שיחת משתמש:זיכער: הבדלים בין גרסאות בדף
(←אזהרה) |
אין תקציר עריכה |
||
(9 גרסאות ביניים של 5 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 7: | שורה 7: | ||
אכתוב שם בהחלט. אך אשמח שתכתוב לי מאיזה כללים היא חרגה--[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 16:18, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 16:18, 22 באוגוסט 2022 (UTC)<br> | אכתוב שם בהחלט. אך אשמח שתכתוב לי מאיזה כללים היא חרגה--[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 16:18, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 16:18, 22 באוגוסט 2022 (UTC)<br> | ||
א. כבודו לא | א. כבודו לא ענה לי מה היה בעייתי בעריכתי. ב. אין מתנגדים או תומכים בשיחה שפתחתי על לועד תלמידי התמימים. האם ברשותי לתקן?--[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 06:57, כ"ז באב, ה'תשפ"ב 06:57, 24 באוגוסט 2022 (UTC) | ||
== אזהרה 2 == | |||
{{אזהרה 2|ועד תלמידי התמימים}}כדאי להרגע לפני החסימה. {{משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה}} 14:19, ב' בחשוון, ה'תשפ"ג ''<font size="1">(27 באוק' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
<br> | |||
אני מזכיר שכבר דנו על הנושא הזה רבות בדף השיחה דהתם והוכחתי בראיות ברורות כי אין עירכותיי בגדר השחתה '''כלל וכלל''' ואדרבה- בגדר תיקון ועשי', מדוע, למען ה', אתם כה כך נזעקים ומאיימים באיומים שונים ומשונים על תיקון טעויות מובהקות באתר חב"דפדיה, האתם כל-כך חפצים שיהי' מלא בשגיאות נוראות?!<br> | |||
ממליץ ל"חב"די(?) פעיל" וכל שאר חבר מרעיו לעי' היטב בדף השיחה על הערך 'ועד תלמידי התמימים', וכן בדיון שערכתי עם המשתמש 'חלוקת קונטרסים' בדף השיחה שלו.<br> | |||
מ"מ, (אף שנכתב ביתר ביאור בדף השיחה של המשתמש הנ"ל עיי"ש באריכות) אזכיר כאן שוב,שחבל לכם לחסום לשאו כאלו הבאים לבנות את חב"דפדיה ופועלים רבות למען שהכל יהי' רעכט וזיכער, הבקיאים בולתדות חב"ד וכבר הרחיבו ערכים רבים שהיו בגדר 'קצרמר', אשר ע"כ ע"כ, די מובן, שלמען חב"דפדיה ורבים מקוראי' ומעורכי' לא מומלץ לחסום עורכים המועלים לאתר, וק"ל. בברכת אתה חונן לאדם דעת --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 10:16, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:16, 28 באוקטובר 2022 (UTC)<br> | |||
ואגב, וכפי שכתבתי כבר פעם, אולי אתה תוכל לבאר לי את השאלה שמנקרת במוחי זה מן הפעם הראשונה שבה הוזהרתי על עריכותיי שבסגנון זה, והיא: מדוע, לעניות דעתכם, זה כן נחשב להשחתה ועל איזה כללים של חב"דפדיה עירכותיי עוברות? --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 10:19, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:19, 28 באוקטובר 2022 (UTC) | |||
:[https://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%95%D7%A2%D7%93_%D7%AA%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%99_%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9D&type=revision&diff=570788&oldid=570756 אני מציע לך לעיין בעריכות ה'תיקון' ו'העשייה' (שאינם "כלל וכלל" בגדר "השחתה"..)] {{משתמש:חב"דפדי פעיל/חתימה}} 18:44, ה' בחשוון, ה'תשפ"ג ''<font size="1">(30 באוק' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]] | |||
==המשך העריכות בועד== | |||
קורא ל{{מפעילי מערכת}} לחסום אותו עבר 2 אזהרות (ואף יותר). [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=חום|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] {{*}} [[משתמש:חסיד של הרבי/מיזם:מלחמתה של תורה|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=כחול|גופן=נרקיסים|חוזרים למערכה! עכשיו יותר מתמיד כולנו מתגייסים}}]] 21:59, 19 בנובמבר 2022 (UTC) | |||
