שיחה:אליעזר בן משה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏מחיקת הערך: פסקה חדשה)
אין תקציר עריכה
 
(8 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 4: שורה 4:


הסיבה ששמתי את התבנית ששיע הוריד היא שאין קשר לחב"ד. אשמח לשמוע למה כן להשאיר את הערך. [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 14:43, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
הסיבה ששמתי את התבנית ששיע הוריד היא שאין קשר לחב"ד. אשמח לשמוע למה כן להשאיר את הערך. [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 14:43, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
:אני נגד כתיבת ערכים כאלו מפאת בזבוז הזמן, אך נגד הסרת אלו שכבר ישנם. בתנאי הערך כתוב בצורה אנציקלופדית, ויש בו מידע אפילו מזערי מתורת חב"ד, הוא ראוי לדעתי לחב"דפדיה. בערך זה ישנם שני אזכורים מתורת חב"ד, כמפורט בהערות. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ב באלול ה'תשע"ג 17:35, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
::בערך הזה יש רק אזכור אחד בודד מתורת חב"ד וגם לא נראה לי שכל דמות שזכתה להתייחסות בודדת ראויה לערך, הדבר מרחיק את העניין המרכזי של חב"דפדיה. [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 19:14, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
:::זו טעות, רבים רואים ערכים כגון אלו ורואים בהערות שוליים אזכור בודד לספרי חבד, ואינם מבינים שהאזכור הוא המקור של כל הקטע (וזה גם המקרה כאן). הבקשה למחיקה מוטעית מיסודה. ולמי שלא יודע, כל ערך הקשור ליהדות קשור אוטומטית לאתר היהודי - חבד"י הזה, ובלבד שתוזכר בו ההקשר החבד"י ג"כ.  --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ג באלול ה'תשע"ג, למניינם 00:05, 29 באוגוסט 2013 (UTC)
::::איני מבין כיצד זה "מרחיק את העניין המרכזי של חב"דפדיה"? --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ו באלול ה'תשע"ג 01:16, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
:::::פשוט, במקום להתרכז בערכים החשובים מתרכזים בערכים על אישיות שמוזכרת פעם-פעמיים בתנ"ך ומוזכרת פעם אחת בלבד בליקוטי לוי יצחק... [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 09:09, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
:::::::כפי שציינתי, אני נגד כתיבת ערכים כאלו, אך כאשר כבר מישהו כתב אותם, והם עומדים בקריטריונים הבסיסיים של עיצוב וניסוח, (כלומר אינם מביישים את חב"דפדיה), איני רואה סיבה למוחקם. אלו גם ערכים שאין צורך להתרכז בהם, בד"כ הם נשארים כמו שהם ללא שינויים. לאחר הכתיבה הראשונית. בנוסף, אל תשכח שכולם כאן מתנדבים, והסיבה שהם כאן, בנוסף לאמונה בצדקת הדרך, היא כי הם אוהבים את מה שהם עושים, לכן חשוב לאפשר לכל אחד לכתוב בעניין שליבו חפץ, כל עוד זה לא מזיק לחב"דפדיה. אני רואה את זה להפך, כמידע משלים, שבערך על משה ניתן להפנות לכאן. --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ו באלול ה'תשע"ג 18:24, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
:::::::::זה גם לא כזה מידע משלים משום שלעניות דעתי איש לא יחפש כאן מידע על בנו של משה רבינו. [[משתמש:ר'ובן|ר'ובן]] - [[שיחת משתמש:ר'ובן|שיחה]] 18:55, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
:::::::::::::הענין המרכזי של חבדפדיה הוא להפיץ את מעיינות החסידות של חב"S באופן מסודר לפי נושאים, ולכן הערך הזה שמורכב חציו מפרטים בסיסים וחציו השני מדברי חסידות חב"ד, נמצא כאן בדין ולא בחסד, לכתחילה שבלכתחילה.  --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ו באלול ה'תשע"ג, למניינם 19:46, 1 בספטמבר 2013 (UTC)

