עופר דישון: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
ברכת הגאולה (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 11: | שורה 11: | ||
בעקבות נסיון ומחקר ושיחות עם נערים רבים, קידם מספר פרוייקטים במוסדות החינוך בכפר חב"ד בהם תיגבור לימודי הגמרא וליווי אישי במטרה להעניק לתלמידים חויית הצלחה וחיבור, פרוייקט המשפיעים במסגרתו הוכנסו אנשי חינוך חיצוניים לתוך המוסדות שתפקידם יהיה קשר אישי עם התלמידים ללא קשר להספקי למידה וכדומה, ועוד. | בעקבות נסיון ומחקר ושיחות עם נערים רבים, קידם מספר פרוייקטים במוסדות החינוך בכפר חב"ד בהם תיגבור לימודי הגמרא וליווי אישי במטרה להעניק לתלמידים חויית הצלחה וחיבור, פרוייקט המשפיעים במסגרתו הוכנסו אנשי חינוך חיצוניים לתוך המוסדות שתפקידם יהיה קשר אישי עם התלמידים ללא קשר להספקי למידה וכדומה, ועוד. | ||
[[קובץ:עופר דישון 2.jpg|ממוזער|שמאל|הרב עופר דישון (משמאל) באירוע (תשפ"ד)]] | |||
לצד פעולותיו בכפר חב"ד, התמקצע בחינוך והפך ליועץ חינוכי בתלמודי תורה בארץ ישראל ולמרצה במכללות לחינוך והוראה, שם מנחיל את שיטתו אותה מכנה 'שיטת המטה' העוסקת בגילוי והעצמת החוזקות האישיות של כל תלמיד, המתחלקים ל-12 קבוצות עיקריות, כמספר שבטי ישראל המתקשרים גם לשמו וענינו של כל שבט. | לצד פעולותיו בכפר חב"ד, התמקצע בחינוך והפך ליועץ חינוכי בתלמודי תורה בארץ ישראל ולמרצה במכללות לחינוך והוראה, שם מנחיל את שיטתו אותה מכנה 'שיטת המטה' העוסקת בגילוי והעצמת החוזקות האישיות של כל תלמיד, המתחלקים ל-12 קבוצות עיקריות, כמספר שבטי ישראל המתקשרים גם לשמו וענינו של כל שבט. | ||
בנוסף לתפקידיו החינוכיים, משמש כיועץ נישואין. | בנוסף לתפקידיו החינוכיים, משמש כיועץ נישואין. | ||
משמש כיועץ חינוכי בישיבת [[תומכי תמימים בני ברק]] | משמש כיועץ חינוכי בישיבת [[תומכי תמימים בני ברק]]. | ||
==משפחתו== | ==משפחתו== |
גרסה מ־16:02, 14 בפברואר 2024
הרב עופר דוד דישון (יליד שנת תשל"ז, 1977) הוא אחראי ועדת החינוך של ועד כפר חב"ד, יועץ חינוכי זוגי ומשפחתי, העוסק רבות עם נוער בגילאי ההתבגרות, ומשמש כיועץ ומדריך חינוכי במספר תלמודי תורה חב"דיים ברחבי הארץ, וכמדריך וחונך של יועצים חינוכיים חדשים.
תולדות חיים
.
לאחר נישואיו התגורר ביישוב צפריה הסמוך לכפר חב"ד, ולאחר שנחשף לתופעה בה נערים חב"דיים נפלטים מהמסגרת החינוכית ומחפשים את עצמם, החל לפעול בנושא יחד עם ר' מיכאל וייגל ופעולותיהם זכו לתמיכה מצד ועד כפר חב"ד.
בהמשך הצטרפו וסייעו לפעילות הרב יעקב קעניג, הרב שחר שאער והרב שלמה גרברצ'יק, והקימו את וועדת החינוך של כפר חב"ד, והוא מונה לעמוד בראשה.
בעקבות נסיון ומחקר ושיחות עם נערים רבים, קידם מספר פרוייקטים במוסדות החינוך בכפר חב"ד בהם תיגבור לימודי הגמרא וליווי אישי במטרה להעניק לתלמידים חויית הצלחה וחיבור, פרוייקט המשפיעים במסגרתו הוכנסו אנשי חינוך חיצוניים לתוך המוסדות שתפקידם יהיה קשר אישי עם התלמידים ללא קשר להספקי למידה וכדומה, ועוד.
לצד פעולותיו בכפר חב"ד, התמקצע בחינוך והפך ליועץ חינוכי בתלמודי תורה בארץ ישראל ולמרצה במכללות לחינוך והוראה, שם מנחיל את שיטתו אותה מכנה 'שיטת המטה' העוסקת בגילוי והעצמת החוזקות האישיות של כל תלמיד, המתחלקים ל-12 קבוצות עיקריות, כמספר שבטי ישראל המתקשרים גם לשמו וענינו של כל שבט.
בנוסף לתפקידיו החינוכיים, משמש כיועץ נישואין.
משמש כיועץ חינוכי בישיבת תומכי תמימים בני ברק.
משפחתו
- אחיו, הרב ערן דישון - מנהל תלמוד תורה חב"ד חוף הכרמל
קישורים חיצוניים
- "נשירה היא בראש ובראשונה קושי רגשי", ראיון בשבועון בית משיח