חב"דפדיה:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף
שורה 187: | שורה 187: | ||
היה מן הראוי שגם כאן תהיה תבנית כזו. מה דעתכם? --בברכה, היום ב' באב ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 04:58, 13 ביולי 2010 (UTC) | היה מן הראוי שגם כאן תהיה תבנית כזו. מה דעתכם? --בברכה, היום ב' באב ה'תש"ע''' [[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים]] 04:58, 13 ביולי 2010 (UTC) | ||
:בעד. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 12:07, 13 ביולי 2010 (UTC) |
גרסה מ־14:07, 13 ביולי 2010
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
תיבת ארכיון
ארכיוני אולם הדיונים |
כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.
תיבת ארכיון
|
בשורה משמחת
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על פיסוק וניקוד התניא החב"דפדי.
היום התקבלה תגובת הרב שלום יעקב חזן שליט"א:
- "לדעתי אפשר לעשות פסיקים, אבל בתנאי שתהי' הבהרה ברורה לקוראים שזה לא התניא המקורי ולשים בצד צילום מהמקורי".
באם לא תתקבל תשובה אחרת מהרב הרצל תוך 24 שעות, נפעול לפי החלטת הוועדה. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:12, 30 ביוני 2010 (UTC)
- כאמור שזה יהיה רק על פי עבודה תורנית. אכן עבודת נמלים, אך עדיף מטעויות. אני לא חשוב שמי מאיתנו סומך על עצמו שינקד את התניא כפי כוונת אדמוה"ז. אפשר לחלק את התפקיד לפי פרקים וכו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:26, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אתה מכיר תניא מנוקד? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 15:32, 30 ביוני 2010 (UTC)
- השאלה היא האם יש מישהו שנוטל על עצמו את העבודה מתוך הספר? זה וודאי עדיף, כהצעתו של חיים. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:34, 30 ביוני 2010 (UTC)
- שיעורים בספר התניא בלה"ק מנוקד (צריך לברר מי עשה זאת) וכנראה גם ביאור תניא (ביאור בכרך אחד). כדאי לבדוק ביאורים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:48, 30 ביוני 2010 (UTC)
- לי אין בבית ספר תניא עם פסיקים, ואין לי אפשרות לעשות זאת. משתמש:28 רוצה לקחת על עצמו את העבודה, או מישהו אחר? --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:52, 30 ביוני 2010 (UTC)
- שיעורים בספר התניא בלה"ק מנוקד (צריך לברר מי עשה זאת) וכנראה גם ביאור תניא (ביאור בכרך אחד). כדאי לבדוק ביאורים נוספים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:48, 30 ביוני 2010 (UTC)
- השאלה היא האם יש מישהו שנוטל על עצמו את העבודה מתוך הספר? זה וודאי עדיף, כהצעתו של חיים. --מחכים לביאת משיח, היום י"ח בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 15:34, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אתה מכיר תניא מנוקד? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 15:32, 30 ביוני 2010 (UTC)
קצת יהיה קשה להתחיל לעבוד על ספר שלם. המלצתי לקחת את החוברת השבועית המכונה 'דבר מלכות' ובכל יום לסדר את השיעור היומי של היום למחרת. --לל (שיחה) 20:15, 30 ביוני 2010 (UTC)
- פה נטמן הרעיון. חיים מתנגד לעריכת פסיקים לבד, אין אפשרות לערוך מתוך ספר. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 07:37, 2 ביולי 2010 (UTC)
- מי שלמד תניא בעיון ודאי שם לב למשמעות הקריטית של הניקוד והרי לא לחינם התנגדו לכך רבותינו נשיאינו. ולשלום, מדוע אין אפשרות לעשות זאת מתוך ספר? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:41, 2 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור לעיל: צריך משתמש שיש לו תניא מנוקד ליד המחשב - וגם מעוניין לעשות זאת. אני לא עונה על הקטגוריה הראשונה, ועדיין לא מצאתי מישהו שיענה על שני הקטגוריות. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:27, 2 ביולי 2010 (UTC)
- אני דווקא הייתי שמח לעשות זאת, הבעיה היא, שלדעתי, עריכת וניסוח ערכים בסיסיים קודמת לניקוד וסיכום התניא. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:20, 3 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור לעיל: צריך משתמש שיש לו תניא מנוקד ליד המחשב - וגם מעוניין לעשות זאת. אני לא עונה על הקטגוריה הראשונה, ועדיין לא מצאתי מישהו שיענה על שני הקטגוריות. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 16:27, 2 ביולי 2010 (UTC)
