שיחה:י"ט כסלו - חג הגאולה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 6: | שורה 6: | ||
ולגבי מאכל אדה"ז: בבית רבי כתוב שהיה זה איינגעמאכטס, ואיינגעמאכטס איננה שווארצע קאשע. {{אנונימי}} | ולגבי מאכל אדה"ז: בבית רבי כתוב שהיה זה איינגעמאכטס, ואיינגעמאכטס איננה שווארצע קאשע. {{אנונימי}} | ||
:תודה לך. מהם אכן איינגעמאכטס? --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ו בטבת ה'תשע"ד 23:25, 18 בדצמבר 2013 (UTC) | :תודה לך. מהם אכן איינגעמאכטס? --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] ט"ו בטבת ה'תשע"ד 23:25, 18 בדצמבר 2013 (UTC) | ||
::נראה לי שיש ע"כ שיחה של הרבי (לא על האיינגעמאכט, על ה'שווארצע קאשיע')--''[[חב"דפדיה:מיזמים/דבר מלכות|חב"דפדים חדורים]]'' • '''[[משתמש:יוסי מ.|יוסי]]''' • '''[[שיחת משתמש:יוסי מ.|מ.]]''' • 02:33, י"ד בכסלו, ה'תשפ"א |
גרסה מ־04:33, 30 בנובמבר 2020
חבל לשרש טעות, אכילת הקאשע היא מסיבה אחרת:
כתוב כאן ש"שווארצע קאשע - זכר למאכל אדה"ז בהיותו במאסר". מאין נלקח דבר זה? בסה"ש תרח"ץ ס"ע 250 שלשם צוין זה לא כתוב, ואדרבה שם כתוב סיבה אחרת שאינה קשורה למאסר, אלא בגלל שבמדינת ליטא היה זה מאכל חביב.
ולגבי מאכל אדה"ז: בבית רבי כתוב שהיה זה איינגעמאכטס, ואיינגעמאכטס איננה שווארצע קאשע. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- תודה לך. מהם אכן איינגעמאכטס? --שיע • שיחה ט"ו בטבת ה'תשע"ד 23:25, 18 בדצמבר 2013 (UTC)
- נראה לי שיש ע"כ שיחה של הרבי (לא על האיינגעמאכט, על ה'שווארצע קאשיע')--חב"דפדים חדורים • יוסי • מ. • 02:33, י"ד בכסלו, ה'תשפ"א