שיחת משתמש:חסיד של הרבי/החינוך העצמאי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
חסיד של הרבי (שיחה | תרומות) (←חשיבות) |
(←חשיבות) |
||
שורה 9: | שורה 9: | ||
:::::::מי היה מאמין שצריך להלחם כאן כדי לכתוב ערכים?! שהשם ישמור.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 17:01, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:01, 22 ביוני 2020 (IST) | :::::::מי היה מאמין שצריך להלחם כאן כדי לכתוב ערכים?! שהשם ישמור.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 17:01, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:01, 22 ביוני 2020 (IST) | ||
::::::::כן, שוב פעם אני. מתנצל אם קיומי מפריע לך, אבל זה המצב, והוא לא עומד להשתנות. זה לא משנה אם אתה הוספת לרשת או לא, וגם אם אף אחד לא היה מוסיף, אז היה צריך להוסיף. לא זו הנקודה, אלא האם יש מספיק קשר בין החינוך העצמאי לחב"ד שמצדיק ערך. לא נראה לי שיש (וגם אםם יהיו עוד 10 חב"דניקים שעבדו בחינוך העצמאי בברכת הרבי). וכפי שכתבתי לך מכבר, לדעתי מגוחך להיות כותב או מוחק "סדרתי", בכל מקום צריך לחשוב בהגיון לפי העניין. בהצלחה בהמשך התגובות הענייניות בחב"פדיה. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 17:04, ל' בסיוון ה'תש"ף | ::::::::כן, שוב פעם אני. מתנצל אם קיומי מפריע לך, אבל זה המצב, והוא לא עומד להשתנות. זה לא משנה אם אתה הוספת לרשת או לא, וגם אם אף אחד לא היה מוסיף, אז היה צריך להוסיף. לא זו הנקודה, אלא האם יש מספיק קשר בין החינוך העצמאי לחב"ד שמצדיק ערך. לא נראה לי שיש (וגם אםם יהיו עוד 10 חב"דניקים שעבדו בחינוך העצמאי בברכת הרבי). וכפי שכתבתי לך מכבר, לדעתי מגוחך להיות כותב או מוחק "סדרתי", בכל מקום צריך לחשוב בהגיון לפי העניין. בהצלחה בהמשך התגובות הענייניות בחב"פדיה. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 17:04, ל' בסיוון ה'תש"ף | ||
:::::::::אז אני אומר ש'''יש''' מספיק קשר בין חב"ד לחינוך העצמאי. הבאתי סיבות. ושוב פעם כמו הדיון שעבר ב[[תכנית המאה]] תטען שלא הבאתי שום סיבה. בהצלחה בהמשך המחיקות '''הסדרתיות'''. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 17:06, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:06, 22 ביוני 2020 (IST) | |||
::::::::::ועוד משהו קטן: כן, קיומך מאוד מפריע לי. ואכן לצערי המצב לא עומד להשתנות. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 17:10, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:10, 22 ביוני 2020 (IST) | |||
:::::::::::אשמח לראות עוד סיבות. בינתיים הסיבות שראיתי ממש קצרות, ואין שום צורך להקדיש להם ערך (החינוך העצמאי היה מהגורמים לפתיחת הרשת{{מקור}}, אינו סיבה לפצל מהרשת; וזה שזה רשת חינוך על טהרת הקודש סיבה לערך - דבר שאין לו שום מקור בדפי המדיניות, כל מוסד קדוש צריך לכתוב עליו ערכים? מה עם ישיבת מיר? קופת העיר ב"ב? ישיבת חכמי לובלין?). ואגב גם אלפרוביץ' לא ממש שייך לערך, כתוב שם "כיהנו בהנהלת המוסדות הרבה חסידי חב"ד", ואז מובא מורה בת"ת? זה כמו לכתוב שבהנהלת [[מדינת ישראל]] כיהנו הרבה חסידי חב"ד, ולהביא דוגמא מאחד הפקידים במשרד האוצר. אלו טענותיי בנוגע לדיון על הערך, עליך אין לי שום טענות, ולא יהיו לי, אז בלי לחץ. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 17:16, ל' בסיוון ה'תש"ף |