- מי שלמד תניא בעיון ודאי שם לב למשמעות הקריטית של הניקוד והרי לא לחינם התנגדו לכך רבותינו נשיאינו. ולשלום, מדוע אין אפשרות לעשות זאת מתוך ספר? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:41, 2 ביולי 2010 (UTC)
- פה נטמן הרעיון. חיים מתנגד לעריכת פסיקים לבד, אין אפשרות לערוך מתוך ספר. --מחכים לביאת משיח, היום כ' בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 07:37, 2 ביולי 2010 (UTC)
סיכום הדיון
- למעשה - אפשר לשים פסיקים? שאלה נוספת, הערות בסוגריים מרובעות (שלא נכתבו ע"י אדה"ז אך נכנסו בגוף התניא) אפש' לשים בהערת שוליים? ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- א. בשאלה הראשונה, מכיון שלמעשה נראה שהאפשרות היחידה היא לעשות פסיקים, לבד, דבר שלא נשלל על ידי הוועדה הרוחנית, זו תהיה ההחלטה, וכפי שכבר הוחלט על פי דעת הרוב והוועדה. ב. קשה להחליט, מה היתה דעת רבותינו בענין? הרי הם עצמם הכניסו זאת בגוף התניא!? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:31, 6 ביולי 2010 (UTC)
- ומילות קישור, והשלמות הכרחיות של מאחז"ל (עוד מעט אסיים את עריכת סי' כ"ח באגה"ק, ותבינו כוונתי). ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- חשבתי על זה, שחייבים להתחיל להוסיף הערות שוליים בטקסט התניא. לדעתי חבל על רגע, התחל להוסיף! למה לא? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:37, 6 ביולי 2010 (UTC)
- ומילות קישור, והשלמות הכרחיות של מאחז"ל (עוד מעט אסיים את עריכת סי' כ"ח באגה"ק, ותבינו כוונתי). ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- א. בשאלה הראשונה, מכיון שלמעשה נראה שהאפשרות היחידה היא לעשות פסיקים, לבד, דבר שלא נשלל על ידי הוועדה הרוחנית, זו תהיה ההחלטה, וכפי שכבר הוחלט על פי דעת הרוב והוועדה. ב. קשה להחליט, מה היתה דעת רבותינו בענין? הרי הם עצמם הכניסו זאת בגוף התניא!? --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 14:31, 6 ביולי 2010 (UTC)
- למעשה - אפשר לשים פסיקים? שאלה נוספת, הערות בסוגריים מרובעות (שלא נכתבו ע"י אדה"ז אך נכנסו בגוף התניא) אפש' לשים בהערת שוליים? ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
הוספת "השלמות"
ראיתי את העבודה של חסיד בפרק כ"ח. ראשית רציתי לציין יישר כח על העבודה היפה, אך במחילה מכת"ר נראה לי שקצת חרגנו. דובר על פתיחת ר"ת, פסיקים ונקודות, אך לא על הוספת מילים בתוך דברי אדמו"ר הזקן (למרות שזה רק השלמת פסוקים ומאחז"ל). ידוע ומפורסם עד כמה דקדק אדמו"ר הזקן בכל אות בספר התניא. אני מבין שהשלמות אלו מוסיפות המון, אפילו להבנת הפשט, אך בכ"ז... לפחות לא תחת הכותרת "גוף הפרק".
למעשה, אם היה אפשרות שכאשר מציגים את העכבר על המילה "וכו'" מופיע השלמת הפסוק או המאחז"ל (כמו כשמצביעים על מילה המקושרת לערך), זה היה יכול להיות מעולה. אם לא, לענ"ד יש שלוש אפשרויות: א. עם כל הצער וכו' לגנוז את הרעיון. ב. להוסיף עוד פיסקא בסוף הדף, תחת הכותרת "הפרק בשפה קלה" או "ביאור הפרק" וכד' ושם אפשר לכתוב ולערוך ללא הגבלות כל שהם. ג. להוסיף את ההשלמות כהערות שוליים, (למרות שגם אפשרות זו, לא נראית לי במיוחד).
למרות שאני די נחרץ, זוהי רק דעתי. מה דעתכם? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 01:04, 9 ביולי 2010 (UTC)
- כמדומה לי, שגם הגמרא נוהגת לדייק בכל מילה, ואם זאת במהדורות הביאןר על הגמרא, כגון שטיינזלץ, שוטנשטיין, עוז והדר, מתיבתא, נוהגים להוסיף מילים בביאור הגמרא בתוך הטקסט, אם כי באותיות אחרות שניכר שאין זה לשון אדמו"ר הזקן. ולכן שאלתי: האם אדמו"ר הזקן דייק יותר מאשר הגמרא הקדושה דייקה בדבריה? --בברכה, היום כ"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 03:02, 9 ביולי 2010 (UTC)
