שחר שאער: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 20 בתים ,  28 באפריל 2022
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 5: שורה 5:
נולד ב[[ו' אלול]] [[תשל"א]] ב[[רחובות]] לאביו הרב [[שמעון שאער]], שליח הרבי בשכונת 'קרית משה' בעיר.
נולד ב[[ו' אלול]] [[תשל"א]] ב[[רחובות]] לאביו הרב [[שמעון שאער]], שליח הרבי בשכונת 'קרית משה' בעיר.


בצעירותו למד בישיבת [[תומכי תמימים לוד]] ובישיבת תומכי תמימים כפר חב"ד.
בצעירותו למד בישיבת [[תומכי תמימים לוד]] ובישיבת [[תומכי תמימים כפר חב"ד]].


בחודש חשוון תשנ"א נישא עם רעייתו, בת ר' גדעון טביב מ[[רחובות]].
בחודש [[חשוון]] [[תנש]] נישא עם רעייתו, בת ר' גדעון טביב מ[[רחובות]].


בשנת [[תשנ"א]] החל לעסוק בחינוך, ולאורך השנים התמחה והתפרסם בגישתו החינוכית הייחודית.
בשנת [[תנש"א]] החל לעסוק ב[[חינוך]], ולאורך השנים התמחה והתפרסם בגישתו החינוכית הייחודית.


שימש במשך תקופה כמנהל בית הספר חב"ד ב[[אלעד]] תלמוד תורה חב"ד עתלית, ובמקביל שימש כמנחה מנהלים, מנחה הורים ויועץ חינוכי ארגוני.
שימש במשך תקופה כמנהל בית הספר חב"ד ב[[אלעד]] תלמוד תורה חב"ד עתלית, ובמקביל שימש כמנחה מנהלים, מנחה הורים ויועץ חינוכי ארגוני.
שורה 15: שורה 15:
התמחה כליצן רפואי, ומוביל גישה של שילוב עקרונות מתחום זה בתחום החינוכי, רענון ההוראה באמצעות שילוב מוטיבים מעולם המשחק והדרמה להעצמת המסר החינוכי וחיבור התלמידים לתכני הלימוד.
התמחה כליצן רפואי, ומוביל גישה של שילוב עקרונות מתחום זה בתחום החינוכי, רענון ההוראה באמצעות שילוב מוטיבים מעולם המשחק והדרמה להעצמת המסר החינוכי וחיבור התלמידים לתכני הלימוד.


עם הקמת האגף הממלכתי-חרדי במשרד החינוך, התמודד על תפקיד המפקח על בתי החינוך באגף, ובשנת תשע"ה נבחר לתפקיד כשהוא גובר על 60 מועמדים אחרים שהתמודדו על המשרה.
עם הקמת האגף הממלכתי-חרדי במשרד החינוך, התמודד על תפקיד המפקח על בתי החינוך באגף, ובשנת [[תשע"ה]] נבחר לתפקיד כשהוא גובר על 60 מועמדים אחרים שהתמודדו על המשרה.


במסגרת פעולותיו לקידום החינוך בבתי ספר חב"ד, מעביר הרצאות ומסייע בהגשת בקשות להשתתפות בפרוייקטים ומיזמים ארציים, כשהוא עוזר בניסוח ובהכוונה כיצד לנצל בצורה המיטבית את התקציבים הללו ולהפוך אותם לנגישים עבור בתי ספר חב"ד והמוסדות שתחת פיקוחו.
במסגרת פעולותיו לקידום החינוך בבתי ספר חב"ד, מעביר הרצאות ומסייע בהגשת בקשות להשתתפות בפרוייקטים ומיזמים ארציים, כשהוא עוזר בניסוח ובהכוונה כיצד לנצל בצורה המיטבית את התקציבים הללו ולהפוך אותם לנגישים עבור בתי ספר חב"ד והמוסדות שתחת פיקוחו.
846

עריכות