שיחה:יוסף יצחק וילשאנסקי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (←תמונה) |
|||
שורה 27: | שורה 27: | ||
:::::::אין קשר בין העובדה המוכחת שיש לו חזקה על העניין, לבין הטענה שיש הוראה על כך מהרבי. אין שום הצדקה להשאיר את המשפט, בקשת המקור הוצבה בערך כבר לפני תקופה ארוכה. (אגב, בעת לימודי בצפת, לא שמעתי על הטענה הזו) --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ה בשבט ה'תשע"ד 07:55, 26 בינואר 2014 (UTC) | :::::::אין קשר בין העובדה המוכחת שיש לו חזקה על העניין, לבין הטענה שיש הוראה על כך מהרבי. אין שום הצדקה להשאיר את המשפט, בקשת המקור הוצבה בערך כבר לפני תקופה ארוכה. (אגב, בעת לימודי בצפת, לא שמעתי על הטענה הזו) --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ה בשבט ה'תשע"ד 07:55, 26 בינואר 2014 (UTC) | ||
::::::::ביררתי. לא היה ולא נברא. מה שכן, א' מהסיבות שהוא מקפיד על כך היא מכיון שזה היה תפקידו החל מהכינוס הראשון, ונכלל בדו"ח שהוכנס לרבי, וכו'. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 16:23, 26 בינואר 2014 (UTC) | ::::::::ביררתי. לא היה ולא נברא. מה שכן, א' מהסיבות שהוא מקפיד על כך היא מכיון שזה היה תפקידו החל מהכינוס הראשון, ונכלל בדו"ח שהוכנס לרבי, וכו'. [[מיוחד:תרומות/173.3.199.145|173.3.199.145]] 16:23, 26 בינואר 2014 (UTC) | ||
:::::::::ביררתי זה רק בגלל שהוא היה מאז הכנס הראשון (כי הוא היחיד מהצפון שהיה אז)--[[משתמש:שלמה חיים|שלימער]] - [[שיחת משתמש:שלמה חיים|כל היום היא שיחתי]] 15:24, 29 בינואר 2014 (UTC) | |||
== תמונה == | == תמונה == |
גרסה מ־17:24, 29 בינואר 2014
לא יודע למה, עפעס, התמונה לא נראית לי. אולי שהמערכת שליט"א תעלה חדשה? עקיבא הערשקא ליפמאן הלוי לבית לעווינסאהן
- ג"א מצטרף. יואל
- קיבלתי. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- יישר כח אבל זה לא מספיק - התמונה לא מכובדת, לא רואים ברור את הרב וילישאנסקי - נשוא הערך, מוטב להחזיר את התמונה הקודמת אם כבר, או למצוא תמונה נורמלית שרואים אותו (אולי מוסר שיעור או מדבר באחד הכינוסים של מטמ"ש? אבל לא תמונה שדומה למצב הנוכחי, שבקושי רואים אותו, אלא תמונה של כל הפנים ומכובדת). יואל
- ועכשיו? חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- כל כך אוהבים לשים תמונות לא מכובדות? יערב לכם. יואל
- לא הבנתי מה "מכובד" ומה לא, עכ"פ כעת אתה בעצמך יכול לבחור תמונה ולהעלות. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- הבקבוק שנראה בחזית התמונה, לא מוסיף כבוד לנשוא הערך... כדאי למצוא תמונה אחרת - אם אכן אמצא משהו אעלה בל"נ. יואל
- ועכשיו?...חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- הבקבוק שנראה בחזית התמונה, לא מוסיף כבוד לנשוא הערך... כדאי למצוא תמונה אחרת - אם אכן אמצא משהו אעלה בל"נ. יואל
- לא הבנתי מה "מכובד" ומה לא, עכ"פ כעת אתה בעצמך יכול לבחור תמונה ולהעלות. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- כל כך אוהבים לשים תמונות לא מכובדות? יערב לכם. יואל
- ועכשיו? חסיד חב"ד* אידישעפדיה
- יישר כח אבל זה לא מספיק - התמונה לא מכובדת, לא רואים ברור את הרב וילישאנסקי - נשוא הערך, מוטב להחזיר את התמונה הקודמת אם כבר, או למצוא תמונה נורמלית שרואים אותו (אולי מוסר שיעור או מדבר באחד הכינוסים של מטמ"ש? אבל לא תמונה שדומה למצב הנוכחי, שבקושי רואים אותו, אלא תמונה של כל הפנים ומכובדת). יואל
- קיבלתי. חסיד חב"ד* אידישעפדיה
אפי' בויקיפדיה ערך יותר מכובד. --בהצלחה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- נכבדהו, היום נכנסתי אליו סתם בדרך להעתיק את הקטגוריות ללנדא. בעז"ה נטפל בזה.--שניאור 14:37, 12 במרץ 2010 (UTC)
- טופל חלקית.--שניאור 16:12, 12 במרץ 2010 (UTC)
סיום הרמב"ם
לפי הידוע לי אין הוראה מיוחדת מהרבי שהוא ינחה (הוא מנחה כי זה כבר קבוע מאז התחלה)--חיים - בכל יום שיבוא 18:56, 25 בינואר 2014 (UTC)
- הסרתי, עד להבאת מקור. --שיע • שיחה כ"ד בשבט ה'תשע"ד 19:40, 25 בינואר 2014 (UTC)
- ושנוזל החזיר. לכאורה, מכיוון שהשמועה הזו כבר פשטה בין החסידים, ולכאורה יש לה מקור, ובפרט שהרב וילישאנסקי מקפיד בקנאות עליה, ובינתיים למרות נסיונות שונים אף אחד לא הצליח לקחת ממנו את התפקיד. ייתכן ויש אי-דיוקים בהעברת המסורה, אך גם לדעתי אין להסיר את העובדה ובקשת המקור עד שנשמע מא' מבני המשפחה האם ידוע לו או לא. כידוע שכל בני המשפחה הם מעבירי מסורה דייקנים, וממילא מספיק שנפגוש בא' מהם כדי לאשרר או לסתור את מה שכתוב. 173.3.199.145 23:13, 25 בינואר 2014 (UTC)
- החזרתי בטעות לחלוטין. אם לא היית מספר לי, לא הייתי יודע. הייתי שמח להחזיר את זה לקדמותו כפי ששיע עשה, לולא הדיון שנתפתח כאן.