- אין שום בעיה לכתוב ביאור על התניא (וכבר נכתבו הרבה כאלו, ויש ששילבו מילים בתוך דברי אדמו"ר הזקן) אך כל זה בתור ביאור לא תחת הכותרת "גוף הפרק". גם הרב אבן ישראל כתב את ביאורו לצד הגמ' ובמרכז הביא את דברי הגמ' כמו שהם (מלבד פיסוק, ניקוד וחלוקה למקטעים). --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 06:03, 9 ביולי 2010 (UTC)
- לעניות דעתי, כיוון שמטרת מהדורת התניא הנ"ל היא הפצת המעיינות, הוספת מילים הכרחיות להבנת הפשט (עיין בפיסקא הראשונה של סי' כ"ח, למה נסמכה..כו', הייתם מבינים א"ז בלי ההשלמה?). ואוי"ל, דהזהירות בהוספת מילים לתניא לא שייכת כ"כ באגה"ק, כיוון שהיא לא נכתבה כחלק מהתניא, והוספה ע"י בני אדה"ז לאחר ההסתלקות (שהוסיפו סוגריים וכיו"ב). כרגיל בכגו"ד דעתי - ששייך לוועדה הרוחנית. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- אני מבין את החשיבות שבהשלמותיך, ואני מסכים אתך שבלי ההשלמה בפיסקא הראשונה, היא אינה מובנת. אבל זה צריך להיות מאד ברור; ברגע שהוספתי מילים בתוך התניא (ולא משנה כמה ואיזה), אני לא יכול לקרוא לזה "תניא", אנחנו לא יכולים לקרוא לאדם מהרחוב ולומר לו הנה זה התניא שחיבר אדמוה"ז. אפשר לומר לו, זה ביאור שכתבנו בדברי אדמוה"ז. אלו דברי אדמוה"ז שעברו עריכה שלנו, ע"מ להקל על הציבור להבין את הדברים, וכה"ג. אם נגיע פה להחלטה שזוהי הפצת המעינות, וכך אנו רוצים לראות את מיזם התניא. ראשית צריכים לקבוע כללי עריכה חדשים, ע"פ כללי העריכה נוכל גם לקבוע את הכותרת שניתן לחלק זה של המיזם (כמובן לא גוף או טקסט התניא), ואז יהיה ניתן לערוך את התניא בצורה שתהיה קלה וברורה לכל קורא, אך כל עוד לא נתקבלה כזו החלטה, לא מוסיפים אף לא מילה בתוך התניא. בנוגע לחילוק בין אגרת הקודש (וקונטרס אחרון) לשאר חלקי התניא, לא שמעתי על זה, ואדרבא אם יש לכך מקור מוסמך, יחכימנו רבנו. בנוגע לוועדה הרוחנית, אתה מוזמן לשטוח בפניהם את הדיון ולשאול לחוות דעתם, את פרטי הקשר של חברי הוועדה הרוחנית תוכל למצוא כאן. ושוב אני רואה לנכון להדגיש (את מה שברור ומובן מאליו), למרות הסגנון התקיף שבדברי, כל הנ"ל הוא לעניות דעתי בלבד. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 12:30, 9 ביולי 2010 (UTC)
- מדובר בהשלמה שניכר בעליל שהיא השלמה. באופן כזה אין כל בעיה לענ"ד. --בברכה, היום כ"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 16:31, 9 ביולי 2010 (UTC)
- כשמיזם התניא התחיל, דובר על סיכום בלבד של כל פרקי התניא. בזמנו, הציע משתמש (סומכוס) שכיון שאין תחליף לנוסח המדוייק של התניא וכידוע הדיוק הרב בזה, כדאי - כך הוא כתב - להביא גם את לשון התניא המקורי והסכימו כאן שהצדק איתו. באם כעת נכניס ביאורים ללשון התניא, נחזור שוב לצורך להביא את לשון אדמוה"ז. יחד עם זאת, מובן גם הצורך לעבד את הטקט המקורי כדי שיותר אנשים אכן יוכלו ללמוד את התניא עצמו. ולדעתי אפשר להרחיב את הפיסקה "סיכום" ולשכתב שם את כל הפרק עם ההוספות הלשוניות או לפתוח פיסקה חדשה נוספת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:08, 10 ביולי 2010 (UTC)
- אני לא חושב שהעבודה של חסיד מתאימה לכותרת "סיכום", שכשמו כן הוא - סיכום ותמצות של הדברים, (לעומת העבודה של חסיד שהיא הרחבה והוספה על הטקסט של התניא). לדעתי הכותרת צריכה להיות בכיוון של "התניא בשפה קלה" או "תניא לעם" וכד'.
- אם הולכים על זה, חשוב מאד לסגננן כללי עריכה ברורים ומפורטים ככל האפשר. והסיבה לכך פשוטה, על הפרוייקט הזה (124 חלקים!) יעבדו במשך הזמן הרבה משתמשים, עד שיסיימו אותו. בשביל שיהיה קשר בין סגנון העריכה בפרק אחד למישנהו, חייבים כללים וכמה שיותר פרטניים. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 09:22, 11 ביולי 2010 (UTC)
- כשמיזם התניא התחיל, דובר על סיכום בלבד של כל פרקי התניא. בזמנו, הציע משתמש (סומכוס) שכיון שאין תחליף לנוסח המדוייק של התניא וכידוע הדיוק הרב בזה, כדאי - כך הוא כתב - להביא גם את לשון התניא המקורי והסכימו כאן שהצדק איתו. באם כעת נכניס ביאורים ללשון התניא, נחזור שוב לצורך להביא את לשון אדמוה"ז. יחד עם זאת, מובן גם הצורך לעבד את הטקט המקורי כדי שיותר אנשים אכן יוכלו ללמוד את התניא עצמו. ולדעתי אפשר להרחיב את הפיסקה "סיכום" ולשכתב שם את כל הפרק עם ההוספות הלשוניות או לפתוח פיסקה חדשה נוספת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:08, 10 ביולי 2010 (UTC)