גרסה אחרונה מ־21:46, 1 בספטמבר 2013

שיניתי במשפט "הוא הי' האדם הראשון בעולם שנקרא בשם אליעזר" ל"צדיק הראשון" וכו', מפני שקדם לו אליעזר עבד אברהם שהוא הי' באמת הראשון שנק' בשם זה, אך לא הי' צדיק לתמיד, כי הי' מזרע ארור, ונהי' רשע והוא עוג מלך הבשן [ילקוט מעם לועז דברים]--מנוח 23:39, 14 באוקטובר 2010 (UTC)מנוח אור לז' חשון ה'תשעא

מחיקת הערך[עריכת קוד מקור]

הסיבה ששמתי את התבנית ששיע הוריד היא שאין קשר לחב"ד. אשמח לשמוע למה כן להשאיר את הערך. ר'ובן - שיחה 14:43, 28 באוגוסט 2013 (UTC)

אני נגד כתיבת ערכים כאלו מפאת בזבוז הזמן, אך נגד הסרת אלו שכבר ישנם. בתנאי הערך כתוב בצורה אנציקלופדית, ויש בו מידע אפילו מזערי מתורת חב"ד, הוא ראוי לדעתי לחב"דפדיה. בערך זה ישנם שני אזכורים מתורת חב"ד, כמפורט בהערות. --שיעשיחה כ"ב באלול ה'תשע"ג 17:35, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
בערך הזה יש רק אזכור אחד בודד מתורת חב"ד וגם לא נראה לי שכל דמות שזכתה להתייחסות בודדת ראויה לערך, הדבר מרחיק את העניין המרכזי של חב"דפדיה. ר'ובן - שיחה 19:14, 28 באוגוסט 2013 (UTC)
זו טעות, רבים רואים ערכים כגון אלו ורואים בהערות שוליים אזכור בודד לספרי חבד, ואינם מבינים שהאזכור הוא המקור של כל הקטע (וזה גם המקרה כאן). הבקשה למחיקה מוטעית מיסודה. ולמי שלא יודע, כל ערך הקשור ליהדות קשור אוטומטית לאתר היהודי - חבד"י הזה, ובלבד שתוזכר בו ההקשר החבד"י ג"כ. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ג באלול ה'תשע"ג, למניינם 00:05, 29 באוגוסט 2013 (UTC)
איני מבין כיצד זה "מרחיק את העניין המרכזי של חב"דפדיה"? --שיעשיחה כ"ו באלול ה'תשע"ג 01:16, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
פשוט, במקום להתרכז בערכים החשובים מתרכזים בערכים על אישיות שמוזכרת פעם-פעמיים בתנ"ך ומוזכרת פעם אחת בלבד בליקוטי לוי יצחק... ר'ובן - שיחה 09:09, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
כפי שציינתי, אני נגד כתיבת ערכים כאלו, אך כאשר כבר מישהו כתב אותם, והם עומדים בקריטריונים הבסיסיים של עיצוב וניסוח, (כלומר אינם מביישים את חב"דפדיה), איני רואה סיבה למוחקם. אלו גם ערכים שאין צורך להתרכז בהם, בד"כ הם נשארים כמו שהם ללא שינויים. לאחר הכתיבה הראשונית. בנוסף, אל תשכח שכולם כאן מתנדבים, והסיבה שהם כאן, בנוסף לאמונה בצדקת הדרך, היא כי הם אוהבים את מה שהם עושים, לכן חשוב לאפשר לכל אחד לכתוב בעניין שליבו חפץ, כל עוד זה לא מזיק לחב"דפדיה. אני רואה את זה להפך, כמידע משלים, שבערך על משה ניתן להפנות לכאן. --שיעשיחה כ"ו באלול ה'תשע"ג 18:24, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
זה גם לא כזה מידע משלים משום שלעניות דעתי איש לא יחפש כאן מידע על בנו של משה רבינו. ר'ובן - שיחה 18:55, 1 בספטמבר 2013 (UTC)
הענין המרכזי של חבדפדיה הוא להפיץ את מעיינות החסידות של חב"S באופן מסודר לפי נושאים, ולכן הערך הזה שמורכב חציו מפרטים בסיסים וחציו השני מדברי חסידות חב"ד, נמצא כאן בדין ולא בחסד, לכתחילה שבלכתחילה. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו באלול ה'תשע"ג, למניינם 19:46, 1 בספטמבר 2013 (UTC)