מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
שורה 17: | שורה 17: | ||
:#לא הסברת את השאלה וגם אין לי המשך וככה (ואין לי מושג איפה בעטר"ת ות"ש התכוונת...) אשמח אם תבהיר את הענין. | :#לא הסברת את השאלה וגם אין לי המשך וככה (ואין לי מושג איפה בעטר"ת ות"ש התכוונת...) אשמח אם תבהיר את הענין. | ||
:#ככל שאני עוקב (בשמחה גדולה) אחר התקדמות הערך, מתחזקת לי המחשבה שעל פי התוכן המבואר בו יהיה צורך לפצל את החומר לפני ההעלאה למרחב הערכים, חלקו ל[[תחיית המתים]] וחלקו ל[[עולם הבא]]. מה דעתך? [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 03:31, 26 בינואר 2016 (UTC) | :#ככל שאני עוקב (בשמחה גדולה) אחר התקדמות הערך, מתחזקת לי המחשבה שעל פי התוכן המבואר בו יהיה צורך לפצל את החומר לפני ההעלאה למרחב הערכים, חלקו ל[[תחיית המתים]] וחלקו ל[[עולם הבא]]. מה דעתך? [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 03:31, 26 בינואר 2016 (UTC) | ||
::#כוונתי למבואר בלקו"ש שם שבעוה"ב ב' בחינות: גילוי תענוג נברא וגילוי תענוג בורא (ושם בהערה שאינו גילוי כ"א יתעלו שם, וצ"ב.) ובמאמרים אלו מבואר שיש 2 בחינות של ש"י עולמות ושל כתר (פי 2). האם זה אותו עניין? (עתה הבחנתי שלאורך השיחה הרבי מציין ל'וככה' (ואינו תח"י, ולמיטב ידיעתי יצא רק לאחרונה בדפוס לראשונה) תכלית, כוונתי היתה שנראה מהדברים שהמדובר הוא סוגיה רחבה שנידונה פעמים רבות בחסידות ויש צורך לרדת לעומקה. | |||
::#בנקודה זו אתה לא הבהרת דיו.. מסכים אני שהדיונים על תחיית המתים נאמרו על סוגיות חז"ל שהשתמשו בביטוי עולם הבא אבל עדיין דברו על תחיית המתים. ולכן וודאי צריך ערך על עולם הבא שיכיל בתוכו את כל הפירושים ומאמרי חז"ל וביאורי החסידות בפירושיו השונים בלי קשר לערך זה, אמנם גם יתכן שחלקים מערך זה יהיה ניתן להעביר לערך על עולם הבא, (ואולי ליצור קישור לפרק בערך שם), אלא שלדעתי יש קודם לסיים את הערך בשלמותו ורק אחרי שיהיה את שני הערכים פחות או יותר מלאים יהיה אפשר לסדר בינהם..--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 09:56, 26 בינואר 2016 (UTC) | |||
==יש לעיין== | ==יש לעיין== |