- מדובר בהשלמה שניכר בעליל שהיא השלמה. באופן כזה אין כל בעיה לענ"ד. --בברכה, היום כ"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 16:31, 9 ביולי 2010 (UTC)
- אני מבין את החשיבות שבהשלמותיך, ואני מסכים אתך שבלי ההשלמה בפיסקא הראשונה, היא אינה מובנת. אבל זה צריך להיות מאד ברור; ברגע שהוספתי מילים בתוך התניא (ולא משנה כמה ואיזה), אני לא יכול לקרוא לזה "תניא", אנחנו לא יכולים לקרוא לאדם מהרחוב ולומר לו הנה זה התניא שחיבר אדמוה"ז. אפשר לומר לו, זה ביאור שכתבנו בדברי אדמוה"ז. אלו דברי אדמוה"ז שעברו עריכה שלנו, ע"מ להקל על הציבור להבין את הדברים, וכה"ג. אם נגיע פה להחלטה שזוהי הפצת המעינות, וכך אנו רוצים לראות את מיזם התניא. ראשית צריכים לקבוע כללי עריכה חדשים, ע"פ כללי העריכה נוכל גם לקבוע את הכותרת שניתן לחלק זה של המיזם (כמובן לא גוף או טקסט התניא), ואז יהיה ניתן לערוך את התניא בצורה שתהיה קלה וברורה לכל קורא, אך כל עוד לא נתקבלה כזו החלטה, לא מוסיפים אף לא מילה בתוך התניא. בנוגע לחילוק בין אגרת הקודש (וקונטרס אחרון) לשאר חלקי התניא, לא שמעתי על זה, ואדרבא אם יש לכך מקור מוסמך, יחכימנו רבנו. בנוגע לוועדה הרוחנית, אתה מוזמן לשטוח בפניהם את הדיון ולשאול לחוות דעתם, את פרטי הקשר של חברי הוועדה הרוחנית תוכל למצוא כאן. ושוב אני רואה לנכון להדגיש (את מה שברור ומובן מאליו), למרות הסגנון התקיף שבדברי, כל הנ"ל הוא לעניות דעתי בלבד. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 12:30, 9 ביולי 2010 (UTC)
- לעניות דעתי, כיוון שמטרת מהדורת התניא הנ"ל היא הפצת המעיינות, הוספת מילים הכרחיות להבנת הפשט (עיין בפיסקא הראשונה של סי' כ"ח, למה נסמכה..כו', הייתם מבינים א"ז בלי ההשלמה?). ואוי"ל, דהזהירות בהוספת מילים לתניא לא שייכת כ"כ באגה"ק, כיוון שהיא לא נכתבה כחלק מהתניא, והוספה ע"י בני אדה"ז לאחר ההסתלקות (שהוסיפו סוגריים וכיו"ב). כרגיל בכגו"ד דעתי - ששייך לוועדה הרוחנית. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- אין שום בעיה לכתוב ביאור על התניא (וכבר נכתבו הרבה כאלו, ויש ששילבו מילים בתוך דברי אדמו"ר הזקן) אך כל זה בתור ביאור לא תחת הכותרת "גוף הפרק". גם הרב אבן ישראל כתב את ביאורו לצד הגמ' ובמרכז הביא את דברי הגמ' כמו שהם (מלבד פיסוק, ניקוד וחלוקה למקטעים). --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 06:03, 9 ביולי 2010 (UTC)
מיזם תניא-שם הפרק
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על הוספת שם הפרק בתחילת כל פרק במיזם.
אין צורך ואף מיותר להעתיק את המילים "פרק .." בהתחלת כל פרק, מכיון שזה מופיע כבר בשורה העליונה בראש כל הדף. --מחכים לביאת משיח, היום י"ז בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 09:00, 29 ביוני 2010 (UTC)
- למיטב ידיעתי הרבי מתייחס למילים "פרק א" וכו', כחלק מגוף התניא. שלכן כשחוזרים תניא בע"פ מקפידים לומר גם "פרק..". --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 09:26, 29 ביוני 2010 (UTC)
- אני חוזר בי, זה באמת לא נראה טוב לעין שמופיע "פרק.." בתחילת כל טקסט הפרק. בנוגע לטעמי לעיל שהמילים "פרק.." הם חלק מגוף הפרק, נראה לי שאפשר להסתפק בזה שבכותרת של כל תבנית (שמופיע צמוד לטקסט, ובמידה מסוימת אפשר לקוראם ברצף) מופיע "פרק..". מה חיים אומר על הנ"ל? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 00:09, 30 ביוני 2010 (UTC)
- חיים, אני מוריד את הטקסט "פרק א" וכו' מתחילת הפרקים? יש הסכמה? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 16:02, 30 ביוני 2010 (UTC)
- דווקא מאוד נהנתי מההוספה הזו. לא נראה לי שצריך להסירה, זה אכן חלק מהפרק. יחד עם זאת, אולי כדאי בכותרת להוסיף גרש/יים, בשונה מגוף הפרק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:04, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אני רואה שאין דעות נוספות בענין, לסיכום: היות שהמילים "פרק..." הם חלק מגוף התניא, והכותרת של התבנית כשמה כן היא - כותרת, ולא חלק מטקסט התניא. ע"כ בתחילת כל פרק יופיעו המילים "פרק...". בכותרות התבנית יצויין שם הפרק עם גרש/יים, כמו בשם הערך (בשונה מגוף התניא).
