תבנית:היום יום/ב' תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''הפתגם היומי של היום, מתוך הספר [[היום יום]] בעריכת [[כ"ק אדמו"ר שליט"א]]:'''
''"לא-ל עורך דין" - בתפלת מוסף. ב[[מנחה]] אין אומרים הודו, אבל אומרים [[פתח אליהו]].''


לא-ל עורך דין - בתפלת מוסף.
מה שכתוב ב[[סידור עם דא"ח|סידור]] שער ה[[קריאת שמע]] [[ד"ה]] "להבין ההפרש" (ע"ד ע"א) שקודם [[תקיעת שופר]] אומרים "[[אנא בכח]]", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני מ[[שם מ"ב]], אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' ב[[מחשבה]], אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק ב[[כוונות]] צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי ה[[אריז"ל]], ואז כוונתו רצויה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' תשרי|א' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' תשרי|ג' תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude>
 
ב[[מנחה]] אין אומרים הודו, אבל אומרים [[פתח אליהו]].
 
מה שכתוב ב[[סידור עם דא"ח|סידור]] שער ה[[קריאת שמע]] ד"ה "להבין ההפרש" (ע"ד ע"א) שקודם [[תקיעת שופר]] אומרים "[[אנא בכח]]", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני מ[[שם מ"ב]], אומנם יש שמכוונים התיבות אנא בכח כו' ב[[מחשבה]], אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק ב[[כוונות]] צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי ה[[אריז"ל]], ואז כוונתו רצויה.
 
<noinclude>
{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' תשרי|א' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' תשרי|ג' תשרי]]}}
</noinclude>

גרסה מ־23:58, 15 ביוני 2010

"לא-ל עורך דין" - בתפלת מוסף. במנחה אין אומרים הודו, אבל אומרים פתח אליהו.

מה שכתוב בסידור שער הקריאת שמע ד"ה "להבין ההפרש" (ע"ד ע"א) שקודם תקיעת שופר אומרים "אנא בכח", פירושו: בדרך כלל הם הכוונות מהפסוקים שראשי-תיבות שלהם שם שני משם מ"ב, אומנם יש שמכוונים התיבות "אנא בכח" כו' במחשבה, אבל אין אומרים האותיות והתיבות. והעוסק בכוונות צריך ללמוד הענינים ברור בכתבי האריז"ל, ואז כוונתו רצויה.

הקודם:
א' תשרי
{{{רשימה}}} הבא:
ג' תשרי