:על פי תשובת הועדה הרוחנית, הצדק עימו. יש להסיר את הכיתוב הנוכחי, ולהחזיר אותו רק לאחרי שיוסרו ממנו המילים 'ביקורת' וכיו"ב. ניתן לציין שבשונה מאת"ה הארגון נמנע באופן עיקבי מלעסוק בשיחות של השנים האחרונות, שהוא הוקם כשנתיים אחרי את"ה ומתחרה עמו על אותו קהל יעד וכיו"ב, אבל לא להציג אם זה כביקורת, והקורא הנבון ישפוט בעצמו. אנו אנציקלופדיה ולא בית חינוך או מדור דעות. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 06:36, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 06:36, 20 בנובמבר 2022 (UTC)<br> | |||
ישר כח רב ל'להתראות', שמחתי מאוד לראות שתומכים בשיטתי וה' יברכך, אבקש, באם זה לא קשה, לערוך את הנכתב שם באופן המתאים לכל ולא מוטה, שקרי וחסר צורה אנציקלופדית, ואם כבודו יוכל לעשות זאת אשמח מאוד וישמחו כולם, בברכה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 18:41, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 18:41, 20 בנובמבר 2022 (UTC) | |||
::[[משתמש:להתראות|להתראות]], אתה ממשיך עם הנחיתות שלך. זיכער לא תיקן זאת וניסח את התוכן שכתוב בביקורת בצורה בה הוועדה הרוחנית אמרה שזה כן יכול ורצוי להיות. הוא פשט מחק את זה לחלוטין ושמח מאד שתוכן זה לא יופיע כלל. אין חשש שהציות לוועדה הרוחנית היא הנר לרגליו... העיקר שאתה משחק לידיו. בהצלחה.--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 06:56, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:56, 29 בנובמבר 2022 (UTC) | |||
:::לא תמכתי בשיטה של אף אחד, וזה לא משנה מה דעתי האישית. תפקידי הוא להעביר את השאלות לועדה ולהחזיר לקהילה. גם אם אני רוצה/חושב אחרת, אחרי שיש החלטה של הועדה הרוחנית, כולנו מחוייבים אליה. אני אישית לא מרגיש בנוח לעסוק עם זה, ואף שאי אפשר לעולם בלא בורסקי ובלי מעבדי עורות, אני מעדיף ליטול לעצמי חלק יפה יותר שמדיף ריח פחות נורא... [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 07:24, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 07:24, 29 בנובמבר 2022 (UTC) |
גרסה אחרונה מ־09:24, 29 בנובמבר 2022
שלום זיכער, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.
|
בהצלחה רבה ומופלגה! אליהו ב. - שיחה, 23:49, ב' בטבת, ה'תשפ"ב
אזהרה[עריכת קוד מקור]
- שים לב!
- עריכתך בדף ועד תלמידי התמימים חרגה מהכללים המקובלים בחב"דפדיה ולכן היא שוחזרה. אנו מאמינים שדבר זה נעשה בתום לב ומקווים שלא יחזור על עצמו.
אם לדעתך נפלה טעות או שיש להציג את הדברים באופן אחר, הינך מוזמן להעלות את הנושא לדיון בדף השיחה.
- באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!
בברכה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ה באב ה'תשפ"ב • 13:43, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
אכתוב שם בהחלט. אך אשמח שתכתוב לי מאיזה כללים היא חרגה--זיכער - שיחה, 16:18, כ"ה באב, ה'תשפ"ב 16:18, 22 באוגוסט 2022 (UTC)
א. כבודו לא ענה לי מה היה בעייתי בעריכתי. ב. אין מתנגדים או תומכים בשיחה שפתחתי על לועד תלמידי התמימים. האם ברשותי לתקן?--זיכער - שיחה, 06:57, כ"ז באב, ה'תשפ"ב 06:57, 24 באוגוסט 2022 (UTC)
אזהרה 2[עריכת קוד מקור]
- אזהרה!
- עריכותיך החוזרות ונשנות בדף ועד תלמידי התמימים מהוות עבירה על הכללים המקובלים ונחשבות להשחתה. באם לא תשנה את סגנון כתיבתך בהתאם למקובל, נאלץ לחסום אותך!
- באם יש לכם הערות לגבי הודעה זו או שאתם חושבים שאינה נכונה, אנא כיתבו זאת כאן!
כדאי להרגע לפני החסימה. ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 14:19, ב' בחשוון, ה'תשפ"ג (27 באוק' למניינם), ימות המשיח
אני מזכיר שכבר דנו על הנושא הזה רבות בדף השיחה דהתם והוכחתי בראיות ברורות כי אין עירכותיי בגדר השחתה כלל וכלל ואדרבה- בגדר תיקון ועשי', מדוע, למען ה', אתם כה כך נזעקים ומאיימים באיומים שונים ומשונים על תיקון טעויות מובהקות באתר חב"דפדיה, האתם כל-כך חפצים שיהי' מלא בשגיאות נוראות?!
ממליץ ל"חב"די(?) פעיל" וכל שאר חבר מרעיו לעי' היטב בדף השיחה על הערך 'ועד תלמידי התמימים', וכן בדיון שערכתי עם המשתמש 'חלוקת קונטרסים' בדף השיחה שלו.