- אני מקוה ששלום ישלים עם ההחלטה, הנ"ל נכתב בהתייעצות עם משתמש: לל. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 20:28, 4 ביולי 2010 (UTC)
- להבא, מומלץ לערוך את ההתייעצויות בפומבי, אחרת לא יהיה לדבר סוף - כל אחד ידבר בשם חבירו ואבדנו. ניתן לדון באופן אישי, אך את המסקנות חובה להעלות, כל אחד באופן אישי. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:35, 4 ביולי 2010 (UTC)
- אני משלים עם ההחלטה, מכיון שהיא נעשית בדעת הרוב. אך נראה לי מאוד מוזר לכתוב בהתחלה "פרק". זה לא מתאים למשתמש:חיים נהר להסכים עם זה, אך כנראה שהוא ממלא את מקומו זמנית של משתמש:חסיד וד"ל. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:57, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, המילים "פרק .." הם חלק מהתניא. האפשרות היחידה היא להסיר את ה"פרק" מראש התבנית, אך זה יקשה להבין על איזה פרק מדובר. לכן לא נותרו הרבה ברירות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה שזה חלק מהפרק,צריכים לומר בע"פ לכל לומד, אבל לא להכניס זאת בגוף הטקסט. אפילו בספר התניא עצמו, זה מופיע ככותרת ולא כחלק מהטקסט. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 21:02, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מדוע החלטת שבתניא זה מופיע ככותרת? (אם בגלל שזה מודגש, אז אולי גם המילים "תניא", "ונפש", וכו' הם כותרות) --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- ומדוע החלטת שכאן בחבדפדיה, כאשר זה מופיע בכותרת שבתבנית זה לא חלק מהפרק? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 22:05, 4 ביולי 2010 (UTC)
- זו באמת נקודת ההתלבטות שלי מתחילת הדיון, האם ניתן להסתפק בכותרת התבנית או שלא, ועד לרגע זה אין לי החלטה ברורה בנידון. אך כאשר ראיתי את דעתו של חיים, ודעה נוספת שמפני כללי הדיון איני יכול לפרטה (לחיים: מה לעשות והוא אינו מעונין לכתוב בנושא) כתבתי את דברי הסיכום דלעיל. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- ומדוע החלטת שכאן בחבדפדיה, כאשר זה מופיע בכותרת שבתבנית זה לא חלק מהפרק? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 22:05, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מדוע החלטת שבתניא זה מופיע ככותרת? (אם בגלל שזה מודגש, אז אולי גם המילים "תניא", "ונפש", וכו' הם כותרות) --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה שזה חלק מהפרק,צריכים לומר בע"פ לכל לומד, אבל לא להכניס זאת בגוף הטקסט. אפילו בספר התניא עצמו, זה מופיע ככותרת ולא כחלק מהטקסט. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 21:02, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, המילים "פרק .." הם חלק מהתניא. האפשרות היחידה היא להסיר את ה"פרק" מראש התבנית, אך זה יקשה להבין על איזה פרק מדובר. לכן לא נותרו הרבה ברירות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:59, 4 ביולי 2010 (UTC)
- אני משלים עם ההחלטה, מכיון שהיא נעשית בדעת הרוב. אך נראה לי מאוד מוזר לכתוב בהתחלה "פרק". זה לא מתאים למשתמש:חיים נהר להסכים עם זה, אך כנראה שהוא ממלא את מקומו זמנית של משתמש:חסיד וד"ל. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:57, 4 ביולי 2010 (UTC)
- להבא, מומלץ לערוך את ההתייעצויות בפומבי, אחרת לא יהיה לדבר סוף - כל אחד ידבר בשם חבירו ואבדנו. ניתן לדון באופן אישי, אך את המסקנות חובה להעלות, כל אחד באופן אישי. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:35, 4 ביולי 2010 (UTC)
- דווקא מאוד נהנתי מההוספה הזו. לא נראה לי שצריך להסירה, זה אכן חלק מהפרק. יחד עם זאת, אולי כדאי בכותרת להוסיף גרש/יים, בשונה מגוף הפרק. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:04, 30 ביוני 2010 (UTC)
- חיים, אני מוריד את הטקסט "פרק א" וכו' מתחילת הפרקים? יש הסכמה? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 16:02, 30 ביוני 2010 (UTC)
- אני חוזר בי, זה באמת לא נראה טוב לעין שמופיע "פרק.." בתחילת כל טקסט הפרק. בנוגע לטעמי לעיל שהמילים "פרק.." הם חלק מגוף הפרק, נראה לי שאפשר להסתפק בזה שבכותרת של כל תבנית (שמופיע צמוד לטקסט, ובמידה מסוימת אפשר לקוראם ברצף) מופיע "פרק..". מה חיים אומר על הנ"ל? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 00:09, 30 ביוני 2010 (UTC)
דוגמא לתבנית ניווט
אדמו"ר הזקן | ||
---|---|---|
קטגוריות בנושא אדמו"ר הזקן | ||
משפחת אדמו"ר הזקן | ||
חסידים מתקופת אדמו"ר הזקן | ||
ספרי אדמו"ר הזקן | ||
ניגוני אדמו"ר הזקן |
דוגמא לתבנית ניווט שיוצבו במרחבי הערכים. אנא חוו דעתכם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:30, 30 ביוני 2010 (UTC)
- יפה וברור, (בפרט ביחס לדוגמאות הקודמות) --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 09:36, 1 ביולי 2010 (UTC)
- מצטרף. --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 16:40, 6 ביולי 2010 (UTC)
הצעה לסדר
עלה רעיון בבית המדרש:
לפתוח קטגוריה של כל האתרים והפורומים של חב"ד. כלומר גם אתרים שכותרתם חב"ד וגם כאלה שאינם לשים ערכים על פורומים של חבדניקים שלא נמצא באתרים חבדיים כמו בחדרי חרדים חבד, ערוץ 7 ועוד להכניס המון אתרים של בתי חב"ד.[לידיעתכם יש המון פורומים של שלוחים ושליחות, אתרים של נשי חב"ד(לנשים)] בקיצור זה יכול להיות מאוד מעניין.
אני חושב שזה קטגוריה שיכולה למשוך המון אנשים או בלע"ז 'רייטינג' אם יהיה שם את כל האתרים והפורומים. אבל... זה מצריך החלטה רשמית של המערכת לפתוח קטגוריה מסוג זה. אישית אני חושב שאני יכול לשכלל את הענין, אבל רק אם יחליטו רשמית. (בקטגוריה אתרי אינטרנט שפעיל עכשיו (הפצת המעינות) לא שייך, כי לא הכל הפצת המעינות, לפחות במצב הגלותי כרגע. בברכה --יוסי (שיחה). 14:24, 2 ביולי 2010 (UTC) שבת שלום ויחי המלך
- לדעתי, המידע החיוני יוכל להיכנס בערך אחד, בשם חב"ד באינטרנט. אין צורך בקטגוריה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:59, 2 ביולי 2010 (UTC)
- איך זה יראה כותרת לכל אתר? או כותרת לכל קבוצת אתרים כמו חדשות, פורומים,חבד אנגלית,חבד ספרדית?
