שיחה:מגדל העמק: הבדלים בין גרסאות בדף
כתית למאור (שיחה | תרומות) |
|||
שורה 92: | שורה 92: | ||
(אני מצטער לא הצלחתי לפתוח לעצמי "משתמש").{{שכח|ירוחם}} | (אני מצטער לא הצלחתי לפתוח לעצמי "משתמש").{{שכח|ירוחם}} | ||
:משתמש ירוחם, אני מבין לצערך, אך כרגע, כל שינוי שתעשה ישוחזר גם אם הוא צודק. תתחיל לתרום ל[[חב"דפדיה]] ותוכיח שיש לך רצונות חיוביים לתועלת המיזם, ואז נוכל לדון בדבריך.<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 06:36, 13 באפריל 2016 (UTC) | :משתמש ירוחם, אני מבין לצערך, אך כרגע, כל שינוי שתעשה ישוחזר גם אם הוא צודק. תתחיל לתרום ל[[חב"דפדיה]] ותוכיח שיש לך רצונות חיוביים לתועלת המיזם, ואז נוכל לדון בדבריך.<span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[משתמש:כתית למאור|מתעקשים]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:כתית למאור|ועידת ליובאוויטש]] 06:36, 13 באפריל 2016 (UTC) | ||
::לכל המשתמשים וכתובות האיי-פי הרבות והמגוונות אשר להם קאך בערך זה והשייכים אליו: אם תעיינו ברשימת השינויים האחרונים, תוכלו לראות ש[[משתמש:כתית למאור]] עוסק בד"כ בנושאים אחרים ולא בערך זה. למיטב ידיעתי, לרב כתית שי' תכניות רבות לקידום חב"דפדיה בתחומים החשובים יותר - ערכי חסידות וגאומ"ש - ולעריכות כאן הוא נגרר כתגובה לעריכות מצד משתמשים ואנונימיים אחרים. | |||
::אינני יודע מי צודק, ובמגדל העמק ביקרתי פעמים ספורות בחיי; אבל דבר אחד ברור לי בלי ספק, שהעיסוק כאן גוזל זמן יקר ממשתמשים מועילים. ולכן אנא ואנא משכו את ידיכם מערך זה, ואם חב"דפדיה יקרה לכם במיוחד - חפשו נושאים אחרים. הייתי מציע, גם אם זה לא רשום עדיין באיזה רשימת חוקים, שמשתמש צריך להוכיח את עצמו ב-100-200 עריכות בנושאים ניטרליים לפני שהוא נוגע בערכים הקרובים לליבו. בתקווה להבנה, • [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • '''[[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|בואו נרקוד ביחד!]]''' 02:30, 14 באפריל 2016 (UTC) |
גרסה מ־04:30, 14 באפריל 2016
עריכה מחודשת
ערך זה זקוק לעריכה מחודשת. חסיד חב"ד * אידישעפדיה
- ר' לוי וילימובסקי אינו חלק מהקהילה, אלא מתפקד כמנהל המוסדות, ואילו מקום מגוריו הוא בכפר חב"ד. לעומתו, הרב משה אייזנברגר, הוא חלק מהקהילה, והוא מנהל התלמוד תורה - עובדה הראויה לכאורה לציון. ניתן גם להוסיף ולציין שהר' יי"צ סגל משמש כמשפיע בישיבה.זוננשיין - שיחה 03:20, 21 ביוני 2012 (IDT)
- לגבי ר' משה אייזנברג ראה שיחה בערכו --כתית למאור - שיחה 17:44, 14 במרץ 2013 (IST)
משפיע הקהילה
לא שמעתי שזה בן ציון גרוסמן לא רואים אתו -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
תבנית קהילה
שלמה חיים, למה שלא תוסיף את שאר הפרטים, מספר משפחות, קישורים למוסדות וכו'? • שנוזעל - שיחה • ט' באדר ב' ה'תשע"ד 22:37, 11 במרץ 2014 (UTC)
- הוספתי בערך--שלימער - כל היום היא שיחתי 10:41, 13 במרץ 2014 (UTC)
בתי כנסת
בעיר יש עוד כמה בתי כנסת חב"ד.. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 17:46, 23 בפברואר 2016 (UTC)
שיחזור ההיסטוריה
בפעם המי יודע כמה, אני נפגש בך - כתית למאור, מנסה לשחזר את ההיסטוריה כמו שמתאימה לך!!! די לנסיונות לקעקע כל מי שלא מתאים לך בדעותיו, כן! הוא מאמין שהרבי חי וקיים וצריך לפרסם זאת, הרבי שלח אותו למגדל העמק, לאחרי בקשתו של הרב גולדברג, הוא פתח את סניף מגדל העמק שע"י תנועת הנוער צבאות השם בארה"ק ולך אין זכות למחוק את כך שהוא דמות מאוד מרכזית בקהילה!!
