משתמש:משיח בכיכר: הבדלים בין גרסאות בדף
משיח בכיכר (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
משיח בכיכר (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 2: | שורה 2: | ||
{{היום יום}} | {{היום יום}} | ||
{{משתמש - דגלון}} | |||
{{משתמש - ארמון}} | |||
<big>פנינים משיחת הדבר מלכות שופטים:</big> | <big>פנינים משיחת הדבר מלכות שופטים:</big> | ||
<big>"צרכים לפרסם לכל אנשי הדור שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה שמצד עצמו הוא שלא בערך | <big>"צרכים לפרסם לכל אנשי הדור שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה שמצד עצמו הוא שלא בערך |
גרסה מ־16:19, 3 במאי 2023
120 שנה לרבי שליט"א מלך המשיח
(המשך). ביאור ג' פסוקים - "לכו נרננה" - על פי מדה ממוצעת מדת כל אדם: מיטוואך אז מען הויבט אן טראכטן וואו וועט מען נעהמען אויף שבת, הן בפשטות און הן מיט וואס וועט מען שבת'ן - יעדער איד איז דאך שבת נאר אנאנאדערר ווערט מרה שחורה'דיג, איז די עצה, "לכו נרננה", בטחון. ווען עס קומט דאנערשטאג, עס ווערט נעהנטער צו שבת, און עס איז נאך אלץ ניטא, איז יעמאלט נרננה'ט זיך ניט, מען פארשטעהט אז מ'דארף עפעס טאן. איז אז מ'זיצט דאנערשטאג'דיגע נאכט און מ'לערענט חסידות, יעמאלט איז פרייטאג דערהערט מען "כי אל גדול גו' ומלך גדול גו'", און מיט דעם שבת'ט א איד.
תרגום מאידיש: יום רביעי מתחילים לחשוב מהיכן יקחו לשבת, הן בפשטות והן במה נעשה שבת (ברוחניות) - כל יהודי הוא הרי בשבת אחרת לגמרי - נהיה מרה שחורה. והעצה, "לכו נרננה", בטחון. כשמגיע יום חמישי, מתקרב לשבת, ועדיין אין (כיצד לעשות את השבת), אזי זה לא נהיה "נרננה", מבינים שצריך לעשות משהו. אזי כשיושבים בליל שישי ולומדים חסידות, אז "קולטים" ביום שישי ש"א-ל גדול גו' ומלך גדול גו'", ובזה עושה יהודי שבת.
על חליפתו של משתמש זה מתנוסס דגלון |
תבנית:משתמש - ארמון פנינים משיחת הדבר מלכות שופטים: "צרכים לפרסם לכל אנשי הדור שזכינו שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה שמצד עצמו הוא שלא בערך נעלה מאנשי הדור שיהיה השופטיך ויועציך ונביא הדור עד לנבואה העיקרית עד לנבואה של לאלתר לגאולה ותיכף ומיד ממש הנה זה משיח בא לא רק בתור נבייא ושופט אלא בתור נביא שזהו בוודאות ראה מאמרי אדמו"ר הזקן הקצרים עמוד שנ"ה שנ"ו"
"יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"
לחץ כאן למעבר לתחילת דף המשתמש