שיחה:דוד פוזנר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מ (יוסף בן מלמד העביר את הדף שיחה:דוד פויזנר לשם שיחה:דוד פוזנר: לפי המקובל בחב"דפדיה)
 
(4 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 2: שורה 2:
יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.


:אל כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו


ראיתי מה שכתבת אשר אין להתייחס לאדם בן 30 כאדם בן 50. וכמובן שאנכי מסכים בדבר.


על כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו
אבל נראה לי שצריך לבאר שאין רבינו פויזנער קרנו תרום בכבוד שיל״ו סתם אדם ככל אדם אשר תימצה בשוק ח״ו כו׳. ולגדולת דעתי כבר אקדימוך חסידי גור באמרם אל האמרי אמת זצוקללה״ה נבג״מ זי״ע שאינם צריכים לאתייחס אליו כאדמו״ר משום שאינו זקן ובא בימים ואין קמטים במיצחו, ותירץ את המשל הידוע וכו׳. ובדרך זו גם רבינו פי שיל״ו כבר נולד על ההר, וצבע הזקן לא מעלה ולא מוריד וק״ל. (ויש מקום לומר שזה שהאדם זקן דווקא מפחית את כבודו, על דרך מה שכתוב במס׳ הוריות דף ד׳ ע״ב במשנה או זקן שלא ראוי לבנים עיי״ש שלא יכול לפסוק, וכן בכמה מקומות בש״ס ואכמ״ל.)


ראהתי מה שכתבת אשר אין להתייחס לאדם בן 30 כאדם בן 50. וכמובן שאנכי מסקים בדבר.
וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדמו״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו (וכמובן שאיני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמו״ר משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)


אבל נראה לי שצריך לבהר שאין רבינו פויזנער קרנו תרום בכבוד שיל״ו סתם אדם ככל אדם אשר תימצה בשוק ח״ו כו׳. ולגדולת דעתי כבר אקדימוך חסידי גור באמרם אל האמרי אמת זצוקללה״ה נבג״מ זי״ע שאינם צריכים לאתייחס אליו כאדמו״ר משום שאינו זקן בא בימים ואין קמטים במיצחו, ותירץ את המשל הידוע וכו׳. ובדרך זו גם רבינו פי שיל״ו כבר נולד על ההר, וצבע הזקן לא מעלה ולא מוריד וק״ל. (ויש מקום לומר שזה שהאדם זקן דווקא מפחית את כבודו, על דרך מה שכתוב במס׳ הוריות דף ד׳ ע״ב במשנה או זקן שלא ראוי לבנים עיי״ש שלא יכול לפסוק, וכן בכמה מקומות בש״ס ואכמ״ל.)
ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא הוספת תוכן לא יזיק)  
 
וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדומ״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו(וכמובן איני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמור משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)
 
ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא אוספת תוכן לא יזיק)  
אני הק׳ פרוש 24-7 [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)
אני הק׳ פרוש 24-7 [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)
::{{א|פרוש 24-7}} א. דבר ראשון אשמח באם תעלה תמונה שלו. הרי אם הוא רב כל כך עצום ותחתיו תלמידים ויש לו דעות בנושאים מסויימים, הרי תמונתו צריכה להיות תלויה ומפורסמת לעיני כל. ב. לא כל אדם זכאי להיקרא רבינו או בתוארים כאלה ואחרים שנתת בערך (תארים מוזרים ומשונים, אני חייב לומר). כאן בחב"דפדיה לא מקובלים הגינונים הללו. על כן אין להוסיף כלל תבנית דמות וכגון דא. בדפי השיחות שלחתי לך מספר מכתבים בלשון מליצית (תענוג בשבילי) אך אין המקום לכך בערכים, כלל וכלל. תודה רבה על הערך. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(02:41, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.

גרסה אחרונה מ־05:45, 5 ביוני 2023

אל כבוד הרב פרוש[עריכת קוד מקור]

יש"כ על כתיבת הערך, אך על אדם בן 30 אין צורך להתייחס לכאדם בן 50.. מחקתי מספר פרטים. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (23:23, י"ג בסיוון, ה'תשפ"ג).

אל כ״ק ידיד נפשי העוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל הרב יוסף בן הרב מלמד שיל״ו

ראיתי מה שכתבת אשר אין להתייחס לאדם בן 30 כאדם בן 50. וכמובן שאנכי מסכים בדבר.

אבל נראה לי שצריך לבאר שאין רבינו פויזנער קרנו תרום בכבוד שיל״ו סתם אדם ככל אדם אשר תימצה בשוק ח״ו כו׳. ולגדולת דעתי כבר אקדימוך חסידי גור באמרם אל האמרי אמת זצוקללה״ה נבג״מ זי״ע שאינם צריכים לאתייחס אליו כאדמו״ר משום שאינו זקן ובא בימים ואין קמטים במיצחו, ותירץ את המשל הידוע וכו׳. ובדרך זו גם רבינו פי שיל״ו כבר נולד על ההר, וצבע הזקן לא מעלה ולא מוריד וק״ל. (ויש מקום לומר שזה שהאדם זקן דווקא מפחית את כבודו, על דרך מה שכתוב במס׳ הוריות דף ד׳ ע״ב במשנה או זקן שלא ראוי לבנים עיי״ש שלא יכול לפסוק, וכן בכמה מקומות בש״ס ואכמ״ל.)

וזה שכתבת בזה״ל ״הוא לא אדמו״ר״ עכ״ל, כבר ביאר כ״ק אד״ש מה״מ בספר השיחות תשנ״ב שיש כח לכל אחד ואחד מישראל לקחת את התואר אדמו״ר (ובכלל לגדולת דעתי הוא כן אדמו״ר, והוא אפילו נוהג כמנהגי הרבי שיל״ו בכמה וכמה ענינים, כגון לשים את הפיאות מאחורי האוזן ולהלביש חליפה של שתי צדדים ומדי פעם מעודד בידו הקדושה כמנהג הרבי שיל״ו. ואפילו במקרה שאתה מתנגד לדעה זו (וכמובן שאיני חושד בך ח״ו וח״ו) עדין לא ראוי לכתוב שהוא לא אדמו״ר משום שלכלי עלמא זהו ספק וד״ל)

ומשום כל הנ״ל אנכי מוסיף את ״דעותיו״ ואת ״שיטת לימודו״ ועוד קצת (ולכלי עלמא הוספת תוכן לא יזיק) אני הק׳ פרוש 24-7 כ״ק הרשנ״פ שיל״ו - שיחה, 22:59, ט"ו בסיוון, ה'תשפ"ג 22:59, 4 ביוני 2023 (UTC)

פרוש 24-7 א. דבר ראשון אשמח באם תעלה תמונה שלו. הרי אם הוא רב כל כך עצום ותחתיו תלמידים ויש לו דעות בנושאים מסויימים, הרי תמונתו צריכה להיות תלויה ומפורסמת לעיני כל. ב. לא כל אדם זכאי להיקרא רבינו או בתוארים כאלה ואחרים שנתת בערך (תארים מוזרים ומשונים, אני חייב לומר). כאן בחב"דפדיה לא מקובלים הגינונים הללו. על כן אין להוסיף כלל תבנית דמות וכגון דא. בדפי השיחות שלחתי לך מספר מכתבים בלשון מליצית (תענוג בשבילי) אך אין המקום לכך בערכים, כלל וכלל. תודה רבה על הערך. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (02:41, ט"ז בסיוון, ה'תשפ"ג).