" וזה נע בין 10 ל-12. אני חושב שכדאי לשנות את זה שיהיה כמו בויקיפדיה שמשתמש פעיל הוא מי שביצע פעולה כלשהי ב-30 ימים האחרונים וממילא המספר יהיה גדול יותר ומכובד יותר. -- נכתב ע"י חב"ד ששכח לחתום את שמו.
- איפה רואים את הסטטיסטיקות האלה? חסיד שוטה - בית מועד. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. י' בטבת ה'תשע"א.
- חשבתי על זה בעבר ולא מצאתי את הדרך כיצד לעשות זאת. את הסטטיסטיקות ניתן לראות כאן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י' בטבת ה'תשע"א 04:32, 17 בדצמבר 2010 (UTC)
קטגוריה: ימי חב"ד
ניסיתי היום לעשות קצת סדר בקטגוריה, תגידו מה דעתכם: את כל הערכים (החדשים) שעוסקים בתאריך רב שנתי (לדוגמא:י"ז בכסלו) לסווג לקטגוריות לפי חודש ותאריך (לדוג': י"ז לחודש, חודש כסלו). כרגע כולם נמצאים כדפים של הקטגוריה הכללית ימי חב"ד (חוץ ממה שכבר העברתי לחודש שלו וערכים שעדיין לא קיימים). איך לדעתכם הכי כדאי לארגן את הקטגוריה? חסיד שוטה - בית מועד. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ' בטבת ה'תשע"א.
בנוסף הציע חיים נהר להבדיל בין ערכים שיש להם תוכן של ימי חב"ד לבין ערכים שיש בהם רק ארועים ביהדות. חסיד שוטה - בית מועד. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ' בטבת ה'תשע"א.
- לדעתי, כדאי ליצור קטגוריות עבור כל חודש ובו הערכים על הימים שבאותו חודש. לגבי קטגוריות עבור ימים (לדוגמא: עבור כל יום י"א בחודש; י"א בתשרי, י"א בחשוון וכו') - אין צורך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ' בטבת ה'תשע"א 20:52, 27 בדצמבר 2010 (UTC)
- קטגוריות כאלו כבר קיימות. למשל הקטגוריה י"א לחודש מכילה את הערכים: י"א אדר תקפ"ג, י"א כסלו תרפ"ט וכו'. האם למחוק את הקטגוריות האלו? האם להשאיר אותם כמו שהן?
נקודה נוספת: האם ערכים כמו י"א כסלו תרפ"ט שהתוכן שלהם אמור להיות גם בי"א בכסלו וגם בתרפ"ט צריכים להשאר או שהם מיועדים לאיחוד? -- נכתב ע"י חסיד שוטה ששכח לחתום את שמו.
- בקשר לשאלה הראשונה - מצטרף לדעתו של חיים נהר. בקשר לשאלה האחרונה: כבר הוחלט באולם הדיונים שערכים קצרים ימחקו. ערכים ארוכים יותר (נשאיר את ההחלטה המדויקת למי שיאחד) ישארו.
- אולי כדאי להמתין עם סידור הקטגוריות עד תום האיחוד, שכן יתכן שרובם ימחקו. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' בטבת ה'תשע"א, למניינם 22:06, 27 בדצמבר 2010 (UTC)
ערכים מתוך עיונים וביאורים בדבר-מלכות
מה דעתכם על הכנסים ערכים של ביאור מושגים בחסידות, מתוך עיונים וביאורים בדבר-מלכות. השבוע למשל מופיע בדף הזה ביאור על כחות הגלויים (ס"ה). עשרת כחות הנפש מחכמה ועד מלכות (השכל והמדות האנושיים) נקראים כחות הגלויים, להבדיל מכח האמונה שבעצם הנשמה שהוא כח נסתר ונעלם. הכחות הגלויים שייכים למציאות העולם וגדריו, וכח האמונה אינו שייך למציאות העולם.