מ"מ, (אף שנכתב ביתר ביאור בדף השיחה של המשתמש הנ"ל עיי"ש באריכות) אזכיר כאן שוב,שחבל לכם לחסום לשאו כאלו הבאים לבנות את חב"דפדיה ופועלים רבות למען שהכל יהי' רעכט וזיכער, הבקיאים בולתדות חב"ד וכבר הרחיבו ערכים רבים שהיו בגדר 'קצרמר', אשר ע"כ ע"כ, די מובן, שלמען חב"דפדיה ורבים מקוראי' ומעורכי' לא מומלץ לחסום עורכים המועלים לאתר, וק"ל. בברכת אתה חונן לאדם דעת --זיכער - שיחה, 10:16, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:16, 28 באוקטובר 2022 (UTC)
ואגב, וכפי שכתבתי כבר פעם, אולי אתה תוכל לבאר לי את השאלה שמנקרת במוחי זה מן הפעם הראשונה שבה הוזהרתי על עריכותיי שבסגנון זה, והיא: מדוע, לעניות דעתכם, זה כן נחשב להשחתה ועל איזה כללים של חב"דפדיה עירכותיי עוברות? --זיכער - שיחה, 10:19, ג' בחשוון, ה'תשפ"ג 10:19, 28 באוקטובר 2022 (UTC)
- אני מציע לך לעיין בעריכות ה'תיקון' ו'העשייה' (שאינם "כלל וכלל" בגדר "השחתה"..) ♦ נכתב על ידי חב"דפדי פעיל (שיחה) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד • 18:44, ה' בחשוון, ה'תשפ"ג (30 באוק' למניינם), ימות המשיח
המשך העריכות בועד[עריכת קוד מקור]
קורא ל מפעילי מערכת לחסום אותו עבר 2 אזהרות (ואף יותר). ~ חסיד של הרבי ~ • פארבריינגען חסידי • חוזרים למערכה! עכשיו יותר מתמיד כולנו מתגייסים 21:59, 19 בנובמבר 2022 (UTC)
- על פי תשובת הועדה הרוחנית, הצדק עימו. יש להסיר את הכיתוב הנוכחי, ולהחזיר אותו רק לאחרי שיוסרו ממנו המילים 'ביקורת' וכיו"ב. ניתן לציין שבשונה מאת"ה הארגון נמנע באופן עיקבי מלעסוק בשיחות של השנים האחרונות, שהוא הוקם כשנתיים אחרי את"ה ומתחרה עמו על אותו קהל יעד וכיו"ב, אבל לא להציג אם זה כביקורת, והקורא הנבון ישפוט בעצמו. אנו אנציקלופדיה ולא בית חינוך או מדור דעות. להתראות - שיחה, 06:36, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 06:36, 20 בנובמבר 2022 (UTC)
ישר כח רב ל'להתראות', שמחתי מאוד לראות שתומכים בשיטתי וה' יברכך, אבקש, באם זה לא קשה, לערוך את הנכתב שם באופן המתאים לכל ולא מוטה, שקרי וחסר צורה אנציקלופדית, ואם כבודו יוכל לעשות זאת אשמח מאוד וישמחו כולם, בברכה --זיכער - שיחה, 18:41, כ"ו בחשוון, ה'תשפ"ג 18:41, 20 בנובמבר 2022 (UTC)
- להתראות, אתה ממשיך עם הנחיתות שלך. זיכער לא תיקן זאת וניסח את התוכן שכתוב בביקורת בצורה בה הוועדה הרוחנית אמרה שזה כן יכול ורצוי להיות. הוא פשט מחק את זה לחלוטין ושמח מאד שתוכן זה לא יופיע כלל. אין חשש שהציות לוועדה הרוחנית היא הנר לרגליו... העיקר שאתה משחק לידיו. בהצלחה.--חייל של המלך - שיחה, 06:56, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:56, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- לא תמכתי בשיטה של אף אחד, וזה לא משנה מה דעתי האישית. תפקידי הוא להעביר את השאלות לועדה ולהחזיר לקהילה. גם אם אני רוצה/חושב אחרת, אחרי שיש החלטה של הועדה הרוחנית, כולנו מחוייבים אליה. אני אישית לא מרגיש בנוח לעסוק עם זה, ואף שאי אפשר לעולם בלא בורסקי ובלי מעבדי עורות, אני מעדיף ליטול לעצמי חלק יפה יותר שמדיף ריח פחות נורא... להתראות - שיחה, 07:24, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 07:24, 29 בנובמבר 2022 (UTC)
- להתראות, אתה ממשיך עם הנחיתות שלך. זיכער לא תיקן זאת וניסח את התוכן שכתוב בביקורת בצורה בה הוועדה הרוחנית אמרה שזה כן יכול ורצוי להיות. הוא פשט מחק את זה לחלוטין ושמח מאד שתוכן זה לא יופיע כלל. אין חשש שהציות לוועדה הרוחנית היא הנר לרגליו... העיקר שאתה משחק לידיו. בהצלחה.--חייל של המלך - שיחה, 06:56, ה' בכסלו, ה'תשפ"ג 06:56, 29 בנובמבר 2022 (UTC)