ובכלל גדלה עזותך שאתה מוחק פעילות קיימת! גן ישראל מגדל העמק קיים למעלה מעשר שנים (!) ואתה מעיז למחוק זאת לגמרי!!!
אני פונה ל"חבדפדיה" שלא תתן לך אישור לערוך שום ערך, אלא אם כן תכתוב לפני זאת את הההוכחות שלך בדף השיחה!! --ירוחם - שיחה 20:51, 23 במרץ 2016 (UTC)
- הוא הגיע על מנת לנהל את המטבח ופוטר אחרי חודשיים של ניהול כושל!
- פעילות צ"ה במגדל העמק התחילה בתשמ"א - כך על פי עדות ילדים שהיו אז!
- ילדיו החלו לפעול בסוף הנו"נים ואתה יכול לכתוב זאת בנוסף.
- הוא פוטר מלהיות גבאי לאחר בעיות בכספים וד"ל.
- כמו כן, קייטנה תמיד היתה במגדל העמק עוד לפני שהוא התחיל, ואתה יכול לשאול את כל אנשי מגדל העמק!
- ואגב, הקהילה התייסדה לפני שהוא הגיע, וממילא הוא לא מראשוני המתיישבים.
- אם יש מי שמוחק, זה אתה את הפעילות של הישיבה, ופעילות הקייטנה שחודשה!!!
זה לא קשור לאמונתו במשיח או כיו"ב, זה קשור לעובדות לא נכונות, ואין לי זמן אליך וכיו"ב שאין להם מה לעשות בחבדפדיה חוץ מזה, יש מספיק ערכי תוכן שאתה יכול לערוך ולזרז את התגלות אד"ש מה"מ. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 20:57, 23 במרץ 2016 (UTC)
- הוא לא פוטר מעולם, לאחר מספר חודשים של ניהול מוצלח, במקביל, החל לעסוק בגיוס כספים למוסדות בארץ (אנ"ש ברחבי הארץ, בורסת היהלומים ברמת גן) ובחו"ל (ניו יורק, קנדה, מונטריאול וטורנטו) ועד היום משמש כחבר בוועדת הביקורת של העמותה של ישיבת תומכי תמימים מגדל העמק (תבדוק ברשם העמותות)!
- תכתוב מי הילדים שהשתתפו בפעילות... וא"כ וודאי היו תחת צ"ה שע"י הניידות והיום הסניף שעל ידי הרב זלמנוב הוא תחת צ"ה שע"י הניידות!
- ילדיו החלו לפעול בתחילת הנוני"ם.
- הוא לא פוטר מעולם להיות גבאי, נבחר בבחירות של הציבור לשמש כגבאי מתשנ"ו עד השנים האחרונות (עם הפסקות באמצע שמסר לחבריו את הניהול בפועל של ביהכנ"ס)!
- הייתה קייטנה, ע"י ר' אלעזר פרסיה וחלק מהבחורים היו מדריכים, לילדי העיר ובתוכם חלק מילדי הקהילה והופסקה! מכיוון שלא הייתה מסגרת לילדי אנ"ש בקיץ ובפסח, פתח סניף צבאות השם מגדל העמק מחנה קיץ, בעזרת הרב עזרא ערד וילדיו, הקיים עד היום בלמעלה מעשר שנות פעילות מוצלחות ובהשתתפות כל ילדי הקהילה (ראה ערך מורחב גן ישראל מגדל העמק.
- בשנת תשל"ח נפתחה הישיבה תחת מגדל אור וקומץ אנ"ש היו מתפללים בישיבה, בשנת תשמ"ז התפרדו ממוסדות מגדל אור ופתחו את הישיבה בנפרד (כאשר ממיסדיי העמותה של תומכי תמימים ליובאוויטש מגדל העמק, בשנת תשמ"ח, היה הרב זלמנוב [ראה בניירת בקשת הרישום של העמותה ברשם העמותות]!) והרב גולדברג פנה אליו כשהיה ב- 770, לנהל את המוסדות תוך קבלת "הסכמה וברכה" מהרבי ואז בבית חב"ד החל מנין מנחה מעריב של אנ"ש - אז תגיד לי שהוא לא מראשוני הקהילה...