גרסה מ־18:16, 22 ביוני 2020
מי שיוכל להוסיף את יחס הרבי על מערכת ה"חינוך העצמאי" תבוא עליו הברכה. חסיד של הרבי - שיחה, 10:22, ל' בסיוון, ה'תש"ף 10:22, 22 ביוני 2020 (IST)
חשיבות
מקווה שתוסיף כמה שיותר מהר את יחס הרבי (מהקישור שהבאת) אחרת אין לערך חשיבות. הקשר של הארגון עם חב"ד המובא בערך כבר נמצא בערך על האיש ובמילא הוא מיותר ושאר הערך מועתק מויקי (כולל התבנית מקור ...) ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח שליט"א • 14:54 • ל' בסיוון ה'תש"ף
- הוספתי את הפסקה, כמובן שיש עוד מה להוסיף - אבל מה שכתבתי זה משהו מאוד חשוב שלא הרבה יודעים עליו לצערנו. חסיד של הרבי - שיחה, 15:47, ל' בסיוון, ה'תש"ף 15:47, 22 ביוני 2020 (IST)
- ובדרך-אגב: מה שמובא מויקיפדיה זה רק הפסקה הראשונה. חסיד של הרבי - שיחה, 15:50, ל' בסיוון, ה'תש"ף 15:50, 22 ביוני 2020 (IST)
- לדעתי חוץ מקצת מידע שגם כך נמצא ברשת אהלי יוסף יצחק וירחמיאל אלפרוביץ', אין משהו חב"די מיוחד שמצדיק ערך עצמאי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:31, ל' בסיוון ה'תש"ף
- שוב פעם אתה? 1: מה שנכתב על זה ברשת אהלי יוסף יצחק - אני הוספתי, ואם זה מה שמפריע לך אז אני ימחק את זה, כי לא היה מוזכר דבר וחצי דבר לפני שהוספתי את זה בערך רשת אהלי יוסף יצחק. ומה שהוספתי ממה שאמר הרבי לרב ירחמיאל אלפרוביץ' הוספתי רק לפסקה של "חב"ד והחינוך העצמאי" - דבר שאכן חשוב שיכתב, ובפסקה "יחס הרבי לחינוך העצמאי" הוספתי בדיוק חצי שורה(!) ממה שאמר הרבי לרב אלפרוביץ'. 2: זה כן ראוי לערך (כמובן - רק לדעת הכותבים הסדרתיים, אך לא לדעת המוחקים הסדרתיים) מכיון שזה היה אחת הסיבות להקמת רשת אהלי יוסף יצחק, וכן בגלל מה שזה עצמו - רשת חינוך עצמאי על טהרת הקודש, וזה דבר שחשוב שיכתב בחב"דפדיה. לכן יש לכך חשיבות, ובהצלחה בהמשך המחיקות בחב"דפדיה! (מבלי לפגוע חלילה) חסיד של הרבי - שיחה, 16:41, ל' בסיוון, ה'תש"ף 16:41, 22 ביוני 2020 (IST)
- מי היה מאמין שצריך להלחם כאן כדי לכתוב ערכים?! שהשם ישמור.. חסיד של הרבי - שיחה, 17:01, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:01, 22 ביוני 2020 (IST)
- כן, שוב פעם אני. מתנצל אם קיומי מפריע לך, אבל זה המצב, והוא לא עומד להשתנות. זה לא משנה אם אתה הוספת לרשת או לא, וגם אם אף אחד לא היה מוסיף, אז היה צריך להוסיף. לא זו הנקודה, אלא האם יש מספיק קשר בין החינוך העצמאי לחב"ד שמצדיק ערך. לא נראה לי שיש (וגם אםם יהיו עוד 10 חב"דניקים שעבדו בחינוך העצמאי בברכת הרבי). וכפי שכתבתי לך מכבר, לדעתי מגוחך להיות כותב או מוחק "סדרתי", בכל מקום צריך לחשוב בהגיון לפי העניין. בהצלחה בהמשך התגובות הענייניות בחב"פדיה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:04, ל' בסיוון ה'תש"ף
- אז אני אומר שיש מספיק קשר בין חב"ד לחינוך העצמאי. הבאתי סיבות. ושוב פעם כמו הדיון שעבר בתכנית המאה תטען שלא הבאתי שום סיבה. בהצלחה בהמשך המחיקות הסדרתיות. חסיד של הרבי - שיחה, 17:06, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:06, 22 ביוני 2020 (IST)
- ועוד משהו קטן: כן, קיומך מאוד מפריע לי. ואכן לצערי המצב לא עומד להשתנות. חסיד של הרבי - שיחה, 17:10, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:10, 22 ביוני 2020 (IST)