--יוסי (שיחה). 15:11, 2 ביולי 2010 (UTC)
- האפשרות השניה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 15:50, 2 ביולי 2010 (UTC)
לענ"ד חב"דפדיה לא צריכה לתת אזכור לאתרים שאינם הולמים את רוחנו. כל עוד היה מדובר על אתרי החדשות החב"דיים ניחא, אבל להתחיל לפרסם את ערוץ 7 ופורמים נוספים נראה לי לא מתאים ומיותר. --לל (שיחה) 21:29, 2 ביולי 2010 (UTC)
- 1. אשמח לקבל הבהרה מה דעת ההנהלה (לפני שיוסיפו או ימחקו 100 אתרים) 2. איך לציין כאשר הכניסה היא למורשים בלבד? 3. האם/ איך להפנות לאתרים שבהם קיים ערך כבר, כלומר האם להפנות לאתר או לערך או שניהם?--יוסי (שיחה). 18:52, 3 ביולי 2010 (UTC)
- 1. ההנהלה של חב"דפדיה זה אתה, שלום, לל, חסיד, אנוכי הקטן ושאר התורמים החשובים. מה שיוחלט כאן, תחשב כהחלטת הנהלה. 2. לדעתי אין צורך להפנות לפורומים וכיו"ב. אנחנו לא אינדקס אתרים ופורמים. צריך לכתוב על האתרים הגדולים של חב"ד (בחלוקה לאתרי מידע, חדשות וכו'), על אתרים של בתי חב"ד ועוד. בסוף אפשר לציין שישנם גם פורומים ואולי גם לציין כמה מהם, אבל בהחלט אין זה מעניינינו. 3. ערכים קצרים על אתרים חב"דיים יאוחדו עם הערך חב"ד באינטרנט. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:26, 3 ביולי 2010 (UTC)
ראיתי שחברי לא קיבלו דעתי. אולי אפשר לציין הסתייגות כלשהיא מתכני האתרים שלא תואמים את רוחנו. --לל (שיחה) 02:44, 4 ביולי 2010 (UTC)
- למה? לא תראה בכל הרשימה קישור לפורומים או אתרים שאינם בהנהלה חב"דית לגמרי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:20, 4 ביולי 2010 (UTC)
בקשה דחופה!!
מאגר קטעי הידעת המוצבים בעמוד הראשי, הולכים ודלים. קהל החב"דפדים מתבקש להוסיף קטעי מעניינים בדף חב"דפדיה:הידעת?/ארכיון 1. תודה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:16, 3 ביולי 2010 (UTC) יש מקום לעובדות לא ידועות מהשנים האחרונות? (סביב אירועי קבלת המלכות בנ"ג, התייחסות מיוחדת של הרבי בחלוקת דולרים,).
עלה לי בראש עכשיו דוגמא כזו:
בתחילת שנות הממי"ם התוועדו ב'זאל הקטן שב-770 ר' דוד נחשון והטייס ר' גידי שרון. במהלך ההתוועדות התלהב דוד נחשון ואמר לר' גידי: לרבי יש צבא, חיל שריון אלו הטנקים, חיל רגלים אלו השלוחים ההולכים לכל מקום ועכשיו הגיע הזמן לפתוח חיל האוויר... באותו ערב כתב ר' דוד לרבי את רעיונו והרבי השיב (תוכן) 'כבר הזהרתיו מעניינים של תוהו...'
זו דוגמא קצת קיצונית אבל אני מתכיוון לעובדות שהתרחשו בדור האחרון. --לל (שיחה) 03:33, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מה דעתכם על הקטעים החדשים שהוספתי? להמשיך כך?--מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כן. אבל הדברים חייבים להיות כתובים במקורות מהימנים ולא שמועות וכן קצרים וקולעים, לא ארוכים מידי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לא התכוונתי לקטע על מדינת ישראל,שלבטח אינו מוצא חן בעיניך :) אך האם יש שם לפחות קטע אחד או שנים מוצלחים? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:56, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, כן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:00, 4 ביולי 2010 (UTC)
- את זה נראה באם אם יופיעו בעמוד הראשי.בנתיים,שום קטע שהוספתי, לא מופיע שם. (לדוגמא: משפחות אדמורי חב"ד) --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:09, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לאט לך, שלום. יש תור. תמשיך לעדכן ותראה אותם מופיעים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:16, 5 ביולי 2010 (UTC)
- את זה נראה באם אם יופיעו בעמוד הראשי.בנתיים,שום קטע שהוספתי, לא מופיע שם. (לדוגמא: משפחות אדמורי חב"ד) --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 20:09, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כאמור, כן. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:00, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לא התכוונתי לקטע על מדינת ישראל,שלבטח אינו מוצא חן בעיניך :) אך האם יש שם לפחות קטע אחד או שנים מוצלחים? --מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:56, 4 ביולי 2010 (UTC)
- כן. אבל הדברים חייבים להיות כתובים במקורות מהימנים ולא שמועות וכן קצרים וקולעים, לא ארוכים מידי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:51, 4 ביולי 2010 (UTC)
- מה דעתכם על הקטעים החדשים שהוספתי? להמשיך כך?--מחכים לביאת משיח, היום כ"ב בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
שימוש בקבצים
לכל המשתמשים היקרים!
