תבנית:היום יום/ב' תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
''"לא-ל עורך דין" - בתפלת [[מוסף]]. ב[[מנחה]] אין אומרים הודו, אבל אומרים [[פתח אליהו]].''
''ב' ד[[ראש השנה]]. "לא-ל עורך דין" - בתפלת [[מוסף]]. ב[[מנחה]] אין אומרים הודו, אבל אומרים [[פתח אליהו]].''


מה שכתוב ב[[סידור עם דא"ח|סידור]] שער ה[[קריאת שמע]] [[דיבור המתחיל]] "להבין ההפרש" (ע"ד ע"א) שקודם [[תקיעת שופר]] אומרים "[[אנא בכח]]", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני מ[[שם מ"ב]], אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' ב[[מחשבה]], אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק ב[[כוונות]] צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי ה[[אריז"ל]], ואז כוונתו רצויה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' תשרי|א' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' תשרי|ג' תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude>
מה שכתוב ב[[סידור]] שער ה[[קריאת שמע]] [[דיבור המתחיל]] "להבין ההפרש" (ע"ד עמוד א') שקודם [[תקיעת שופר]] אומרים "[[אנא בכח]]", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני מ[[שם מ"ב]], אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' ב[[מחשבה]], אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק ב[[כוונות]] צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי ה[[אריז"ל]], ואז כוונתו רצויה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' תשרי|א' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' תשרי|ג' תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude>

גרסה מ־14:04, 27 בספטמבר 2010

ב' דראש השנה. "לא-ל עורך דין" - בתפלת מוסף. במנחה אין אומרים הודו, אבל אומרים פתח אליהו.

מה שכתוב בסידור שער הקריאת שמע דיבור המתחיל "להבין ההפרש" (ע"ד עמוד א') שקודם תקיעת שופר אומרים "אנא בכח", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני משם מ"ב, אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' במחשבה, אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק בכוונות צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי האריז"ל, ואז כוונתו רצויה.

הקודם:
א' תשרי
{{{רשימה}}} הבא:
ג' תשרי