או חמישית לפרעה (ס"ח): יוסף מצווה את העם במצרים לתת לפרעה חמישית מתוך התבואה הצומחת לאחר שני הרעב. בפנימיות העניינים מבואר בחסידות שסדר ההשתלשלות מתחלק לארבע דרגות (ד' אותיות שם הוי'), והדרגות שלמעלה מהשתלשלות המתייחסות לעצמותו ית' הם בחינת החמישית לפרעה. --שיע 16:40, 31 בדצמבר 2010 (UTC)
- הכל אפשרי, רק שיהיה מובן גם לחסרי כל רקע קודם בתורת החסידות. הציטוטים שהבאת זקוקים להסבר נוסף. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בטבת ה'תשע"א 18:00, 31 בדצמבר 2010 (UTC)
ארכיון תשורות
אין לי מושג בכל הקודים המעצבנים האלה, כך שאיני יודע איך בדיוק פותחים הצעה חדשה וכו', ע"כ 'נדחפתי' תחת כותרת זו, ואבקש סליחה מראש באם דרסתי משהו..
יש לי הצעה לערך, שלדעתי תהיה מאוד שימושית, ותוסיף רבות למיזם:
ברחבי האתרים החב"דיים (חבד.אינפו) ואלה שאינם חב"דיים (COL, שטורעם וכדו') קיימים עשרות ואולי אפילו מאות של 'תשורות' שאנשים בעצמם העלו. בחיפוש פשוט באתר, לא מגיעים להכל (ולדוגמא: בחבד.אינפו החיפוש מוגבל, וכשלוחצים על 'ידיעות נוספות' הוא מקשר להמשך החדשות), ובאם יהיה דף שיפנה לכל האוצר הזה, זה יהיה מאוד שימושי, וכל ארכיוניסט מתחיל - יתחיל מדף זה...
אבל, אין ענין, ואם כבר עובדים, שזה יהיה בצורה של קישורים פשוטים ורגילים, שורה אחרי שורה. אלא צריך שזה יהיה מקוטלג ומסודר, באופן שניתן יהיה גם לחפש לפי כמה פרמטרים (שם התשורה, שם משפחה, תאריך הו"ל וכו').
בהצלחה רבה
-- נכתב ע"י ממעל ששכח לחתום את שמו.
- רעיון טוב וכבר עסקו ועוסקים בזה, אך אכן אף אחד לא מיצה את הפוטנציאל. בכל אופן, חב"דפדיה היא אנציקלופדיה ולא אינדקס. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"א 01:54, 10 בינואר 2011 (UTC)
- יוצא מן הכלל, הן תשורות העוסקות בנושא מסוימים ומוסיפות מידע על ערך בחב"דפדיה, שניתן לקשר אליהן בפסקה 'קישורים חיצוניים'. --שיע 19:19, 11 בינואר 2011 (UTC)
בעי'ה בדף על הרבנית חי' מושקא
קטע גדול בערבית בחלק הראשון של הערך יכול להיות שפרצו לפה?
- שוחזר אוטומטית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ז בשבט ה'תשע"א 12:34, 1 בפברואר 2011 (UTC)
הידעת
בקשר לקטע הידעת: ר' הלל מפאריטש לא היה בזמן נשיאותו של הרבי הרש"ב. -- נכתב ע"י אנונימי ששכח לחתום את שמו.
- תודה. תיקנתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' באדר א' ה'תשע"א 14:17, 6 בפברואר 2011 (UTC)
תבנית:חב"ד אינפו
מה דעתכם ליצור תבנית:חב"ד אינפו, שתכיל את הסמל של חב"ד אינפו ותקשר לערך חב"ד אינפו. מטרתה להחליף את הקישור הרגיל - אתר חב"ד אינפו, שמונח כרגע ברוב הקישורים החיצוניים של חב"דפדיה?
העניין הוא שרוב מכריע של הקישורים כרגע הוא לאתר ולפעמים זה נראה קצת מגוחך. מצד שני זה יותר מסודר וקל לניווט, כאשר רשום ליד כל קישור לאן הוא מוביל אותה. --שיע 00:05, 7 בפברואר 2011 (UTC)
- הבעיה היא שרק בפעם הראשונה שטקסט מסויים שיש עליו ערך מופיע בערך, מקשר לערך ולא בכל פעם. צריך לחשוב האם יש דרך ליצור תבנית שתקל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באדר א' ה'תשע"א 02:01, 7 בפברואר 2011 (UTC)
- לא הבנתי. האם הבעיה היא שאינך רוצה שבכל קישור תהיה תבנית עם הפניה לערך?
- הרי גם במקרים שאנחנו לא עושים בינוויקי לערך שלנו על חב"דאינפו אנחנו מציינים שהקישור הוא לחב"ד אינפו.