- לא יודע אם זה אומר משהו, אני מעולם לא שמעתי על הוראה כזו מהרבי. • שנוזעל - שיחה • כ"ה בשבט ה'תשע"ד 01:27, 26 בינואר 2014 (UTC)
- גם אני לא שמעתי על כך מעולם, זה גם לא נשמע מאוד הגיוני.--יוסי ג - שיחה 02:23, 26 בינואר 2014 (UTC)
- מכיון שזה לא קשה לברר, אני בעד להשאיר. אם ימחקו - אף אחד לא יעלה בדעתו לשאול. 173.3.199.145 04:25, 26 בינואר 2014 (UTC)
- ושוב, ייתכן ש"זה לא נשמע מאוד הגיוני" בגלל שהמסורה לא מדוייקת, אבל ייתכן מאוד שהיה משמעות כזו. 173.3.199.145 04:34, 26 בינואר 2014 (UTC)
- יתכן מאוד שאינו רוצה לוותר על חזקתו כנואם של סיום הרמב"ם, בשביל להכריז שם את הכרזת הקודש וכו'...
- אין קשר בין העובדה המוכחת שיש לו חזקה על העניין, לבין הטענה שיש הוראה על כך מהרבי. אין שום הצדקה להשאיר את המשפט, בקשת המקור הוצבה בערך כבר לפני תקופה ארוכה. (אגב, בעת לימודי בצפת, לא שמעתי על הטענה הזו) --שיע • שיחה כ"ה בשבט ה'תשע"ד 07:55, 26 בינואר 2014 (UTC)
- ביררתי. לא היה ולא נברא. מה שכן, א' מהסיבות שהוא מקפיד על כך היא מכיון שזה היה תפקידו החל מהכינוס הראשון, ונכלל בדו"ח שהוכנס לרבי, וכו'. 173.3.199.145 16:23, 26 בינואר 2014 (UTC)
- ביררתי זה רק בגלל שהוא היה מאז הכנס הראשון (כי הוא היחיד מהצפון שהיה אז)--שלימער - כל היום היא שיחתי 15:24, 29 בינואר 2014 (UTC)
- ביררתי. לא היה ולא נברא. מה שכן, א' מהסיבות שהוא מקפיד על כך היא מכיון שזה היה תפקידו החל מהכינוס הראשון, ונכלל בדו"ח שהוכנס לרבי, וכו'. 173.3.199.145 16:23, 26 בינואר 2014 (UTC)
- אין קשר בין העובדה המוכחת שיש לו חזקה על העניין, לבין הטענה שיש הוראה על כך מהרבי. אין שום הצדקה להשאיר את המשפט, בקשת המקור הוצבה בערך כבר לפני תקופה ארוכה. (אגב, בעת לימודי בצפת, לא שמעתי על הטענה הזו) --שיע • שיחה כ"ה בשבט ה'תשע"ד 07:55, 26 בינואר 2014 (UTC)
- יתכן מאוד שאינו רוצה לוותר על חזקתו כנואם של סיום הרמב"ם, בשביל להכריז שם את הכרזת הקודש וכו'...
- ושוב, ייתכן ש"זה לא נשמע מאוד הגיוני" בגלל שהמסורה לא מדוייקת, אבל ייתכן מאוד שהיה משמעות כזו. 173.3.199.145 04:34, 26 בינואר 2014 (UTC)
- ושנוזל החזיר. לכאורה, מכיוון שהשמועה הזו כבר פשטה בין החסידים, ולכאורה יש לה מקור, ובפרט שהרב וילישאנסקי מקפיד בקנאות עליה, ובינתיים למרות נסיונות שונים אף אחד לא הצליח לקחת ממנו את התפקיד. ייתכן ויש אי-דיוקים בהעברת המסורה, אך גם לדעתי אין להסיר את העובדה ובקשת המקור עד שנשמע מא' מבני המשפחה האם ידוע לו או לא. כידוע שכל בני המשפחה הם מעבירי מסורה דייקנים, וממילא מספיק שנפגוש בא' מהם כדי לאשרר או לסתור את מה שכתוב. 173.3.199.145 23:13, 25 בינואר 2014 (UTC)
תמונה
יוסי ג, כנראה באמת אין להתווכח על טעם... התמונה הקודמת אמנם לא הכי עדכנית אך מרשימה ואילו הנוכחית נדמה כאילו נרדם עוד דקה... --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 01:01, 27 בינואר 2014 (UTC)
- א. לא ידעתי שהחלפת בכוונה. פשוט זו הייתה התמונה לפני שהחלפתי לנוכחית (בפעם שעברה - לפני כמה שבועות) וחשבתי שבטעות קישרת לקודמת. קבל התנצלות. ב. אני עדיין חושב שהתמונה הנוכחית עדיפה, אבל אם תחלוק - אני לא אתווכח (לא מופרך לשים את שתיהן - נואם במטמ"ש ובכינוס בישיבה).--יוסי ג - שיחה 01:37, 27 בינואר 2014 (UTC)