עברתי על מיוחד:רשימת קבצים וגילתי המון קבצים שנמצאים על השרת ולא באו לידי שימוש בערכים הנוגעים. בזמנכם הפנוי אפשר לעבור ולהכניס את התמונות בתוך הערכים המתאימים. בד"כ כל תמונה יכולה להיכנס בכמה ערכים שקשורים לנושא.
ערך עם תמונה שווה פי 10, מחיה את הערך ומוסיף בו המון טעם. --לל (שיחה) 17:49, 5 ביולי 2010 (UTC)
- יחד עם זאת, לא כדאי להכביר בתמונות. תמונה אנציקלופדית אחת שווה יותר מעשר תמונות סתם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 18:07, 5 ביולי 2010 (UTC)
- מצטרף ביותר לדברי לל, וכן לדברי חיים נהר. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 19:14, 5 ביולי 2010 (UTC)
מה ההגדרה לתמונה אנציקלופדית? --לל (שיחה) 20:25, 5 ביולי 2010 (UTC)
- תמונה המשקפת את נושא הערך. אם זה חסיד - תמונת החסיד, אם זה צדיק - תמונתו או קברו, אם זה ספר - כריכת או שער הספר. --בברכה, היום כ"ד בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 16:07, 6 ביולי 2010 (UTC)
השלמת חיפוש אוטמטי
הגיע הזמן שתהיה השלמת חיפוש אוטמטי, בשורת החיפוש של חב"דפדיה. יש מספיק ערכים ופעולה זו תעלה את הערך של הממשק ברמה ניכרת. --לל (שיחה) 20:38, 5 ביולי 2010 (UTC)
- מסכים ביותר. פניתי לאיש הטכני ואפנה אליו שוב בנידון. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:33, 6 ביולי 2010 (UTC)
נוסח לכותרת
המשך מדיון בשיחת משתמש:28 על נוסח הכותרות בקונטרס אחרון.
בנוגע לקונטרס אחרון גם לא מצאתי נוסח הולם, ואולי שם כן נכתוב "מבוא לפרק" וכו'. אני ישמח לשמוע את דעתך (חיים), ואולי גם דעות נוספות. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 07:57, 2 ביולי 2010 (UTC)
- נראה לי שגם זה צריך להיות ב"קטעים". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 13:31, 2 ביולי 2010 (UTC)
- איך לכתוב "מבוא לקטע", "גוף הקטע"? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
- לענ"ד לא מתאים לכתוב "גוף הקטע", ועדיף "גוף הפרק", למרות שבשונה מאגרת הקודש הקונטרס אחרון לא מצוין לפי סדר פרקים. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 03:42, 5 ביולי 2010 (UTC)
- תלוי בהחלטת המשתמשים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 16:24, 5 ביולי 2010 (UTC)
- לענ"ד לא מתאים לכתוב "גוף הקטע", ועדיף "גוף הפרק", למרות שבשונה מאגרת הקודש הקונטרס אחרון לא מצוין לפי סדר פרקים. --מחכים לביאת משיח, היום כ"ג בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יהודים משוחחים 03:42, 5 ביולי 2010 (UTC)
- איך לכתוב "מבוא לקטע", "גוף הקטע"? --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 23:49, 4 ביולי 2010 (UTC)
מצטרף לדעתו של שלום. --לל (שיחה) 16:02, 6 ביולי 2010 (UTC)
- מצטרף לחיים. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- מה אתה מצטרף, ש"תלוי בהחלטת המשתמשים"? פשיטא?! --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 13:21, 7 ביולי 2010 (UTC)
- הי' נראה לי שהוא בעד "מבוא לקטע", וכו'; אם לא, הריני בדעת מיעוט ומבטל דעתי כו'. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- דעתי שאין בעיה ב"מבוא לקטע" אולי "פסקה", אך כיוון שאי"ז עקרוני, לא מצאתי לנכון להסביר ולשכנע לעמדתי וייעשה כהחלטה המשמשים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 14:39, 7 ביולי 2010 (UTC)
- הי' נראה לי שהוא בעד "מבוא לקטע", וכו'; אם לא, הריני בדעת מיעוט ומבטל דעתי כו'. ---בואו לעזרת ולהרחבת המשיח! חסיד חב"ד - חדר אורחים
- מה אתה מצטרף, ש"תלוי בהחלטת המשתמשים"? פשיטא?! --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 13:21, 7 ביולי 2010 (UTC)
הצעה חדשה
א. שמתי לב שיש כמה וכמה סוגים של כותרות ("מבוא לפרק" או לחילופין "הקדמה לפרק" או לחילופין "מבוא", וכן "גוף הפרק" או לחילופין "טקסט הפרק", וכן "צילום הפרק" או לחילופין "צילום דפוס התניא") ולענ"ד למרות שסגנון הכותרות הוא לא דבר כ"כ עיקרי, בכ"ז כדאי שיהיה נוסח אחיד. ב. אני חושב שמיותר לכתוב בכל כותרת "פרק" ("הקדמה לפרק", "סיכום הפרק" וכו'). כאשר נמצאים בערך על פרק א' זה די ברור ש"הקדמה" זה הקדמה לפרק א' וכן הלאה. ג. לאור האמור אני מציע שסגנון הכותרות יהיה: (ע"פ הסדר) "הקדמה", "טקסט התניא", "סיכום", "צילום דפוס התניא", "מושגים יסודיים". ד. אגב, על הדרך אנחנו חוסכים את כל הדיון הקודם. אני ישמח לשמוע את דעתכם על הרעיון בכללות, כמו גם השגות פרטיות. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 00:35, 9 ביולי 2010 (UTC)
- מסכים ביותר ובשינויים קלים: במקום טקסט התניא מספיק טקסט מאותה סיבה שהזכרת. וסיכום תמציתי (לעומת סיכום מורחב יותר, באם יוחלט). --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 20:13, 10 ביולי 2010 (UTC)
מיזם חב"ד בישראל
מיזם חב"ד בישראל יוצא לדרך, בהתעוררות של משתמש יוספי. כולם מוזמנים להשתתף. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 17:43, 7 ביולי 2010 (UTC)
- מה היה רע בערך חב"ד באינטרנט? למה לא לעשות שני ערכים, אחד אתרי אינטרנט ואחד בתי חב"ד? הרי כל מיזם כזה בסופו מגיע לערכים, אז למה לא ישר לערך? --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 18:34, 7 ביולי 2010 (UTC)
- א. אני שמח בנטילת חלקי בפיתוח המיזם חב"ד בישראל.