- אני מכיר במציאות הקייטנה של הבחורים שמזוהה עם הפנסאים (אם כי היא משיגה גבול ונגד מוסד הרבי - צ"ה הארצי), ומבקש שתכיר במציאות קייטנה שקיימת ופועלת, למרות שמזוהה עם משיח וכו'... (ראה שוב ערך מורחב גן ישראל מגדל העמק)!
ומעניין מי משעומם פה בשעות כאלה, אם לא אתה בכל פעם שמישהו נוגע בערכים הקשורים למגדל העמק ואישים בו, אתה מזדקר וממהר למחוק ולהרוס ללא הצגת עובדות נכונות.. פורים שמח! --ירוחם - שיחה 21:46, 23 במרץ 2016 (UTC)
- מניהול המטבח הוא פוטר, וזה שהוא נמצא ברשם העמותות על תקן מבקר, לא הופכת אותו לחבר הנהלה רוחנית!!
- כל ילדי החידר, וזה לא היה תחת הניידות, שהגיעו לפעמים לפעול עם ילדי העיר - ולא עם ילדי המוסדות!!
- 20 שנה זה מאחרי אמצע.
- כיום הוא גבאי?!
- היתה קייטנה של צא"ח תחת הרב סגל שמינה תחתיו את אליעזר פרסיה, שהביא בחורים מכל מיני ישיבות, ובניו של הר' סגל היו מרכזים במשך שנים רבות, והרב סגל החליט לחדש את הפעילות שהופסקה בעקבות המלחמה ואח"כ הקעמפ.
- בערך כתוב שהקהילה נוסדה בתשמ"א, ואיך יכול להיות שהוא היה ממיסדיה?! אתה יכול לכתוב שהוא היה ממיסדי בית הכנסת. בנוגע לניירת של בקשת הרישום, לא יכולתי להגיע און ליין, ואתה מוזמן להעלות..
- הרב סגל חשוד בעיניך כפנסאים?! והנהלת מוסדות חב"ד במגדל העמק הם האחראים על החינוך שם, ולא נראה לי שנכון להפוך אותם לנלחמים בצ"ה אם הם ממלאים את חובתם כלפי המשיח שליט"א!!!
העובדה מוכחת שערכים אלו זכו לכ"כ הרבה עריכות.. (ירוחם, זלמניו בן משה, שלמה חיים)... וד"ל. אגב, מעניין אותי לדעת - כיצד זלמנוב היה מנהל בהיותו בגיל 19 בצפת, זה נשמע מאוד תמוה. ונשמח להוכחות... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 03:41, 24 במרץ 2016 (UTC)
- ואני מעוניין לראות אותך משתתף בעריכת ערכים נוספים תוכניים... • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 03:44, 24 במרץ 2016 (UTC)
שחזור הסטוריה2
העורך היקר - כתית למאור, פשוט מוחק ומקעקע היסטוריה ופעילות קיימת (!), בעיקר על רקע של משיח וחי וקיים ובפרט בערכים הקשורים למגדל העמק. אני פונה אליך להעביר למערכת חבד פדיה (או אתה בעצמך) לטפל בנושא, שכל עריכה שלו תגובה בהוכחות בדף השיחה!! --ירוחם - שיחה 20:49, 23 במרץ 2016 (UTC)
- עיין שם, ואם אין לך מה לעשות אל תעשה את זה פה, אתה משבש עובדות, מוחק ומקעקע היסטוריה ופעילות קיימת ללא שמץ של בושה!!! • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:01, 23 במרץ 2016 (UTC)
- איפה לעיין??
