שיחת משתמש:מנחם ספרא: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 45: שורה 45:
ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ.
ב. המענה דאין כל חיוב כלל לא נכתב באד"ר נ"ב. כך מוכיחה צורת הכתי"ק ואין כיום אף בר סמכא אחד בנידון שיטעון אחרת (ואני לא מתכוון לדמגוגים כמ.ב. שהבנתם בכתי"ק של הרבי לפי שנים שואפת לאפס). יש גם השערה יותר מדוייקת על הרקע ושזה בקשר לסיפור ספציפי ממ"ג אך אכ"מ.


ג. הרבי הריי"ץ לא דיבר על עצמו בשיחת י"ב תמוז תש"ט כשדיבר על חיים נצחיים וזו הטעיית ציבור לשמה. הוא דיבר על המושג בכלל ובקשר לזכרונות של חסידם וכו' עיין שם. הרבי מדייק בדבריו שמכאן הבהיר לגבי המצב אחרי י' שבט ובזה גופא מסביר הרבי שהכוונה לחיים רוחנ--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 03:48, ט' באדר א', ה'תשפ"ב 03:48, 10 בפברואר 2022 (UTC)יים אך אי"ז שהוא אמר על עצמו בפירוש עניין של חיים נצחיים והרבי מפרשו כחיים רוחניים וק"ל
ג. הרבי הריי"ץ לא דיבר על עצמו בשיחת י"ב תמוז תש"ט כשדיבר על חיים נצחיים וזו הטעיית ציבור לשמה. הוא דיבר על המושג בכלל ובקשר לזכרונות של חסידם וכו' עיין שם. הרבי מדייק בדבריו שמכאן הבהיר לגבי המצב אחרי י' שבט ובזה גופא מסביר הרבי שהכוונה לחיים רוחניים--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 03:48, ט' באדר א', ה'תשפ"ב 03:48, 10 בפברואר 2022 (UTC)יים אך אי"ז שהוא אמר על עצמו בפירוש עניין של חיים נצחיים והרבי מפרשו כחיים רוחניים וק"ל
3,765

עריכות