- ב. רציתי ראשית להסביר את הצורך בפתיחת המיזם. הסיבה שנפתח המיזם זה כדי שכל המידע על הערים והיישובים בארף יהיה בעמוד אחד. לכן, אמנם המיזם יפנה לערכים אבל מוכרחים שמישהו רוצה מידע על עיר מסויימת, יהיה דף אחד שירכז הכל ומשם הפניה לדפים אחרים(אם יש צורך).
- ג.הטענה 'מה רע בחב"ד באינטרנט', אין רע, אני חושב שהערך יישאר לכל מי שרוצה מידע ישיר באתרים של חב"ד. אבל, רוב הבתי חב"ד בארץ אין אתר אינטרנט, וכן רוב הקהילות ורוב המוסדות אין אתרי אינטרנט, וכאן נכנס הסעיף הקודם שבו יוכלו לקבל כל המידע על הערים במרוכז וכו'.
- בתקווה לשיתוף פעולה ביחד עם כולם.--יוסי (שיחה). 19:12, 7 ביולי 2010 (UTC)
- אם אתה מרוצה אז גם אני מרוצה. --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 19:29, 7 ביולי 2010 (UTC)
- כמו בכל מיזם, השאיפה ההיא, כשיושלם, הוא יהווה "פורטל חב"ד בישראל" ולכן צריך לרכז ולעבוד בצורה מסודרת במיזם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:39, 7 ביולי 2010 (UTC)
- אם אתה מרוצה אז גם אני מרוצה. --בברכה, היום כ"ה בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 19:29, 7 ביולי 2010 (UTC)
כותרת עליונה
הוספתי בראש כל דף קריאה להוספה במיזם חב"ד בישראל/בתי חב"ד. תקוותנו שתוך זמן קצר נמלא את רשימת הבתי חב"ד בישראל ונוכל לעבור לשלב הבא, קהילות וכדו'. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 22:10, 7 ביולי 2010 (UTC)
תבנית חדשה
א. מה דעתכם על התבנית הזו?
תקופות ביהדות | |
---|---|
|
ובאיזה קטגוריה לשים את כל הערכים האלו? יהדות?
--בברכה, היום כ"ט בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 17:00, 11 ביולי 2010 (UTC)
- מומלץ לעשות שימוש, בסרגל הזמן בכזה דבר, וזה מאוד נחמד. בכל אופן כל תבנית עושה את הדבר נגיש יותר.--יוסי (שיחה). 18:32, 11 ביולי 2010 (UTC)
- בעד, אבל עד שזה יהיה מוכן נשים את התבנית הקיימת. --בברכה, היום כ"ט בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 18:37, 11 ביולי 2010 (UTC)
- אולי לשנות את הכותרת ל"תקופות ביהדות" --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 10:09, 12 ביולי 2010 (UTC)
- מה שבטוח שצריך לשנות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:30, 12 ביולי 2010 (UTC)
- אולי דורות ביהדות? --בברכה, היום א' באב ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 18:42, 12 ביולי 2010 (UTC)
- "תקופות" נשמע לי יותר (היות שזה לא דור האבות אלא תקופת האבות, שכוללת בתוכה כמה דורות) אבל אני לא יתעקש... --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:38, 12 ביולי 2010 (UTC)
- מסכים עם 28. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:07, 13 ביולי 2010 (UTC)
- "תקופות" נשמע לי יותר (היות שזה לא דור האבות אלא תקופת האבות, שכוללת בתוכה כמה דורות) אבל אני לא יתעקש... --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 21:38, 12 ביולי 2010 (UTC)
- אולי דורות ביהדות? --בברכה, היום א' באב ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 18:42, 12 ביולי 2010 (UTC)
- מה שבטוח שצריך לשנות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:30, 12 ביולי 2010 (UTC)
- אולי לשנות את הכותרת ל"תקופות ביהדות" --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 10:09, 12 ביולי 2010 (UTC)
- בעד, אבל עד שזה יהיה מוכן נשים את התבנית הקיימת. --בברכה, היום כ"ט בתמוז ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 18:37, 11 ביולי 2010 (UTC)
תבנית:לאיחוד
היה מן הראוי שגם כאן תהיה תבנית כזו. מה דעתכם? --בברכה, היום ב' באב ה'תש"ע שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשֹוֹחַחִים 04:58, 13 ביולי 2010 (UTC)
- בעד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 12:07, 13 ביולי 2010 (UTC)