- אשמח לראות עוד סיבות. בינתיים הסיבות שראיתי ממש קצרות, ואין שום צורך להקדיש להם ערך (החינוך העצמאי היה מהגורמים לפתיחת הרשת[דרוש מקור], אינו סיבה לפצל מהרשת; וזה שזה רשת חינוך על טהרת הקודש סיבה לערך - דבר שאין לו שום מקור בדפי המדיניות, כל מוסד קדוש צריך לכתוב עליו ערכים? מה עם ישיבת מיר? קופת העיר ב"ב? ישיבת חכמי לובלין?). ואגב גם אלפרוביץ' לא ממש שייך לערך, כתוב שם "כיהנו בהנהלת המוסדות הרבה חסידי חב"ד", ואז מובא מורה בת"ת? זה כמו לכתוב שבהנהלת מדינת ישראל כיהנו הרבה חסידי חב"ד, ולהביא דוגמא מאחד הפקידים במשרד האוצר. אלו טענותיי בנוגע לדיון על הערך, עליך אין לי שום טענות, ולא יהיו לי, אז בלי לחץ. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:16, ל' בסיוון ה'תש"ף
- ועוד משהו קטן: כן, קיומך מאוד מפריע לי. ואכן לצערי המצב לא עומד להשתנות. חסיד של הרבי - שיחה, 17:10, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:10, 22 ביוני 2020 (IST)
- אז אני אומר שיש מספיק קשר בין חב"ד לחינוך העצמאי. הבאתי סיבות. ושוב פעם כמו הדיון שעבר בתכנית המאה תטען שלא הבאתי שום סיבה. בהצלחה בהמשך המחיקות הסדרתיות. חסיד של הרבי - שיחה, 17:06, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:06, 22 ביוני 2020 (IST)
- כן, שוב פעם אני. מתנצל אם קיומי מפריע לך, אבל זה המצב, והוא לא עומד להשתנות. זה לא משנה אם אתה הוספת לרשת או לא, וגם אם אף אחד לא היה מוסיף, אז היה צריך להוסיף. לא זו הנקודה, אלא האם יש מספיק קשר בין החינוך העצמאי לחב"ד שמצדיק ערך. לא נראה לי שיש (וגם אםם יהיו עוד 10 חב"דניקים שעבדו בחינוך העצמאי בברכת הרבי). וכפי שכתבתי לך מכבר, לדעתי מגוחך להיות כותב או מוחק "סדרתי", בכל מקום צריך לחשוב בהגיון לפי העניין. בהצלחה בהמשך התגובות הענייניות בחב"פדיה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:04, ל' בסיוון ה'תש"ף
- מי היה מאמין שצריך להלחם כאן כדי לכתוב ערכים?! שהשם ישמור.. חסיד של הרבי - שיחה, 17:01, ל' בסיוון, ה'תש"ף 17:01, 22 ביוני 2020 (IST)
- שוב פעם אתה? 1: מה שנכתב על זה ברשת אהלי יוסף יצחק - אני הוספתי, ואם זה מה שמפריע לך אז אני ימחק את זה, כי לא היה מוזכר דבר וחצי דבר לפני שהוספתי את זה בערך רשת אהלי יוסף יצחק. ומה שהוספתי ממה שאמר הרבי לרב ירחמיאל אלפרוביץ' הוספתי רק לפסקה של "חב"ד והחינוך העצמאי" - דבר שאכן חשוב שיכתב, ובפסקה "יחס הרבי לחינוך העצמאי" הוספתי בדיוק חצי שורה(!) ממה שאמר הרבי לרב אלפרוביץ'. 2: זה כן ראוי לערך (כמובן - רק לדעת הכותבים הסדרתיים, אך לא לדעת המוחקים הסדרתיים) מכיון שזה היה אחת הסיבות להקמת רשת אהלי יוסף יצחק, וכן בגלל מה שזה עצמו - רשת חינוך עצמאי על טהרת הקודש, וזה דבר שחשוב שיכתב בחב"דפדיה. לכן יש לכך חשיבות, ובהצלחה בהמשך המחיקות בחב"דפדיה! (מבלי לפגוע חלילה) חסיד של הרבי - שיחה, 16:41, ל' בסיוון, ה'תש"ף 16:41, 22 ביוני 2020 (IST)
- לדעתי חוץ מקצת מידע שגם כך נמצא ברשת אהלי יוסף יצחק וירחמיאל אלפרוביץ', אין משהו חב"די מיוחד שמצדיק ערך עצמאי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 16:31, ל' בסיוון ה'תש"ף
- ובדרך-אגב: מה שמובא מויקיפדיה זה רק הפסקה הראשונה. חסיד של הרבי - שיחה, 15:50, ל' בסיוון, ה'תש"ף 15:50, 22 ביוני 2020 (IST)
- הוספתי את הפסקה, כמובן שיש עוד מה להוסיף - אבל מה שכתבתי זה משהו מאוד חשוב שלא הרבה יודעים עליו לצערנו. חסיד של הרבי - שיחה, 15:47, ל' בסיוון, ה'תש"ף 15:47, 22 ביוני 2020 (IST)