- אם זו הבעיה אז אפשר לעשות פרמטר בתבנית, שיאפשר לקבוע אם היא תקשר לערך או לא. --שיע 02:59, 7 בפברואר 2011 (UTC)
- באם אפשר לסדר שרק בפעם הראשונה שהתבנית מופיע, היא תלווה בקישור, אפשר. בכל אופן, עדיין לא הבנתי מה תהיה התועלת בתבנית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באדר א' ה'תשע"א 22:23, 7 בפברואר 2011 (UTC)
- זה נראה לי מכוער, שיש חמש קישורים בערך, וליד כל אחד מהם כתוב חב"ד אינפו. סמל הרב יותר אלגנטי. בדיוק כמו לגבי שזה אלגנטי יותר מאשר לכתוב ליד כל קובץ "portable document format".
- אשמח לשמוע דעות נוספות.
- לגבי הקישור לערך אפשר לעשות זאת. --שיע 00:41, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- כדאי שתבנה את התבנית ונראה על מה מדובר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' באדר א' ה'תשע"א 01:48, 10 בפברואר 2011 (UTC)
- באם אפשר לסדר שרק בפעם הראשונה שהתבנית מופיע, היא תלווה בקישור, אפשר. בכל אופן, עדיין לא הבנתי מה תהיה התועלת בתבנית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באדר א' ה'תשע"א 22:23, 7 בפברואר 2011 (UTC)
מינוי מפעילי מערכת
בעקבות המצב שנוצר, שאני הוא המפעיל המערכת היחיד שנוכח מידי יום, לצד חב"דניק וחסיד שמופיעים מידי פעם, באתי בהצעה להוסיף מפעילי מערכת נוספים מאלו השוהים פה תכופות. ממעקב אחר השינויים האחרונים נראה לי שהמשתמשים הוותיקים הנוכחים מידי יום הם: שלום ושיע.ק ולעניות דעתי מתן הרשאות עבורם רק יתעל את המערכת. משתמשים נוספים שרואים עצמם ראויים לכך, מוזמנים להציע את עצמם.
מיותר לציין שהרשאות ה'מפעיל' תפקידן להעניק כלים נוספים לניהול המערכת ואין בהן מתן עליונות על גבי משתמשים אחרים, כפשוט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ח באדר א' ה'תשע"א 21:01, 22 בפברואר 2011 (UTC)
- לכבוד הוא לי. באם אתקבל, אקווה שאוכל באמת להואיל יותר לקהילה. תוך שיתוף פעולה פורה עם העורכים והמפעילים האחרים. --שיע 20:34, 23 בפברואר 2011 (UTC)
- אכן, הרשאות מפעיל למשתמש שפעיל כאן בצורה קבועה היא דבר נחוץ ביותר, בין השאר בשביל הרשאות העברת דפים ומחיקתם, וכל מיני הרשאות שבמיזמים אחרים ניתנים לכל דורש. מלבד זאת, לא יתכן שיהיה רק מפעיל אחד, כסא של רגל אחד אינו עומד כלל. אני מקווה שהצעתו של חיים, שכידוע לכול המטרה היחידה שעומדת בפניו היא הצלחת חב"דפדיה, תתקבל. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באדר א' ה'תשע"א, למניינם 00:57, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- תודה על ברכותיך, שלום וכולי תקווה שאכן זו תהיה כל מטרתי. בעז"ה. כעת - לאחר הסכמת המוצעים ואי התנגדות הקהילה - נותר לנו רק לחכות לתגובת הבירוקרט המייסד, chabadnik שכבר מודע להצעתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ' באדר א' ה'תשע"א 01:45, 24 בפברואר 2011 (UTC)
- אכן, הרשאות מפעיל למשתמש שפעיל כאן בצורה קבועה היא דבר נחוץ ביותר, בין השאר בשביל הרשאות העברת דפים ומחיקתם, וכל מיני הרשאות שבמיזמים אחרים ניתנים לכל דורש. מלבד זאת, לא יתכן שיהיה רק מפעיל אחד, כסא של רגל אחד אינו עומד כלל. אני מקווה שהצעתו של חיים, שכידוע לכול המטרה היחידה שעומדת בפניו היא הצלחת חב"דפדיה, תתקבל. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באדר א' ה'תשע"א, למניינם 00:57, 24 בפברואר 2011 (UTC)