--ירוחם - שיחה 21:07, 23 במרץ 2016 (UTC)
- שיחה:מגדל העמק • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:12, 23 במרץ 2016 (UTC)
- א. אני רואה דיון ובו טענות משני הצדדים, במבט מלמעלה זה לא נראה סתם מחיקות ושיבושים. ב. איני בקיא בפרטים כלל ולכן אין בידי לעוזר ולהכריע מי צודק על פי פרטי הטענות. ג. דבר אחד ברור לי, משתמש 'כתית' הינו תורם ותיק, שכבר מוכח מכבר שהוא תורם לחב"דפדיה וטובת חב"דפדיה חשובה לו. אמנם יתכן שהוא נוגע בדבר בעניין מסויים, או ניזון ממידע שגוי. אך בריא ושמא בריא עדיף, ובריא שעד כה הוא עורך בחב"פדיה ממניעים נכונים. ירוחם לעומת זאת, נרשם רק כדי לקדם ולתאר עניינים הקרובים לליבו באופן הקרוב לליבו, כפי שברור יהיה לכל מי שמעיף מבט בדף 'תרומות המשתמש' שלו. ד. משתמש שנלחם כדי לקדם את האג'נדה שלו, פוגע בכל חב"דפדיה בכך שהוא מאלץ משתמשים תורמים, לוותר על פעילותם החשובה לקידום חב"דפדיה, כדי לנטר את פעילותו, לעצור, לתקן, למחוק, להסביר וכו'. ה. אם תמשך המלחמה הזו, סביב ערכי זלמנוב, מגדלה העמק צבאות ה' וכו', אחסום את כל הערכים האלו לעריכה. עם כל הכבוד לערכים הנ"ל, יש לנו עניינים הרבה יותר דחופים לטיפול בחב"דפדיה. ירוחם אנא קח זאת לתשומת לבך. בברכה פורים שמח, בשמחת הגאולה תיכף ומיד ממש.שיע • שיחה י"ד באדר ב' ה'תשע"ו 11:20, 24 במרץ 2016 (UTC)
- בקשר לטענת ברי ושמא, היות שהאיסור לחשוף זהויות תקף בנוגע למשתמשים ותיקים וחדשים כאחד, ומעריכותיהם של כתית וירוחם מוכח בודאות שלשניהם יש אינטרס אישי בהצגת העובדות באופן שונה - אולי אפשר להציע, שעד שלא יצהירו כתית וירוחם שאין להם כל קשר אישי או משפחתי לגורמים החלוקים במגדה"ע, ימשכו הם את ידיהם מעריכות ויתמקדו בהצגת ראיות מוצקות (שלא בנוסח "כל ילדי מגדה"ע יודעים" וכיו"ב), והמשתמשים או המנהלים הניטרליים יכריעו -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • ט"ו באדר ב' ה'תשע"ו, 07:01 • יחי המלך המשיח!
- יש אמת בטענות של שניהם, ואם הם לא יעבדו מתוך שיתוף פעולה - זה לא ייגמר ולשניהם לא תהיה נחת רוח. מה שנכון שזה בזבוז זמן. אף אחד לא יעריך פחות את הרב זלמנוב אם לא יהיה כתוב לפרטי פרטים כל תולדות חייו המפוארים ומלחמות ה', וכן לאידך גיסא וד"ל. בברכת מוצאי שושן דשושן פורים שמח. להתראות - שיחה 18:45, 26 במרץ 2016 (UTC)
- בקשר לטענת ברי ושמא, היות שהאיסור לחשוף זהויות תקף בנוגע למשתמשים ותיקים וחדשים כאחד, ומעריכותיהם של כתית וירוחם מוכח בודאות שלשניהם יש אינטרס אישי בהצגת העובדות באופן שונה - אולי אפשר להציע, שעד שלא יצהירו כתית וירוחם שאין להם כל קשר אישי או משפחתי לגורמים החלוקים במגדה"ע, ימשכו הם את ידיהם מעריכות ויתמקדו בהצגת ראיות מוצקות (שלא בנוסח "כל ילדי מגדה"ע יודעים" וכיו"ב), והמשתמשים או המנהלים הניטרליים יכריעו -- דָּרַךְ כּוֹכָב • שיחה • ט"ו באדר ב' ה'תשע"ו, 07:01 • יחי המלך המשיח!
