שיחה:קבלת פני משיח צדקנו: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
כתית למאור (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגית: עריכה ממכשיר נייד |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | לדעתי אמור להפנות לערך [[לחיות גאולה]] אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | :'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:: להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[ | :: להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחתו משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:::מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "'''והכן''' עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | :::מה לאו דווקא? (דא"ג שם לא מדובר על עבודה זו שהרי הלשון שם הוא "'''והכן''' עצמך לקבל פני משיח צדקנו" בעוד הרבי דיבר על עבודה שהיא עצמה קבלת פני משיח).--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:55, 29 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
::::נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC) |
גרסה מ־00:11, 30 בדצמבר 2015
לדעתי אמור להפנות לערך לחיות גאולה אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--הנחה - שיחה 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- 'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--הנחה - שיחה 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC)