ניגון ע"ז (אמנם כן): הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
מ (החלפת טקסט – " " ב־" ")
שורה 1: שורה 1:
ניגון מספר ע"ז (77) ב[[ספר הניגונים]] הוא ניגון ל[[שבת ]] ו[[יום טוב]] {{הערה|אודות ניגונים לשבת ויום טוב:ישנם [[:קטגוריה:ניגוני שבת ויום טוב|ריבוי ניגונים לשבת ויום טוב]] המלאים רגש וספוגים מהתבוננות ה[[מוח]] והתפעלות ה[[לב]], המושרים בפי [[חסידי חב"ד]] מידי שבת בשבתו. ב[[ספר הניגונים]] מוסבר, ש[[אדמו"ר הזקן]] לא הכניס בסידורו פיוטים רבים ל[[זמירות שבת]], היות שה[[חסידים]] מנצלים את סעודות השבת ל[[התוועדות]] רעים ונגינת [[ניגוני חב"ד]] בצוותא. אמנם, לא נודע בבירור שורש ומקור כל ניגונים אלו אך יש בידינו את הניגונים עצמם.}}, ב- [[770]] ובקהילות חב"ד בעולם, נהוג לנגן ניגון זה בליל [[ יום הכיפורים]] בפיוט הפותח "אמנם כן, יצר סוכן, בנו בך להצדק, רב צדק ועננו סלחתי".
ניגון מספר ע"ז (77) ב[[ספר הניגונים]] הוא ניגון ל[[שבת ]] ו[[יום טוב]] {{הערה|אודות ניגונים לשבת ויום טוב:ישנם [[:קטגוריה:ניגוני שבת ויום טוב|ריבוי ניגונים לשבת ויום טוב]] המלאים רגש וספוגים מהתבוננות ה[[מוח]] והתפעלות ה[[לב]], המושרים בפי [[חסידי חב"ד]] מידי שבת בשבתו. ב[[ספר הניגונים]] מוסבר, ש[[אדמו"ר הזקן]] לא הכניס בסידורו פיוטים רבים ל[[זמירות שבת]], היות שה[[חסידים]] מנצלים את סעודות השבת ל[[התוועדות]] רעים ונגינת [[ניגוני חב"ד]] בצוותא. אמנם, לא נודע בבירור שורש ומקור כל ניגונים אלו אך יש בידינו את הניגונים עצמם.}}, ב- [[770]] ובקהילות חב"ד בעולם, נהוג לנגן ניגון זה בליל [[ יום הכיפורים]] בפיוט הפותח "אמנם כן, יצר סוכן, בנו בך להצדק, רב צדק ועננו סלחתי".


==קישורים חיצונים==
==קישורים חיצונים==

גרסה מ־01:06, 16 ביולי 2016

ניגון מספר ע"ז (77) בספר הניגונים הוא ניגון לשבת ויום טוב [1], ב- 770 ובקהילות חב"ד בעולם, נהוג לנגן ניגון זה בליל יום הכיפורים בפיוט הפותח "אמנם כן, יצר סוכן, בנו בך להצדק, רב צדק ועננו סלחתי".

קישורים חיצונים

הערות שוליים

  1. אודות ניגונים לשבת ויום טוב:ישנם ריבוי ניגונים לשבת ויום טוב המלאים רגש וספוגים מהתבוננות המוח והתפעלות הלב, המושרים בפי חסידי חב"ד מידי שבת בשבתו. בספר הניגונים מוסבר, שאדמו"ר הזקן לא הכניס בסידורו פיוטים רבים לזמירות שבת, היות שהחסידים מנצלים את סעודות השבת להתוועדות רעים ונגינת ניגוני חב"ד בצוותא. אמנם, לא נודע בבירור שורש ומקור כל ניגונים אלו אך יש בידינו את הניגונים עצמם.