שיחה:קבלת פני משיח צדקנו
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
לדעתי אמור להפנות לערך לחיות גאולה אם לא תהיה התנגדות אני מעביר.--הנחה - שיחה 12:27, 28 בדצמבר 2015 (UTC)
- 'להתראות' חבל שהנך מבטל ללא שאתה מגיב על כך. לידיעתך הרבי חידש את העניין של לקבל פני משיח צדקנו בפרשת וירא ולא בחיי שרה - שבת כינוס השלוחים, והוא נאמר לגבי עבודת כל אחד. גם מבחינה הגיונית התוכן של לקבל פני משיח הוא לחיות גאולה - כמבואר בשיחות - ולא השליחות היחידה, ההיפך התוכן של השליחות היחידה הוא 'לקבל' שתכנו הוא לחיות גאולה עם כל המשתמע מכך.--הנחה - שיחה 15:20, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- להעיר מהיום יום של ט"ו טבת. ועפ"ז, לאו דווקא... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 16:22, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
- נקודת הדברים היא, שיש לדייק מחילוקי הלשונות, ותמצא טוב.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 22:11, 29 בדצמבר 2015 (UTC)
בפשטות, התוכן של קבלת פני משיח הוא גם לחיות גאולה וגם השליחות היחידה. ולכן אם שני הערכים האלו נשארים במתכונתם, ודאי שהמילים קבלת פני משיח צריכים להפנות לערך שבו יותר אנשים יחפשו אותם - ומסתבר שרוב האנשים שיחפשו קבלת פני משיח יתכוונו להשליחות היחידה ולא ללחיות גאולה. גם אם התוכן הוא לחיות גאולה. קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד 00:28, 31 בדצמבר 2015 (UTC)
- ה'תוכן' של העבודה כיצד מקבלים פני משיח שנוי בפרשנויות שונות בקרב המשפיעים ואין דעותיהם שוות. אמנם על הגדרת קבלת פני משיח צדקנו כ'השליחות היחידה' אין חולק ולא ראיתי מי שיפרש אחרת בשיחה (ולא הבנתי מדוע העובדה שעבודה זו מוזכרת כבר בוירא מכריחה שהיא לא שייכת לשלוחים ועבודת השליחות??). אפשר להוסיף הפני' מ'העבודה היחידה' וכיו"ב אבל אין להפריד בין קבלת פני משיח לשליחות היחידה. בפרט שבשיחה זו גופא הרבי מגדיר את כל אחד ואחד מאנשי הדור כשליח ושלכן עבודה זו שייכת לכאו"א (דהיינו לא רק לקבל בעצמו פני משיח אלא להכין את העולם כולו וכו') -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • י"ט בטבת ה'תשע"ו, 05:11 • יחי המלך המשיח!