- א. אני רואה דיון ובו טענות משני הצדדים, במבט מלמעלה זה לא נראה סתם מחיקות ושיבושים. ב. איני בקיא בפרטים כלל ולכן אין בידי לעוזר ולהכריע מי צודק על פי פרטי הטענות. ג. דבר אחד ברור לי, משתמש 'כתית' הינו תורם ותיק, שכבר מוכח מכבר שהוא תורם לחב"דפדיה וטובת חב"דפדיה חשובה לו. אמנם יתכן שהוא נוגע בדבר בעניין מסויים, או ניזון ממידע שגוי. אך בריא ושמא בריא עדיף, ובריא שעד כה הוא עורך בחב"פדיה ממניעים נכונים. ירוחם לעומת זאת, נרשם רק כדי לקדם ולתאר עניינים הקרובים לליבו באופן הקרוב לליבו, כפי שברור יהיה לכל מי שמעיף מבט בדף 'תרומות המשתמש' שלו. ד. משתמש שנלחם כדי לקדם את האג'נדה שלו, פוגע בכל חב"דפדיה בכך שהוא מאלץ משתמשים תורמים, לוותר על פעילותם החשובה לקידום חב"דפדיה, כדי לנטר את פעילותו, לעצור, לתקן, למחוק, להסביר וכו'. ה. אם תמשך המלחמה הזו, סביב ערכי זלמנוב, מגדלה העמק צבאות ה' וכו', אחסום את כל הערכים האלו לעריכה. עם כל הכבוד לערכים הנ"ל, יש לנו עניינים הרבה יותר דחופים לטיפול בחב"דפדיה. ירוחם אנא קח זאת לתשומת לבך. בברכה פורים שמח, בשמחת הגאולה תיכף ומיד ממש.שיע • שיחה י"ד באדר ב' ה'תשע"ו 11:20, 24 במרץ 2016 (UTC)
- שיחה:מגדל העמק • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 21:12, 23 במרץ 2016 (UTC)
שינוי
לי ידוע שר' משה אריה שטרן הגיע למגדל העמק (לאחר עבודתו ב"ניידות חב"ד") בערך בשנת תשמ"ח - תש"נ (ע"פ בירור עם בני המשפחה, בררו גם אתם).
ושר' עזרא ערד הגיע מהתענך (ולא מכפ"ח).
ושקהילת חב"ד בעיר נפתחה בתשמ"ז, אם פתיחת ביהכנ"ס (לפני כן, זה היה [ככתוב בערך] צוות הישיבה וכדו').
ושהקייטנה של משפחת זלמנוב, היא לא שלה אלא היא מפעילה זאת כ"סניף צבאות השם" (בנוסף, נראה לי שצריך להוסיף שקיים ערך מורחב\קישור ל"גן ישראל מגדל העמק".
ולהוסיף שהקייטנה של הבחורים הופסקה למספר שנים.
שינוי ללא דיון
העורך היקר כתית למאור משנה את הערך ללא דיון בדף השיחה, אע"פ שהחל דיון. (אני מצטער לא הצלחתי לפתוח לעצמי "משתמש").-- נכתב ע"י ירוחם ששכח לחתום את שמו.
- משתמש ירוחם, אני מבין לצערך, אך כרגע, כל שינוי שתעשה ישוחזר גם אם הוא צודק. תתחיל לתרום לחב"דפדיה ותוכיח שיש לך רצונות חיוביים לתועלת המיזם, ואז נוכל לדון בדבריך. • מתעקשים • ועידת ליובאוויטש 06:36, 13 באפריל 2016 (UTC)
- לכל המשתמשים וכתובות האיי-פי הרבות והמגוונות אשר להם קאך בערך זה והשייכים אליו: אם תעיינו ברשימת השינויים האחרונים, תוכלו לראות שמשתמש:כתית למאור עוסק בד"כ בנושאים אחרים ולא בערך זה. למיטב ידיעתי, לרב כתית שי' תכניות רבות לקידום חב"דפדיה בתחומים החשובים יותר - ערכי חסידות וגאומ"ש - ולעריכות כאן הוא נגרר כתגובה לעריכות מצד משתמשים ואנונימיים אחרים.
- אינני יודע מי צודק, ובמגדל העמק ביקרתי פעמים ספורות בחיי; אבל דבר אחד ברור לי בלי ספק, שהעיסוק כאן גוזל זמן יקר ממשתמשים מועילים. ולכן אנא ואנא משכו את ידיכם מערך זה, ואם חב"דפדיה יקרה לכם במיוחד - חפשו נושאים אחרים. הייתי מציע, גם אם זה לא רשום עדיין באיזה רשימת חוקים, שמשתמש צריך להוכיח את עצמו ב-100-200 עריכות בנושאים ניטרליים לפני שהוא נוגע בערכים הקרובים לליבו. בתקווה להבנה, • קרייזי אבאוט משיח • בואו נרקוד ביחד! 02:30, 14 באפריל 2016 (UTC)